自動車用ヘッドライナー市場
Automotive Headliner Market
自動車用ヘッドライナー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年
FMIが発行した自動車用天井に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供していま... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。 最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。 日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。
サマリー 自動車用ヘッドライナー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年
FMIが発行した自動車用天井に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。
市場区分
ヘッドライナータイプ別
- ソフトトップ
- ハードトップ
素材別
- フォームバッククロス
- コットンネップクロス
- 合成繊維
- パンチング・クロス
車種別
- 乗用車
- 小型商用車
- 大型商用車
販売チャネル別
- ハードトップ
- ソフトトップ
地域別
- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA
チャプター
エグゼクティブサマリー
自動車用ヘッドライナー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また自動車用レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。
第01章 市場概要
本章では、自動車用ヘッドライナー市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車用レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類、制限を紹介しており、読者が自動車用ヘッドライナー市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。
第02章 市場の背景
この章では、ヘッドライナーのタイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 自動車用天井の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年
本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(193億9,119万米ドル)および数量(5.00%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。
第04章 自動車用天井の世界市場:価格分析
価格分析の章では、ヘッドライナーのタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。
第05章 自動車用天井の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:天井タイプ別
ヘッドライナータイプ別に、自動車用ヘッドライナー市場はソフトトップ、ハードトップに区分される。また、上記のヘッドライナータイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第06章 自動車用天井の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:素材別
素材別に、自動車用ヘッドライナー市場は、フォームバッククロス、綿ネップクロス、合成クロス、パンチングクロスに区分されます。また本セクションでは、素材別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の「素材別」について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。
第07章 自動車用天井の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:車種別
車両タイプ別に、自動車用ヘッドライナー市場は乗用車、小型商用車、大型商用車に区分されます。また、車両タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の車両タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第08章 自動車用天井の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別
販売チャネル別に、自動車用ヘッドライナー市場はハードトップ、ソフトトップに区分されます。また、販売チャンネル別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第09章 自動車用天井の地域別市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
地域別に、自動車用ヘッドライナー市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また、地域別の市場魅力度分析も掲載しています。また読者は、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。
第10章 北米自動車用天井の市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。
第11章 ラテンアメリカの自動車用ヘッドライナー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域の自動車用天井市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。
第12章 欧州の自動車用天井材市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における自動車用レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ヘッドライナー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第13章 東アジアの自動車用天井材市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ヘッドライナー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 南アジアの自動車用天井材市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ヘッドライナー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第15章 中東・アフリカ自動車用天井材市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ヘッドライナー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第16章 主要国の自動車用ヘッドライナー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、世界の主要国において自動車用ヘッドライナー市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。
第17章 市場構造分析-グローバル評価
本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。
第18章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、企業概要、ヘッドライナータイプ別企業ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、販売足跡、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Adient、Atlas Roofing Corporation、Grupo Antolin、Harodite Industries、Howa-Tramico、International Automotive Components Group LLC、Industrialesud、Lear Corporation、Motus Integrated Technologies、Sage Automotive Interiors、SMS Auto Fabrics、東レ・プラスチック、トヨタ紡織、UGN Inc.、Freudenberg Performance Materialsなどがある。
