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顧客直販ペットフード市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)


Direct-to-Customer Pet Food Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

顧客直販(DTC)ペットフード市場は、消費者の嗜好の変化と世界的なペット飼育数の増加に牽引され、大幅な成長を遂げている。ペットの特定の栄養ニーズに応える個別化ペットフード・ソリューションに対する需要の... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月12日 US$4,995
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サマリー

顧客直販(DTC)ペットフード市場は、消費者の嗜好の変化と世界的なペット飼育数の増加に牽引され、大幅な成長を遂げている。ペットの特定の栄養ニーズに応える個別化ペットフード・ソリューションに対する需要の高まりが、この市場拡大の重要な要因となっている。2024年に33.7億ドルと評価されたこの市場は、2031年には161.7億ドルに達し、年平均成長率25.10%という驚異的な成長を遂げると予測されている。

収益の伸びと市場動向

顧客直販型ペットフード市場は、その目覚ましい成長率によって大きな収益を生み出す態勢が整っている。ドッグミールのサブスクリプションサービスは顕著な収益源となり、予測期間中に堅調な成長を示すと予想される。サブスクリプションモデルは、企業にとって安定した収益源を確保するだけでなく、ペットの好物の食事を定期的に配達してもらう飼い主にとっても利便性と信頼性を提供する。

過去の市場実績と将来展望

歴史的に見ると、顧客直販型ペットフード市場は、消費者の意識が高まり、高品質でオーダーメイドのペットフード・ソリューションに対する需要が高まる中、例外的な成長を示してきた。同市場は今後もこの上昇基調を維持し、収益創出の大きな機会をもたらすと予想される。より多くの飼い主がペットのために個別化された栄養の利点を認識するにつれて、市場は今後数年で目覚ましい評価を達成すると予想される。

市場拡大の主な要因

DtoCペットフード市場の成長を後押ししている主な要因はいくつかある。DTCブランドへの嗜好、世界的なペットの飼育数の増加、ペットの栄養ニーズに対する意識の高まりなどが大きく寄与している。DTCモデルには、ブランドと顧客の双方にいくつかの利点がある。ブランドにとっては、定期購入プランやカスタマイズされたソリューションを通じて、より高い利益率と顧客維持を確保できる。顧客にとっては、オーダーメイドのペットフードが玄関先まで直接届くので、よりパーソナライズされたショッピング体験ができる。

健康志向のペット・オーナーとオーガニック・フードの需要

ペットの飼い主はペットの健康にますます気を配るようになり、オーガニックでより健康的なペットフード・オプションへの需要が高まっている。この傾向はさらに環境意識の影響を受けており、ペットの飼い主はペットのために植物由来の食品を選ぶようになっている。企業は、高価格帯であっても、より健康的なものを製品ポートフォリオに組み込むことで、この需要に応えている。ペットの飼い主が毛皮で覆われた仲間に最良の栄養を与えようとするため、オーガニック・ナチュラル・ペットフードの需要は今後も高まり続けると予想される。

地域別の市場機会

北米:北米市場は、ペットの養子縁組数の増加とペットケアへの支出増に牽引され、大きなチャンスを秘めている。この地域は、顧客直販ペットフード市場で主導的地位を維持すると予想される。特に米国は、ペットを飼う世帯数の多さに後押しされ、大幅な成長が見込まれている。この傾向は、ペット産業における多額の支出を促し、Direct-to-Customer ペットフード市場を押し上げると予想される。

イギリス:英国市場もまた、ペット飼育の高い普及率に支えられ、大きな成長が見込まれる。DtoCペットフードの需要は高まっており、ドッグフードが主な売上源となっている。英国ではペットの飼い主が個別化されたペットフード・ソリューションを求める傾向が強まっており、市場は引き続き拡大するとみられる。

中国:中国市場は急速な成長を遂げており、ペットの飼い主が増加している。ペット飼育の急増は、DtoCペットフード・ソリューションの需要を促進している。中産階級が増加し、可処分所得が増加しているため、プレミアム・ペットフード製品に出費を惜しまない飼い主が増えている。

日本:日本では、市場は大きく成長すると予測される。ペットの数が子供の数を上回るという日本独特の人口動態が、ペットフードの需要に拍車をかけると予想される。日本のペット・オーナーは、高品質で個々人に合わせたペット・フードへの投資を厭わないことで知られ、市場成長を牽引している。

カテゴリー別インサイト

顧客直販型ドッグフード:この分野は、世界的な愛犬数の増加に牽引され、大幅な成長が予測される。ドッグフードは、顧客直販モデルにおける主要な製品カテゴリーであり続けると予想される。ペットのためにカスタマイズされた食事プランを求める飼い主が増えるにつれて、この分野は力強い成長を遂げる可能性が高い。

ドライ・ペットフード:ドライ・ペットフードは、Direct-to-Customer 市場においてペットの飼い主の間で好まれている選択である。この嗜好はインドや米国のような地域で特に強く、ペットフードの売上に占めるドライドッグフードの割合は大きい。ドライ・ペットフードは便利で賞味期限が長いため、ペットの飼い主に人気がある。

競合分析

顧客直販型ペットフード市場には、ソーシャルメディアやペット関連のブログなど、さまざまなチャネルを通じて積極的に顧客と関わっている主要企業がいくつかある。この市場で著名な企業には次のようなものがある:

