世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

顧客データプラットフォーム市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、用途別(パーソナライズド・レコメンデーション、予測分析、マーケティングデータセグメンテーション、顧客維持・エンゲージメント、セキュリティ管理、その他)、業種別(BFSI、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、機能別(オープンアクセス、リアルタイム分析、オーディエンス管理、アイデンティティ管理)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Customer Data Platform Market Size, Share, and Analysis, By Component (Platform and Services), By Application (Personalized Recommendations, Predictive Analysis, Marketing Data Segmentation, Customer Retention & Engagement, Security Management, and Others), By Vertical (BFSI, Retail & E-commerce, Media & Entertainment, Travel & Hospitality, Telecom & IT, and Others), By Capability (Open Access, Real-Time Analytics, Audience Management, and Identity Management), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

顧客データプラットフォーム市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、用途別(パーソナライズド・レコメンデーション、予測分析、マーケティングデータセグメンテーション、顧... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年6月30日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
467 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

顧客データプラットフォーム市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、用途別(パーソナライズド・レコメンデーション、予測分析、マーケティングデータセグメンテーション、顧客維持・エンゲージメント、セキュリティ管理、その他)、業種別(BFSI、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、機能別(オープンアクセス、リアルタイム分析、オーディエンス管理、アイデンティティ管理)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
顧客データプラットフォーム市場は、2024年から2034年の予測期間中に30.8%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は49億米ドルと評価され、2034年には934億米ドルに達すると予測されている。
カスタマーデータ・プラットフォーム(CDP)とは、ウェブサイト、モバイルアプリ、電子メール、トランザクションなど多様なチャネルから入手した顧客データを統合・整理するための集中ハブを指す。CDPの主な機能は、個々のデータポイントを統合することで統一された顧客プロファイルを作成し、企業が顧客の行動や選択に関する洞察を得ることを可能にすることである。CDPは高度なアナリティクスと機械学習手法を使用し、顧客のセグメンテーションとパーソナライズされたマーケティング戦略を促進する。さらに、従来の顧客関係管理システムとは異なり、CDPは複数のソースからの膨大な量のリアルタイムデータを扱うことに長けている。この機能により、マーケティング担当者はターゲットを絞った魅力的なキャンペーンを立案できるようになり、最終的に顧客満足度を向上させ、収益を上げることができる。したがって、CDPは、強力な顧客関係と競争上の優位性を促進する最新かつ総合的な顧客データを使用することにより、パーソナライズされたエクスペリエンスを提供するために、企業にとって不可欠な役割を果たしている。

市場ハイライト
顧客データプラットフォーム市場は、パーソナライズされたマーケティングとより良い顧客体験に対するニーズの高まりにより、予測期間中に934億米ドルに達すると予測される。CDP市場のこのような拡大は、デジタルチャネルの普及、パーソナライズされたインタラクションに対する顧客の期待の高まり、集中型データ管理ソリューションを要求するデータプライバシー規制の変化など、いくつかの要因によるものである。さらに、各業界は顧客データを活用してターゲットを絞ったマーケティング活動を推進し、顧客セグメンテーションを強化することの重要性に気付いている。そのため、CDPベンダーは、リアルタイムのデータ処理、他のマーケティングテクノロジーとのスムーズな統合とともに、人工知能ベースの洞察などの高度な機能を提供するために、常に革新を続けている。このような競争の激しいエコシステムは、データ主導型のマーケティング・ソリューションに対する需要の高まりに対応し、CDP市場の主要プレーヤーとしての地位を確立するために、ベンダーに有望な機会を提供している。

顧客データプラットフォーム市場セグメント

- コンポーネント別
o プラットフォーム
サービス
- アプリケーション別
o パーソナライズされたレコメンデーション
予測分析
マーケティングデータのセグメンテーション
o 顧客維持とエンゲージメント
o セキュリティ管理
o その他
- 業種別
o BFSI
o 小売・Eコマース
o メディア & エンターテインメント
o 旅行&ホスピタリティ
o テレコム&IT
o その他
- 能力別
オープンアクセス
リアルタイム分析
視聴者管理
o アイデンティティ管理

