世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カスタマーエクスペリエンス管理市場規模、シェア、分析:展開別(オンプレミス、クラウド)、タッチポイント別(コールセンター、ウェブサイト、モバイルアプリケーション、ソーシャルメディア、電子メール、その他)、分析ツール別(エンタープライズフィードバック管理(EFM)、音声分析、テキスト分析、ウェブ分析、その他)、コンポーネント別(ソリューション、サービス)、エンドユーザー別(IT&通信、BFSI、小売、ヘルスケア、メディア&エンターテイメント、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他)、地域別予測 2024-2034


Customer Experience Management Market Size, Share, and Analysis, By Deployment (On-Premise and Cloud), By Touchpoint (Call Centre, Website, Mobile Applications, Social Media, Email and Others), By Analytical Tools (Enterprise Feedback Management (EFM), Speech Analytics, Text Analytics, Web Analytics and Others), By Component (Solution and Services), By End User (IT & Telecom, BFSI, Retail, Healthcare, Media & Entertainment, Others) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

カスタマーエクスペリエンス管理市場規模、シェア、分析:展開別(オンプレミス、クラウド)、タッチポイント別(コールセンター、ウェブサイト、モバイルアプリケーション、ソーシャルメディア、電子メール、そ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年7月30日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
483 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

カスタマーエクスペリエンス管理市場規模、シェア、分析:展開別(オンプレミス、クラウド)、タッチポイント別(コールセンター、ウェブサイト、モバイルアプリケーション、ソーシャルメディア、電子メール、その他)、分析ツール別(エンタープライズフィードバック管理(EFM)、音声分析、テキスト分析、ウェブ分析、その他)、コンポーネント別(ソリューション、サービス)、エンドユーザー別(IT&通信、BFSI、小売、ヘルスケア、メディア&エンターテイメント、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他)、地域別予測 2024-2034

製品概要
カスタマーエクスペリエンス管理市場は、予測期間(2024年~2034年)に年平均成長率15.2%で成長すると予測され、2023年の市場規模は142億米ドル、2034年には671億米ドルに達すると予測されます。
カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントは、顧客履歴を通じて様々なタッチポイントで消費者が企業と接するすべてのインタラクションをよりよく理解、管理、分析することに焦点を当てたアプローチである。カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントには、顧客体験の充足に役立つ、より優れた優れたエクスペリエンスを創出するために、さまざまな企業が採用するプロセス、テクノロジー、戦略が含まれる。顧客からのフィードバックを収集・分析し、抜け穴や改善すべき点を特定し、満足度を高めるための取り組みを実施することが含まれる。この市場は、ソフトウェア・ソリューション、サービス、テクノロジーのエコシステムを指し、これらはすべて、消費者体験全体を管理・改善するために、さまざまなビジネスを効果的に支援するために使用される。さまざまな業界の組織が、より優れた消費者体験を提供することで優位に立ち、顧客ロイヤルティを育むことの重要性を認識するにつれて、ソリューションに対する需要はますます高まり続けている。
市場ハイライト
カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント市場は671億ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは15.2%で成長する。カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント・ソフトウェアは、一般にオンプレミス版とクラウド版の両方が提供されている。これらのサービスは、コールセンター、ウェブサイト、モバイル・アプリケーション、ソーシャルメディア、電子メールなどの助けを借りて促進することができる。Enterprise Feedback Management (EFM)、Speech Analytics、Text Analytics、Web Analyticsなどのさまざまなツールは、IT&Telecom、BFSI、小売、ヘルスケア、メディア&エンターテインメント、その他など、顧客サービスの向上に注力し、市場成長の機会を創出するあらゆる分野の産業で効果的に使用されている。
顧客経験管理市場のセグメント

- 展開別
o オンプレミス
クラウド
- タッチポイント別
コールセンター
ウェブサイト
モバイル・アプリケーション
ソーシャルメディア
電子メール
その他
- 分析ツール別
o 企業フィードバック管理(EFM)
o 音声分析
o テキスト分析
o ウェブ分析
o その他
- コンポーネント別
ソリューション
サービス別
- エンドユーザー別
o IT&テレコム
o BFSI
o 小売
o ヘルスケア
o メディア & エンターテインメント
o その他