- ネスレ:ネスレ:ペットフード製品の幅広い品揃えで知られるネスレは、ペットフード部門の拡大に向けて多額の投資を行っている。

- ゼネラル・ミルズ:最近、タイソン・フーズのペットフード事業を買収し、タイソン・フーズから相当数のチームメンバーを統合し、市場での地位を強化している。

- マース・インコーポレイテッド:ペットフード業界の大手企業で、製品の革新と拡大を続けている。

- ヒルズペットニュートリションカンザス州での事業拡大計画を発表し、ペットフードの需要拡大に対応する姿勢を強化。

- J.M.スマッカー社ペットフード業界では有名な企業で、様々なペットのニーズに応えるために様々な製品を提供している。

- ダイヤモンドペットフーズ:高品質のペットフードを提供。

- ヘリスト・アクチェンゲゼルシャフト:プレミアムペットフードで知られ、ペット特有のニーズに応える。

- Simmons Pet Food:ペット用おやつとドライフードの製造を中止し、ウェットフードに特化。

- WellPet, LLC:品質と栄養を重視した幅広いペットフードを提供。

- The Farmer's Dog, Inc:ペットフードの製造・販売。

最近の動き

- ヒルズ・ペット・ニュートリション社はカンザス州での事業拡大を発表。

- ネスレはペットフード部門の拡大に向けた多額の投資を発表。

- Simmons Pet Food Company は、ペット用おやつとドライフードの製造を中止し、ウェットフードに特化。

- ゼネラル・ミルズはタイソン・フーズのペット用おやつ事業を買収し、タイソン・フーズから相当数のチームメンバーを統合。

市場細分化

顧客直販ペットフード市場は、様々な基準に基づいてセグメント化することができる:

タイプ別:

- 食事:標準食、カスタマイズ食

- おやつスタンダードおやつ, デンタルチュー, スタンダードチュー

- サプリメント

形態別

- ドライペットフード

- ウェット・ペットフード

ペットの種類別

- 犬

- 猫

- その他のペット

健康状態別

- 栄養

- 消化器系の健康

- 心臓の健康

- アレルギー

- 歯の健康

- 皮膚トラブル、ストレス

- 関節の健康

- その他の健康状態

流通チャネル別

- オンライン

- オフライン

地域別

- 北米

- ラテンアメリカ

- ヨーロッパ

- アジア太平洋

- 中東

- アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界のペットフード市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.価格分析, 2019-2023
3.1.世界の平均価格分析、製品タイプ/形態別、US$加入者数、2019-2023年
3.2.顧客直販ペットフード価格に影響を与える顕著な要因
3.3.世界の平均価格分析、地域別、US$、加入者数
4.顧客直接販売ペットフードの世界市場展望、2019年~2031年
4.1.顧客直接販売ペットフードの世界市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
4.1.1.主要ハイライト
4.1.1.1.1.食事
4.1.1.1.1.1.スタンダードミール
4.1.1.1.1.2.カスタマイズミール
4.1.1.1.2.おやつ
4.1.1.1.2.1.1.標準的なおやつ
4.1.1.1.2.1.2.デンタルチューズ
4.1.1.1.2.1.3.スタンダードチュー
4.1.1.1.3.サプリメント
4.2.顧客直接販売ペットフードの世界市場展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019~2031年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.ドライペットフード
4.2.1.2.ウェット・ペットフード
4.3.顧客直接販売ペットフードの世界市場展望、ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
4.3.1.主要ハイライト
4.3.1.1.犬
4.3.1.2.猫
4.3.1.3.その他
4.4.顧客直接販売ペットフードの世界市場展望、健康状態別、金額(億米ドル)および数量(加入者数)、2019~2031年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.栄養
4.4.1.2.消化器系の健康
4.4.1.3.心臓の健康
4.4.1.4.アレルギー
4.4.1.5.歯の健康
4.4.1.6.皮膚トラブル、ストレス
4.4.1.7.関節の健康
4.4.1.8.その他の健康状態
4.5.顧客直接販売ペットフードの世界市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)および数量(契約者数)、2019年~2031年
4.5.1.主要ハイライト
4.5.1.1.オンライン
4.5.1.2.オフライン
4.6.顧客直販ペットフードの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
4.6.1.主要ハイライト
4.6.1.1.北米
4.6.1.2.欧州
4.6.1.3.アジア太平洋
4.6.1.4.ラテンアメリカ
4.6.1.5.中東・アフリカ
5.北米の顧客直販ペットフード市場の展望、2019年~2031年
5.1.北米の顧客直接販売ペットフード市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.1.1.主要ハイライト
5.1.1.1.1.食事
5.1.1.1.1.1.スタンダードミール
5.1.1.1.1.2.カスタマイズミール
5.1.1.1.2.おやつ
5.1.1.1.2.1.1.標準的なおやつ
5.1.1.1.2.1.2.デンタルチューズ
5.1.1.1.2.1.3.スタンダードチュー
5.1.1.1.3.サプリメント
5.2.北米の顧客直販ペットフード市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.ドライペットフード
5.2.1.2.ウェット・ペットフード
5.3.北米の顧客直接販売ペットフード市場展望、ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
5.3.1.主要ハイライト
5.3.1.1.犬
5.3.1.2.猫
5.3.1.3.その他
5.4.北米の顧客直接販売ペットフード市場の展望、健康状態別、金額(億米ドル)および数量(加入者数)、2019~2031年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.栄養
5.4.1.2.消化器系の健康
5.4.1.3.心臓の健康
5.4.1.4.アレルギー
5.4.1.5.歯の健康
5.4.1.6.皮膚トラブル、ストレス
5.4.1.7.関節の健康
5.4.1.8.その他の健康状態
5.5.北米の顧客直販ペットフード市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
5.5.1.主要ハイライト
5.5.1.1.オンライン
5.5.1.2.オフライン
5.6.北米の顧客直販ペットフード市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
5.6.1.主要ハイライト
5.6.1.1.米国の顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
5.6.1.2.米国の顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.3.米国のペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.4.米国の顧客直接販売ペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.5.米国の顧客直接販売ペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.6.カナダの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.7.カナダの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.8.カナダのペットフード顧客直接販売市場:ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.9.カナダのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
5.6.1.10.カナダの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.欧州の顧客直接販売ペットフード市場展望、2019〜2031年
6.1.欧州の顧客直接販売ペットフード市場の展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.1.1.主要ハイライト
6.1.1.1.1.食事
6.1.1.1.1.1.スタンダードミール
6.1.1.1.1.2.カスタマイズミール
6.1.1.1.2.おやつ
6.1.1.1.2.1.1.標準的なおやつ
6.1.1.1.2.1.2.デンタルチューズ
6.1.1.1.2.1.3.スタンダードチュー
6.1.1.1.3.サプリメント
6.2.欧州の顧客直販ペットフード市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019~2031年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.ドライペットフード
6.2.1.2.ウェット・ペットフード
6.3.欧州の顧客直接販売ペットフード市場の展望、ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.犬
6.3.1.2.猫
6.3.1.3.その他
6.4.欧州の顧客直接販売ペットフード市場の展望、健康状態別、金額(億米ドル)および数量(加入者数)、2019~2031年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.栄養
6.4.1.2.消化器系の健康
6.4.1.3.心臓の健康
6.4.1.4.アレルギー
6.4.1.5.歯の健康
6.4.1.6.皮膚トラブル、ストレス
6.4.1.7.関節の健康
6.4.1.8.その他の健康状態
6.5.欧州の顧客直販ペットフード市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)および数量(契約者数)、2019~2031年
6.5.1.主要ハイライト
6.5.1.1.オンライン
6.5.1.2.オフライン
6.6.欧州の顧客直販ペットフード市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
6.6.1.主要ハイライト
6.6.1.1.ドイツの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.2.ドイツの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.3.ドイツのペットフード顧客直接販売市場:ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.4.ドイツの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.5.ドイツの顧客直接販売ペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.6.イギリスの顧客向けペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.7.英国の顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.8.英国のペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.9.英国の顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.10.英国の顧客直接販売ペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.11.フランスの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.12.フランスの顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.13.フランスのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.14.フランスのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.15.フランスの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.16.イタリアの顧客向け直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.17.イタリアの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.18.イタリアのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.19.イタリアの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