市場ダイナミクス
成長ドライバー
ターゲット広告の需要拡大が成長機会を生む
厳しいデータプライバシー規制が市場拡大の原動力に
抑制要因
統合の課題が業界の成長を制限する可能性

主要プレイヤー
- セールスフォース
- アドビ
- オラクル
- SAP
- マイクロソフト
- IBM
- グーグル
- SAS
- アクワイア
- セグメント
- Tealium
- ブルーソニック
- トレジャーデータ
- オプティマイズリー
- レッドポイント・グローバル
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.顧客データプラットフォーム市場COVID-19の発生
1.4.地域別動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.顧客データプラットフォーム市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主な展開
3.5.関連業界データ
4.顧客データプラットフォーム市場 - 業界洞察
4.1.業界セグメンテーション
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術的
10.顧客データプラットフォーム市場
10.1.概要
10.2.ヒストリカル分析(2019-2022)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.顧客データプラットフォーム市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメント
11.3.1.コンポーネント別
11.3.1.1.プラットフォーム
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.サービス
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.用途別
11.3.2.1.パーソナライズド・レコメンデーション
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.予測分析
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.マーケティングデータのセグメンテーション
11.3.2.3.1.金額別(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.顧客維持とエンゲージメント
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.5.セキュリティ管理
11.3.2.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.6.その他
11.3.2.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.業種別
11.3.3.1.BFSI市場
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.小売・Eコマース
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.3.メディア&エンターテインメント
11.3.3.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.3.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.3.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.4.トラベル&ホスピタリティ
11.3.3.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.4.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.3.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.5.通信・IT
11.3.3.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.5.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.3.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.6.その他
11.3.3.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.能力別
11.3.4.1.オープンアクセス
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.リアルタイム分析
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.3.視聴者管理
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.4.アイデンティティ管理
11.3.4.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米の顧客データプラットフォーム市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.コンポーネント別
12.3.2.用途別
12.3.3.業種別
12.3.4.能力別
12.4.国別
12.4.1.アメリカ
12.4.2.カナダ
13.欧州顧客データプラットフォーム市場規模・予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.コンポーネント別
13.3.2.用途別
13.3.3.業種別
13.3.4.能力別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の顧客データプラットフォーム市場規模・予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメント
14.3.1.コンポーネント別
14.3.2.用途別
14.3.3.業種別
14.3.4.能力別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC
15.中東・アフリカの顧客データプラットフォーム市場規模・予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメント
15.3.1.コンポーネント別
15.3.2.用途別
15.3.3.業種別
15.3.4.能力別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカの顧客データプラットフォーム市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.コンポーネント別
16.3.2.用途別
16.3.3.業種別
16.3.4.能力別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.セールスフォース
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブ・チーム
18.2.アドビ社
18.3.オラクル
18.4.SAP
18.5.マイクロソフト
18.6.IBM
18.7.グーグル
18.8.SAS
18.9.アクワイア
18.10.セグメント
18.11.ティーリウム
18.12.ブルーコニック
18.13.トレジャーデータ
18.14.オプティマイズリー
18.15.レッドポイント・グローバル
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Customer Data Platform Market Size, Share, and Analysis, By Component (Platform and Services), By Application (Personalized Recommendations, Predictive Analysis, Marketing Data Segmentation, Customer Retention & Engagement, Security Management, and Others), By Vertical (BFSI, Retail & E-commerce, Media & Entertainment, Travel & Hospitality, Telecom & IT, and Others), By Capability (Open Access, Real-Time Analytics, Audience Management, and Identity Management), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Customer Data Platform Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 30.8% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 4.9 billion and is projected to reach USD 93.4 billion by the completion of 2034.
Customer Data Platform or CDP refers to a centralized hub which is used for consolidating and organizing customer data that is sourced from diverse channels like websites, mobile apps, emails, and transactions. Its primary function is to create unified customer profiles by merging individual data points, that enables companies to gain insights into customer behaviors and choices. CDP uses advanced analytics and machine learning methods, which facilitate customer segmentation and personalized marketing strategies. Moreover, unlike conventional customer relationship management systems, CDPs are proficient at handling vast volumes of real-time data from multiple sources. This capability empowers marketers to craft targeted and engaging campaigns, which ultimately improves customer satisfaction and driving revenue. Therefore, CDP play an essential role for businesses to deliver personalized experiences by using up-to-date and holistic customer data, which encourage strong customer relationships and competitive advantage.