第19章 前提条件と略語
本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定の一覧を示す。
第20章 調査方法
この章では、自動車用ヘッドライナー市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。
ページTOPに戻る
目次 1.エグゼクティブサマリー|自動車用ヘッドライナー市場
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予想
3.2.1.楽観シナリオの需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.供給側の参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と販売業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測
4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析
4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)予測、2023年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対価格機会分析
5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:材料別
5.1.はじめに / 主要な調査結果
5.2.2018年から2022年までの素材別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析
5.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析・予測:素材別、2023年~2033年
5.3.1.発泡布
5.3.2.コットンネップクロス
5.3.3.合成繊維
5.3.4.パンチングクロス
5.4.素材別前年比成長トレンド分析(2018~2022年
5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年
6.ヘッドライナータイプ別の世界市場分析2018〜2022年および予測2023〜2033年
6.1.はじめに / 主要な調査結果
6.2.2018年から2022年までのヘッドライナータイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析
6.3.ヘッドライナータイプ別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析と予測、2023年~2033年
6.3.1.ハードトップ
6.3.2.ソフトトップ
6.4.2018年から2022年までのヘッドライナータイプ別前年比成長トレンド分析
6.5.ヘッドライナータイプ別絶対額機会分析、2023~2033年
7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:車両タイプ別
7.1.はじめに / 主要な調査結果
7.2.2018年から2022年までの自動車タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析
7.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析と予測、2023年~2033年
7.3.1.乗用車
7.3.1.1.ハッチバック
7.3.1.2.セダン
7.3.1.3.ユーティリティ・ビークル
7.3.2.小型商用車
7.3.3.大型商用車
7.4.2018年から2022年までの自動車タイプ別前年比成長トレンド分析
7.5.自動車タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年
8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別
8.1.はじめに / 主要調査結果
8.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析
8.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析と予測、2023年~2033年
8.3.1.OEM
8.3.2.アフターマーケット
8.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年
8.5.販売チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年
9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別
9.1.はじめに
9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析
9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)分析と予測、2023年~2033年
9.3.1.北米
9.3.2.ラテンアメリカ
9.3.3.ヨーロッパ
9.3.4.アジア太平洋
9.3.5.MEA
9.4.地域別市場魅力度分析
10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別
10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)動向分析
10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)予測、2023年~2033年
10.2.1.国別
10.2.1.1.アメリカ
10.2.1.2.カナダ
10.2.2.素材別
10.2.3.天井タイプ別
10.2.4.車両タイプ別
10.2.5.販売チャネル別
10.3.市場魅力度分析
10.3.1.国別
10.3.2.素材別
10.3.3.天井タイプ別
10.3.4.車両タイプ別
10.3.5.販売チャネル別
10.4.主要項目
11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別
11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)動向分析
11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)予測、2023年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.ブラジル
11.2.1.2.メキシコ
11.2.1.3.その他のラテンアメリカ
11.2.2.素材別
11.2.3.天井タイプ別
11.2.4.車両タイプ別
11.2.5.販売チャネル別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.素材別
11.3.3.天井タイプ別
11.3.4.車両タイプ別
11.3.5.販売チャネル別
11.4.主要項目
12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別
12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)動向分析
12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)予測、2023年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.ドイツ
12.2.1.2.イギリス
12.2.1.3.フランス
12.2.1.4.スペイン
12.2.1.5.イタリア
12.2.1.6.その他のヨーロッパ
12.2.2.素材別
12.2.3.天井タイプ別
12.2.4.車両タイプ別
12.2.5.販売チャネル別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.素材別
