世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベトナムのオンラインフードデリバリー市場産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2023-2028年予測


Vietnam Online Food Delivery Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028

市場の概要 ベトナムのオンラインフードデリバリー市場規模は、2022年に7億2790万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2023年から2028年の間に15.61%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに1,807.7 Milli... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2023年3月18日 US$2,699
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
123 英語

 

サマリー

市場の概要

ベトナムのオンラインフードデリバリー市場規模は、2022年に7億2790万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2023年から2028年の間に15.61%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに1,807.7 Million米ドルに達すると予測しています。

オンラインフードデリバリーとは、モバイルアプリやウェブページを通じて、食品協同組合やレストランに料理を注文するプロセスを指します。これらのアプリやウェブページは、消費者のニーズに合わせて、代金引換、デビットカード/クレジットカード、ネットバンキングなど、さまざまな支払い方法を提供しています。このほか、各社は消費者がアカウントを作成することで、頻繁かつ便利に注文できるようにしています。注文が簡単で早い、手間がかからない、誤解や行き違いが少ない、人との関わりが少ない、キャッシュバックがあるなどの利点から、ベトナムでは特に若い世代を中心に人気があります。

ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の促進要因/制約要因:

ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の成長を促進する主な要因は、その利便性とアクセスのしやすさです。デジタル技術の発展に伴い、ベトナムのフードデリバリー市場は再構築されつつあります。オンラインのウェブサイトやアプリを通じて注文された食品は、顧客に利便性と高い透明性を提供します。様々なオンラインフードデリバリーモードを通じて、消費者は様々なレストランのメニューや価格を比較することができます。これにより、消費者は自分の好みや嗜好に合った料理を、従来の注文方法よりもお得な価格で注文することができます。
ベトナムの様々なフードデリバリーアプリケーションやウェブサイトは、消費者に数多くの食の選択肢を提供しています。その中には、ベトナム料理、西洋料理、南アジア料理など、さまざまな料理が含まれています。このような幅広い料理オプションの利用は、さまざまな消費者の食の好みに対応し、それによって同国のオンラインフードデリバリーサービスの需要全体を牽引しています。
レストランの効率化も、ベトナムのオンライン・フードデリバリー市場の主要な促進要因です。オンライン注文は、レストランの日常業務をより効率的にします。従業員が電話で注文を受ける時間が短縮され、その分、従業員が食事をするお客さまに集中できる時間が増えます。さらに、注文を受ける際のコミュニケーションミスによるヒューマンエラーの可能性も低くなります。
オンライン注文と配達システムを通じて、顧客の完全なデータベースを作成することができ、繰り返し利用する顧客やその好み、繰り返し注文する顧客を特定するのに役立ちます。これまでの注文方法には、時間的制約、人々のアクセントの違い、電話による妨害など、多くの問題があり、そのためにレストランは注文をキャンセルしたり、放棄せざるを得ませんでした。しかし、オンライン・フードデリバリー・オプションを利用すれば、これらの課題を克服することができます。
レストランや食品のフランチャイズは、モバイルアプリケーションの開発、インストール、メンテナンス、マーケティングに追加費用が発生する可能性があるため、自社でモバイルアプリケーションを立ち上げることをためらい、さまざまな食品配達業者と協力することを好むようになった。
小売業者は、この国の比較的若い消費者層にも目を向けています。15歳から64歳の年齢層はベトナムの全人口の大半を占めており、オンラインフードデリバリー市場の成長に拍車をかける重要な人口層となっています。


主要な市場セグメント:

IMARC Groupは、ベトナムのオンラインフードデリバリー市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの国・地域レベルでの予測を提供します。当レポートでは、注文方法と料理に基づいて市場を分類しています。

注文方法別の内訳:

モバイルアプリケーション
ウェブサイト


注文方法によって、市場はモバイルアプリとウェブサイトに区分されます。このうち、モバイルアプリはウェブサイトよりも高速で、簡単なユーザーインターフェースや顧客プロファイルの保存など多くの利点を提供するため、最大のセグメントを占めています。

料理で別れる:

ベトナム料理
西洋料理
イタリア料理
南アジア料理
その他


料理別では、ベトナム料理が最も人気のあるセグメントです。

地域別インサイト

南ベトナム
北ベトナム
中部ベトナム


地理的に見ると、ベトナム南部が最大の市場です。その他の主な地域は、北部ベトナムと中部ベトナムです。

競合の状況:

ベトナムのオンラインフードデリバリー業界は、少数のプレーヤーが存在するため、集中的な性質を持っています。市場で事業を展開している主要なプレーヤーは以下の通りです:

ベトナムエムコム(Takeaway.Com N.V.)
Eat.vn
フーディ.vn
Now.vn
グラブフード

本レポートは、ベトナムのオンラインフードデリバリー市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロな概要から、業界業績、最近の動向、主要な市場促進要因と課題、SWOT分析、ポーターの5つの力分析、バリューチェーン分析などのミクロな詳細まで、幅広く解説しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でベトナムのオンラインフードデリバリー市場に参入している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。

本レポートで回答した主な質問

2023年~2028年のベトナムのオンラインフードデリバリー市場の成長率はどれくらいと予想されるか?
ベトナムのオンラインフードデリバリー市場を牽引する主要因は何か?
COVID-19がベトナムのオンラインフードデリバリー市場に与えた影響とは?
ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の注文方法による内訳は?
ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の料理別の内訳は?
ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の主要地域は?
ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の主要プレイヤー/企業は?


ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Vietnam Online Food Delivery Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Offline and Online Order Mode
5.5 Market Breakup by Order Method
5.6 Market Breakup by Cuisine
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Strengths
5.9.2 Weaknesses
5.9.3 Opportunities
5.9.4 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.11 Porter’s Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Rivalry
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 Key Market Drivers and Success Factors
6 Market by Order Method
6.1 Mobile Application
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Website
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market by Cuisine
7.1 Vietnamese Cuisine
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Western Cuisine
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Italian Cuisine
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 South Asian Cuisine
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market by Region
8.1 Southern Vietnam
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Northern Vietnam
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Central Vietnam
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Market Structure
9.2 Key Players
10 Key Player Profiles
10.1 Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
10.1.1 Company Overview
10.1.2 Company Description
10.1.3 Financials
10.1.4 Key Product and Services
10.1.5 Key Business Strategies and Plans
10.2 Foody.vn
10.2.1 Company Overview
10.2.2 Company Description
10.2.3 Key Product and Services
10.2.4 Key Business Strategies and Plans
10.3 Now.vn
10.3.1 Company Overview
10.3.2 Company Description
10.3.3 Product Portfolio
10.3.4 Key Business Strategies and Plans
10.4 Eat.vn
10.4.1 Company Overview
10.4.2 Company Description
10.4.3 Key Product and Services
10.4.4 Key Business Strategies and Plans
10.5 Grab food
10.5.1 Company Description
10.5.2 Key Product and Services
10.5.3 Key Business Strategies and Plans

List of Figures

Figure 1: Vietnam: Online Food Delivery Market: Major Drivers and Challenges
Figure 2: Vietnam: Online Food Delivery Market: Value Trends (in Million US$), 2017-2022
Figure 3: Vietnam: Food Delivery Market: Breakup by Offline and Online Order Mode (in %), 2022
Figure 4: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Order Method (in %), 2022
Figure 5: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Cuisine (in %), 2022
Figure 6: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Region (in %), 2022
Figure 7: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 8: Vietnam: Online Food Delivery Industry: SWOT Analysis
Figure 9: Vietnam: Online Food Delivery Industry: Value Chain Analysis
Figure 10: Vietnam: Online Food Delivery Industry: Porter’s Five Forces Analysis
Figure 11: Vietnam: Online Food Delivery Market: Ordering through Mobile Application (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 12: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Ordering through Mobile Application (in Million US$), 2023-2028
Figure 13: Vietnam: Online Food Delivery Market: Ordering through Website (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 14: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Ordering through Website (in Million US$), 2023-2028
Figure 15: Vietnam: Online Food Delivery Market (Vietnamese Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 16: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Vietnamese Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 17: Vietnam: Online Food Delivery Market (Western Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 18: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Western Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 19: Vietnam: Online Food Delivery Market (Italian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 20: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Italian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 21: Vietnam: Online Food Delivery Market (South Asian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 22: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (South Asian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 23: Vietnam: Online Food Delivery Market (Other Cuisines): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 24: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Other Cuisines): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 25: Southern Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 26: Southern Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2023-2028
Figure 27: Northern Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 28: Northern Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2023-2028
Figure 29: Central Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 30: Central Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2023-2028

