世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

冷凍水産物市場


Frozen Seafood Market

冷凍水産物市場:世界の産業分析2019-2023年と機会評価2024-2034年 FMIが発行した冷凍シーフードに関する最新市場調査レポートは、2019-2023年の世界産業分析と2024-2034年の機会評価を提供しています。この調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月29日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
306 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

冷凍水産物市場:世界の産業分析2019-2023年と機会評価2024-2034年

FMIが発行した冷凍シーフードに関する最新市場調査レポートは、2019-2023年の世界産業分析と2024-2034年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータに関する徹底的な調査を実施した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

性質別

- オーガニック
- コンベンショナル

形態別

- 生
- 加工品

最終用途別

- 食品加工産業
- 外食産業
- 小売/家庭用

製品タイプ別

- 魚
- 海洋遠洋
- 海洋底性
- 遊泳魚
- その他
- 軟体動物
- 二枚貝
- 腹足類
- 頭足類
- その他
- 甲殻類
- エビ類
- 蟹類
- ロブスター
- オキアミ
- その他
- その他

流通チャネル別

- 企業間取引(メーカーおよび流通業者)
- 企業対消費者
- モダントレード(ハイパーマーケット・スーパーマーケット)
- コンビニエンスストア
- 伝統的食料品店
- 食品専門店
- 卸売店
- ディスカウントストア
- Eコマース/オンラインストア

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- MEA

各レポート

エグゼクティブサマリー

冷凍シーフード市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の見通し、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、冷凍シーフード市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が冷凍シーフード市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Natureの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の冷凍シーフード市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2034年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2019-2023年)と現在および将来の市場価値(219億9510万米ドル)と数量(6.8%)予測(2024-2034年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界の冷凍水産物市場-価格分析

価格分析の章では、By Natureに基づき、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 世界の冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:性質別

冷凍シーフード市場は性質別に、オーガニック、従来型に区分される。また、上記のBy Natureについて価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 冷凍シーフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:形態別

形態別に、冷凍シーフード市場は生、加工に区分されます。また本セクションでは、By Formに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Formについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 世界の冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:最終用途別

冷凍シーフード市場はエンドユーザー別に、食品加工産業、フードサービス産業、小売/家庭用に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 世界の冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:製品タイプ別

製品タイプ別に、冷凍シーフード市場は魚類(海洋遠洋性、海洋底性、ディアドロマス性、その他)、軟体動物(二枚貝、腹足類、頭足類、その他)、甲殻類(エビ、カニ、ロブスター、オキアミ、その他)、その他に区分されます。このセクションでは、製品タイプ別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第09章 世界の冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:流通チャネル別

流通チャネル別に、冷凍シーフード市場はBtoB(製造業者と流通業者)、BtoC(近代的な貿易、コンビニエンスストア、伝統的な食料品店、専門食品店、卸売店、ディスカウントストア、Eコマース/オンラインストア)に区分されます。このセクションでは、流通チャネル別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 冷凍シーフード市場分析2019-2023年および地域別予測2024-2034年

地域別に冷凍シーフード市場を北米、中南米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東、アフリカに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は、上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較を見つけることができます。

第11章 北米冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカの冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の冷凍シーフード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細な情報を得ることができます。

第13章 欧州冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷凍シーフード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアの冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷凍シーフード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアの冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷凍シーフード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東およびアフリカの冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷凍シーフード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国の冷凍シーフード市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、世界の主要国で冷凍シーフード市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを含む。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Natureポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げられている市場プレイヤーには、Marine Harvest ASA、Austevoll Seafood ASA、SalMar、Coast Seafood、Charoen Pokphand Foods、Fortune Fish & Gourmet、マルハニチロ、Norway Royal Salmon、三菱商事、Trident Seafoodなどがある。

第20章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第21章 調査方法

この章では、読者が冷凍シーフード市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を理解するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.市場ダイナミクス

3.1.ドライバー

3.1.1.供給サイドドライバー

3.1.2.需要サイドドライバー

3.1.3.経済サイドドライバー

3.2.阻害要因

3.3.機会

3.4.地域別市場動向

3.5.予測要因-関連性と影響

3.6.規制と政策

3.7.危機の影響(COVID)

4.グローバル市場-価格分析

4.1.地域別価格帯評価

4.1.1.メーカーレベルの価格設定

4.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

4.2.性質別価格帯評価

4.3.2033年までの価格予測

5.バリューチェーン分析

5.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

5.2.活発な市場参加者のリスト

6.世界の市場規模(金額(US$ billion)および数量(MT)の分析、2019年~2023年および予測、2024年~2034年

6.1.過去の市場規模(金額(US$ billion)と数量(MT)の分析、2019年から2023年まで

6.2.現在と将来の市場規模(金額(US$10億)と数量(MT)の分析、2024年から2034年まで

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.世界市場分析2019年~2023年、予測2024年~2034年、性質別