12.3.3.天井タイプ別
12.3.4.車両タイプ別
12.3.5.販売チャネル別
12.4.主要項目
13.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)動向分析
13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)予測、2023年~2033年
13.2.1.国別
13.2.1.1.中国
13.2.1.2.日本
13.2.1.3.韓国
13.2.1.4.シンガポール
13.2.1.5.タイ
13.2.1.6.インドネシア
13.2.1.7.オーストラリア
13.2.1.8.ニュージーランド
13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
13.2.2.素材別
13.2.3.天井タイプ別
13.2.4.車両タイプ別
13.2.5.販売チャネル別
13.3.市場魅力度分析
13.3.1.国別
13.3.2.素材別
13.3.3.天井タイプ別
13.3.4.車両タイプ別
13.3.5.販売チャネル別
13.4.主要項目
14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別
14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)動向分析
14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(千平方メートル)予測、2023年~2033年
14.2.1.国別
14.2.1.1.GCC諸国
14.2.1.2.南アフリカ
14.2.1.3.イスラエル
14.2.1.4.その他のMEA諸国
14.2.2.素材別
14.2.3.天井タイプ別
14.2.4.車両タイプ別
14.2.5.販売チャネル別
14.3.市場魅力度分析
14.3.1.国別
14.3.2.素材別
14.3.3.天井タイプ別
14.3.4.車両タイプ別
14.3.5.販売チャネル別
14.4.主要項目
15.主要国市場分析
15.1.アメリカ
15.1.1.価格分析
15.1.2.市場シェア分析、2022年
15.1.2.1.素材別
15.1.2.2.天井タイプ別
15.1.2.3.車両タイプ別
15.1.2.4.販売チャネル別
15.2.カナダ
15.2.1.価格分析
15.2.2.市場シェア分析、2022年
15.2.2.1.素材別
15.2.2.2.天井タイプ別
15.2.2.3.車両タイプ別
15.2.2.4.販売チャネル別
15.3.ブラジル
15.3.1.価格分析
15.3.2.市場シェア分析、2022年
15.3.2.1.素材別
15.3.2.2.天井タイプ別
15.3.2.3.車両タイプ別
15.3.2.4.販売チャネル別
15.4.メキシコ
15.4.1.価格分析
15.4.2.市場シェア分析、2022年
15.4.2.1.材料別
15.4.2.2.天井タイプ別
15.4.2.3.車両タイプ別
15.4.2.4.販売チャネル別
15.5.ドイツ
15.5.1.価格分析
15.5.2.市場シェア分析、2022年
15.5.2.1.素材別
15.5.2.2.天井タイプ別
15.5.2.3.車両タイプ別
15.5.2.4.販売チャネル別
15.6.イギリス
15.6.1.価格分析
15.6.2.市場シェア分析、2022年
15.6.2.1.素材別
15.6.2.2.天井タイプ別
15.6.2.3.車両タイプ別
15.6.2.4.販売チャネル別
15.7.フランス
15.7.1.価格分析
15.7.2.市場シェア分析、2022年
15.7.2.1.素材別
15.7.2.2.天井タイプ別
15.7.2.3.車両タイプ別
15.7.2.4.販売チャネル別
15.8.スペイン
15.8.1.価格分析
15.8.2.市場シェア分析、2022年
15.8.2.1.材料別
15.8.2.2.天井タイプ別
15.8.2.3.車両タイプ別
15.8.2.4.販売チャネル別
15.9.イタリア
15.9.1.価格分析
15.9.2.市場シェア分析、2022年
15.9.2.1.材料別
15.9.2.2.天井タイプ別
15.9.2.3.車両タイプ別
15.9.2.4.販売チャネル別
15.10.中国
15.10.1.価格分析
15.10.2.市場シェア分析、2022年
15.10.2.1.材料別
15.10.2.2.天井タイプ別
15.10.2.3.車両タイプ別
15.10.2.4.販売チャネル別
15.11.日本
15.11.1.価格分析
15.11.2.市場シェア分析、2022年
15.11.2.1.素材別
15.11.2.2.天井タイプ別
15.11.2.3.車両タイプ別
15.11.2.4.販売チャネル別
15.12.韓国
15.12.1.価格分析
15.12.2.市場シェア分析、2022年
15.12.2.1.素材別
15.12.2.2.天井タイプ別
15.12.2.3.車両タイプ別
15.12.2.4.販売チャネル別
15.13.シンガポール
15.13.1.価格分析
15.13.2.市場シェア分析、2022年
15.13.2.1.材料別
15.13.2.2.天井タイプ別
15.13.2.3.車両タイプ別
15.13.2.4.販売チャネル別
15.14.タイ
15.14.1.価格分析
15.14.2.市場シェア分析、2022年
15.14.2.1.材料別
15.14.2.2.天井タイプ別
15.14.2.3.車両タイプ別
15.14.2.4.販売チャネル別
15.15.インドネシア
15.15.1.価格分析
15.15.2.市場シェア分析、2022年
15.15.2.1.材料別
15.15.2.2.天井タイプ別
15.15.2.3.車両タイプ別
15.15.2.4.販売チャネル別
15.16.オーストラリア
15.16.1.価格分析
15.16.2.市場シェア分析、2022年
15.16.2.1.材料別
15.16.2.2.天井タイプ別
15.16.2.3.車両タイプ別
15.16.2.4.販売チャネル別
15.17.ニュージーランド
15.17.1.価格分析
15.17.2.市場シェア分析、2022年
15.17.2.1.素材別
15.17.2.2.天井タイプ別
15.17.2.3.車両タイプ別
15.17.2.4.販売チャネル別
15.18.GCC諸国
15.18.1.価格分析
15.18.2.市場シェア分析、2022年
15.18.2.1.素材別
15.18.2.2.天井タイプ別
15.18.2.3.車両タイプ別
15.18.2.4.販売チャネル別
15.19.南アフリカ
15.19.1.価格分析
15.19.2.市場シェア分析、2022年
15.19.2.1.材料別
15.19.2.2.天井タイプ別
15.19.2.3.車両タイプ別
15.19.2.4.販売チャネル別
15.20.イスラエル
15.20.1.価格分析
15.20.2.市場シェア分析、2022年
15.20.2.1.素材別
15.20.2.2.天井タイプ別
15.20.2.3.車両タイプ別
15.20.2.4.販売チャネル別
16.市場構造分析
16.1.競争ダッシュボード
16.2.コンペティション・ベンチマーク
16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
16.3.1.地域別
16.3.2.素材別
16.3.3.天井タイプ別
16.3.4.車両タイプ別
16.3.5.販売チャネル別
17.競合分析
17.1.競合の深堀り
17.1.1.アディエント・ピーエルシー
17.1.1.1.概要
17.1.1.2.製品ポートフォリオ
17.1.1.3.市場セグメント別の収益性
17.1.1.4.販売拠点
17.1.1.5.戦略の概要
17.1.1.5.1.マーケティング戦略
17.1.1.5.2.製品戦略
17.1.1.5.3.チャネル戦略
17.1.2.アトラスルーフィング
17.1.2.1.概要
17.1.2.2.製品ポートフォリオ
17.1.2.3.市場セグメント別の収益性
17.1.2.4.販売拠点
17.1.2.5.戦略の概要
17.1.2.5.1.マーケティング戦略
17.1.2.5.2.製品戦略
17.1.2.5.3.チャネル戦略
17.1.3.フロイデンベルグ・パフォーマンス・マテリアルズ
17.1.3.1.概要
17.1.3.2.製品ポートフォリオ
17.1.3.3.市場セグメント別の収益性
17.1.3.4.販売拠点
17.1.3.5.戦略の概要
17.1.3.5.1.マーケティング戦略
17.1.3.5.2.製品戦略
17.1.3.5.3.チャネル戦略
