装飾アパレル市場規模・シェア・トレンド分析レポート:製品別(刺繍、スクリーン印刷、昇華型、デジタル印刷)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、地域別、セグメント別予測、2021年~2028年Decorated Apparel Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Embroidery, Screen Printing, Dye Sublimation, Digital Printing), By End User (Men, Women, Children), By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028 デコレーションアパレル市場の成長とトレンド Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、装飾アパレルの世界市場規模は、2028年までに529億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年... もっと見る
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サマリーデコレーションアパレル市場の成長とトレンドGrand View Research, Inc.の最新レポートによると、装飾アパレルの世界市場規模は、2028年までに529億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年にかけて11.9%のCAGRで拡大すると予測されています。アパレルへのスクリーン印刷やデジタルプリント作品の人気が高まっていることが、市場の成長を後押ししています。カスタマイズしたTシャツやトップスを着る傾向が強まっていることから、アパレル印刷の需要は年々増加しており、それが市場の成長につながっています。さらに、特にレディスウェア分野における製品や技術の革新が市場の成長を促進します。また、パッチワークやレトロなロゴデザインのトレンドが台頭していることも、予測期間中の製品需要を押し上げる要因になると考えられます。 また、NBA、Adidas、Champion、American Girl、Nikeなどの主要ブランドによる熱プレス技術の利用が拡大していることも、長年にわたって製品需要を牽引しています。さらに、世界各地でスポーツクラブの数が増えていることも、メーカーが世界展開を目指す上で多くの機会を提供しています。ハイファッションブランドは、デジタルプリント技術を広く採用しており、クチュールに新たな次元をもたらしています。Dior、Zac Posen、Akris、Valentino、Sabyasachi、Helmut Langなどのブランドは、カスタムファブリックをより簡単に作成しています。 さらに、デジタルプリントされた生地は耐久性があり、価格も手頃です。2018年、世界でデジタルプリントされた生地は25.7億平方メートルで、そのうち22億平方メートルがアパレル、ファッション、ホームテキスタイル用途でした。インド、中国、イタリア、トルコ、米国などの国がデジタル捺染市場を席巻しています。また、中国では中間所得層が増加しており、北京の環境規制が厳しいことから、中国がファストファッション市場を支配しています。一方、高級ファッション市場では、イタリアが優勢です。 しかし、COVID-19の発生は、米国、インド、ブラジル、フランス、トルコ、ロシア、英国、イタリア、スペイン、ドイツなどの国で、特に2021年のファッション業界に大きな影響を与えています。大手ブランドの実店舗が閉鎖されたり、社会的な距離を置く必要性からファッションショーやイベントの数が減少したりしたことで、市場の成長が大幅に低下しました。しかし、電子商取引やオンライン・ポータルが隆盛を極めていることから、COVID-19危機の間も市場の見通しは比較的安定していると予想されます。 製品別に見ると、市場は刺繍、スクリーン印刷、昇華型、デジタル印刷、その他に分類されます。刺繍分野は2020年に世界市場をリードし、41.4%のシェアを占めています。刺繍製品は、他のタイプの装飾アパレルに比べて耐久性が高いため、大きな需要があります。 2020年には、女性エンドユーザーセグメントが65.7%の最大の市場シェアを占めました。オンラインチャネルを通じたTシャツ、トップス、ウェディングウェア、ガウンなどのさまざまな製品カテゴリーの入手可能性と需要の高まりが、このセグメントの成長を促進する要因となっています。さらに、消費者のトレンドや需要の変化に伴う婦人服カテゴリーの製品イノベーションが、このセグメントを牽引すると考えられます。例えば、グラフィックTシャツは、カジュアルだけでなくセミフォーマルな装いとして市場で人気を博しています。 2020年の市場シェアは、アジア太平洋地域が36.7%と最大でした。この市場は、中国やインドなどの新興国で様々な装飾を施したアパレルの需要が高まっていることが要因となっています。ヨーロッパは、予測期間中に13.1%という最速のCAGRを示すと予想されています。この地域は、装飾アパレルの強力な市場として継続的に成長しており、世界で最も有名なファッションブランドの本拠地でもあります。 デコレーションアパレル市場レポートのハイライト - 刺繍分野は、予測期間を通じてポールポジションを維持し、2028年には38.7%のシェアを獲得する見込みです。刺繍製品は、他のタイプの装飾アパレルに比べて耐久性が高いため、大きな需要があります。カスタム刺繍はプリントよりも長持ちします。 - 2020年には、女性セグメントが最大のエンドユーザーセグメントとして浮上し、2020年には65.7%の売上シェアを占めました。Tシャツ、トップス、クルタ、ガウンなど、さまざまな製品の入手可能性と需要が、このセグメントの成長を促進しています。さらに、消費者の需要の変化に伴う女性用ウェアカテゴリーの製品イノベーションがこのセグメントを牽引する - アジア太平洋地域は、2020年に最大の地域セグメントとして浮上し、同年の市場シェアは36.7%となりました。インド、中国、日本などの国で、さまざまな装飾を施したアパレルの需要が高まっていることが、この市場を牽引しています 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segmental Outlook 2.3. Competitive Insights Chapter 3. Decorated Apparel Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Industry Value Chain Analysis 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.3.2. Profit Margin Analysis 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.3. Industry Challenges 3.4.4. Industry Opportunities 3.5. Business Environment Analysis 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from New Entrant 3.5.1.5. Competitive Rivalry 3.6. Roadmap of Decorated Apparel Market 3.7. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Consumer Trends and Preferences 4.2. Factors Affecting Buying Decision 4.3. Consumer Product Adoption 4.4. Observations & Recommendations Chapter 5. Decorated Apparel Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028 5.2. Embroidery 5.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.3. Screen Printing 5.