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2019年から2023年までの過去の市場規模(金額(US$ billion)および自然界別数量(MT)分析

7.3.現在と将来の市場規模(金額(US$10億)、数量(MT)、自然別分析・予測、2024年~2034年

7.3.1.有機

7.3.2.コンベンショナル

7.4.性質別市場魅力度分析

8.製品タイプ別世界市場分析2019~2023年および予測2024~2034年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2019年から2023年までの製品タイプ別市場規模(金額(US$ billion)および数量(MT)の過去市場分析

8.3.製品タイプ別の金額(US$10億)および数量(MT)の現在と将来の市場規模分析および予測、2024年~2034年

8.3.1.魚

8.3.1.1.海洋遠洋

8.3.1.2.海洋底性

8.3.1.3.汽水域

8.3.1.4.その他

8.3.2.軟体動物

8.3.3.甲殻類

8.3.3.1.エビ

8.3.3.2.カニ

8.3.3.3.ロブスター

8.3.3.4.オキアミ

8.3.3.5.その他

8.3.4.その他

8.4.製品タイプ別市場魅力度分析

9.フォームタイプ別世界市場分析2019~2023年および予測2024~2034年

9.1.はじめに/主な調査結果

9.2.2019年から2023年までの過去の市場規模(金額(US$ billion)および数量(MT)のフォームタイプ別分析

9.3.現在と将来の市場規模(金額(US$10億)、数量(MT)、フォームタイプ別分析・予測、2024年~2034年

9.3.1.生

9.3.2.加工

9.4.形態別市場魅力度分析

10.エンドユース別世界市場分析2019~2023年、2024~2034年予測

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2019年から2023年までの最終用途別市場規模(金額(US$ billion)および数量(MT)の過去市場分析

10.3.最終用途別の現在および将来市場規模(金額(US$10億)、数量(MT)分析・予測、2024年~2034年

10.3.1.食品加工産業

10.3.2.外食産業

10.3.3.小売/家庭

10.4.エンドユース別市場魅力度分析

11.流通チャネル別の世界市場分析2019~2023年および予測2024~2034年

11.1.はじめに/主な調査結果

11.2.流通チャネル別の過去の市場規模(金額(US$10億)および数量(MT)分析、2019年~2023年

11.3.流通チャネル別市場規模(金額(US$10億)、数量(MT))の現在と将来分析・予測、2024年~2034年

11.4.企業間取引(メーカーと流通業者)

11.5.企業対消費者

11.5.1.モダン・トレード(ハイパーマーケット・スーパーマーケット)

11.5.2.コンビニエンスストア

11.5.3.伝統的食料品店

11.5.4.食品専門店

11.5.5.卸売店

11.5.6.ディスカウントストア

11.6.Eコマース/オンラインストア

11.7.流通チャネル別市場魅力度分析

12.地域別世界市場分析2019~2023年および予測2024~2034年

12.1.はじめに

12.2.地域別の過去の市場規模(金額(US$10億)および数量(MT)分析、2019年から2023年まで

12.3.地域別の現在の市場規模(金額(US$10億)、数量(MT)分析および予測、2024年~2034年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場分析2019~2023年と予測2024~2034年

13.1.市場紹介

13.2.2019年から2023年までの市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(MT)動向分析

13.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

13.3.1. 国別

13.3.1.1.米国

13.3.1.2.カナダ

13.3.2. 性質別

13.3.3. 製品タイプ別

13.3.4. 形態別

13.3.5. 最終用途別

13.3.6. 流通チャネル別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1. 国別

13.4.2. 性質別

13.4.3. 製品タイプ別

13.4.4. 形態別

13.4.5. 最終用途別

13.4.6. 流通チャネル別

13.5.キーポイント

14.ラテンアメリカ市場分析2019~2023年と予測2024~2034年

14.1.はじめに

14.2.2019年から2023年までの市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(MT)動向分析

14.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

14.3.1. 国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2. 性質別

14.3.3. 製品タイプ別

14.3.4. 形態別

14.3.5. 最終用途別

14.3.6. 流通チャネル別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1. 国別

14.4.2. 性質別

14.4.3. 製品タイプ別

14.4.4. 形態別

14.4.5. 最終用途別

14.4.6. 流通チャネル別

14.5.キーポイント

15.欧州市場分析 2019~2023年および予測 2024~2034年

15.1.はじめに

15.2.2019年から2023年までの市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(MT)動向分析