17.1.4.グルポ・アントリン
17.1.4.1.概要
17.1.4.2.製品ポートフォリオ
17.1.4.3.市場セグメント別の収益性
17.1.4.4.販売拠点
17.1.4.5.戦略の概要
17.1.4.5.1.マーケティング戦略
17.1.4.5.2.製品戦略
17.1.4.5.3.チャネル戦略
17.1.5.ハロダイト工業
17.1.5.1.概要
17.1.5.2.製品ポートフォリオ
17.1.5.3.市場セグメント別収益性
17.1.5.4.販売拠点
17.1.5.5.戦略の概要
17.1.5.5.1.マーケティング戦略
17.1.5.5.2.製品戦略
17.1.5.5.3.チャネル戦略
17.1.6.ホワトラミコ
17.1.6.1.概要
17.1.6.2.製品ポートフォリオ
17.1.6.3.市場セグメント別収益性
17.1.6.4.販売拠点
17.1.6.5.戦略の概要
17.1.6.5.1.マーケティング戦略
17.1.6.5.2.製品戦略
17.1.6.5.3.チャネル戦略
17.1.7.IACグループ
17.1.7.1.概要
17.1.7.2.製品ポートフォリオ
17.1.7.3.市場セグメント別収益性
17.1.7.4.販売拠点
17.1.7.5.戦略の概要
17.1.7.5.1.マーケティング戦略
17.1.7.5.2.製品戦略
17.1.7.5.3.チャネル戦略
17.1.8.Industrialesusd S.p.A.
17.1.8.1.概要
17.1.8.2.製品ポートフォリオ
17.1.8.3.市場セグメント別収益性
17.1.8.4.販売拠点
17.1.8.5.戦略の概要
17.1.8.5.1.マーケティング戦略
17.1.8.5.2.製品戦略
17.1.8.5.3.チャネル戦略
17.1.9.リア・コーポレーション
17.1.9.1.概要
17.1.9.2.製品ポートフォリオ
17.1.9.3.市場セグメント別収益性
17.1.9.4.販売拠点
17.1.9.5.戦略の概要
17.1.9.5.1.マーケティング戦略
17.1.9.5.2.製品戦略
17.1.9.5.3.チャネル戦略
17.1.10.モータス・インテグレーテッド・テクノロジーズ
17.1.10.1.概要
17.1.10.2.製品ポートフォリオ
17.1.10.3.市場セグメント別の収益性
17.1.10.4.販売拠点
17.1.10.5.戦略の概要
17.1.10.5.1.マーケティング戦略
17.1.10.5.2.製品戦略
17.1.10.5.3.チャネル戦略
17.1.11.SMSオートファブリック
17.1.11.1.概要
17.1.11.2.製品ポートフォリオ
17.1.11.3.市場セグメント別収益性
17.1.11.4.販売拠点
17.1.11.5.戦略の概要
17.1.11.5.1.マーケティング戦略
17.1.11.5.2.製品戦略
17.1.11.5.3.チャネル戦略
17.1.12.セージ・オートモーティブ・インテリア
17.1.12.1.概要
17.1.12.2.製品ポートフォリオ
17.1.12.3.市場セグメント別の収益性
17.1.12.4.販売拠点
17.1.12.5.戦略の概要
17.1.12.5.1.マーケティング戦略
17.1.12.5.2.製品戦略
17.1.12.5.3.チャネル戦略
18.前提条件と略語
19.調査方法
ページTOPに戻る
Summary Automotive Headliner Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on Automotive Headliner offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Headliner Type:
• Soft Top • Hard Top
By Material:
• Foam-backed Cloth • Cotton-napped Cloth • Synthetic Cloth • Perforated Cloth
By Vehicle Type:
• Passenger Car • Light Commercial Vehicle • Heavy Commercial Vehicle
By Sales Channel:
• Hard Top • Soft Top
By Region:
• North America • Europe • Asia Pacific • Latin America • MEA
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Automotive Headliner Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Automotive Headliner Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Automotive Headliner Market report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Headliner Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - Global Automotive Headliner Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 19,391.19 million) and volume (5.00%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - Global Automotive Headliner Market - Pricing Analysis
Based on By Headliner Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - Global Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Headliner Type
Based on By Headliner Type, Automotive Headliner Market is segmented into Soft Top, Hard Top. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Headliner Type.
Chapter 06 - Global Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material
Based on By Material, Automotive Headliner Market is segmented into Foam-backed Cloth, Cotton-napped Cloth, Synthetic Cloth, Perforated Cloth. This section also offers market attractiveness analysis based on By Material. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.
Chapter 07 - Global Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Vehicle Type
Based on By Vehicle Type, Automotive Headliner Market is segmented into Passenger Car, Light Commercial Vehicle, Heavy Commercial Vehicle. This section also offers market attractiveness analysis based on By Vehicle Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Vehicle Type.
Chapter 08 - Global Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel
Based on By Sales Channel, Automotive Headliner Market is segmented into Hard Top, Soft Top. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.