6.6.1.20.イタリアの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
6.6.1.21.トルコの顧客向け直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.22.トルコのペットフード形態別顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.23.トルコのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.24.トルコのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.25.トルコのペットフード顧客直接販売市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.26.ロシアの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別市場規模(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.27.ロシアのペットフード形態別直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.28.ロシアのペットタイプ別顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.29.ロシアの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.30.ロシアの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
6.6.1.31.その他のヨーロッパの顧客向けペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.32.その他のヨーロッパの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
6.6.1.33.その他のヨーロッパのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.34.その他のヨーロッパの顧客向け直接ペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
6.6.1.35.その他のヨーロッパの顧客向けペットフード市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
7.アジア太平洋地域の顧客直接販売ペットフード市場展望、2019年~2031年
7.1.アジア太平洋地域の顧客直接販売ペットフード市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.1.1.主要ハイライト
7.1.1.1.1.食事
7.1.1.1.1.1.スタンダードミール
7.1.1.1.1.2.カスタマイズミール
7.1.1.1.2.おやつ
7.1.1.1.2.1.1.標準的なおやつ
7.1.1.1.2.1.2.デンタルチューズ
7.1.1.1.2.1.3.スタンダードチュー
7.1.1.1.3.サプリメント
7.2.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場の展望、形態別、金額(億米ドル)および数量(加入者数)、2019~2031年
7.2.1.主要ハイライト
7.2.1.1.ドライペットフード
7.2.1.2.ウェット・ペットフード
7.3.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場の展望、ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
7.3.1.主要ハイライト
7.3.1.1.犬
7.3.1.2.猫
7.3.1.3.その他
7.4.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場の展望、健康状態別、金額(億米ドル)および数量(加入者数)、2019~2031年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.栄養
7.4.1.2.消化器系の健康
7.4.1.3.心臓の健康
7.4.1.4.アレルギー
7.4.1.5.歯の健康
7.4.1.6.皮膚トラブル、ストレス
7.4.1.7.関節の健康
7.4.1.8.その他の健康状態
7.5.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)および数量(契約者数)、2019年~2031年
7.5.1.主要ハイライト
7.5.1.1.オンライン
7.5.1.2.オフライン
7.6.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
7.6.1.主要ハイライト
7.6.1.1.中国の顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.2.中国の顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.6.1.3.中国のペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年〜2031年
7.6.1.4.中国の顧客直接販売ペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.6.1.5.中国の顧客直接販売ペットフード市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
7.6.1.6.日本の顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.7.日本の顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.8.日本の顧客直接販売ペットフード市場:ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年〜2031年
7.6.1.9.日本の顧客直接販売ペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年〜2031年
7.6.1.10.日本の顧客直接販売ペットフード市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年〜2031年
7.6.1.11.韓国の顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.12.韓国の顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.13.韓国のペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.14.韓国の顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.15.韓国の顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.16.インドの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.6.1.17.インドの顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.6.1.18.インドのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.6.1.19.インドのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.20.インドの顧客直接販売ペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.21.東南アジアの顧客向けペットフード直接販売市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.22.東南アジアの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.23.東南アジアのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
7.6.1.24.東南アジアの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.25.東南アジアの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.26.その他のアジア太平洋地域の顧客向けペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.27.その他のアジア太平洋地域の顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.28.その他のアジア太平洋地域の顧客向けペットフード市場:ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.29.その他のアジア太平洋地域の顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
7.6.1.30.その他のアジア太平洋地域の顧客向けペットフード市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.ラテンアメリカの顧客直接販売ペットフード市場展望、2019年~2031年
8.1.ラテンアメリカの顧客直接販売ペットフード市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.1.食事
8.1.1.1.1.1.スタンダードミール
8.1.1.1.1.2.カスタマイズミール
8.1.1.1.2.おやつ
8.1.1.1.2.1.1.標準的なおやつ
8.1.1.1.2.1.2.デンタルチューズ
8.1.1.1.2.1.3.スタンダードチュー
8.1.1.1.3.サプリメント
8.2.ラテンアメリカの顧客直販ペットフード市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.ドライペットフード
8.2.1.2.ウェット・ペットフード
8.3.ラテンアメリカの顧客直接販売ペットフード市場展望、ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.犬
8.3.1.2.猫
8.3.1.3.その他
8.4.ラテンアメリカの顧客直接販売ペットフード市場の展望、健康状態別、金額(億米ドル)および数量(加入者数)、2019~2031年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.栄養
8.4.1.2.消化器系の健康
8.4.1.3.心臓の健康
8.4.1.4.アレルギー
8.4.1.5.歯の健康
8.4.1.6.皮膚トラブル、ストレス
8.4.1.7.関節の健康
8.4.1.8.その他の健康状態
8.5.ラテンアメリカの顧客直販ペットフード市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019~2031年
8.5.1.主要ハイライト
8.5.1.1.オンライン
8.5.1.2.オフライン
8.6.ラテンアメリカの顧客直接販売ペットフード市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
8.6.1.主要ハイライト