15.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

15.3.1. 国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.イギリス

15.3.1.3.フランス

15.3.1.4.イタリア

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ベネルクス

15.3.1.7.北欧

15.3.1.8.ロシア

15.3.1.9.ポーランド

15.3.1.10.その他のヨーロッパ

15.3.2. 性質別

15.3.3. 製品タイプ別

15.3.4. 形態別

15.3.5. 最終用途別

15.3.6. 流通チャネル別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1. 国別

15.4.2. 性質別

15.4.3. 製品タイプ別

15.4.4. 形態別

15.4.5. 最終用途別

15.4.6. 流通チャネル別

15.5.キーポイント

16.東アジア市場の2019~2023年分析と2024~2034年予測

16.1.市場紹介

16.2.2019年から2023年までの市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(MT)動向分析

16.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

16.3.1. 国別

16.3.1.1.中国

16.3.1.2.日本

16.3.1.3.韓国

16.3.2.性質別

16.3.3. 製品タイプ別

16.3.4. 形態別

16.3.5. 最終用途別

16.3.6. 流通チャネル別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1. 国別

16.4.2. 性質別

16.4.3. 製品タイプ別

16.4.4. 形態別

16.4.5. 最終用途別

16.4.6. 流通チャネル別

16.5.キーポイント

17.南アジア市場の分析 2019~2023年および予測 2024~2034年

17.1.はじめに

17.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量(MT)動向分析(2019年~2023年

17.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

17.3.1. 国別

17.3.1.1.インド

17.3.1.2.タイ

17.3.1.3.マレーシア

17.3.1.4.インドネシア

17.3.1.5.ベトナム

17.3.1.6.フィリピン

17.3.1.7.シンガポール

17.3.1.8.その他の南アジア

17.3.2. 性質別

17.3.3. 製品タイプ別

17.3.4. 形態別

17.3.5. 最終用途別

17.3.6. 流通チャネル別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1. 国別

17.4.2. 性質別

17.4.3. 製品タイプ別

17.4.4. 形態別

17.4.5. 最終用途別

17.4.6. 流通チャネル別

17.5.キーポイント

18.オセアニア市場の2019~2023年分析と2024~2034年予測

18.1.市場紹介

18.2.2019年から2023年までの市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(MT)動向分析

18.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

18.3.1. 国別

18.3.1.1.オーストラリア

18.3.1.2.ニュージーランド

18.3.2. ネイチャー別

18.3.3. 製品タイプ別

18.3.4. 形態別

18.3.5. 最終用途別

18.3.6. 流通チャネル別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1. 国別

18.4.2. 性質別

18.4.3. 製品タイプ別

18.4.4. 形態別

18.4.5. 流通チャネル別最終用途別

18.5.キーポイント

19.MEA市場分析2019~2023年および予測2024~2034年

19.1.はじめに

19.2.2019年から2023年までの市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(MT)動向分析