Chapter 09 - Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region
Based on By Region, Automotive Headliner Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 10 - North America Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.
Chapter 11 - Latin America Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Headliner Market in the Latin America region.
Chapter 12 - Europe Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Headliner Market in the regional market.
Chapter 13 - East Asia Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Headliner Market in the regional market.
Chapter 14 - South Asia Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Headliner Market in the regional market.
Chapter 15 - Middle East and Africa Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Headliner Market in the regional market. Chapter 16 - Key Countries Automotive Headliner Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the Automotive Headliner Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Headliner Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Adient, Atlas Roofing Corporation, Grupo Antolin, Harodite Industries, Howa-Tramico, International Automotive Components Group LLC, Industrialesud, Lear Corporation, Motus Integrated Technologies, Sage Automotive Interiors, SMS Auto Fabrics, Toray Plastics, Toyota Boshoku Corporation, UGN Inc., Freudenberg Performance Materials
Chapter 19 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.
Chapter 20 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Automotive Headliner Market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Executive Summary | Automotive Headliner Market
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Product Life Cycle Analysis
3.5. Supply Chain Analysis
3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
3.5.1.1. Producers
3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
3.5.3. List of Raw Material Suppliers
3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s
3.6. Investment Feasibility Matrix
3.7. Value Chain Analysis
3.7.1. Profit Margin Analysis
3.7.2. Wholesalers and Distributors
3.7.3. Retailers
3.8. PESTLE and Porter’s Analysis
3.9. Regulatory Landscape
3.9.1. By Key Regions
3.9.2. By Key Countries
3.10. Regional Parent Market Outlook
3.11. Production and Consumption Statistics
3.12. Import and Export Statistics
4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis, 2018 to 2022
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Projections, 2023 to 2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis By Material, 2018 to 2022
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033
5.3.1. Foam-backed Cloth
5.3.2. Cotton-napped Cloth
5.3.3. Synthetic Cloth
5.3.4. Perforated Cloth
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033
6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Headliner Type
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis By Headliner Type, 2018 to 2022
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis and Forecast By Headliner Type, 2023 to 2033
6.3.1. Hardtop
6.3.2. Soft-top
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Headliner Type, 2018 to 2022
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Headliner Type, 2023 to 2033
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Vehicle Type
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis By Vehicle Type, 2018 to 2022
7.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2023 to 2033
7.3.1. Passenger Vehicles
7.3.1.1. Hatchback
7.3.1.2. Sedan
7.3.1.3. Utility Vehicles
7.3.2. Light Commercial Vehicles
7.3.3. Heavy Commercial Vehicles
7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Vehicle Type, 2018 to 2022
7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Vehicle Type, 2023 to 2033
8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022
8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033
8.3.1. OEM
8.3.2. Aftermarket
8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022
8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023 to 2033
9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
9.1. Introduction
9.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis By Region, 2018 to 2022
9.3. Current Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033
9.3.1. North America
9.3.2. Latin America
9.3.3. Europe
9.3.4. Asia Pacific
9.3.5. MEA
9.4. Market Attractiveness Analysis By Region
10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
10.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
10.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
10.2.1. By Country
10.2.1.1. The USA
10.2.1.2. Canada
10.2.2. By Material
10.2.3. By Headliner Type
10.2.4. By Vehicle Type
10.2.5. By Sales Channel
10.3. Market Attractiveness Analysis
10.3.1. By Country
10.3.2. By Material
10.3.3. By Headliner Type
10.3.4. By Vehicle Type
10.3.5. By Sales Channel
10.4. Key Takeaways
11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
11.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. Brazil
11.2.1.2. Mexico
11.2.1.3. Rest of Latin America
11.2.2. By Material
11.2.3. By Headliner Type
11.2.4. By Vehicle Type
11.2.5. By Sales Channel
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Material
11.3.3. By Headliner Type
11.3.4. By Vehicle Type
11.3.5. By Sales Channel
11.4. Key Takeaways
12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
12.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. Germany
12.2.1.2. The United Kingdom
12.2.1.3. France
12.2.1.4. Spain
12.2.1.5. Italy
12.2.1.6. Rest of Europe
12.2.2. By Material
12.2.3. By Headliner Type
12.2.4. By Vehicle Type
12.2.5. By Sales Channel
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Material
12.3.3. By Headliner Type
12.3.4. By Vehicle Type
12.3.5. By Sales Channel
12.4. Key Takeaways
13. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
13.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
13.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
13.2.1. By Country
13.2.1.1. China
13.2.1.2. Japan
13.2.1.3. South Korea
13.2.1.4. Singapore
13.2.1.5. Thailand
13.2.1.6. Indonesia
13.2.1.7. Australia
13.2.1.8. New Zealand
13.2.1.9. Rest of Asia Pacific
13.2.2. By Material
13.2.3. By Headliner Type
13.2.4. By Vehicle Type
13.2.5. By Sales Channel
13.3. Market Attractiveness Analysis
13.3.1. By Country
13.3.2. By Material
13.3.3. By Headliner Type
13.3.4. By Vehicle Type
13.3.5. By Sales Channel
13.4. Key Takeaways
14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
14.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
14.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (000 Sq. Meter) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
