中南米のPOS端末調査 - 2024年Latin/South America POS Terminal Study - 2024 製品概要 この調査レポートは中南米と南米のPOS端末市場を調査・分析したものです。2024』は57ページで、22図を掲載しています。ラテン/中南米地域全体のPOS端末の市場環境を調査しています。 本... もっと見る
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サマリー製品概要 この調査レポートは中南米と南米のPOS端末市場を調査・分析したものです。2024』は57ページで、22図を掲載しています。ラテン/中南米地域全体のPOS端末の市場環境を調査しています。 本レポートは、説明のない単なる数字にとどまらず、各国・各セグメントにおける小売業について深く掘り下げ、POS購入の意思決定を形成している要因を明らかにしている。私たちは、お客様が数字を見るだけでなく、データの背後にある市場を理解することで、将来に向けてより多くの情報に基づいた意思決定を行うことが重要であると考えています。ラテンアメリカと南アメリカのPOS端末市場調査には、ラタムの電子POS端末市場の国別出荷台数、インストールベース、予測、トレンドが含まれています。これはベンダーの市場シェアレポートではなく、世界で最も急成長している市場におけるPOS技術の現状を改めて調査したものであることにご留意ください。 さらに、ラテンアメリカと南アメリカのPOS端末市場調査では、2024年の市場に影響を与えた新たな動向や影響、今後の市場決定に役立つ動向について取り上げています。また、出荷台数と設置台数の推定市場価値と、2027年までの出荷台数と設置台数の予測も掲載しています。 各都道府県/地域の一般的な小売環境とともに、以下の小売市場セグメントについて、国別の出荷台数、設置台数、および予測について説明する:
FQA ラテンアメリカEPOS定義IHLでは、何をPOSデバイスとして分類するのか、その定義を明確に示すことが重要であると考えている。当社の分析では、POS を PC ベースのワークステーション、すなわち PC クラスのプロセッサーベース端末および LAN 利用可能端末と定義している。電子送金端末をPOSに含める人もいるかもしれないが、ここでは含めない。 我々の調査では、PCオン・キャッシュ・ドロワー・デバイス(PCOCD)を含めているが、特定の市場が大きな影響を受けない限り、ベンダーを区別しようとはしていない。 電子レジスター(ECR)は本調査には含まれていない。POSとECRは、プロセッサーと接続性という点では境界が曖昧になっているが、機能性、拡張性、サービス性という点では明確に区別されると考えている。 本レポートは市場セグメント情報にも注目しているため、各市場セグメントに含まれる金融機関のタイプを区別することが重要である。以下の通りである: 食品/スーパーマーケット:食品や食料品を販売する店舗で、1店舗あたり4~20台の端末を設置している。 ドラッグストア/薬局:パーソナルケア用品や医薬品を扱う店舗で、1店舗あたり2~5台の端末を設置。 ハイパーマーケット:これは、国によって異なる幅広いセグメントである。多くの国では、フルサービスの食品店と、一般的にディスカウントストアに含まれる商品がひとつ屋根の下にある。他の国では、スーパーストアーのフォーマット(ウォルマート・スーパーセンターのようなもの)から、フルラインの食料品店と組み合わせたフルラインの百貨店(大型家電を含む)まで、様々な店舗がある。 百貨店:伝統的に大型の店舗で、商品も高級で、デパートスタイルのレジを備えたハード・ソフトグッズを含む。 量販店:ハイパーマーケットのような形態で、非食品または限られた食品のみを扱い、フロントエンドのチェックアウトを使用する。ディスカウントストアも含まれる。 専門店:ニッチな商品に特化したショップ。アパレル、ニュース、シューズ、DIYなど。 ホスピタリティ:レストラン、バー、パブ、ホテル、コンビニエンスストア。 価格 ライセンスオプションエンタープライズ・ライセンス組織内および完全所有子会社内の誰もが研究にアクセスし、社内で共有できるライセンス。 IHLグループ使用許諾および公正使用規約IHLグループの一般に入手可能なリサーチはすべて電子ライセンスであり、購入時に選択されたライセンスタイプによって制限されます。 シングルユーザーライセンスの場合、これはリサーチを購入された方のみがリサーチを使用できることを意味します。 エンタープライズライセンスの場合、社内で自由に共有することができます。ただし、IHLグループの許可なく、購入企業以外のパートナーや他者と共有することはご遠慮ください。このライセンスは、ジョイントベンチャーやその他のパートナーシップには適用されません。完全子会社でない場合は、双方のライセンスが必要となります。 現実的には、これは次のことを意味する:
ディストリビューテッドライセンスの場合、該当する場合は、見込み顧客や潜在的な機関投資家と調査を共有することができます。 パートナーや他のベンダーと共有することはできません。 目次目次はじめに はじめに
3.1 小売の概要
4.1 小売の概要
5.1 小売の概要
6.1 小売の概要
7.1 小売の概要
8.1 小売の概要
9.1 小売の概要
10.1 小売の概要
11.1 過去のセグメント別出荷台数
12.1 2023年からのセグメント別出荷予測 ?2028
図表リスト図表一覧
図 1 POS 出荷の歴史と予測
SummaryProduct Overview Our Latin America and South America Point-of-Sale (POS) Terminal Market Study – 2024 is 57 pages in length and has 22 figures. It explores the market climate for POS terminals throughout the Latin/Central and South American region. More than just numbers without explanation, this report goes deep into discussion of retailing in the countries and segments to reveal the forces that are shaping POS purchase decisions. We believe it is important for our customers to not only see numbers but understand the market behind the data so as to make more informed decisions for the future. The Latan America and South America Point-of-Sale (POS) Terminal Market Study includes country-by-country shipments, installed base, forecasts and trends for the electronic point-of-sale terminal market in LATAM. Note that this is not a vendor market share report, but rather a fresh look at the state of POS technology in the world’s fastest growing market. Additionally, the Latin America and South America Point-of-Sale (POS) Terminal Market Study covers emerging trends and influences that affected the market in 2024 and those that will help form market decisions in the future. It also includes estimated market value for shipments and installed base and a forecast for shipments and installed base through 2027. Along with the general retail environment for each county/region, we discuss the country-by-country shipments, installed base, and forecasts for the following retail market segments:
FQAs Latin America EPOS DefinitionsAt IHL we believe it is important that we state clearly the definitions of what we are classifying as a POS device. For the purposes of our analysis, we are defining POS as PC-based workstations, namely PC-class Processor-based and LAN-available terminals. Although others might include Electronic Funds Terminals as POS, we do not include them here. In our research, we do include PC on Cash Drawer Devices (PCOCD), however, we do not attempt to distinguish between vendors unless a particular market is affected significantly. We do not include Electronic Cash Registers (ECR’s) in our study. Although the lines have blurred as to POS and ECR in terms of processors and connectivity, we believe there is a clear distinction in functionality, expandability, and serviceability between the devices. As this report also looks at market segment information, it is important that we distinguish the types of institutions we include in each market segment. These are the following: Food/Supermarket: Stores that sell food and grocery items and have between 4-20 terminals per store. Drug Stores/Pharmacy: Stores that sell personal care and medicinal items and have 2-5 terminals per store. Hypermarkets: This is a broad segment that varies by country. In many, it includes a full service Food store as well as products typically included at Discounters under one roof. In other countries, stores can range anywhere from a Superstore format (think Wal-Mart Supercenter) to a full-line Department Store (with large appliances) combined with a full-line Grocery store. Department Stores: Traditionally larger format stores, upscale in products and including hard and soft goods with department style checkout. Mass Merchandisers: Like a Hypermarket format, only carrying non-food items or limited food items and using a front-end checkout. Also includes Discounters. Specialty Stores: Stores that focus on particular product line niches. Includes apparel, news, shoes, and DIY type stores. Hospitality: Includes Restaurants, Bars, Pubs, Hotels, and Convenience Store outlets. Pricing License OptionsEnterprise License – a license that allows for the research to be accessed and shared internally with anyone else within the organization and wholly owned subsidiaries. IHL Group License and Fair Use AgreementAll of IHL Group’s generally available research are electronic licenses and are limited by the license type chosen for purchase. For Single User Licenses this means that the person buying the research is the only person to use the research. For Enterprise Licenses, these can be shared freely within the company. We only ask that this information not be shared with partners or others outside the purchasing company without authorization from IHL Group. The license does not extend to joint ventures or other partnerships. If the relationship is not a wholly-owned subsidiary, then both parties would need a license. Practically, this implies the following:
For Distributed Licenses, if applicable, the research can be shared with prospective customers and potential institutional investors. It cannot be shared with partners or other vendors who should be purchasing their own licenses.
Table of ContentsTable of ContentsINTRODUCTION
Introduction
3.1 Retail Overview
4.1 Retail Overview
5.1 Retail Overview
6.1 Retail Overview
7.1 Retail Overview
8.1 Retail Overview
9.1 Retail Overview
10.1 Retail Overview
11.1 Historical Shipments by Segment
12.1 Forecast Shipments by Segment from 2023 – 2028
List of Tables/GraphsList of Figures
Figure 1 POS Shipment History and Forecast
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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