19.3.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量(MT)予測、2024年~2034年

19.3.1. 国別

19.3.1.1.GCC諸国

19.3.1.2.トルコ

19.3.1.3.エジプト

19.3.1.4.南アフリカ

19.3.1.5.その他のMEA

19.3.2. 性質別

19.3.3. 製品タイプ別

19.3.4. 形態別

19.3.5. 最終用途別

19.3.6. 流通チャネル別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1. 国別

19.4.2. 性質別

19.4.3. 製品タイプ別

19.4.4. 形態別

19.4.5. 最終用途別

19.4.6. 流通チャネル別

19.5.キーポイント

20.国別市場分析、2022年

20.1.米国市場分析

20.1.1. 性質別

20.1.2. 製品タイプ別

20.1.3. 形態別

20.1.4. 最終用途別

20.1.5. 流通チャネル別

20.2.カナダ市場分析

20.2.1. 性質別

20.2.2. 製品タイプ別

20.2.3. 形態別

20.2.4. 最終用途別

20.2.5. 流通チャネル別

20.3.ブラジル市場分析

20.3.1. 性質別

20.3.2. 製品タイプ別

20.3.3. 形態別

20.3.4. 最終用途別

20.3.5. 流通チャネル別

20.4.メキシコ市場分析

20.4.1. 性質別

20.4.2. 製品タイプ別

20.4.3. 形態別

20.4.4. 最終用途別

20.4.5. 流通チャネル別

20.5.アルゼンチン市場分析

20.5.1. 性質別

20.5.2. 製品タイプ別

20.5.3. 形態別

20.5.4. 最終用途別

20.5.5. 流通チャネル別

20.6.ドイツ市場分析

20.6.1. 性質別

20.6.2. 製品タイプ別

20.6.3. 形態別

20.6.4. 最終用途別

20.6.5. 流通チャネル別

20.7.イギリス市場分析

20.7.1. 性質別

20.7.2. 製品タイプ別

20.7.3. 形態別

20.7.4. 最終用途別

20.7.5. 流通チャネル別

20.8.フランス市場分析

20.8.1. 性質別

20.8.2. 製品タイプ別

20.8.3. 形態別

20.8.4. 最終用途別

20.8.5. 流通チャネル別

20.9.イタリア市場分析

20.9.1. 性質別

20.9.2. 製品タイプ別

20.9.3. 形態別

20.9.4. 最終用途別

20.9.5. 流通チャネル別

20.10.スペイン市場分析

20.10.1. 性質別

20.10.2. 製品タイプ別

20.10.3. 形態別

20.10.4. 最終用途別

20.10.5. 流通チャネル別

20.11.ベネルクス市場分析

20.11.1. 性質別

20.11.2. 製品タイプ別

20.11.3. 形態別

20.11.4. 最終用途別

20.11.5. 流通チャネル別

20.12.北欧市場分析

20.12.1. 自然別

20.12.2. 製品タイプ別

20.12.3. 形態別

20.12.4. 最終用途別

20.12.5. 流通チャネル別

20.13.ロシア地域市場分析

20.13.1. 性質別

20.13.2. 製品タイプ別

20.13.3. 形態別

20.13.4. 最終用途別

20.13.5. 流通チャネル別

20.14.ポーランド市場分析

20.14.1. 性質別

20.14.2. 製品タイプ別

20.14.3. 形態別

20.14.4. 最終用途別

20.14.5. 流通チャネル別

20.15.中国市場分析

20.15.1. 性質別

20.15.2. 製品タイプ別

20.15.3. 形態別

20.15.4. 最終用途別

20.15.5. 流通チャネル別

20.16.日本市場分析

20.16.1. 性質別

20.16.2. 製品タイプ別

20.16.3. 形態別

20.16.4. 最終用途別

20.16.5. 流通チャネル別

20.17.韓国市場分析

20.17.1. 性質別

20.17.2. 製品タイプ別

20.17.3. 形態別

20.17.4. 最終用途別

20.17.5. 流通チャネル別

20.18.インド市場分析

20.18.1. 性質別

20.18.2. 製品タイプ別

20.18.3. 形態別

20.18.4. 最終用途別

20.18.5. 流通チャネル別

20.19.タイ市場分析

20.19.1. 性質別

20.19.2. 製品タイプ別

20.19.3. 形態別

20.19.4. 最終用途別

20.19.5. 流通チャネル別

20.20.マレーシア市場分析

20.20.1. 性質別

20.20.2. 製品タイプ別

20.20.3. 形態別

20.20.4. 最終用途別

20.20.5. 流通チャネル別

20.21.インドネシア市場分析

20.21.1. 性質別

20.21.2. 製品タイプ別

20.21.3. 形態別

20.21.4. 最終用途別

20.21.5. 流通チャネル別

20.22.ベトナム市場分析

20.22.1. 性質別

20.22.2. 製品タイプ別

20.22.3. 形態別

20.22.4. 最終用途別

20.22.5. 流通チャネル別

20.23.フィリピン市場分析

20.23.1. 性質別

20.23.2. 製品タイプ別

20.23.3. 形態別

20.23.4. 最終用途別

20.23.5. 流通チャネル別

20.24.シンガポール市場分析

20.24.1. 性質別

20.24.2. 製品タイプ別

20.24.3. 形態別

20.24.4. 最終用途別

20.24.5. 流通チャネル別

20.25.オーストラリア市場分析

20.25.1. 性質別

20.25.2. 製品タイプ別

20.25.3. 形態別

20.25.4. 最終用途別

20.25.5. 流通チャネル別

20.26.ニュージーランド市場分析

20.26.1. 性質別

20.26.2. 製品タイプ別

20.26.3. 形態別

20.26.4. 最終用途別

20.26.5. 流通チャネル別

20.27.GCC諸国市場分析

20.27.1. 性質別

20.27.2. 製品タイプ別

20.27.3. 形態別

20.27.4. 最終用途別

20.27.5. 流通チャネル別

20.28.トルコ市場分析

20.28.1. 性質別

20.28.2. 製品タイプ別

20.28.3. 形態別

20.28.4. 最終用途別

20.28.5. 流通チャネル別

20.29.エジプト市場分析

20.29.1. 性質別

20.29.2. 製品タイプ別

20.29.3. 形態別

20.29.4. 最終用途別

20.29.5. 流通チャネル別

20.30.南アフリカ市場分析

20.30.1. 性質別

20.30.2. 製品タイプ別

20.30.3. 形態別

20.30.4. 最終用途別

20.30.5. 流通チャネル別

21.市場構造分析

21.1.世界市場の競争-ダッシュボードビュー

21.2.産業構造分析

21.2.1.ティア1市場プレイヤー

21.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

21.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

21.3.世界市場企業シェア分析

21.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合(2023年

21.3.2.上位5社の地域別シェア分析

21.4.主要参入企業の地域別市場プレゼンス(インテンシティマッピング

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.マリンハーベストASA

22.3.1.1.ソース・ポートフォリオ

22.3.1.2.ソース・クレーム

22.3.1.3.市場セグメント別売上高(ソース/チャネル/地域)

22.3.1.4.セールスフットプリント

22.3.1.5.戦略の概要

22.3.1.5.1.マーケティング戦略

22.3.1.5.2.ソース戦略 チャネル戦略

22.3.1.6.SWOT分析

22.3.1.7.オーステボル・シーフードASA

22.3.1.8.サルマー

22.3.1.9.コーストシーフード

22.3.1.10.チャローン・ポークパン・フーズ

22.3.1.11.フォーチュンフィッシュ&グルメ

22.3.1.12.マルハニチロ

22.3.1.13.ノルウェー・ロイヤルサーモン

22.3.1.14.三菱商事

22.3.1.15.トライデントシーフード

22.3.2.その他(追加リクエストによる)

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Frozen Seafood Market: Global Industry Analysis 2019-2023 and Opportunity Assessment 2024-2034

