インドネシアにおける体重管理とウェルビーイングWeight Management and Wellbeing in Indonesia インドネシアにおける体重管理とウェルビーイングの市場は、依然として公衆衛生上の重要な課題である肥満の有病率の増加に牽引され、成長を続けている。インドネシア女性の半数近くが過体重または肥満に分類され... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドネシアにおける体重管理とウェルビーイングの市場は、依然として公衆衛生上の重要な課題である肥満の有病率の増加に牽引され、成長を続けている。インドネシア女性の半数近くが過体重または肥満に分類され、この数字は男性に見られる割合のほぼ2倍である。この増加傾向に拍車をかけているのは、ファーストフードや甘いスナック菓子など、不健康な食品を手に入れやすく、消費しやすくなっていることである。この調査レポートはインドネシアの体重管理とウェルビーイングを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品食事代替, OTC肥満, 痩身茶, サプリメント栄養ドリンク, 減量サプリメント. データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 体重管理とウェルビーイング市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Weight Management and Wellbeing in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Obesity remains prevalent in Indonesia Demand remains restricted by presence of alternative weight loss methods Traditional slimming teas continue to be preferred, despite growing popularity of international brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustained interest in diet and health among young Indonesians Safety of weight loss supplements is becoming a growing concern Opportunities for plant-based meal replacements in Indonesia's evolving market CATEGORY DATA Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2021-2024 Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe weight management and wellbeing market in Indonesia continues to grow, driven by the increasing prevalence of obesity, which remains a significant public health challenge. Nearly half of Indonesian women are classified as overweight or obese, a figure that is nearly double the rate observed in men. This upward trend is largely fuelled by the growing availability and consumption of unhealthy food options, such as fast food and sugary snacks, which are heavily marketed and often more affordabl... Table of ContentsWeight Management and Wellbeing in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Obesity remains prevalent in Indonesia Demand remains restricted by presence of alternative weight loss methods Traditional slimming teas continue to be preferred, despite growing popularity of international brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustained interest in diet and health among young Indonesians Safety of weight loss supplements is becoming a growing concern Opportunities for plant-based meal replacements in Indonesia's evolving market CATEGORY DATA Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2021-2024 Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け医療分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(wellbeing)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|