List of Tables

Table 1: Vietnam: Online Food Delivery Market: Key Industry Highlights, 2022 and 2028
Table 2: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Order Method (in Million US$), 2023-2028
Table 3: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Cuisine (in Million US$), 2023-2028
Table 4: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
Table 5: Vietnam: Online Food Delivery Market Structure
Table 6: Vietnam: Online Food Delivery Market: Key Players
Table 7: Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.): Key Products and Services
Table 8: Foody.vn: Key Products and Services
Table 9: Now.vn: Key Products and Services
Table 10: Eat.vn: Key Products and Services
Table 11: Grab food: Key Products and Services

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview:

The Vietnam online food delivery market size reached US$ 727.9 Million in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,807.7 Million by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 15.61% during 2023-2028.

Online food delivery refers to the process of ordering food from a food cooperative or restaurant through a mobile app or webpage. These apps and web pages provide filters and different paying methods, such as cash on delivery, debit/credit card, net banking, etc., catering to the need of the consumers. Besides this, various companies allow their consumers to create an account for frequent and convenient ordering. Advantages offered by online food delivery comapnies such as easy and fast ordering, less hassle, fewer misunderstanding and miscommunication, minimum human interaction and cashback offers have made it popular in Vietnam, particularly among the younger population.

Vietnam Online Food Delivery Market Drivers/Constraints:

A major factor catalysing the growth of the online food delivery market in Vietnam is its convenience and easy accessibility. With a growth in digital technology, the food delivery market in the country is being reshaped. Food ordered through online websites and apps provide customers convenience and a greater level of transparency. Through various online food delivery modes, consumers can compare the menus and prices of various restaurants. This enables them to order food according to their taste and preference at a better price than the conventional method of food ordering.
Various food delivery applications and websites in Vietnam are offering numerous food options to their consumers. This include Vietnamese Cuisines, Western Cuisines, and South Asian Cuisines among others. Availability of such a wide range of food options caters to the food preferences of different consumers, thereby driving the overall demand of online food delivery services in the country.
Enhanced efficiency of restaurants is another major driver of the online food delivery market in Vietnam. The online orders make the day to day operations more efficient for a restaurant. The time employees use to receive orders through the telephone is reduced and this increases the time employees have to focus on dine-in customers. Moreover, the chances of human errors due to miscommunication are also reduced when an order is made.
Through online ordering and delivery system, a complete database of the customers can be created which helps in identifying recurring customers, their preferences and repeated orders. The previous ways of ordering food included many problems such as time constraints, different accents of people, disturbance over a phone call, etc. due to which restaurants are compelled to cancel or abandon the order. However, with the online food delivery options available, these challenges can be overcome.
As a restaurant or a franchise of a food product are hesitant to launch their mobile application as it may incur additional cost for development, installation, maintenance, and marketing of the applications, they prefer to collaborate with various food delivery companies.
Retailers have also been drawn to the country’s relatively young consumer population. The 15 to 64 age group accounts for the majority of the overall population of Vietnam and are a key demographic to spur the growth in the online food delivery market.


Key Market Segmentation:

IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the Vietnam online food delivery market report, along with forecasts at the country and regional level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on order method and cuisine.

Breakup by Order Method:

Mobile Application
Website


On the basis of order method, the market has been segmented into mobile app and website. Amongst these, mobile app represents the largest segment as it is faster than websites and provides numerous advantages such as easy user interface and saved customer profiles.

Breakup by Cuisine:

Vietnamese Cuisine
Western Cuisine
Italian Cuisine
South Asian Cuisine
Others


Based on the cuisine, the Vietnamese cuisine is the most popular segment.

Regional Insights:

Southern Vietnam
Northern Vietnam
Central Vietnam


On a geographical front, Southern Vietnam represents the biggest market. Other major regions include Northern Vietnam and Central Vietnam.

Competitive Landscape:

The Vietnam online food delivery industry is concentrated in nature with the presence of a handful of players. Some of the leading players operating in the market are:

Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
Eat.vn
Foody.vn
Now.vn
Grab Food

This report provides a deep insight into the Vietnam online food delivery market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the Vietnam online food delivery market in any manner.