A recent market study published by FMI on Frozen Seafood offers a global industry analysis for 2019-2023 and opportunity assessment for 2024-2034. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Nature:

• Organic
• Conventional

By Form:

• Raw
• Processed

By End-Use:

• Food Processing Industry
• Food Service Industry
• Retail/Household

By Product Type:

• Fish
• Marine Pelagic
• Marine Demersal
• Diadromous
• Others
• Molluscs
• Bivalves
• Gastropods
• Cephalopods
• Others
• Crustaceans
• Shrimps
• Crabs
• Lobsters
• Krill
• Others
• Others

By Distribution Channel:

• Business to Business (Manufacturers and Distributors)
• Business to Consumer
• Modern Trade (Hypermarket & Supermarket)
• Convenience Stores
• Traditional Grocery Stores
• Specialist Food Stores
• Wholesale Stores
• Discount Stores
• E-commerce/Online Stores

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Frozen Seafood Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Frozen Seafood Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Frozen Seafood Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Nature processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Frozen Seafood Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2034

The chapter include historical market value (XX) analysis (2019-2023) and current and future market value (USD 21,995.1 million) and volume (6.8%) projections (2024-2034). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Frozen Seafood Market - Pricing Analysis

Based on By Nature, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Nature

Based on By Nature, Frozen Seafood Market is segmented into Organic, Conventional. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.

Chapter 06 - Global Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Form

Based on By Form, Frozen Seafood Market is segmented into Raw, Processed. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 07 - Global Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By End-Use

Based on By End-Use, Frozen Seafood Market is segmented into Food Processing Industry, Food Service Industry, Retail/Household. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use.

Chapter 08 - Global Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Product Type

Based on By Product Type, Frozen Seafood Market is segmented into Fish (Marine Pelagic, Marine Demersal, Diadromous, Others), Molluscs (Bivalves, Gastropods, Cephalopods, Others), Crustaceans (Shrimps, Crabs, Lobsters, Krill, Others), Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 09 - Global Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Frozen Seafood Market is segmented into Business to Business (Manufacturers and Distributors), Business to Consumer (Modern Trade, Convenience Stores, Traditional Grocery Stores, Specialist Food Stores, Wholesale Stores, Discount Stores, E-commerce/Online Stores). This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 10 - Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Region

Based on By Region, Frozen Seafood Market is segmented into North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, Middle East and Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frozen Seafood Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frozen Seafood Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frozen Seafood Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frozen Seafood Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frozen Seafood Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Frozen Seafood Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter offers insights into how the Frozen Seafood Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Nature portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Marine Harvest ASA, Austevoll Seafood ASA, SalMar, Coast Seafood, Charoen Pokphand Foods, Fortune Fish & Gourmet, Maruha Nichiro, Norway Royal Salmon, Mitsubishi Corporation, Trident Seafood.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Frozen Seafood Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Market Dynamics