14.2.1. By Country
14.2.1.1. GCC Countries
14.2.1.2. South Africa
14.2.1.3. Israel
14.2.1.4. Rest of MEA
14.2.2. By Material
14.2.3. By Headliner Type
14.2.4. By Vehicle Type
14.2.5. By Sales Channel
14.3. Market Attractiveness Analysis
14.3.1. By Country
14.3.2. By Material
14.3.3. By Headliner Type
14.3.4. By Vehicle Type
14.3.5. By Sales Channel
14.4. Key Takeaways
15. Key Countries Market Analysis
15.1. The USA
15.1.1. Pricing Analysis
15.1.2. Market Share Analysis, 2022
15.1.2.1. By Material
15.1.2.2. By Headliner Type
15.1.2.3. By Vehicle Type
15.1.2.4. By Sales Channel
15.2. Canada
15.2.1. Pricing Analysis
15.2.2. Market Share Analysis, 2022
15.2.2.1. By Material
15.2.2.2. By Headliner Type
15.2.2.3. By Vehicle Type
15.2.2.4. By Sales Channel
15.3. Brazil
15.3.1. Pricing Analysis
15.3.2. Market Share Analysis, 2022
15.3.2.1. By Material
15.3.2.2. By Headliner Type
15.3.2.3. By Vehicle Type
15.3.2.4. By Sales Channel
15.4. Mexico
15.4.1. Pricing Analysis
15.4.2. Market Share Analysis, 2022
15.4.2.1. By Material
15.4.2.2. By Headliner Type
15.4.2.3. By Vehicle Type
15.4.2.4. By Sales Channel
15.5. Germany
15.5.1. Pricing Analysis
15.5.2. Market Share Analysis, 2022
15.5.2.1. By Material
15.5.2.2. By Headliner Type
15.5.2.3. By Vehicle Type
15.5.2.4. By Sales Channel
15.6. The United Kingdom
15.6.1. Pricing Analysis
15.6.2. Market Share Analysis, 2022
15.6.2.1. By Material
15.6.2.2. By Headliner Type
15.6.2.3. By Vehicle Type
15.6.2.4. By Sales Channel
15.7. France
15.7.1. Pricing Analysis
15.7.2. Market Share Analysis, 2022
15.7.2.1. By Material
15.7.2.2. By Headliner Type
15.7.2.3. By Vehicle Type
15.7.2.4. By Sales Channel
15.8. Spain
15.8.1. Pricing Analysis
15.8.2. Market Share Analysis, 2022
15.8.2.1. By Material
15.8.2.2. By Headliner Type
15.8.2.3. By Vehicle Type
15.8.2.4. By Sales Channel
15.9. Italy
15.9.1. Pricing Analysis
15.9.2. Market Share Analysis, 2022
15.9.2.1. By Material
15.9.2.2. By Headliner Type
15.9.2.3. By Vehicle Type
15.9.2.4. By Sales Channel
15.10. China
15.10.1. Pricing Analysis
15.10.2. Market Share Analysis, 2022
15.10.2.1. By Material
15.10.2.2. By Headliner Type
15.10.2.3. By Vehicle Type
15.10.2.4. By Sales Channel
15.11. Japan
15.11.1. Pricing Analysis
15.11.2. Market Share Analysis, 2022
15.11.2.1. By Material
15.11.2.2. By Headliner Type
15.11.2.3. By Vehicle Type
15.11.2.4. By Sales Channel
15.12. South Korea
15.12.1. Pricing Analysis
15.12.2. Market Share Analysis, 2022
15.12.2.1. By Material
15.12.2.2. By Headliner Type
15.12.2.3. By Vehicle Type
15.12.2.4. By Sales Channel
15.13. Singapore
15.13.1. Pricing Analysis
15.13.2. Market Share Analysis, 2022
15.13.2.1. By Material
15.13.2.2. By Headliner Type
15.13.2.3. By Vehicle Type
15.13.2.4. By Sales Channel
15.14. Thailand
15.14.1. Pricing Analysis
15.14.2. Market Share Analysis, 2022
15.14.2.1. By Material
15.14.2.2. By Headliner Type
15.14.2.3. By Vehicle Type
15.14.2.4. By Sales Channel
15.15. Indonesia
15.15.1. Pricing Analysis
15.15.2. Market Share Analysis, 2022
15.15.2.1. By Material
15.15.2.2. By Headliner Type
15.15.2.3. By Vehicle Type
15.15.2.4. By Sales Channel
15.16. Australia
15.16.1. Pricing Analysis
15.16.2. Market Share Analysis, 2022
15.16.2.1. By Material
15.16.2.2. By Headliner Type
15.16.2.3. By Vehicle Type
15.16.2.4. By Sales Channel
15.17. New Zealand
15.17.1. Pricing Analysis
15.17.2. Market Share Analysis, 2022
15.17.2.1. By Material
15.17.2.2. By Headliner Type
15.17.2.3. By Vehicle Type
15.17.2.4. By Sales Channel
15.18. GCC Countries
15.18.1. Pricing Analysis
15.18.2. Market Share Analysis, 2022
15.18.2.1. By Material
15.18.2.2. By Headliner Type
15.18.2.3. By Vehicle Type
15.18.2.4. By Sales Channel
15.19. South Africa
15.19.1. Pricing Analysis
15.19.2. Market Share Analysis, 2022
15.19.2.1. By Material
15.19.2.2. By Headliner Type
