アジア太平洋地域におけるPOS/mPOSを活用した小売店舗立地チェーンサイジング - 2024年Asia/Pacific Retail Store Location Chain Sizing with POS / mPOS - 2024 製品概要 このアジア/太平洋地域のPOS/mPOSおよびEFTサイジングによる小売店舗ロケーションチェーンサイジング調査では、POSおよびEFT決済デバイスに関するSMB小売チェーンサイジングを分析しています... もっと見る
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サマリー製品概要 このアジア/太平洋地域のPOS/mPOSおよびEFTサイジングによる小売店舗ロケーションチェーンサイジング調査では、POSおよびEFT決済デバイスに関するSMB小売チェーンサイジングを分析しています。 本調査では、まずエコシステム全体、店舗数、店舗規模、そして使用されている店舗テクノロジーの種類を調べます。この製品は、市場が十分に大きいかどうか、また間接的なチャネルの機会がどのようなものかを理解しようとするベンダーやプライベートエクイティに最適です。これは定量的な分析であり、地域のPOSターミナル調査と組み合わせて使用するのが最適です。また、この情報は他の地域でも利用可能です。 各地域のSMB調査は、小売およびホスピタリティ市場で成長するニッチを具体的にターゲットにできるよう、市場を詳細に分割しています。 データは以下のセグメントに分かれています:
このサイジングには、小売店のロケーションやチェーン、POS(販売時点情報管理)用に設置されたものなど、以下の国のデータを含む調査が含まれています。
ハイライト 各地域のSMB調査は、小売およびホスピタリティ市場で成長するニッチ市場を具体的にターゲットにできるよう、市場を詳細に分類しています。 データは以下のセグメントに分かれています: 食品/食料品 ドラッグストア/薬局 ハイパーマーケット/スーパーセンター/倉庫 クラブ 百貨店 量販店/ディスカウントストア 専門ハードグッズ(DIY、エレクトロニクス、書籍、家具、スポーツ用品など) 専門ソフトグッズ(アパレル、靴、皮革製品など) ホスピタリティ さらに、データは以下の小売企業の規模別に分類されている: 1店舗企業 2~9店舗チェーン 10~49店舗チェーン 50~100店舗チェーン 101~300店舗チェーン 301~500店舗チェーン 501~1,000店舗チェーン 1,000店舗チェーン以上 セグメントと規模ごとに以下の情報がある: # 店舗数 その店舗を構成する会社数 平均キャッシュポイント数(入札が行われる場所) 平均支払ソフトウェアライセンス数 そのセグメント/サイズにおけるキャッシュポイントの総数 そのキャッシュポイントのうち、ECR、従来のPOS、キャッシュドロワー上のPCと比較して、ウォレット以外のものはいくつあるか。 この情報には、インストールベース、過去2年間の出荷台数、および今後1年間の予測が含まれます。 価格設定 価格は、その地域のPOS Terminal Studyを購入するかどうかによって決まります。 購入されている場合、各地域の価格はSMBの切り出しで2,000ドルです。購入されていない場合、価格は4,995ドルです。 利用可能なライセンスエンタープライズライセンス - 組織内および完全所有子会社内の他の誰でも調査にアクセスし、内部で共有することができるライセンスです。 IHLグループのライセンスと公正使用に関する同意書 IHLグループの一般に入手可能なリサーチはすべて電子ライセンスであり、購入組織および完全所有子会社内で自由に共有することができます。 IHLグループの許可なく、この情報をパートナーや購入企業外の他者と共有しないことのみお願いします。このライセンスは、ジョイントベンチャーやその他のパートナーシップには適用されません。完全子会社ではない関係であれば、両当事者ともライセンスが必要となります。 実質的には、これは以下のことを意味します:
SummaryProduct Overview In this Asia/Pacific Retail Stores Location Chain Sizing with POS/mPOS and EFT Sizing study we analyze SMB retail chain sizing with regard to POS and EFT payment devices. The information starts by looking at the entire ecosystem, the number of stores, the size of stores and then the type of store technology used. This product is ideal for vendors or private equity that are looking to understand if a market is large enough and what the indirect channel opportunities provide. This is quantitative analysis and is best used in conjunction with the regional POS Terminal Studies. And we have this information available for other regions. Each regional SMB study breaks out the market in great detail so that you can specifically target growing niche’s in the retail and hospitality market. The data is broken down into the following segments:
The sizing includes research that is inclusive in retail store locations and chains as well as what is installed for the POS (point-of-sale) with data from the following countries
Highlights Each regional SMB study breaks out the market in great detail so that you can specifically target growing niche’s in the retail and hospitality market. The data is broken down into the following segments: Food/Grocery Drug Stores/Pharmacies Hypermarkets/Supercenters/Warehouse Clubs Department Stores Mass Merchants and Discounters Specialty Hard Goods (DIY, Electronics, Books, Furniture, Sporting Goods, etc) Specialty Soft Goods (Apparel, Shoes, Leather Goods, etc.) Hospitality In addition, the data is broken out by the following size of retailers: 1 Store Companies 2-9 Store Chains 10-49 Store Chains 50-100 Store Chains 101-300 Store Chains 301-500 Store Chains 501-1,000 Store Chains Over 1,000 Store Chains For each of the segments and sizes we have the following information: # stores # of Companies that make up those stores Average # of Cash Points (where tender is taken) Average sofware license paid Total number of Cash Points in that segment/size How many of those cash points are nothing but a wallet verses ECR, Traditional POS or PC on a Cash Drawer. The information includes the installed base as well as the shipments for the last two years and a forecast for the year forward. Pricing Pricing is dependent on whether the POS Terminal Study for that region is purchased. If it is purchased, the price for each region is $2,000 for the SMB cut out. If not, then the price is $4,995. Licenses AvailableEnterprise License – a license that allows for the research to be accessed and shared internally with anyone else within the organization and wholly owned subsidiaries. IHL Group License and Fair Use Agreement All of IHL Group’s generally available research are electronic licenses and can be shared freely within the purchasing organization and wholly owned subsidiaries. We only ask that this information not be shared with partners or others outside the purchasing company without authorization from IHL Group. The license does not extend to joint ventures or other partnerships. If the relationship is not a wholly-owned subsidiary, then both parties would need a license. Practically, this implies the following:
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よくあるご質問IHL Group社はどのような調査会社ですか?IHLグループ (IHL Group) は、米国テネシー州に本社をおき、世界の小売業とサービス業向けのIT技術を専門に調査しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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