世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

メディアモニタリングツールの市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、タイプ別(印刷メディアモニタリング、ソーシャルメディアモニタリング、放送メディアモニタリング、オンラインメディアモニタリング、その他)、デプロイメント別(オンプレミス、クラウド)、企業タイプ別(大企業、中小企業)、産業別(BFSI、ヘルスケア、メディア・エンターテイメント、小売・Eコマース、IT・通信、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他)、地域別予測 2024-2034


Media Monitoring Tools Market Size, Share, and Analysis, By Component (Software and Service), By Type (Print Media Monitoring, Social Media Monitoring, Broadcast Media Monitoring, Online Media Monitoring, and Others), By Deployment (On Premise and Cloud), By Enterprise Type (Large Enterprises and SMEs), By Industry (BFSI, Healthcare, Media and Entertainment, Retail and E Commerce, IT and Telecom, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

メディアモニタリングツールの市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、タイプ別(印刷メディアモニタリング、ソーシャルメディアモニタリング、放送メディアモニタリング、オンラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年5月28日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
366 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

メディアモニタリングツールの市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、タイプ別(印刷メディアモニタリング、ソーシャルメディアモニタリング、放送メディアモニタリング、オンラインメディアモニタリング、その他)、デプロイメント別(オンプレミス、クラウド)、企業タイプ別(大企業、中小企業)、産業別(BFSI、ヘルスケア、メディア・エンターテイメント、小売・Eコマース、IT・通信、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他)、地域別予測 2024-2034

製品概要
メディアモニタリングツール市場は、2024年から2034年の予測期間中に15.7%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は42億米ドルと評価され、2034年には211億米ドルに達すると予測されている。
メディア・モニタリング・ツールは、ブランド、製品、トピックに関する重要な情報を収集するために、さまざまなメディア・チャネルを体系的に評価し、レポートするソフトウェア・ツールである。これらのプログラムは、アルゴリズムとキーワード検索を利用して、ニュースウェブサイト、ソーシャルメディア・プラットフォーム、ブログ、フォーラムなど、従来のメディア・ソースとオンライン・メディア・ソースをスキャンする。特定のクエリに関連する言及、感情、傾向を分析・収集することで、企業はオンラインでの存在感、社会的認知、市場動向をリアルタイムで把握することができる。この情報は、組織や個人が情報に基づいた意思決定を行い、評判を管理し、業界の動向を常に把握するのに役立つ。したがって、メディア・モニタリング・ツールは、企業がどのように描写され、複数のメディア・プラットフォームで議論されているかについて包括的な視点を提供するため、現代のコミュニケーション戦略にとって不可欠なのです。

市場ハイライト
メディアモニタリングツール市場は、ブランド認知、業界動向、競合他社の活動に関するリアルタイムデータのニーズの高まりにより、予測期間中に211億米ドルに達すると予測される。さまざまな業界の組織が、ニュースサイト、ソーシャルメディア、ブログ、フォーラムなど、複数のソースからの情報を監視・分析するために、デジタルプレゼンスが高まっている現在、メディアモニタリング技術に多額の投資を行っている。さらに、危機管理やインテリジェンス・ソリューションとともに、センチメント分析のニーズが高まっていることも市場を牽引している。さらに、インフルエンサーマーケティングの台頭とデータに基づく意思決定への注目が、メディアモニタリングツールの採用を後押ししている。大手メディア・モニタリング企業は、高度な分析、人工知能、機械学習を活用し、より完全で実用的なインサイトを提供している。したがって、企業がオンライン上のプレゼンスと評判管理を優先するにつれて、メディアモニタリング業界は着実に成長し、戦略的意思決定とブランドの完全性のために重要なツールを提供すると予想される。

メディアモニタリングツールの市場セグメント

- コンポーネント別
o ソフトウェア
o サービス
- タイプ別
o 印刷メディアモニタリング
o ソーシャルメディア監視
o 放送メディアの監視
o オンラインメディアモニタリング
o その他
- 配置によって
o オンプレミス
o クラウド
- 企業タイプ別
o 大企業
o 中小企業
- 業種別
o BFSI
o ヘルスケア
o メディアとエンターテイメント
o 小売・Eコマース
o ITおよび電気通信
o その他