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.4. Dye Sublimation 5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.5. Digital Printing 5.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.6. Others 5.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) Chapter 6. Decorated Apparel Market: End User Estimates & Trend Analysis 6.1. End User Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028 6.2. Men 6.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 6.3. Women 6.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 6.4. Children 6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) Chapter 7. Decorated Apparel Market: Regional Estimates & Trend Analysis 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028 7.2. North America 7.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.4. U.S. 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3. Europe 7.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.4. Germany 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.5. U.K. 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4. Asia Pacific 7.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.4. China 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.5. India 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5. Central & South America 7.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.4. Brazil 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6. Middle East & Africa (MEA) 7.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.4. South Africa 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) Chapter 8. Competitive Analysis 8.1. Key Global Players, Recent Developments & Their Impact on The Industry 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 8.3. Vendor Landscape 8.3.1. Key Company Market Share Analysis, 2020 Chapter 9. Company Profiles 9.1. Gildan 9.1.1. Company Overview 9.1.2. Financial Performance 9.1.3. Product Benchmarking 9.1.4. Strategic Initiatives 9.2. Fruit of The Loom, Inc. 9.2.1. Company Overview 9.2.2. Financial Performance 9.2.3. Product Benchmarking 9.2.4. Strategic Initiatives 9.3. Downtown Custom Printwear 9.3.1. Company Overview 9.3.2. Financial Performance 9.3.3. Product Benchmarking 9.3.4. Strategic Initiatives 9.4. Hanesbrands Inc 9.4.1. Company Overview 9.4.2. Financial Performance 9.4.3. Product Benchmarking 9.4.4. Strategic Initiatives 9.5. Master Printwear 9.5.1. Company Overview 9.5.2. Financial Performance 9.5.3. Product Benchmarking 9.5.4. Strategic Initiatives 9.6. Delta Apparel, Inc. 9.6.1. Company Overview 9.6.2. Financial Performance 9.6.3. Product Benchmarking 9.6.4. Strategic Initiatives 9.7. Target Decorated Apparel 9.7.1. Company Overview 9.7.2. Financial Performance 9.7.3. Product Benchmarking 9.7.4. Strategic Initiatives 9.8. Advance Printwear Limited 9.8.1. Company Overview 9.8.2. Financial Performance 9.8.3. Product Benchmarking 9.8.4. Strategic Initiatives 9.9. Lynka 9.9.1. Company Overview 9.9.2. Financial Performance 9.9.3. Product Benchmarking 9.9.4. Strategic Initiatives 9.10. New England Printwear 9.10.1. Company Overview 9.10.2. Financial Performance 9.10.3. Product Benchmarking 9.10.4. Strategic Initiatives
SummaryDecorated Apparel Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segmental Outlook 2.3. Competitive Insights Chapter 3. Decorated Apparel Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Industry Value Chain Analysis 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.3.2. Profit Margin Analysis 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.3. Industry Challenges 3.4.4. Industry Opportunities 3.5. Business Environment Analysis 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from New Entrant 3.5.1.5. Competitive Rivalry 3.6. Roadmap of Decorated Apparel Market 3.7. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Consumer Trends and Preferences 4.2. Factors Affecting Buying Decision 4.3. Consumer Product Adoption 4.4. Observations & Recommendations Chapter 5. Decorated Apparel Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028 5.2. Embroidery 5.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.3. Screen Printing 5.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.4. Dye Sublimation 5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.5. Digital Printing 5.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 5.6. Others 5.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) Chapter 6. Decorated Apparel Market: End User Estimates & Trend Analysis 6.1. End User Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028 6.2. Men 6.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 6.3. Women 6.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 6.4. Children 6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) Chapter 7. Decorated Apparel Market: Regional Estimates & Trend Analysis 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028 7.2. North America 7.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.4. U.S. 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3. Europe 7.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.4. Germany 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.5. U.K. 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4. Asia Pacific 7.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.4. China 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.5. India 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5. Central & South America 7.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.4. Brazil 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6. Middle East & Africa (MEA) 7.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.4. South Africa 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by Product, 2016 - 2028 (USD Million) 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by end user, 2016 - 2028 (USD Million) Chapter 8. Competitive Analysis 8.1. Key Global Players, Recent Developments & Their Impact on The Industry 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 8.3. Vendor Landscape 8.3.1. Key Company Market Share Analysis, 2020 Chapter 9. Company Profiles 9.1. Gildan 9.1.1. Company Overview 9.1.2. Financial Performance 9.1.3. Product Benchmarking 9.1.4. Strategic Initiatives 9.2. Fruit of The Loom, Inc. 9.2.1. Company Overview 9.2.2. Financial Performance 9.2.3. Product Benchmarking 9.2.4. Strategic Initiatives 9.3. Downtown Custom Printwear 9.3.1. Company Overview 9.3.2. Financial Performance 9.3.3. Product Benchmarking 9.3.4. Strategic Initiatives 9.4. Hanesbrands Inc 9.4.1. Company Overview 9.4.2. Financial Performance 9.4.3. Product Benchmarking 9.4.4. Strategic Initiatives 9.5. Master Printwear 9.5.1. Company Overview 9.5.2. Financial Performance 9.5.3. Product Benchmarking 9.5.4. Strategic Initiatives 9.6. Delta Apparel, Inc. 9.6.1. Company Overview 9.6.2. Financial Performance 9.6.3. Product Benchmarking 9.6.4. Strategic Initiatives 9.7. Target Decorated Apparel 9.7.1. Company Overview 9.7.2. Financial Performance 9.7.3. Product Benchmarking 9.7.4. Strategic Initiatives 9.8. Advance Printwear Limited 9.8.1. Company Overview 9.8.2. Financial Performance 9.8.3. Product Benchmarking 9.8.4. Strategic Initiatives 9.9. Lynka 9.9.1. Company Overview 9.9.2. Financial Performance 9.9.3. Product Benchmarking 9.9.4. Strategic Initiatives 9.10. New England Printwear 9.10.1. Company Overview 9.10.2. Financial Performance 9.10.3. Product Benchmarking 9.10.4. Strategic Initiatives
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