3.1. Drivers

3.1.1. Supply Side Drivers

3.1.2. Demand Side drivers

3.1.3. Economic Side Drivers

3.2. Restraints

3.3. Opportunity

3.4. Market trends by Region

3.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.6. Regulations and Policies

3.7. Impact of the Crisis (COVID)

4. Global Market - Pricing Analysis

4.1. Price Point Assessment by Region

4.1.1. Manufacturer Level Pricing

4.1.2. Distributor Level Pricing

4.2. Price Point Assessment by Nature

4.3. Price Forecast till 2033

5. Value Chain Analysis

5.1. Operating margins at each node of supply chain

5.2. List of Active Market Participants

6. Global Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis 2019 to 2023 and Forecast, 2024 to 2034

6.1. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis, 2019 to 2023

6.2. Current and Future Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis, 2024 to 2034

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Global Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034, by Nature

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis by Nature, 2019 to 2023

7.3. Current and Future Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis and Forecast by Nature, 2024 to 2034

7.3.1. Organic

7.3.2. Conventional

7.4. Market Attractiveness Analysis by Nature

8. Global Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034, by Product type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis by Product type, 2019 to 2023

8.3. Current and Future Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis and Forecast by Product type, 2024 to 2034

8.3.1. Fish

8.3.1.1. Marine Pelagic

8.3.1.2. Marine Demersal

8.3.1.3. Diadromous

8.3.1.4. Others

8.3.2. Molluscs

8.3.3. Crustaceans

8.3.3.1. Shrimps

8.3.3.2. Crabs

8.3.3.3. Lobsters

8.3.3.4. Krill

8.3.3.5. Others

8.3.4. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis by Product type

9. Global Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034, by Form type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis by Form type, 2019 to 2023

9.3. Current and Future Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis and Forecast by Form type, 2024 to 2034

9.3.1. Raw

9.3.2. Processed

9.4. Market Attractiveness Analysis by Form type

10. Global Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034, by End Use

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis by End Use, 2019 to 2023

10.3. Current and Future Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis and Forecast by End Use, 2024 to 2034

10.3.1. Food Processing Industry

10.3.2. Food Service Industry

10.3.3. Retail/Household

10.4. Market Attractiveness Analysis by End Use

11. Global Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034, by Distribution Channel

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis by Distribution Channel, 2019 to 2023

11.3. Current and Future Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis and Forecast by Distribution Channel, 2024 to 2034