市場ダイナミクス
成長の原動力
デジタルプレゼンス向上が成長機会を生む
ブランドレピュテーションマネジメントの重要性の高まりによる市場拡大
抑制要因
プライバシーへの懸念と規制上の課題が業界の成長を妨げる

主要プレイヤー
- Meltwater(メルトウォーター
- Cision AB
- ブランドウォッチ
- メンション
- トークウォーカー
- イセンティア・グループ・リミテッド
- Zignal Labs
- クリティカル・メンションズ
- TVEyes
- バレルスルース
- シソモス
- オンクルーシブ
- シグナルAI
- ヌーヴィ
- メディアキューブ
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.メディアモニタリングツール市場COVID-19の発生
1.4.地域別動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.メディアモニタリングツール市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要動向
3.5.関連業界データ
4.メディアモニタリングツール市場 - 業界洞察
4.1.産業セグメント
4.2.世界経済のCOVID-19概観
4.3.業界エコシステム・チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.テクノロジー
10.メディアモニタリングツール市場
10.1.概要
10.2.過去分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.メディアモニタリングツールの市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主要調査結果
11.3.市場セグメント
11.3.1.コンポーネント別
11.3.1.1.ソフトウェア
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.サービス
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.タイプ別
11.3.2.1.印刷メディアモニタリング
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.ソーシャルメディアモニタリング
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.放送メディアのモニタリング
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.オンラインメディアモニタリング
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.5.その他
11.3.2.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.デプロイメント別
11.3.3.1.オンプレミス
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.クラウド
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.企業タイプ別
11.3.4.1.大
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.中小企業
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.産業別
11.3.5.1.BFSI業界
11.3.5.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.2.ヘルスケア
11.3.5.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.3.メディアとエンターテインメント
11.3.5.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.3.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.5.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.4.小売と電子商取引
11.3.5.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.4.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.5.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.5.IT・通信
11.3.5.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.5.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.5.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.6.その他
11.3.5.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米メディアモニタリングツールの市場規模推移と予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.コンポーネント別
12.3.2.タイプ別
12.3.3.展開別
12.3.4.企業タイプ別
12.3.5.産業別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州メディアモニタリングツールの市場規模&予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.コンポーネント別
13.3.2.タイプ別
13.3.3.展開別
13.3.4.企業タイプ別
13.3.5.産業別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域のメディアモニタリングツール市場規模&予測2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主要調査結果
14.3.市場区分
14.3.1.コンポーネント別
14.3.2.タイプ別
14.3.3.展開別
14.3.4.企業タイプ別
14.3.5.産業別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカのメディアモニタリングツール市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主要調査結果
15.3.市場区分
15.3.1.コンポーネント別
15.3.2.タイプ別
15.3.3.展開別
15.3.4.企業タイプ別
15.3.5.産業別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカのメディアモニタリングツール市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.コンポーネント別
16.3.2.タイプ別
16.3.3.展開別
16.3.4.企業タイプ別
16.3.5.産業別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.Meltwater(メルトウォーター
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品;分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブ・チーム
18.2.Cision AB
18.3.ブランドウォッチ
18.4.メンション
18.5.トークウォーカー
18.6.イセンティア・グループ・リミテッド
18.7.ジグナル・ラボ
18.8.クリティカル・メンションズ
18.9.TVEyes
18.10.バレルスルース
18.11.シソモス
18.12.オンクルーシブ
18.13.シグナルAI
18.14.ヌーヴィ
18.15.メディアキューブ
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Media Monitoring Tools Market Size, Share, and Analysis, By Component (Software and Service), By Type (Print Media Monitoring, Social Media Monitoring, Broadcast Media Monitoring, Online Media Monitoring, and Others), By Deployment (On Premise and Cloud), By Enterprise Type (Large Enterprises and SMEs), By Industry (BFSI, Healthcare, Media and Entertainment, Retail and E Commerce, IT and Telecom, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Media Monitoring Tools Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 15.7% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 4.2 billion and is projected to reach USD 21.1 billion by the completion of 2034.
Media monitoring tools are software tools that systematically evaluate and report on various media channels to gather important information about a brand, product, or a topic. These programs utilize algorithms and keyword searches to scan traditional and online media sources, such as news websites, social media platforms, blogs, and forums. They analyze and collect mentions, sentiment, and trends relating to a certain query, giving businesses real-time visibility into their online presence, public perception, and market trends. This information helps organizations and individuals to make informed decisions, along with managing their reputations and remain updated on industry trends. Therefore, media monitoring tools are essential for modern communication strategies as they provide a comprehensive perspective on how companies are portrayed and discussed across several media platforms.

