世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

屋内位置情報の世界市場規模調査:提供サービス別(ハードウェア、ソリューション、サービス)、用途別(緊急対応管理、販売・マーケティング最適化、遠隔監視、資産メンテナンス予測、サプライチェーン管理、在庫管理、その他用途)、技術別(BLE、UWB、Wi-Fi、RFID、磁気測位、その他技術)、業種別(小売、旅行・ホスピタリティ、メディア・エンターテイメント、運輸・物流、政府・公共機関、製造、ヘルスケア・製薬、その他業種)、地域別予測:2022年~2032年


Global Indoor Location Market Size Study, by Offering (Hardware, Solutions, Services), by Application (Emergency Response Management, Sales and Marketing Optimization, Remote Monitoring, Predictive Asset Maintenance, Supply Chain Management, Inventory Management, Other Applications), by Technology (BLE, UWB, Wi-Fi, RFID, Magnetic Positioning, Other Technologies), by Vertical (Retail, Travel and Hospitality, Media and Entertainment, Transportation and Logistics, Government & Public Sector, Manufacturing, Healthcare & Pharmaceuticals, Other Verticals), and Regional Forecasts 2022-2032

世界の屋内ロケーション市場は、2023年に約98億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には21.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。屋内ロケーション技術とは、建物や閉ざされた空間内の人や物体の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年9月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
285 英語

 

サマリー

世界の屋内ロケーション市場は、2023年に約98億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には21.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。屋内ロケーション技術とは、建物や閉ざされた空間内の人や物体の正確な位置を特定する技術のことである。人工衛星に依存するGPSとは異なり、屋内位置情報システムはWi-Fi、Bluetooth、RFID、磁場などの様々な技術を利用して正確な位置データを提供する。この技術は、ナビゲーション、資産追跡、緊急対応、小売分析などに応用されている。スマートフォン、コネクテッド・デバイス、位置情報サービスを組み込んだアプリケーションの普及により、市場は急成長している。ビーコンやBLEタグに基づくアプリケーションの増加、カメラ、LED照明、POS機器、看板へのビーコンの統合、屋内におけるGPSの非効率性などが、屋内位置情報市場の成長を促進すると予想される。このソリューションにより、ユーザーは車椅子のような高価値の在庫品にフラグを立てることができ、その位置を容易に特定できるようになる。さらに、位置情報サービスのための5Gネットワークの進歩とインダストリー4.0の重要性の高まりは、将来的に屋内位置情報市場に大きな機会を提供すると予想される。
スマートフォンやコネクテッド・デバイスの普及と位置情報ベースのアプリケーションの増加が、屋内位置情報市場の急速な台頭を後押ししている。GPS、Wi-Fi、Bluetoothなどのセンサーを搭載したスマートフォンは、正確な屋内測位に適したアプリケーション環境を提供する。関連機器やモノのインターネット(IoT)の成長は、多くのウェアラブル機器に位置追跡機能が搭載されていることから、市場をさらに前進させている。ブルートゥース・ロー・エナジー(BLE)ビーコンやウルトラ・ワイドバンド(UWB)などの技術で開発された屋内測位システムは、屋外で受けるのと同様の屋内位置情報サービスを求める消費者の欲求に応えている。これらのシステムは、ユーザーの行動やスペースの使用状況に関する貴重な情報を生成し、企業はこれを活用して顧客体験や業務効率を向上させることができる。
しかし、データのプライバシーやセキュリティに関する懸念が、市場を抑制する主な要因となっている。大量の位置情報の収集、保存、利用はプライバシーに関する懸念を引き起こす。欧州の一般データ保護規則(GDPR)や米国のカリフォルニア州消費者プライバシー法(CCPA)のような法的枠組みには、データ利用に関する厳しいガイドラインがあり、中小企業がこれに従うにはコストがかかる可能性がある。位置情報の共有に関連するプライバシーリスクは、違反が法的にも商業的にも損害を与える可能性があるため、重大な課題となる。屋内測位システムの利点や用途に関する技術や認識が限られていることも、市場のさらなる課題となっている。潜在的なユーザーの多くは、こうした技術を効果的に導入・利用するために必要な知識や技術的能力を持ち合わせておらず、導入の不確実性につながっている。
北米は、その先進的な技術インフラと保険会社のデジタル・ソリューション採用率の高さから、予測期間中最大の市場シェアを占めると予想される。米国は、確立された保険セクターと洗練された格付けツールを奨励する規制環境で市場をリードしている。主な促進要因としては、正確な保険料計算、引受プロセスの改善、顧客体験の向上に対する需要の高まりが挙げられる。ゼブラ・テクノロジーズ(Zebra Technologies)、インピクソン(Inpixon)、アップル(Apple)、マイクロソフト(Microsoft)といった大手市場プレイヤーの存在が、継続的な技術革新と製品強化を通じて市場発展をさらに後押ししている。パーソナライズされた保険商品への注目の高まりとAIおよび機械学習技術の統合は、高額な導入コストやデータプライバシーへの懸念といった課題にもかかわらず、市場の成長を促進すると予想される。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
マイクロソフト
HPE(米国)
アップル(米国)
エスリ(米国)
Acuity Brands(米)
インピクソン(米)
HERE Technologies(米)
HIDグローバル(米)
CenTrak(米国)
ソニター(ノルウェー)
ユビセンス(英国)
インフソフト(ドイツ)
ゼブラテクノロジーズ(米国)
シスコ(米国)
グーグル(米)

