世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドネシアにおける体重管理とウェルビーイング


Weight Management and Wellbeing in Indonesia

インドネシアにおける体重管理とウェルビーイングの市場は、依然として公衆衛生上の重要な課題である肥満の有病率の増加に牽引され、成長を続けている。インドネシア女性の半数近くが過体重または肥満に分類され... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年10月28日 US$1,075
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
22 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

インドネシアにおける体重管理とウェルビーイングの市場は、依然として公衆衛生上の重要な課題である肥満の有病率の増加に牽引され、成長を続けている。インドネシア女性の半数近くが過体重または肥満に分類され、この数字は男性に見られる割合のほぼ2倍である。この増加傾向に拍車をかけているのは、ファーストフードや甘いスナック菓子など、不健康な食品を手に入れやすく、消費しやすくなっていることである。

この調査レポートはインドネシアの体重管理とウェルビーイングを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品食事代替, OTC肥満, 痩身茶, サプリメント栄養ドリンク, 減量サプリメント.

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 体重管理とウェルビーイング市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Weight Management and Wellbeing in Indonesia
Euromonitor International
October 2024

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Obesity remains prevalent in Indonesia
Demand remains restricted by presence of alternative weight loss methods
Traditional slimming teas continue to be preferred, despite growing popularity of international brands
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sustained interest in diet and health among young Indonesians
Safety of weight loss supplements is becoming a growing concern
Opportunities for plant-based meal replacements in Indonesia's evolving market
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2020-2024
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2021-2024
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2024-2029
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2024-2029
CONSUMER HEALTH IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024
Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The weight management and wellbeing market in Indonesia continues to grow, driven by the increasing prevalence of obesity, which remains a significant public health challenge. Nearly half of Indonesian women are classified as overweight or obese, a figure that is nearly double the rate observed in men. This upward trend is largely fuelled by the growing availability and consumption of unhealthy food options, such as fast food and sugary snacks, which are heavily marketed and often more affordabl...

Euromonitor International's Weight Management and Wellbeing in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2019-2023, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Meal Replacement, OTC Obesity, Slimming Teas, Supplement Nutrition Drinks, Weight Loss Supplements.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Weight Management and Wellbeing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Weight Management and Wellbeing in Indonesia
Euromonitor International
October 2024

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Obesity remains prevalent in Indonesia
Demand remains restricted by presence of alternative weight loss methods
Traditional slimming teas continue to be preferred, despite growing popularity of international brands
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sustained interest in diet and health among young Indonesians
Safety of weight loss supplements is becoming a growing concern
Opportunities for plant-based meal replacements in Indonesia's evolving market
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2020-2024
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2021-2024
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2024-2029
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2024-2029
CONSUMER HEALTH IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024
Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る