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装飾アパレル市場規模・シェア・トレンド分析レポート:製品別(刺繍、スクリーン印刷、昇華型、デジタル印刷)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、地域別、セグメント別予測、2021年~2028年


Decorated Apparel Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Embroidery, Screen Printing, Dye Sublimation, Digital Printing), By End User (Men, Women, Children), By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028

デコレーションアパレル市場の成長とトレンド Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、装飾アパレルの世界市場規模は、2028年までに529億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2021年11月24日 US$3,950
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サマリー

デコレーションアパレル市場の成長とトレンド

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、装飾アパレルの世界市場規模は、2028年までに529億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年にかけて11.9%のCAGRで拡大すると予測されています。アパレルへのスクリーン印刷やデジタルプリント作品の人気が高まっていることが、市場の成長を後押ししています。カスタマイズしたTシャツやトップスを着る傾向が強まっていることから、アパレル印刷の需要は年々増加しており、それが市場の成長につながっています。さらに、特にレディスウェア分野における製品や技術の革新が市場の成長を促進します。また、パッチワークやレトロなロゴデザインのトレンドが台頭していることも、予測期間中の製品需要を押し上げる要因になると考えられます。

また、NBA、Adidas、Champion、American Girl、Nikeなどの主要ブランドによる熱プレス技術の利用が拡大していることも、長年にわたって製品需要を牽引しています。さらに、世界各地でスポーツクラブの数が増えていることも、メーカーが世界展開を目指す上で多くの機会を提供しています。ハイファッションブランドは、デジタルプリント技術を広く採用しており、クチュールに新たな次元をもたらしています。Dior、Zac Posen、Akris、Valentino、Sabyasachi、Helmut Langなどのブランドは、カスタムファブリックをより簡単に作成しています。

さらに、デジタルプリントされた生地は耐久性があり、価格も手頃です。2018年、世界でデジタルプリントされた生地は25.7億平方メートルで、そのうち22億平方メートルがアパレル、ファッション、ホームテキスタイル用途でした。インド、中国、イタリア、トルコ、米国などの国がデジタル捺染市場を席巻しています。また、中国では中間所得層が増加しており、北京の環境規制が厳しいことから、中国がファストファッション市場を支配しています。一方、高級ファッション市場では、イタリアが優勢です。

しかし、COVID-19の発生は、米国、インド、ブラジル、フランス、トルコ、ロシア、英国、イタリア、スペイン、ドイツなどの国で、特に2021年のファッション業界に大きな影響を与えています。大手ブランドの実店舗が閉鎖されたり、社会的な距離を置く必要性からファッションショーやイベントの数が減少したりしたことで、市場の成長が大幅に低下しました。しかし、電子商取引やオンライン・ポータルが隆盛を極めていることから、COVID-19危機の間も市場の見通しは比較的安定していると予想されます。

製品別に見ると、市場は刺繍、スクリーン印刷、昇華型、デジタル印刷、その他に分類されます。刺繍分野は2020年に世界市場をリードし、41.4%のシェアを占めています。刺繍製品は、他のタイプの装飾アパレルに比べて耐久性が高いため、大きな需要があります。

2020年には、女性エンドユーザーセグメントが65.7%の最大の市場シェアを占めました。オンラインチャネルを通じたTシャツ、トップス、ウェディングウェア、ガウンなどのさまざまな製品カテゴリーの入手可能性と需要の高まりが、このセグメントの成長を促進する要因となっています。さらに、消費者のトレンドや需要の変化に伴う婦人服カテゴリーの製品イノベーションが、このセグメントを牽引すると考えられます。例えば、グラフィックTシャツは、カジュアルだけでなくセミフォーマルな装いとして市場で人気を博しています。

2020年の市場シェアは、アジア太平洋地域が36.7%と最大でした。この市場は、中国やインドなどの新興国で様々な装飾を施したアパレルの需要が高まっていることが要因となっています。ヨーロッパは、予測期間中に13.1%という最速のCAGRを示すと予想されています。この地域は、装飾アパレルの強力な市場として継続的に成長しており、世界で最も有名なファッションブランドの本拠地でもあります。

デコレーションアパレル市場レポートのハイライト

- 刺繍分野は、予測期間を通じてポールポジションを維持し、2028年には38.7%のシェアを獲得する見込みです。刺繍製品は、他のタイプの装飾アパレルに比べて耐久性が高いため、大きな需要があります。カスタム刺繍はプリントよりも長持ちします。

- 2020年には、女性セグメントが最大のエンドユーザーセグメントとして浮上し、2020年には65.7%の売上シェアを占めました。Tシャツ、トップス、クルタ、ガウンなど、さまざまな製品の入手可能性と需要が、このセグメントの成長を促進しています。さらに、消費者の需要の変化に伴う女性用ウェアカテゴリーの製品イノベーションがこのセグメントを牽引する