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
オファリング別
- ハードウェア
- ソリューション
- サービス別
アプリケーション別
- 緊急対応管理
- 販売とマーケティングの最適化
- 遠隔監視
- 予知保全
- サプライチェーン管理
- 在庫管理
- その他のアプリケーション
テクノロジー別
- BLE
- UWB
- Wi-Fi
- RFID
- 磁気ポジショニング
- その他のテクノロジー
業種別
- 小売
- 旅行・ホスピタリティ
- メディア・エンターテイメント
- 運輸・物流
- 政府・公共機関
- 製造業
- ヘルスケア&製薬
- その他の業種
地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- 欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
- ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- RoLA
- 中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.世界の屋内ロケーション市場 エグゼクティブサマリー
1.1.屋内位置情報の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.製品別
1.3.2.アプリケーション別
1.3.3.技術別
1.3.4.業種別
1.4.主要トレンド
1.5.景気後退の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界の屋内ロケーション市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.屋内ロケーションの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.スマートフォンとコネクテッドデバイスの普及
3.1.2.位置情報アプリケーションの増加
3.1.3.データ分析の進歩
3.2.市場の課題
3.2.1.データプライバシーへの懸念
3.2.2.高い導入コスト
3.2.3.スキルと意識の欠如
3.3.市場機会
3.3.1.小売業におけるRFIDタグの需要拡大
3.3.2.AIを活用したロケーションソリューションの開発
3.3.3.クラウドベースのソリューションの採用増加

第4章.世界の屋内ロケーション市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.屋内ロケーションの世界市場規模・オファリング別予測(2022年~2032年)
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.屋内ロケーションの世界市場オファリング別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
5.2.1.ハードウェア
5.2.2.ソリューション
5.2.3.サービス

第6章.屋内ロケーションの世界市場規模・用途別予測(2022~2032年)
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.屋内位置情報の世界市場アプリケーション別売上動向分析、2022年・2032年(億米ドル)
6.2.1.緊急対応管理
6.2.2.販売とマーケティングの最適化
6.2.3.遠隔監視
6.2.4.予知保全
6.2.5.サプライチェーン管理
6.2.6.在庫管理
6.2.7.その他のアプリケーション

第7章.屋内ロケーションの世界市場規模・技術別予測(2022~2032年)
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.屋内位置情報の世界市場技術別売上動向分析、2022年および2032年(億米ドル)
7.2.1.BLE
7.2.2.UWB
7.2.3.Wi-Fi
7.2.4.RFID
7.2.5.磁気ポジショニング
7.2.6.その他の技術

第8章.インドアロケーションの世界市場規模・業種別予測(2022~2032年)
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.屋内位置情報の世界市場2022年・2032年の分野別売上動向分析(億米ドル)
8.2.1.小売
8.2.2.旅行・ホスピタリティ
8.2.3.メディア・娯楽
8.2.4.運輸・物流
8.2.5.政府・公共部門
8.2.6.製造業
8.2.7.医療・製薬
8.2.8.その他の業種