11.4. Business to Business (Manufacturers and Distributors)

11.5. Business to Consumer

11.5.1. Modern Trade (Hypermarket & Supermarket)

11.5.2. Convenience Stores

11.5.3. Traditional Grocery Stores

11.5.4. Specialist Food Stores

11.5.5. Wholesale Stores

11.5.6. Discount Stores

11.6. E-commerce/Online Stores

11.7. Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel

12. Global Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis by Region, 2019 to 2023

12.3. Current Market Size in Value (US$ billion) and Volume (MT) Analysis and Forecast by Region, 2024 to 2034

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East & Africa

12.4. Market Attractiveness Analysis by Region

13. North America Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

13.3. Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

13.3.1. by Country

13.3.1.1. United States

13.3.1.2. Canada

13.3.2. by Nature

13.3.3. by Product type

13.3.4. by Form type

13.3.5. by End Use

13.3.6. by Distribution Channel

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. by Country

13.4.2. by Nature

13.4.3. by Product type

13.4.4. by Form type

13.4.5. by End Use

13.4.6. by Distribution Channel

13.5. Key takeaways

14. Latin America Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

14.3. Market Size (US$ billion) and Volume (MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

14.3.1. by Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. by Nature

14.3.3. by Product type

14.3.4. by Form type

14.3.5. by End Use

14.3.6. by Distribution Channel

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. by Country

14.4.2. by Nature

14.4.3. by Product type

14.4.4. by Form type

14.4.5. by End Use

14.4.6. by Distribution Channel

14.5. Key takeaways

15. Europe Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

15.3. Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

15.3.1. by Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. United Kingdom

15.3.1.3. France

15.3.1.4. Italy

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. BENELUX

15.3.1.7. Nordic

15.3.1.8. Russia

15.3.1.9. Poland

15.3.1.10. Rest of Europe

15.3.2. by Nature

15.3.3. by Product type

15.3.4. by Form type

15.3.5. by End Use

15.3.6. by Distribution Channel

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. by Country

15.4.2. by Nature

15.4.3. by Product type

15.4.4. by Form type

15.4.5. by End Use

15.4.6. by Distribution Channel

15.5. Key takeaways

16. East Asia Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

16.3. Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

16.3.1. by Country

16.3.1.1. China

16.3.1.2. Japan

16.3.1.3. South Korea

16.3.2. by Nature

16.3.3. by Product type

16.3.4. by Form type

16.3.5. by End Use

16.3.6. by Distribution Channel

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. by Country

16.4.2. by Nature

16.4.3. by Product type

16.4.4. by Form type

16.4.5. by End Use

16.4.6. by Distribution Channel

16.5. Key takeaways

17. South Asia Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

17.3. Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

17.3.1. by Country

17.3.1.1. India

17.3.1.2. Thailand

17.3.1.3. Malaysia

17.3.1.4. Indonesia

17.3.1.5. Vietnam

17.3.1.6. Philippines

17.3.1.7. Singapore

17.3.1.8. Rest of South Asia

17.3.2. by Nature

17.3.3. by Product type

17.3.4. by Form type

17.3.5. by End Use

17.3.6. by Distribution Channel

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. by Country

17.4.2. by Nature

17.4.3. by Product type

17.4.4. by Form type

17.4.5. by End Use

17.4.6. by Distribution Channel

17.5. Key takeaways

18. Oceania Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

18.3. Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

18.3.1. by Country

18.3.1.1. Australia

18.3.1.2. New Zealand

18.3.2. by Nature

18.3.3. by Product type

18.3.4. by Form type

18.3.5. by End Use

18.3.6. by Distribution Channel

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. by Country

18.4.2. by Nature

18.4.3. by Product type

18.4.4. by Form type

18.4.5. by End Use by Distribution Channel

18.5. Key takeaways

19. MEA Market Analysis 2019 to 2023 and Forecast 2024 to 2034

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019 to 2023

19.3. Market Size (US$ billion) and Volume(MT) Forecast by Market Taxonomy, 2024 to 2034

19.3.1. by Country

19.3.1.1. GCC Countries

19.3.1.2. Turkeye

19.3.1.3. Egypt

19.3.1.4. South Africa

19.3.1.5. Rest of MEA

19.3.2. by Nature

19.3.3. by Product type

19.3.4. by Form type

19.3.5. by End Use

19.3.6. by Distribution Channel

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. by Country

19.4.2. by Nature

19.4.3. by Product type

19.4.4. by Form type

19.4.5. by End Use

19.4.6. by Distribution Channel

19.5. Key takeaways

20. Country-level Market Analysis, 2022

20.1. United States Market Analysis

20.1.1. by Nature

20.1.2. by Product type

20.1.3. by Form type

20.1.4. by End Use

20.1.5. by Distribution Channel

20.2. Canada Market Analysis

20.2.1. by Nature

20.2.2. by Product type

20.2.3. by Form type

20.2.4. by End Use

20.2.5. by Distribution Channel

20.3. Brazil Market Analysis

20.3.1. by Nature

20.3.2. by Product type

20.3.3. by Form type

20.3.4. by End Use

20.3.5. by Distribution Channel

20.4. Mexico Market Analysis