- アジア太平洋地域は、2020年に最大の地域セグメントとして浮上し、同年の市場シェアは36.7%となりました。インド、中国、日本などの国で、さまざまな装飾を施したアパレルの需要が高まっていることが、この市場を牽引しています

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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Decorated Apparel Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.3.2. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Business Environment Analysis
3.5.1. Industry Analysis - Porter’s
3.5.1.1. Supplier Power
3.5.1.2. Buyer Power
3.5.1.3. Substitution Threat
3.5.1.4. Threat from New Entrant
3.5.1.5. Competitive Rivalry
3.6. Roadmap of Decorated Apparel Market
3.7. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Consumer Trends and Preferences
4.2. Factors Affecting Buying Decision
4.3. Consumer Product Adoption
4.4. Observations & Recommendations
Chapter 5. Decorated Apparel Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
5.2. Embroidery
5.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.3. Screen Printing
5.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.4. Dye Sublimation
5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.5. Digital Printing
5.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.6. Others
5.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
Chapter 6. Decorated Apparel Market: End User Estimates & Trend Analysis
6.1. End User Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
6.2. Men
6.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
6.3. Women
6.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
6.4. Children
6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
Chapter 7. Decorated Apparel Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.4. U.S.
7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.4. Germany
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.5. U.K.
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.4. China
7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.5. India
7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.4. Brazil
7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa (MEA)
7.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.4. South Africa
7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Key Global Players, Recent Developments & Their Impact on The Industry
8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
8.3. Vendor Landscape
8.3.1. Key Company Market Share Analysis, 2020
Chapter 9. Company Profiles
9.1. Gildan
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Financial Performance
9.1.3. Product Benchmarking
9.1.4. Strategic Initiatives
9.2. Fruit of The Loom, Inc.
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Financial Performance
9.2.3. Product Benchmarking
9.2.4. Strategic Initiatives
9.3. Downtown Custom Printwear
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Financial Performance
9.3.3. Product Benchmarking
9.3.4. Strategic Initiatives
9.4. Hanesbrands Inc
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Financial Performance
9.4.3. Product Benchmarking
9.4.4. Strategic Initiatives
9.5. Master Printwear
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Financial Performance
9.5.3. Product Benchmarking
9.5.4. Strategic Initiatives
9.6. Delta Apparel, Inc.
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Financial Performance
9.6.3. Product Benchmarking
9.6.4. Strategic Initiatives
9.7. Target Decorated Apparel
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Financial Performance
9.7.3. Product Benchmarking
9.7.4. Strategic Initiatives
9.8. Advance Printwear Limited
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Financial Performance
9.8.3. Product Benchmarking
9.8.4. Strategic Initiatives
9.9. Lynka
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Financial Performance
9.9.3. Product Benchmarking
9.9.4. Strategic Initiatives
9.10. New England Printwear
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Financial Performance
9.10.3. Product Benchmarking
9.10.4. Strategic Initiatives

 

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Summary

Decorated Apparel Market Growth & Trends

The global decorated apparel market size is anticipated to reach USD 52.9 billion by 2028, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 11.9% from 2021 to 2028. The increasing popularity of screen printing and digital printing works on apparel is driving the growth of the market. With the growing trend of customized t-shirts and tops, the demand for apparel printing has been increasing over the years, thereby leading to market growth. Moreover, product and technological innovations, especially in the womenswear segment, will drive market growth. The emerging trend of patchwork and retro logo designs is also expected to boost product demand over the forecast period.

Growing usage of heat press techniques by major brands, such as NBA, Adidas, Champion, American Girl, and Nike, has also been driving product demand over the years. Furthermore, the rising number of sports clubs across the globe is providing numerous opportunities for manufacturers to aim for global expansion. High fashion brands have been widely adopting the digital printing technique, which is adding a new dimension to couture. Brands like Dior, Zac Posen, Akris, Valentino, Sabyasachi, and Helmut Lang are creating custom fabrics more easily.

Moreover, digitally printed fabrics are durable and affordable. In 2018, 2.57 billion sqm of fabric was digitally printed globally, out of which 2.2 billion sqm was for apparel, fashion, and home textile application. Countries like India, China, Italy, Turkey, and the U.S. have been dominating the digital textile printing market. Additionally, China dominates the fast fashion market owing to the growing middle-income population in China and stringent environmental regulations in Beijing. In contrast to this, Italy dominates the luxury fashion market.

However, the outbreak of COVID-19 has drastically affected the fashion industry, especially in 2021, in countries like the U.S., India, Brazil, France, Turkey, Russia, the U.K., Italy, Spain, and Germany. The shutting down of physical stores of major brands and reduced number of fashions shows and events owing to the need for social distancing have led to a significant decline in the growth of the market. Nevertheless, e-commerce and online portals have been flourishing, which is expected to keep the market prospects relatively steady during the course of the COVID-19 crisis.