第9章.屋内ロケーションの世界地域別市場規模・予測(2022-2032年)
9.1.北米の屋内位置情報市場
9.1.1.米国屋内位置情報市場
9.1.1.1.2022年~2032年の市場規模と予測
9.1.1.2.アプリケーションの内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.1.3.テクノロジーの内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.1.4.業種別内訳の市場規模&予測、2022-2032年
9.1.2.カナダの屋内ロケーション市場
9.2.欧州屋内位置情報市場
9.2.1.イギリスの屋内ロケーション市場
9.2.2.ドイツ屋内ロケーション市場
9.2.3.フランス屋内ロケーション市場
9.2.4.スペイン屋内ロケーション市場
9.2.5.イタリア屋内ロケーション市場
9.2.6.その他のヨーロッパの屋内ロケーション市場
9.3.アジア太平洋地域屋内ロケーション市場
9.3.1.中国屋内ロケーション市場
9.3.2.インド屋内位置情報市場
9.3.3.日本の屋内位置情報市場
9.3.4.オーストラリア屋内ロケーション市場
9.3.5.韓国屋内ロケーション市場
9.3.6.その他のアジア太平洋地域屋内ロケーション市場
9.4.中南米の屋内ロケーション市場
9.4.1.ブラジル屋内ロケーション市場
9.4.2.メキシコ屋内ロケーション市場
9.4.3.その他のラテンアメリカの屋内ロケーション市場
9.5.中東・アフリカの屋内位置情報市場
9.5.1.サウジアラビアの屋内ロケーション市場
9.5.2.南アフリカの屋内ロケーション市場
9.5.3.その他の中東・アフリカの屋内ロケーション市場

第10章.競合情報
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.マイクロソフト
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.HPE
10.3.3.アップル
10.3.4.エスリ
10.3.5.アキュイティ・ブランド
10.3.6.インピクソン
10.3.7.HERE Technologies
10.3.8.HID グローバル
10.3.9.セントラック
10.3.10.ソニター
10.3.11.ユビセンス
10.3.12. インフォソフト
10.3.13.ゼブラテクノロジーズ
10.3.14.シスコ
10.3.15.グーグル


第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Indoor Location Market is valued at approximately USD 9.80 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 21.4% over the forecast period 2024-2032. Indoor location technology refers to determining the precise position of a person or object within a building or enclosed space. Unlike GPS, which relies on satellites, indoor location systems utilize various technologies like Wi-Fi, Bluetooth, RFID, or magnetic fields to provide accurate positioning data. This technology finds applications in navigation, asset tracking, emergency response, and retail analytics. The market has surged due to the increased uptake of smartphones, connected devices, and applications that incorporate location-based services. The rising number of applications based on beacons and BLE tags, the integration of beacons into cameras, LED lighting, POS devices, and signages, and the ineffectiveness of GPS in indoor locations are expected to propel the growth of the indoor location market. This solution enables users to flag high-value inventories, such as wheelchairs, making it easier to locate them. Additionally, the advancement of 5G networks for location-based services and the rising significance of Industry 4.0 are expected to offer significant opportunities for the indoor location market in the future.
The proliferation of smartphones and connected devices, along with the rise in location-based applications, has driven the rapid emergence of the indoor location market. Smartphones, equipped with sensors like GPS, Wi-Fi, and Bluetooth, offer a suitable application environment for precise indoor positioning. The growth of associated devices and the Internet of Things (IoT) has further propelled the market forward, as many wearable devices contain location tracking features. Indoor positioning systems, developed with technologies like Bluetooth Low Energy (BLE) beacons and ultra-wideband (UWB), meet consumers' desire for similar indoor location services to those they receive outdoors. These systems generate valuable information regarding user behavior and space usage, which businesses can leverage to enhance client experiences and operational efficiency.
However, concerns related to data privacy and security are key factors restraining the market. The collection, storage, and utilization of large amounts of location information raise privacy concerns. Legal frameworks like the General Data Protection Regulation (GDPR) in Europe and the California Consumer Privacy Act (CCPA) in the United States have stringent guidelines on data usage, which can be costly for small businesses to follow. The privacy risks associated with sharing location information pose significant challenges, as breaches can be legally and commercially damaging. The limited skill and awareness about the advantages and applications of indoor positioning systems further challenge the market. Many potential users lack the knowledge and technical competencies required to deploy and use these technologies effectively, leading to uncertainty in implementation.
North America is expected to hold the largest market share during the forecast period due to its advanced technological infrastructure and high adoption rate of digital solutions among insurers. The U.S. leads the market with a well-established insurance sector and a regulatory environment encouraging sophisticated rating tools. Key drivers include the rising demand for accurate premium calculations, improved underwriting processes, and enhanced customer experiences. The presence of major market players such as Zebra Technologies, Inpixon, Apple, and Microsoft further bolsters market development through continuous innovation and product enhancements. The growing focus on personalized insurance products and the integration of AI and machine learning technologies are expected to drive market growth despite challenges such as high implementation costs and data privacy concerns.
Major market players included in this report are:
Microsoft (US)
HPE (US)
Apple (US)
Esri (US)
Acuity Brands (US)
Inpixon (US)
HERE Technologies (US)
HID Global (US)
CenTrak (US)
Sonitor (Norway)
Ubisense (UK)
infsoft (Germany)
Zebra Technologies (US)
Cisco (US)
Google (US)