8.6.1.1.ブラジルの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.6.1.2.ブラジルのペットフード形態別顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.3.ブラジルのペットタイプ別顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.4.ブラジルのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.6.1.5.ブラジルの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年-2031年
8.6.1.6.メキシコの顧客向けペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.7.メキシコのペットフード形態別顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.8.メキシコのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.6.1.9.メキシコの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
8.6.1.10.メキシコの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
8.6.1.11.アルゼンチンの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別市場規模(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.12.アルゼンチンのペットフード形態別直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.13.アルゼンチンのペットタイプ別顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.14.アルゼンチンのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
8.6.1.15.アルゼンチンのペットフード顧客直接販売市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
8.6.1.16.ラテンアメリカのその他の地域の顧客向けペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
8.6.1.17.ラテンアメリカのその他の地域の顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.6.1.18.ラテンアメリカのその他の地域ペットフード市場:ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.6.1.19.ラテンアメリカのその他の地域の顧客直接販売ペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
8.6.1.20.ラテンアメリカのその他の地域:流通チャネル別ペットフード顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
9.中東・アフリカの顧客直接販売ペットフード市場展望、2019年~2031年
9.1.中東・アフリカの顧客直接販売ペットフード市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
9.1.1.主要ハイライト
9.1.1.1.1.食事
9.1.1.1.1.1.スタンダードミール
9.1.1.1.1.2.カスタマイズミール
9.1.1.1.2.おやつ
9.1.1.1.2.1.1.標準的なおやつ
9.1.1.1.2.1.2.デンタルチューズ
9.1.1.1.2.1.3.スタンダードチュー
9.1.1.1.3.サプリメント
9.2.中東・アフリカの顧客直販ペットフード市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
9.2.1.主要ハイライト
9.2.1.1.ドライペットフード
9.2.1.2.ウェット・ペットフード
9.3.中東・アフリカの顧客直接販売ペットフード市場の展望、ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
9.3.1.主要ハイライト
9.3.1.1.犬
9.3.1.2.猫
9.3.1.3.その他
9.4.中東・アフリカの顧客直接販売ペットフード市場の展望:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(No.加入者数), 2019-2031
9.4.1.主なハイライト
9.4.1.1.栄養
9.4.1.2.消化器系の健康
9.4.1.3.心臓の健康
9.4.1.4.アレルギー
9.4.1.5.歯の健康
9.4.1.6.皮膚トラブル、ストレス
9.4.1.7.関節の健康
9.4.1.8.その他の健康状態
9.5.中東・アフリカの顧客直販ペットフード市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019~2031年
9.5.1.主要ハイライト
9.5.1.1.オンライン
9.5.1.2.オフライン
9.6.中東・アフリカの顧客直販ペットフード市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019~2031年
9.6.1.主要ハイライト
9.6.1.1.GCCの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.2.GCCの顧客直接販売ペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
9.6.1.3.GCCのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
9.6.1.4.GCCのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
9.6.1.5.GCCの顧客直接販売ペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
9.6.1.6.南アフリカの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.7.南アフリカの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.8.南アフリカのペットタイプ別顧客直接販売ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.9.南アフリカの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.10.南アフリカの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.11.エジプトの顧客直接販売ペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.12.エジプトの顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019-2031年
9.6.1.13.エジプトのペットタイプ別顧客直販ペットフード市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.14.エジプトの顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.15.エジプトの顧客向けペットフード市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
9.6.1.16.ナイジェリアの顧客向けペットフード直接販売市場:製品タイプ別市場規模(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
9.6.1.17.ナイジェリアのペットフード形態別直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.18.ナイジェリアのペットタイプ別顧客直接販売フード市場:金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年~2031年
9.6.1.19.ナイジェリアのペットフード顧客直接販売市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年-2031年
9.6.1.20.ナイジェリアのペットフード顧客直接販売市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(契約者数)、2019年-2031年
9.6.1.21.その他の中東・アフリカの顧客向けペットフード市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.22.中東・アフリカのその他の地域の顧客向けペットフード市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.23.中東・アフリカのその他の地域の顧客向けペットフード市場:ペットタイプ別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.24.中東・アフリカのその他の地域の顧客向けペットフード市場:健康状態別、金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年~2031年
9.6.1.25.中東・アフリカの残りの地域:流通チャネル別ペットフード顧客直接販売市場:金額(億米ドル)・数量(加入者数)、2019年-2031年
10.競合情勢
10.1.製品対適応症のヒートマップ
10.2.各社の市場シェア分析、2024年
10.3.競合ダッシュボード
10.4.企業プロフィール
10.4.1.ネスレ
10.4.1.1.会社概要
10.4.1.2.製品ポートフォリオ
10.4.1.3.財務概要
10.4.1.4.事業戦略と展開
10.4.2.ゼネラル・ミルズ
10.4.2.1.会社概要
10.4.2.2.製品ポートフォリオ
10.4.2.3.財務概要
10.4.2.4.事業戦略と展開
10.4.3.マース・インコーポレイテッド
10.4.3.1.会社概要
10.4.3.2.製品ポートフォリオ
10.4.3.3.財務概要
10.4.3.4.事業戦略と展開
10.4.4.ヒルズペットニュートリション
10.4.4.1.会社概要
10.4.4.2.製品ポートフォリオ
10.4.4.3.財務概要
10.4.4.4.事業戦略と展開
10.4.5.J.M.スマッカー・カンパニー
10.4.5.1.会社概要
10.4.5.2.製品ポートフォリオ
10.4.5.3.財務概要
10.4.5.4.事業戦略と展開
10.4.6.ダイヤモンドペットフーズ
10.4.6.1.会社概要
10.4.6.2.製品ポートフォリオ
10.4.6.3.財務概要
10.4.6.4.事業戦略と展開
10.4.7.ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
10.4.7.1.会社概要
10.4.7.2.製品ポートフォリオ
10.4.7.3.財務概要
10.4.7.4.事業戦略と展開
10.4.8.シモンズペットフード
10.4.8.1.会社概要
10.4.8.2.製品ポートフォリオ
10.4.8.3.財務概要
10.4.8.4.事業戦略と展開
10.4.9.ウェルペットLLC
10.4.9.1.会社概要
10.4.9.2.製品ポートフォリオ
10.4.9.3.財務概要
10.4.9.4.事業戦略と展開
10.4.10.ファーマーズドッグ社
10.4.10.1.会社概要
10.4.10.2.製品ポートフォリオ
10.4.10.3.財務概要
10.4.10.4.事業戦略と展開
11.付録
11.1.調査方法
11.2.報告書の前提条件
11.3.頭字語および略語