MARKET HIGHLIGHTS
Customer Data Platform Market is projected to reach USD 93.4 billion over the forecast period, due to rising need for personalized marketing and better customer experiences. This expansion of the CDP market is attributed to several factors, such as the proliferation of digital channels, increasing customer expectations for personalized interactions, and changing data privacy regulations which demands centralized data management solutions. Additionally, industries are realizing the significance of using customer data to drive targeted marketing efforts and enhance customer segmentation. Therefore, CDP vendors are constantly innovating to provide advanced functionalities such as artificial intelligence-based insights, along with real-time data processing, and smooth integrations with other marketing technologies. This competitive ecosystem presents promising opportunities for vendors to meet the growing demand for data-driven marketing solutions and establish themselves as major players in the CDP market.

Customer Data Platform Market Segments:

• By Component
o Platform
o Services
• By Application
o Personalized Recommendations
o Predictive Analysis
o Marketing Data Segmentation
o Customer Retention & Engagement
o Security Management
o Others
• By Vertical
o BFSI
o Retail & E-commerce
o Media & Entertainment
o Travel & Hospitality
o Telecom & IT
o Others
• By Capability
o Open Access
o Real-Time Analytics
o Audience Management
o Identity Management

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Demand for Targeted Advertising will Generate Growth Opportunities
Stringent Data Privacy Regulations will Drive Market Expansion
Restraint
Integration Challenges Could Limit the Industry's Growth

Key Players
• Salesforce
• Adobe
• Oracle
• SAP
• Microsoft
• IBM
• Google
• SAS
• Acquia
• Segment
• Tealium
• BlueConic
• Treasure Data
• Optimizely
• Redpoint Global
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Customer Data Platform Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Customer Data Platform Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Customer Data Platform Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Customer Data Platform Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Customer Data Platform Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Component
11.3.1.1. Platform
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Services
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Personalized Recommendations
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Predictive Analysis
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Marketing Data Segmentation
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Customer Retention & Engagement
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.5. Security Management
11.3.2.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.6. Others
11.3.2.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By Vertical
11.3.3.1.BFSI
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Retail & E-Commerce
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Media & Entertainment
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4. Travel & Hospitality
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.5. Telecom & IT
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.6. Others
11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.By Capability
11.3.4.1.Open Access
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. Real-Time Analytics
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.3. Audience Management
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.4.Identity Management
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Customer Data Platform Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Component
12.3.2. By Application
12.3.3. By Vertical
12.3.4. By Capability
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Customer Data Platform Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Component
13.3.2. By Application
13.3.3. By Vertical
13.3.4. By Capability
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Customer Data Platform Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Component
14.3.2. By Application
14.3.3. By Vertical
14.3.4. By Capability
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Customer Data Platform Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Component
15.3.2. By Application
15.3.3. By Vertical
15.3.4. By Capability
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Customer Data Platform Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Component
16.3.2. By Application
16.3.3. By Vertical
16.3.4. By Capability
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Salesforce
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Adobe
18.3. Oracle
18.4. SAP
18.5. Microsoft
18.6. IBM
18.7. Google
18.8. SAS
18.9. Acquia
18.10.Segment
18.11.Tealium
18.12. BlueConic
18.13. Treasure Data
18.14.Optimizely
18.15. Redpoint Global
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(ecommerce)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/09 10:27

143.78 円

159.73 円

191.51 円

ページTOPに戻る