Key Questions Answered in This Report:

What is the expected growth rate of the Vietnam online food delivery market during 2023-2028?
What are the key factors driving the Vietnam online food delivery market?
What has been the impact of COVID-19 on the Vietnam online food delivery market?
What is the breakup of the Vietnam online food delivery market based on the order method?
What is the breakup of the Vietnam online food delivery market based on the cuisine?
What are the key regions in the Vietnam online food delivery market?
Who are the key players/companies in the Vietnam online food delivery market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Vietnam Online Food Delivery Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Offline and Online Order Mode
5.5 Market Breakup by Order Method
5.6 Market Breakup by Cuisine
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Strengths
5.9.2 Weaknesses
5.9.3 Opportunities
5.9.4 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.11 Porter’s Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Rivalry
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 Key Market Drivers and Success Factors
6 Market by Order Method
6.1 Mobile Application
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Website
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market by Cuisine
7.1 Vietnamese Cuisine
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Western Cuisine
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Italian Cuisine
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 South Asian Cuisine
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market by Region
8.1 Southern Vietnam
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Northern Vietnam
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Central Vietnam
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Market Structure
9.2 Key Players
10 Key Player Profiles
10.1 Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
10.1.1 Company Overview
10.1.2 Company Description
10.1.3 Financials
10.1.4 Key Product and Services
10.1.5 Key Business Strategies and Plans
10.2 Foody.vn
10.2.1 Company Overview
10.2.2 Company Description
10.2.3 Key Product and Services
10.2.4 Key Business Strategies and Plans
10.3 Now.vn
10.3.1 Company Overview
10.3.2 Company Description
10.3.3 Product Portfolio
10.3.4 Key Business Strategies and Plans
10.4 Eat.vn
10.4.1 Company Overview
10.4.2 Company Description
10.4.3 Key Product and Services
10.4.4 Key Business Strategies and Plans
10.5 Grab food
10.5.1 Company Description
10.5.2 Key Product and Services
10.5.3 Key Business Strategies and Plans

List of Figures

Figure 1: Vietnam: Online Food Delivery Market: Major Drivers and Challenges
Figure 2: Vietnam: Online Food Delivery Market: Value Trends (in Million US$), 2017-2022
Figure 3: Vietnam: Food Delivery Market: Breakup by Offline and Online Order Mode (in %), 2022
Figure 4: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Order Method (in %), 2022
Figure 5: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Cuisine (in %), 2022
Figure 6: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Region (in %), 2022
Figure 7: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 8: Vietnam: Online Food Delivery Industry: SWOT Analysis
Figure 9: Vietnam: Online Food Delivery Industry: Value Chain Analysis
Figure 10: Vietnam: Online Food Delivery Industry: Porter’s Five Forces Analysis
Figure 11: Vietnam: Online Food Delivery Market: Ordering through Mobile Application (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 12: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Ordering through Mobile Application (in Million US$), 2023-2028
Figure 13: Vietnam: Online Food Delivery Market: Ordering through Website (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 14: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Ordering through Website (in Million US$), 2023-2028
Figure 15: Vietnam: Online Food Delivery Market (Vietnamese Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 16: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Vietnamese Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 17: Vietnam: Online Food Delivery Market (Western Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 18: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Western Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 19: Vietnam: Online Food Delivery Market (Italian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 20: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Italian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 21: Vietnam: Online Food Delivery Market (South Asian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 22: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (South Asian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 23: Vietnam: Online Food Delivery Market (Other Cuisines): Value Trends (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 24: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Other Cuisines): Value Trends (in Million US$), 2023-2028
Figure 25: Southern Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 26: Southern Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2023-2028
Figure 27: Northern Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 28: Northern Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2023-2028
Figure 29: Central Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 30: Central Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2023-2028

List of Tables

Table 1: Vietnam: Online Food Delivery Market: Key Industry Highlights, 2022 and 2028
Table 2: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Order Method (in Million US$), 2023-2028
Table 3: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Cuisine (in Million US$), 2023-2028
Table 4: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
Table 5: Vietnam: Online Food Delivery Market Structure
Table 6: Vietnam: Online Food Delivery Market: Key Players
Table 7: Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.): Key Products and Services
Table 8: Foody.vn: Key Products and Services
Table 9: Now.vn: Key Products and Services
Table 10: Eat.vn: Key Products and Services
Table 11: Grab food: Key Products and Services

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(運輸)の最新刊レポート

IMARC Services Private Limited.社の交通・ロジスティクス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る