 

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Summary

The Direct-to-Customer (DTC) Pet Food Market is experiencing substantial growth, driven by changing consumer preferences and an increasing number of pet adoptions globally. The rising demand for personalized pet food solutions, which cater to the specific nutritional needs of pets, is a significant factor in this market's expansion. Valued at $3.37 billion in 2024, the market is projected to reach $16.17 billion by 2031, growing at an impressive CAGR of 25.10%.

Revenue Growth and Market Trends

The Direct-to-Customer Pet Food Market is poised to generate significant revenues with its remarkable growth rate. Subscription services for dog meals are anticipated to be a prominent revenue stream, demonstrating robust growth over the forecast period. The subscription model not only ensures a steady revenue stream for companies but also provides convenience and reliability for pet owners, who receive regular deliveries of their pet’s favorite meals.

Historical Market Performance and Future Outlook

Historically, the Direct-to-Customer Pet Food Market has shown exceptional growth, with increasing consumer awareness and demand for high-quality, tailored pet food solutions. The market is expected to continue this upward trajectory, presenting substantial opportunities for revenue generation. As more pet owners recognize the benefits of personalized nutrition for their pets, the market is anticipated to achieve impressive valuations in the coming years.

Key Factors Driving Market Expansion

Several key factors are driving the growth of the Direct-to-Customer Pet Food Market. The preference for Direct-to-Customer brands, the growing number of pet adoptions worldwide, and heightened awareness of pet nutritional needs are significant contributors. The DTC model offers several advantages for both brands and customers. For brands, this model ensures higher profit margins and customer retention through subscription plans and customized solutions. For customers, it provides a more personalized shopping experience, with tailored pet food options delivered directly to their doorstep.

Health-Conscious Pet Owners and Organic Food Demand

Pet owners are increasingly concerned about their pets' health, leading to a growing demand for organic and healthier pet food options. This trend is further influenced by environmental awareness, with pet owners opting for plant-based food products for their pets. Companies are responding to this demand by incorporating healthier versions into their product portfolios, even at higher price points. The demand for organic and natural pet food is expected to continue rising as pet owners seek to provide the best possible nutrition for their furry companions.

Regional Market Opportunities

North America: The North American market holds significant opportunities, driven by a growing number of pet adoptions and increased spending on pet care. This region is expected to maintain its leadership position in the Direct-to-Customer Pet Food Market. The United States, in particular, is poised for substantial growth, fueled by the high number of households owning pets. This trend is expected to drive significant expenditures in the pet industry, boosting the Direct-to-Customer pet food market.

United Kingdom: The UK market is also expected to witness significant growth, supported by a high prevalence of pet ownership. The demand for Direct-to-Customer pet food is rising, with dog food being a predominant sales generator. As pet owners in the UK increasingly seek personalized pet food solutions, the market is likely to see continued expansion.

China: The Chinese market is experiencing rapid growth, with an increasing number of pet owners. The surge in pet ownership is driving the demand for Direct-to-Customer pet food solutions. With a growing middle class and rising disposable incomes, more Chinese pet owners are willing to spend on premium pet food products.

Japan: In Japan, the market is projected to grow significantly. The country's unique demographic trend, where the number of pets exceeds the number of children, is expected to fuel the demand for pet food. Japanese pet owners are known for their willingness to invest in high-quality, personalized pet food, driving market growth.

Category-wise Insights

Direct-to-Customer Dog Food: This segment is projected to witness significant growth, driven by the increasing number of pet dogs globally. Dog food is expected to remain a dominant product category in the Direct-to-Customer model. As more dog owners seek customized meal plans for their pets, this segment is likely to see robust growth.

Dry Pet Food: Dry pet food is the preferred choice among pet owners in the Direct-to-Customer market. This preference is particularly strong in regions like India and the United States, where dry dog food accounts for a significant share of pet food sales. The convenience and long shelf life of dry pet food make it a popular choice among pet owners.

Competitive Analysis

The Direct-to-Customer Pet Food Market features several key players actively engaging with customers through various channels, including social media and pet-related blogs. Some of the prominent companies in this market include:

• Nestle: Known for its extensive range of pet food products, Nestle has made substantial investments towards expanding its pet foods division.

• General Mills: Recently acquired Tyson Foods' pet treats business, integrating a significant number of team members from Tyson Foods to strengthen its position in the market.

• Mars Incorporated: A major player in the pet food industry, Mars continues to innovate and expand its product offerings.

• Hill's Pet Nutrition: Announced plans to expand its presence in Kansas, reinforcing its commitment to meeting the growing demand for pet food.

• The J.M. Smucker Company: A well-known name in the pet food industry, offering a variety of products to cater to different pet needs.

• Diamond Pet Foods: Focuses on providing high-quality pet food products, with a strong presence in the market.

• Heristo Aktiengesellschaft: Known for its premium pet food products, catering to the specific needs of pets.

• Simmons Pet Food: Shifted its focus exclusively to wet pet food, discontinuing the production of pet treats and dry pet food.

• WellPet, LLC: Offers a wide range of pet food products, emphasizing quality and nutrition.

• The Farmer's Dog, Inc.: A leader in the Direct-to-Customer model, offering customized meal plans for dogs.

Recent Developments

• Hills Pet Nutrition announced plans to expand its presence in Kansas.

• Nestle announced a substantial investment towards the expansion of its pet foods division.

• Simmons Pet Food Company shifted its focus exclusively to wet pet food, discontinuing the production of pet treats and dry pet food.

• General Mills acquired Tyson Foods' pet treats business, integrating a significant number of team members from Tyson Foods.

Market Segmentation

The Direct-to-Customer Pet Food Market can be segmented based on various criteria:

By Type:

• Meal: Standard Meal, Customized Meal

• Treats: Standard Treats, Dental Chews, Standard Chews

• Supplements

By Form:

• Dry Pet Food

• Wet Pet Food

By Pet Type:

• Dogs

• Cats

• Other Pets

By Health Condition:

• Nutrition

• Digestive Health

• Heart Health

• Allergies

• Dental Health

• Skin Problems, Stress

• Joint Health

• Other Health Conditions

By Distribution Channel:

• Online

• Offline

By Region:

• North America

• Latin America

• Europe

• Asia Pacific

• Middle East

• Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Price Analysis, 2019-2023
3.1. Global Average Price Analysis, by Product Type/ Form, US$ No. of Subscribers, 2019-2023
3.2. Prominent Factor Affecting Direct-to-Customer Pet Food Prices
3.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ No. of Subscribers
4. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, 2019-2031
4.1. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1.1. Meal
4.1.1.1.1.1. Standard Meal
4.1.1.1.1.2. Customized Meal
4.1.1.1.2. Treats
4.1.1.1.2.1.1. Standard Treats
4.1.1.1.2.1.2. Dental Chews
4.1.1.1.2.1.3. Standard Chews
4.1.1.1.3. Supplements
4.2. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Dry Pet Food
4.2.1.2. Wet Pet Food
4.3. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Dogs
4.3.1.2. Cats
4.3.1.3. Other
4.4. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. Nutrition
4.4.1.2. Digestive Health
4.4.1.3. Heart Health
4.4.1.4. Allergies
4.4.1.5. Dental Health
4.4.1.6. Skin Problems, Stress
4.4.1.7. Joint Health
4.4.1.8. Other Health Conditions
4.5. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
4.5.1. Key Highlights
4.5.1.1. Online
4.5.1.2. Offline
4.6. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
4.6.1. Key Highlights
4.6.1.1. North America
4.6.1.2. Europe
4.6.1.3. Asia Pacific
4.6.1.4. Latin America
4.6.1.5. Middle East & Africa
5. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, 2019-2031
5.1. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1.1. Meal
5.1.1.1.1.1. Standard Meal
5.1.1.1.1.2. Customized Meal
5.1.1.1.2. Treats
5.1.1.1.2.1.1. Standard Treats
5.1.1.1.2.1.2. Dental Chews
5.1.1.1.2.1.3. Standard Chews
5.1.1.1.3. Supplements
5.2. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Dry Pet Food
5.2.1.2. Wet Pet Food
5.3. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Dogs
5.3.1.2. Cats
5.3.1.3. Other
5.4. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Nutrition
5.4.1.2. Digestive Health
5.4.1.3. Heart Health
5.4.1.4. Allergies
5.4.1.5. Dental Health
5.4.1.6. Skin Problems, Stress
5.4.1.7. Joint Health
5.4.1.8. Other Health Conditions
5.5. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. Online
5.5.1.2. Offline
5.6. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1. Key Highlights
5.6.1.1. U.S. Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.2. U.S. Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.3. U.S. Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.4. U.S. Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.5. U.S. Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.6. Canada Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.7. Canada Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.8. Canada Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.9. Canada Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
5.6.1.10. Canada Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, 2019-2031
6.1. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1.1. Meal
6.1.1.1.1.1. Standard Meal
6.1.1.1.1.2. Customized Meal
6.1.1.1.2. Treats
6.1.1.1.2.1.1. Standard Treats
6.1.1.1.2.1.2. Dental Chews
6.1.1.1.2.1.3. Standard Chews
6.1.1.1.3. Supplements
6.2. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Dry Pet Food
6.2.1.2. Wet Pet Food
6.3. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Dogs
6.3.1.2. Cats
6.3.1.3. Other
6.4. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Nutrition
6.4.1.2. Digestive Health
6.4.1.3. Heart Health
6.4.1.4. Allergies
6.4.1.5. Dental Health
6.4.1.6. Skin Problems, Stress
6.4.1.7. Joint Health
6.4.1.8. Other Health Conditions
6.5. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. Online
6.5.1.2. Offline
6.6. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1. Key Highlights
6.6.1.1. Germany Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.2. Germany Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.3. Germany Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.4. Germany Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.5. Germany Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.6. U.K. Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.7. U.K. Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.8. U.K. Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.9. U.K. Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.10. U.K. Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.11. France Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.12. France Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.13. France Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.14. France Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.15. France Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.16. Italy Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.17. Italy Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.18. Italy Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.19. Italy Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.20. Italy Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.21. Turkey Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.22. Turkey Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.23. Turkey Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.24. Turkey Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.25. Turkey Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.26. Russia Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.27. Russia Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.28. Russia Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.29. Russia Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.30. Russia Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.31. Rest of Europe Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.32. Rest of Europe Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.33. Rest of Europe Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.34. Rest of Europe Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
6.6.1.35. Rest of Europe Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, 2019-2031
7.1. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1.1. Meal
7.1.1.1.1.1. Standard Meal
7.1.1.1.1.2. Customized Meal
7.1.1.1.2. Treats
7.1.1.1.2.1.1. Standard Treats
7.1.1.1.2.1.2. Dental Chews
7.1.1.1.2.1.3. Standard Chews
7.1.1.1.3. Supplements
7.2. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Dry Pet Food
7.2.1.2. Wet Pet Food
7.3. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Dogs
7.3.1.2. Cats
7.3.1.3. Other
7.4. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Nutrition
7.4.1.2. Digestive Health
7.4.1.3. Heart Health
7.4.1.4. Allergies
7.4.1.5. Dental Health
7.4.1.6. Skin Problems, Stress
7.4.1.7. Joint Health
7.4.1.8. Other Health Conditions
7.5. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. Online
7.5.1.2. Offline
7.6. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1. Key Highlights