15.19.2.3. By Vehicle Type
15.19.2.4. By Sales Channel
15.20. Israel
15.20.1. Pricing Analysis
15.20.2. Market Share Analysis, 2022
15.20.2.1. By Material
15.20.2.2. By Headliner Type
15.20.2.3. By Vehicle Type
15.20.2.4. By Sales Channel
16. Market Structure Analysis
16.1. Competition Dashboard
16.2. Competition Benchmarking
16.3. Market Share Analysis of Top Players
16.3.1. By Regional
16.3.2. By Material
16.3.3. By Headliner Type
16.3.4. By Vehicle Type
16.3.5. By Sales Channel
17. Competition Analysis
17.1. Competition Deep Dive
17.1.1. Adient plc.
17.1.1.1. Overview
17.1.1.2. Product Portfolio
17.1.1.3. Profitability by Market Segments
17.1.1.4. Sales Footprint
17.1.1.5. Strategy Overview
17.1.1.5.1. Marketing Strategy
17.1.1.5.2. Product Strategy
17.1.1.5.3. Channel Strategy
17.1.2. Atlas Roofing Corporation
17.1.2.1. Overview
17.1.2.2. Product Portfolio
17.1.2.3. Profitability by Market Segments
17.1.2.4. Sales Footprint
17.1.2.5. Strategy Overview
17.1.2.5.1. Marketing Strategy
17.1.2.5.2. Product Strategy
17.1.2.5.3. Channel Strategy
17.1.3. Freudenberg Performance Materials
17.1.3.1. Overview
17.1.3.2. Product Portfolio
17.1.3.3. Profitability by Market Segments
17.1.3.4. Sales Footprint
17.1.3.5. Strategy Overview
17.1.3.5.1. Marketing Strategy
17.1.3.5.2. Product Strategy
17.1.3.5.3. Channel Strategy
17.1.4. Grupo Antolin
17.1.4.1. Overview
17.1.4.2. Product Portfolio
17.1.4.3. Profitability by Market Segments
17.1.4.4. Sales Footprint
17.1.4.5. Strategy Overview
17.1.4.5.1. Marketing Strategy
17.1.4.5.2. Product Strategy
17.1.4.5.3. Channel Strategy
17.1.5. Harodite Industries
17.1.5.1. Overview
17.1.5.2. Product Portfolio
17.1.5.3. Profitability by Market Segments
17.1.5.4. Sales Footprint
17.1.5.5. Strategy Overview
17.1.5.5.1. Marketing Strategy
17.1.5.5.2. Product Strategy
17.1.5.5.3. Channel Strategy
17.1.6. Howa-Tramico
17.1.6.1. Overview
17.1.6.2. Product Portfolio
17.1.6.3. Profitability by Market Segments
17.1.6.4. Sales Footprint
17.1.6.5. Strategy Overview
17.1.6.5.1. Marketing Strategy
17.1.6.5.2. Product Strategy
17.1.6.5.3. Channel Strategy
17.1.7. IAC Group
17.1.7.1. Overview
17.1.7.2. Product Portfolio
17.1.7.3. Profitability by Market Segments
17.1.7.4. Sales Footprint
17.1.7.5. Strategy Overview
17.1.7.5.1. Marketing Strategy
17.1.7.5.2. Product Strategy
17.1.7.5.3. Channel Strategy
17.1.8. Industrialesusd S.p.A.
17.1.8.1. Overview
17.1.8.2. Product Portfolio
17.1.8.3. Profitability by Market Segments
17.1.8.4. Sales Footprint
17.1.8.5. Strategy Overview
17.1.8.5.1. Marketing Strategy
17.1.8.5.2. Product Strategy
17.1.8.5.3. Channel Strategy
17.1.9. Lear Corporation
17.1.9.1. Overview
17.1.9.2. Product Portfolio
17.1.9.3. Profitability by Market Segments
17.1.9.4. Sales Footprint
17.1.9.5. Strategy Overview
17.1.9.5.1. Marketing Strategy
17.1.9.5.2. Product Strategy
17.1.9.5.3. Channel Strategy
17.1.10. Motus Integrated Technologies
17.1.10.1. Overview
17.1.10.2. Product Portfolio
17.1.10.3. Profitability by Market Segments
17.1.10.4. Sales Footprint
17.1.10.5. Strategy Overview
17.1.10.5.1. Marketing Strategy
17.1.10.5.2. Product Strategy
17.1.10.5.3. Channel Strategy
17.1.11. SMS Auto Fabrics
17.1.11.1. Overview
17.1.11.2. Product Portfolio
17.1.11.3. Profitability by Market Segments
17.1.11.4. Sales Footprint
17.1.11.5. Strategy Overview
17.1.11.5.1. Marketing Strategy
17.1.11.5.2. Product Strategy
17.1.11.5.3. Channel Strategy
17.1.12. Sage Automotive Interiors
17.1.12.1. Overview
17.1.12.2. Product Portfolio
17.1.12.3. Profitability by Market Segments
17.1.12.4. Sales Footprint
17.1.12.5. Strategy Overview
17.1.12.5.1. Marketing Strategy
17.1.12.5.2. Product Strategy
17.1.12.5.3. Channel Strategy
18. Assumptions & Acronyms Used
19. Research Methodology
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(運輸)の最新刊レポート