20.4.1. by Nature

20.4.2. by Product type

20.4.3. by Form type

20.4.4. by End Use

20.4.5. by Distribution Channel

20.5. Argentina Market Analysis

20.5.1. by Nature

20.5.2. by Product type

20.5.3. by Form type

20.5.4. by End Use

20.5.5. by Distribution Channel

20.6. Germany Market Analysis

20.6.1. by Nature

20.6.2. by Product type

20.6.3. by Form type

20.6.4. by End Use

20.6.5. by Distribution Channel

20.7. United Kingdom Market Analysis

20.7.1. by Nature

20.7.2. by Product type

20.7.3. by Form type

20.7.4. by End Use

20.7.5. by Distribution Channel

20.8. France Market Analysis

20.8.1. by Nature

20.8.2. by Product type

20.8.3. by Form type

20.8.4. by End Use

20.8.5. by Distribution Channel

20.9. Italy Market Analysis

20.9.1. by Nature

20.9.2. by Product type

20.9.3. by Form type

20.9.4. by End Use

20.9.5. by Distribution Channel

20.10. Spain Market Analysis

20.10.1. by Nature

20.10.2. by Product type

20.10.3. by Form type

20.10.4. by End Use

20.10.5. by Distribution Channel

20.11. BENELUX Market Analysis

20.11.1. by Nature

20.11.2. by Product type

20.11.3. by Form type

20.11.4. by End Use

20.11.5. by Distribution Channel

20.12. Nordic Market Analysis

20.12.1. by Nature

20.12.2. by Product type

20.12.3. by Form type

20.12.4. by End Use

20.12.5. by Distribution Channel

20.13. Russia Region Market Analysis

20.13.1. by Nature

20.13.2. by Product type

20.13.3. by Form type

20.13.4. by End Use

20.13.5. by Distribution Channel

20.14. Poland Market Analysis

20.14.1. by Nature

20.14.2. by Product type

20.14.3. by Form type

20.14.4. by End Use

20.14.5. by Distribution Channel

20.15. China Market Analysis

20.15.1. by Nature

20.15.2. by Product type

20.15.3. by Form type

20.15.4. by End Use

20.15.5. by Distribution Channel

20.16. Japan Market Analysis

20.16.1. by Nature

20.16.2. by Product type

20.16.3. by Form type

20.16.4. by End Use

20.16.5. by Distribution Channel

20.17. South Korea Market Analysis

20.17.1. by Nature

20.17.2. by Product type

20.17.3. by Form type

20.17.4. by End Use

20.17.5. by Distribution Channel

20.18. India Market Analysis

20.18.1. by Nature

20.18.2. by Product type

20.18.3. by Form type

20.18.4. by End Use

20.18.5. by Distribution Channel

20.19. Thailand Market Analysis

20.19.1. by Nature

20.19.2. by Product type

20.19.3. by Form type

20.19.4. by End Use

20.19.5. by Distribution Channel

20.20. Malaysia Market Analysis

20.20.1. by Nature

20.20.2. by Product type

20.20.3. by Form type

20.20.4. by End Use

20.20.5. by Distribution Channel

20.21. Indonesia Market Analysis

20.21.1. by Nature

20.21.2. by Product type

20.21.3. by Form type

20.21.4. by End Use

20.21.5. by Distribution Channel

20.22. Vietnam Market Analysis

20.22.1. by Nature

20.22.2. by Product type

20.22.3. by Form type

20.22.4. by End Use

20.22.5. by Distribution Channel

20.23. Philippines Market Analysis

20.23.1. by Nature

20.23.2. by Product type

20.23.3. by Form type

20.23.4. by End Use

20.23.5. by Distribution Channel

20.24. Singapore Market Analysis

20.24.1. by Nature

20.24.2. by Product type

20.24.3. by Form type

20.24.4. by End Use

20.24.5. by Distribution Channel

20.25. Australia Market Analysis

20.25.1. by Nature

20.25.2. by Product type

20.25.3. by Form type

20.25.4. by End Use

20.25.5. by Distribution Channel

20.26. New Zealand Market Analysis

20.26.1. by Nature

20.26.2. by Product type

20.26.3. by Form type

20.26.4. by End Use

20.26.5. by Distribution Channel

20.27. GCC Countries Market Analysis

20.27.1. by Nature

20.27.2. by Product type

20.27.3. by Form type

20.27.4. by End Use

20.27.5. by Distribution Channel

20.28. Turkey Market Analysis

20.28.1. by Nature

20.28.2. by Product type

20.28.3. by Form type

20.28.4. by End Use

20.28.5. by Distribution Channel

20.29. Egypt Market Analysis

20.29.1. by Nature

20.29.2. by Product type

20.29.3. by Form type

20.29.4. by End Use

20.29.5. by Distribution Channel

20.30. South Africa Market Analysis

20.30.1. by Nature

20.30.2. by Product type

20.30.3. by Form type

20.30.4. by End Use

20.30.5. by Distribution Channel

21. Market Structure Analysis

21.1. Global Market Competition - a Dashboard View

21.2. Industry Structure Analysis

21.2.1. % tier 1 market players

21.2.2. % tier 2 market players

21.2.3. % tier 3 market players

21.3. Global Market Company Share Analysis

21.3.1. For Tier 1 Market Players, 2023

21.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, by Region

21.4. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Region

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Marine Harvest ASA

22.3.1.1. Source Portfolio

22.3.1.2. Source Claim

22.3.1.3. Revenue by Market Segments (Source/Channel/Region)

22.3.1.4. Sales Footprint

22.3.1.5. Strategy Overview

22.3.1.5.1. Marketing Strategy

22.3.1.5.2. Source Strategy Channel Strategy

22.3.1.6. SWOT Analysis

22.3.1.7. Austevoll Seafood ASA

22.3.1.8. SalMar

22.3.1.9. Coast Seafood

22.3.1.10. Charoen Pokphand Foods

22.3.1.11. Fortune Fish & Gourmet

22.3.1.12. Maruha Nichiro

22.3.1.13. Norway Royal Salmon

22.3.1.14. Mitsubishi Corporation

22.3.1.15. Trident Seafood

22.3.2. Others (on additional request)

23. Assumptions and Acronyms

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る