7.6.1.1. China Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.2. China Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.3. China Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.4. China Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.5. China Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.6. Japan Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.7. Japan Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.8. Japan Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.9. Japan Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.10. Japan Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.11. South Korea Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.12. South Korea Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.13. South Korea Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.14. South Korea Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.15. South Korea Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.16. India Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.17. India Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.18. India Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.19. India Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.20. India Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.21. Southeast Asia Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.22. Southeast Asia Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.23. Southeast Asia Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.24. Southeast Asia Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.25. Southeast Asia Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.26. Rest of Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.27. Rest of Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.28. Rest of Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.29. Rest of Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
7.6.1.30. Rest of Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, 2019-2031
8.1. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1.1. Meal
8.1.1.1.1.1. Standard Meal
8.1.1.1.1.2. Customized Meal
8.1.1.1.2. Treats
8.1.1.1.2.1.1. Standard Treats
8.1.1.1.2.1.2. Dental Chews
8.1.1.1.2.1.3. Standard Chews
8.1.1.1.3. Supplements
8.2. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Dry Pet Food
8.2.1.2. Wet Pet Food
8.3. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Dogs
8.3.1.2. Cats
8.3.1.3. Other
8.4. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Nutrition
8.4.1.2. Digestive Health
8.4.1.3. Heart Health
8.4.1.4. Allergies
8.4.1.5. Dental Health
8.4.1.6. Skin Problems, Stress
8.4.1.7. Joint Health
8.4.1.8. Other Health Conditions
8.5. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. Online
8.5.1.2. Offline
8.6. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1. Key Highlights
8.6.1.1. Brazil Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.2. Brazil Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.3. Brazil Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.4. Brazil Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.5. Brazil Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.6. Mexico Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.7. Mexico Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.8. Mexico Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.9. Mexico Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.10. Mexico Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.11. Argentina Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.12. Argentina Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.13. Argentina Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.14. Argentina Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.15. Argentina Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.16. Rest of Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.17. Rest of Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.18. Rest of Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.19. Rest of Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
8.6.1.20. Rest of Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, 2019-2031
9.1. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1.1. Meal
9.1.1.1.1.1. Standard Meal
9.1.1.1.1.2. Customized Meal
9.1.1.1.2. Treats
9.1.1.1.2.1.1. Standard Treats
9.1.1.1.2.1.2. Dental Chews
9.1.1.1.2.1.3. Standard Chews
9.1.1.1.3. Supplements
9.2. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Dry Pet Food
9.2.1.2. Wet Pet Food
9.3. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Dogs
9.3.1.2. Cats
9.3.1.3. Other
9.4. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. Nutrition
9.4.1.2. Digestive Health
9.4.1.3. Heart Health
9.4.1.4. Allergies
9.4.1.5. Dental Health
9.4.1.6. Skin Problems, Stress
9.4.1.7. Joint Health
9.4.1.8. Other Health Conditions
9.5. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.5.1. Key Highlights
9.5.1.1. Online
9.5.1.2. Offline
9.6. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1. Key Highlights
9.6.1.1. GCC Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.2. GCC Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.3. GCC Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.4. GCC Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.5. GCC Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.6. South Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.7. South Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.8. South Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.9. South Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.10. South Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.11. Egypt Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.12. Egypt Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.13. Egypt Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.14. Egypt Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.15. Egypt Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.16. Nigeria Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.17. Nigeria Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.18. Nigeria Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.19. Nigeria Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.20. Nigeria Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.21. Rest of Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.22. Rest of Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.23. Rest of Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Pet Type, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.24. Rest of Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Health Condition, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
9.6.1.25. Rest of Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (No. of Subscribers), 2019-2031
10. Competitive Landscape
10.1. Product vs Indication Heatmap
10.2. Company Market Share Analysis, 2024
10.3. Competitive Dashboard
10.4. Company Profiles
10.4.1. Nestle
10.4.1.1. Company Overview
10.4.1.2. Product Portfolio
10.4.1.3. Financial Overview
10.4.1.4. Business Strategies and Development
10.4.2. General Mills
10.4.2.1. Company Overview
10.4.2.2. Product Portfolio
10.4.2.3. Financial Overview
10.4.2.4. Business Strategies and Development
10.4.3. Mars Incorporated
10.4.3.1. Company Overview
10.4.3.2. Product Portfolio
10.4.3.3. Financial Overview
10.4.3.4. Business Strategies and Development
10.4.4. Hill's Pet Nutrition
10.4.4.1. Company Overview
10.4.4.2. Product Portfolio
10.4.4.3. Financial Overview
10.4.4.4. Business Strategies and Development
10.4.5. The J.M. Smucker Company
10.4.5.1. Company Overview
10.4.5.2. Product Portfolio
10.4.5.3. Financial Overview
10.4.5.4. Business Strategies and Development
10.4.6. Diamond Pet Foods
10.4.6.1. Company Overview
10.4.6.2. Product Portfolio
10.4.6.3. Financial Overview
10.4.6.4. Business Strategies and Development
10.4.7. Heristo Aktiengesellschaft
10.4.7.1. Company Overview
10.4.7.2. Product Portfolio
10.4.7.3. Financial Overview
10.4.7.4. Business Strategies and Development
10.4.8. Simmons Pet Food
10.4.8.1. Company Overview
10.4.8.2. Product Portfolio
10.4.8.3. Financial Overview
10.4.8.4. Business Strategies and Development
10.4.9. WellPet, LLC
10.4.9.1. Company Overview
10.4.9.2. Product Portfolio
10.4.9.3. Financial Overview
10.4.9.4. Business Strategies and Development
10.4.10. The Farmer's Dog, Inc.
10.4.10.1. Company Overview
10.4.10.2. Product Portfolio
10.4.10.3. Financial Overview
10.4.10.4. Business Strategies and Development
11. Appendix
11.1. Research Methodology
11.2. Report Assumptions
11.3. Acronyms and Abbreviations

 

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