- Automotive Logistics Market Report by Type (Finished Vehicles, Automotive Parts), Activity (Warehousing and Handling, Transportation and Handling), Mode of Transport (Roadways, Airways, Maritime, Railway), Logistics Solution (Inbound Logistics, Outbound Logistics, Reverse Logistics, Aftermarket Logistics), Distribution (Domestic, International), and Region 2025-2033
- Spare Parts Logistics Market Report by Type (Ocean Freight, Air Freight, Inland Freight), End User (Automotive, Electronics, Industrial, Aerospace, and Others), and Region 2025-2033
- Groceries Transportation Market by Product Type (Vegetables and Fruits, Dairy Products, Meat and Seafood, and Others), Transportation Mode (Roadways, Railways, Seaways, Airways), and Region 2025-2033
- Sea Freight Forwarding Market by Type (Full Container Load (FCL), Less-than Container Load (LCL), and Others), Services (Packaging and Labeling, Documentation and PO Management, Charter Services, Transportation and Warehousing, and Others), Vertical (Retail and FMCG, Manufacturing, Consumer Appliances, Healthcare, Textile, and Others), and Region 2025-2033
- Container Fleet Market Report by Type (Dry Container, Reefer Container, Tank Container, Special Container), End User (Automotive, Oil and Gas, Food, Mining and Minerals, Agriculture, and Others), and Region 2025-2033
- Mobility as a Service Market Report by Service Type (Ride-Hailing, Ride-Sharing, Car-Sharing, Bus/Shuttle Service, and Others), Transportation Type (Private, Public), Application Platform (Android, iOS, and Others), Propulsion Type (Electric Vehicle, Internal Combustion Engine, and Others), and Region 2025-2033
- 自動車用燃料リターンライン市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
- 自動車用燃料計市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
- 車載用デジタル信号コントローラの市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
- ソフトフォールディングトラックベッドカバー市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
Future Market Insights社の自動車・交通分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(automotive)の最新刊レポート
-
Automotive Logistics Market Report by Type (Finished Vehicles, Automotive Parts), Activity (Warehousing and Handling, Transportation and Handling), Mode of Transport (Roadways, Airways, Maritime, Railway), Logistics Solution (Inbound Logistics, Outbound Logistics, Reverse Logistics, Aftermarket Logistics), Distribution (Domestic, International), and Region 2025-2033
-
Spare Parts Logistics Market Report by Type (Ocean Freight, Air Freight, Inland Freight), End User (Automotive, Electronics, Industrial, Aerospace, and Others), and Region 2025-2033
-
Container Fleet Market Report by Type (Dry Container, Reefer Container, Tank Container, Special Container), End User (Automotive, Oil and Gas, Food, Mining and Minerals, Agriculture, and Others), and Region 2025-2033
-
自動車用燃料リターンライン市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
-
自動車用燃料計市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
-
車載用デジタル信号コントローラの市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
-
自動車用ダイナ市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
-
自動車用リトレッドタイヤ市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
-
自動車用ファブリック市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
-
US Wooden Pallets Market Research Report Information by Pallet Type (Block Pallets, Stringer Pallets, Solid Deck Pallets, Double-Face Pallets, Single-Face Pallets, and Others), by Material (Softwood, Hardwood, and Composite), by Size (Standard (48" x 40") and Custom), by Entry Type (Two Ways and Four Ways), by End Use Industry (Food & Beverage, Pharmaceuticals, Chemicals, Retail, Automotive, Construction, Agriculture, and Others) Forecast to 2032
よくあるご質問
Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?
Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。
弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|