市場ダイナミクス
成長ドライバー
カスタマー・エクスペリエンス・ランドスケープの全体的発展に寄与する顧客の期待の高まり
さまざまなサービスが利用可能なため、消費者の間でデジタル化が進み、カスタマー・エクスペリエンスが向上している
阻害要因
データプライバシーは顧客管理市場の成長にとって大きな課題

主要プレイヤー
- セールスフォース
- オラクル
- マイクロソフト
- アドビ
- SAP
- SASインスティテュート
- ジェネシス
- ベリントシステムズ
- NICE インコンタクト
- Qualtrics
- ゼンデスク
- シュガーCRM
- Avaya
- ペガシステムズ
- インモーメント
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)



研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.顧客経験管理市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.顧客経験管理市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主な展開
3.5.関連業界データ
4.カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント市場 - 業界洞察
4.1.産業セグメント
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術的
10.カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.カスタマーエクスペリエンスマネジメントの市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメンテーション
11.3.1.展開別
11.3.1.1.オンプレミス
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.クラウド
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.タッチポイント別
11.3.2.1.コールセンター
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.ウェブサイト
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034
11.3.2.3.モバイルアプリケーション
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.ソーシャルメディア
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.5.電子メール
11.3.2.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.6.その他
11.3.2.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.分析ツール別
11.3.3.1.企業フィードバック管理(EFM)
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.音声分析
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.3.テキスト分析
11.3.3.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.4.ウェブ分析
11.3.3.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.5.その他
11.3.3.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.コンポーネント別
11.3.4.1.ソリューション
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.サービス
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.エンドユーザー別
11.3.5.1.IT&テレコム
11.3.5.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.2.金融サービス業界
11.3.5.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.3.小売
11.3.5.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.4.ヘルスケア
11.3.5.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.5.メディア&エンターテインメント
11.3.5.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.5.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.5.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.6.その他
11.3.5.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米のカスタマーエクスペリエンス管理市場規模&予測 2024A~2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.デプロイメント別
12.3.2.タッチポイント別
12.3.3.分析ツール別
12.3.4.コンポーネント別
12.3.5.エンドユーザー別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州のカスタマーエクスペリエンス管理市場規模・予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.デプロイメント別
13.3.2.タッチポイント別
13.3.3.分析ツール別
13.3.4.コンポーネント別
13.3.5.エンドユーザー別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域のカスタマーエクスペリエンス管理市場規模・予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメント
14.3.1.デプロイメント別
14.3.2.タッチポイント別
14.3.3.分析ツール別
14.3.4.コンポーネント別
14.3.5.エンドユーザー別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカのカスタマーエクスペリエンス管理市場規模・予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメント
15.3.1.デプロイメント別
15.3.2.タッチポイント別
15.3.3.分析ツール別
15.3.4.コンポーネント別
15.3.5.エンドユーザー別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカのカスタマーエクスペリエンス管理市場規模・予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.デプロイメント別
16.3.2.タッチポイント別
16.3.3.分析ツール別
16.3.4.コンポーネント別
16.3.5.エンドユーザー別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.セールスフォース
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.経営陣
18.2.オラクル
18.3.マイクロソフト
18.4.アドビ
18.5.SAP社
18.6.SASインスティテュート
18.7.ジェネシス
18.8.ベリントシステムズ
18.9.NICEインコンタクト
18.10.クオルトリクス
18.11.ゼンデスク
18.12.シュガーCRM
18.13.アバヤ
18.14.ペガシステムズ
18.15.インモーメント
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Customer Experience Management Market Size, Share, and Analysis, By Deployment (On-Premise and Cloud), By Touchpoint (Call Centre, Website, Mobile Applications, Social Media, Email and Others), By Analytical Tools (Enterprise Feedback Management (EFM), Speech Analytics, Text Analytics, Web Analytics and Others), By Component (Solution and Services), By End User (IT & Telecom, BFSI, Retail, Healthcare, Media & Entertainment, Others) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Customer Experience Management Market is anticipated to grow at a CAGR of 15.2% in the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 14.2 billion in 2023 and projected to reach USD 67.1 billion by 2034.
Customer Experience Management is an approach that focuses on better understanding, managing and analysing every interaction a consumer has with a company across various touchpoints throughout the customer history. It includes the processes, technologies and strategies that are employed by various businesses in order to create better and exceptional experiences that help in meeting the customer experiences. It involves gathering and analysing the customer feedback, identifying loopholes and areas for any kind of improvement, and implementing initiatives to enhance satisfaction. The market refers to the ecosystem of software solutions, services, and technologies which all are used to help various businesses effectively to manage and improve the overall consumer experience. As organizations across different industries recognize the importance of providing better consumer experience to gain a better edge and foster customer loyalty, the demand for solutions continues to grow increasingly.
MARKET HIGHLIGHTS
Customer Experience Management Market is anticipated to reach USD 67.1 billion, growing at a CAGR of 15.2% during the forecast period due to the businesses prioritizing customer satisfaction and loyalty in a competitive market landscape. Customer Experience Management Software are generally available in both On-Premise and Cloud Versions. These services can be facilitated with the help of Call Centre, Website, Mobile Applications, Social Media, Email and Others. Different tools such as Enterprise Feedback Management (EFM), Speech Analytics, Text Analytics, Web Analytics and Others are used effectively by industries in all domain such as IT & Telecom, BFSI, Retail, Healthcare, Media & Entertainment, Others which all focus on improving their customer services and create opportunities for market growth.
Customer Experience Management Market Segments:

• By Deployment
o On-Premise
o Cloud
• By Touchpoint
o Call Centre
o Website
o Mobile Applications
o Social Media
o Email
o Others
• By Analytics Tool
o Enterprise Feedback Management (EFM)
o Speech Analytics
o Text Analytics
o Web Analytics
o Others
• By Component
o Solution
o Services
• By End User
o IT & Telecom
o BFSI
o Retail
o Healthcare
o Media & Entertainment
o Others



MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Rise In Customer Expectations To Help In The Overall Development Of The Customer Experience Landscape
Growing Digital Adoption Among Consumers Due To Various Available Services Are Improving The Customer Experiences
Restraint
Data Privacy Poses A Significant Challenge For The Growth Of Customer Management Market

Key Players
• Salesforce
• Oracle
• Microsoft
• Adobe
• SAP
• SAS Institute
• Genesys
• Verint Systems
• NICE inContact
• Qualtrics
• Zendesk
• SugarCRM
• Avaya
• Pegasystems
• InMoment
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)



Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Customer Experience Management Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Customer Experience Management Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Customer Experience Management Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Customer Experience Management Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Customer Experience Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Deployment
11.3.1.1. On Premise
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Cloud
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.By Touchpoint
11.3.2.1.Call Centre
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Website
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034
11.3.2.3. Mobile Applications
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Social Media
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.5. Email
11.3.2.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.6. Others
11.3.2.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By Analytical Tools
11.3.3.1.Enterprise Feedback Management (EFM)
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Speech Analytics
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Text Analytics
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4.Web Analytics
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.5. Others
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.By Component
11.3.4.1.Solution
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. Services
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.By End User
11.3.5.1.IT & Telecom
11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.2. BFSI
11.3.5.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.3. Retail
11.3.5.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.4.Healthcare
11.3.5.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.5. Media & Entertainment
11.3.5.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.6. Others
11.3.5.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Customer Experience Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Deployment
12.3.2. By Touchpoint
12.3.3. By Analytical Tools
12.3.4. By Component
12.3.5. By End User
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Customer Experience Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Deployment
13.3.2. By Touchpoint
13.3.3. By Analytical Tools
13.3.4. By Component
13.3.5. By End User
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Customer Experience Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Deployment
14.3.2. By Touchpoint
14.3.3. By Analytical Tools
14.3.4. By Component
14.3.5. By End User
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Customer Experience Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Deployment
15.3.2. By Touchpoint
15.3.3. By Analytical Tools
15.3.4. By Component
15.3.5. By End User
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Customer Experience Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Deployment
16.3.2. By Touchpoint
16.3.3. By Analytical Tools
16.3.4. By Component
16.3.5. By End User
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Salesforce
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Oracle
18.3.Microsoft
18.4.Adobe
18.5.SAP
18.6.SAS Institute
18.7.Genesys
18.8.Verint Systems
18.9.NICE inContact
18.10. Qualtrics
18.11. Zendesk
18.12.SugarCRM
18.13.Avaya
18.14.Pegasystems
18.15.InMoment
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る