MARKET HIGHLIGHTS
Media Monitoring Tools Market is projected to reach USD 21.1 billion over the forecast period, due to the growing need for real-time data regarding brand perception, industry trends, and competitor activity. Organizations across various industries are heavily investing in media monitoring technologies in the current age of growing digital presence in order to watch and analyze information from several sources, including news websites, social media, blogs, and forums. Additionally, the market is driven by the increasing need for sentiment analysis, along with crisis management and intelligence solutions. Furthermore, the rise of influencer marketing and the focus on data-based decision-making are pushing the adoption of media monitoring tools. Leading media monitoring companies are utilizing advanced analytics, artificial intelligence, and machine learning to give more complete and actionable insights. Therefore, as firms prioritise online presence and reputation management, the media monitoring industry is expected to grow steadily and provides crucial tools for strategic decision-making and brand integrity.

Media Monitoring Tools Market Segments:

• By Component
o Software
o Service
• By Type
o Print Media Monitoring
o Social Media Monitoring
o Broadcast Media Monitoring
o Online Media Monitoring
o Others
• By Deployment
o On Premise
o Cloud
• By Enterprise Type
o Large Enterprises
o SME
• By Industry
o BFSI
o Healthcare
o Media and Entertainment
o Retail and E Commerce
o IT and Telecom
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing Digital Presence Generates Growth Opportunities
Growing Importance of Brand Reputation Management will Result in Market Expansion
Restraint
Privacy Concerns and Regulatory Challenges to Prevent Industry Growth

Key Players
• Meltwater
• Cision AB
• Brandwatch
• Mention
• Talkwalker
• Isentia Group Limited
• Zignal Labs
• Critical Mention
• TVEyes
• BurrellesLuce
• Sysomos
• Onclusive
• Signal AI
• Nuvi
• MediaQube
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Media Monitoring Tools Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Media Monitoring Tools Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Media Monitoring Tools Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Media Monitoring Tools Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Media Monitoring Tools Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1. Software
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Services
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Type
11.3.2.1.Print Media Monitoring
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Social Media Monitoring
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Broadcast Media Monitoring
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Online Media Monitoring
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.5. Others
11.3.2.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By Deployment
11.3.3.1.On-Premise
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Cloud
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.By Enterprise Type
11.3.4.1.Large
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. SMEs
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.By Industry
11.3.5.1.BFSI
11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.2. Healthcare
11.3.5.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.3. Media and Entertainment
11.3.5.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.4. Retail and E Commerce
11.3.5.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.5. IT and Telecom
11.3.5.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.6. Others
11.3.5.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Media Monitoring Tools Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Component
12.3.2. By Type
12.3.3. By Deployment
12.3.4. By Enterprise Type
12.3.5. By Industry
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Media Monitoring Tools Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Component
13.3.2. By Type
13.3.3. By Deployment
13.3.4. By Enterprise Type
13.3.5. By Industry
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Media Monitoring Tools Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Component
14.3.2. By Type
14.3.3. By Deployment
14.3.4. By Enterprise Type
14.3.5. By Industry
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Media Monitoring Tools Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Component
15.3.2. By Type
15.3.3. By Deployment
15.3.4. By Enterprise Type
15.3.5. By Industry
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Media Monitoring Tools Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Component
16.3.2. By Type
16.3.3. By Deployment
16.3.4. By Enterprise Type
16.3.5. By Industry
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Meltwater
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Cision AB
18.3. Brandwatch
18.4. Mention
18.5. Talkwalker
18.6. Isentia Group Limited
18.7. Zignal Labs
18.8. Critical Mention
18.9. TVEyes
18.10.BurrellesLuce
18.11.Sysomos
18.12. Onclusive
18.13. Signal AI
18.14.Nuvi
18.15. MediaQube
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(media)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る