Based on product, the market is segmented into embroidery, screen printing, dye sublimation, digital printing, and others. The embroidery segment led the global market in 2020, accounting for a share of 41.4%. Embroidered products have significant demand due to their higher durability than other types of decorated apparel.

The women end-user segment accounted for the largest market share of 65.7% in 2020. Rising availability and demand for different product categories such as t-shirts, tops, wedding wear, and gowns through online channels are factors driving the growth of this segment. Moreover, product innovations in the womenswear category due to changing consumer trends and demands are likely to drive the segment. For instance, graphic t-shirts have gained popularity in the market as a semi-formal as well as casual attire.

Asia Pacific accounted for the largest market share of 36.7% in 2020. The market is driven by the increasing demand for various decorated apparel in emerging economies such as China and India. Europe is expected to exhibit the fastest CAGR of 13.1% over the forecast period. The region is a strong, continuously growing market for decorated apparel and is home to some of the most renowned fashion brands in the world.

Decorated Apparel Market Report Highlights

• The embroidery segment is likely to retain its pole position throughout the forecast period to claim a share of 38.7% by 2028. Embroidered products have significant demand due to their higher durability than other types of decorated apparel. Custom embroidery work lasts much longer than the printed works

• The women segment emerged as the largest end-user segment in 2020 and accounted for a revenue share of 65.7% in 2020. Availability and demand for different products, such as t-shirts, tops, kurtas, and gowns, are driving the growth of this segment. Moreover, product innovations in the women wear category due to changing consumer demands will drive the segment

• Asia Pacific emerged as the largest regional segment in 2020 and accounted for a market share of 36.7% that year. The market is driven by the increasing demand for various decorated apparel in countries like India, China, and Japan



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Decorated Apparel Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.3.2. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Business Environment Analysis
3.5.1. Industry Analysis - Porter’s
3.5.1.1. Supplier Power
3.5.1.2. Buyer Power
3.5.1.3. Substitution Threat
3.5.1.4. Threat from New Entrant
3.5.1.5. Competitive Rivalry
3.6. Roadmap of Decorated Apparel Market
3.7. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Consumer Trends and Preferences
4.2. Factors Affecting Buying Decision
4.3. Consumer Product Adoption
4.4. Observations & Recommendations
Chapter 5. Decorated Apparel Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
5.2. Embroidery
5.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.3. Screen Printing
5.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.4. Dye Sublimation
5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.5. Digital Printing
5.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
5.6. Others
5.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
Chapter 6. Decorated Apparel Market: End User Estimates & Trend Analysis
6.1. End User Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
6.2. Men
6.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
6.3. Women
6.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
6.4. Children
6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
Chapter 7. Decorated Apparel Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.4. U.S.
7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.2.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.4. Germany
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.5. U.K.
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.3.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.4. China
7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.5. India
7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.4.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.4. Brazil
7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.5.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa (MEA)
7.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.4. South Africa
7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million)
7.6.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Key Global Players, Recent Developments & Their Impact on The Industry
8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
8.3. Vendor Landscape
8.3.1. Key Company Market Share Analysis, 2020
Chapter 9. Company Profiles
9.1. Gildan
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Financial Performance
9.1.3. Product Benchmarking
9.1.4. Strategic Initiatives
9.2. Fruit of The Loom, Inc.
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Financial Performance
9.2.3. Product Benchmarking
9.2.4. Strategic Initiatives
9.3. Downtown Custom Printwear
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Financial Performance
9.3.3. Product Benchmarking
9.3.4. Strategic Initiatives
9.4. Hanesbrands Inc
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Financial Performance
9.4.3. Product Benchmarking
9.4.4. Strategic Initiatives
9.5. Master Printwear
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Financial Performance
9.5.3. Product Benchmarking
9.5.4. Strategic Initiatives
9.6. Delta Apparel, Inc.
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Financial Performance
9.6.3. Product Benchmarking
9.6.4. Strategic Initiatives
9.7. Target Decorated Apparel
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Financial Performance
9.7.3. Product Benchmarking
9.7.4. Strategic Initiatives
9.8. Advance Printwear Limited
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Financial Performance
9.8.3. Product Benchmarking
9.8.4. Strategic Initiatives
9.9. Lynka
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Financial Performance
9.9.3. Product Benchmarking
9.9.4. Strategic Initiatives
9.10. New England Printwear
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Financial Performance
9.10.3. Product Benchmarking
9.10.4. Strategic Initiatives

 

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Grand View Research社のその他分野での最新刊レポート

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よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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