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Offering:
• Hardware
• Solutions
• Services
By Application:
• Emergency Response Management
• Sales and Marketing Optimization
• Remote Monitoring
• Predictive Asset Maintenance
• Supply Chain Management
• Inventory Management
• Other Applications
By Technology:
• BLE
• UWB
• Wi-Fi
• RFID
• Magnetic Positioning
• Other Technologies
By Vertical:
• Retail
• Travel and Hospitality
• Media and Entertainment
• Transportation and Logistics
• Government & Public Sector
• Manufacturing
• Healthcare & Pharmaceuticals
• Other Verticals
By Region:
• North America
• U.S.
• Canada
• Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
• Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
• Latin America
• Brazil
• Mexico
• RoLA
• Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Global Indoor Location Market Executive Summary
1.1. Global Indoor Location Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Offering
1.3.2. By Application
1.3.3. By Technology
1.3.4. By Vertical
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Indoor Location Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Indoor Location Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Proliferation of Smartphones and Connected Devices
3.1.2. Rise in Location-Based Applications
3.1.3. Advancements in Data Analytics
3.2. Market Challenges
3.2.1. Data Privacy Concerns
3.2.2. High Implementation Costs
3.2.3. Lack of Skill and Awareness
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Growing Demand for RFID Tags in Retail
3.3.2. Development of AI-Driven Location Solutions
3.3.3. Increasing Adoption of Cloud-Based Solutions

Chapter 4. Global Indoor Location Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Indoor Location Market Size & Forecasts by Offering (2022-2032)
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Indoor Location Market: Offering Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Hardware
5.2.2. Solutions
5.2.3. Services

Chapter 6. Global Indoor Location Market Size & Forecasts by Application (2022-2032)
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Indoor Location Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Emergency Response Management
6.2.2. Sales and Marketing Optimization
6.2.3. Remote Monitoring
6.2.4. Predictive Asset Maintenance
6.2.5. Supply Chain Management
6.2.6. Inventory Management
6.2.7. Other Applications

Chapter 7. Global Indoor Location Market Size & Forecasts by Technology (2022-2032)
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Indoor Location Market: Technology Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. BLE
7.2.2. UWB
7.2.3. Wi-Fi
7.2.4. RFID
7.2.5. Magnetic Positioning
7.2.6. Other Technologies

Chapter 8. Global Indoor Location Market Size & Forecasts by Vertical (2022-2032)
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Indoor Location Market: Vertical Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
8.2.1. Retail
8.2.2. Travel and Hospitality
8.2.3. Media and Entertainment
8.2.4. Transportation and Logistics
8.2.5. Government & Public Sector
8.2.6. Manufacturing
8.2.7. Healthcare & Pharmaceuticals
8.2.8. Other Verticals

Chapter 9. Global Indoor Location Market Size & Forecasts by Region (2022-2032)
9.1. North America Indoor Location Market
9.1.1. U.S. Indoor Location Market
9.1.1.1. Offering breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.1.2. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.1.3. Technology breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.1.4. Vertical breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.2. Canada Indoor Location Market
9.2. Europe Indoor Location Market
9.2.1. UK Indoor Location Market
9.2.2. Germany Indoor Location Market
9.2.3. France Indoor Location Market
9.2.4. Spain Indoor Location Market
9.2.5. Italy Indoor Location Market
9.2.6. Rest of Europe Indoor Location Market
9.3. Asia-Pacific Indoor Location Market
9.3.1. China Indoor Location Market
9.3.2. India Indoor Location Market
9.3.3. Japan Indoor Location Market
9.3.4. Australia Indoor Location Market
9.3.5. South Korea Indoor Location Market
9.3.6. Rest of Asia Pacific Indoor Location Market
9.4. Latin America Indoor Location Market
9.4.1. Brazil Indoor Location Market
9.4.2. Mexico Indoor Location Market
9.4.3. Rest of Latin America Indoor Location Market
9.5. Middle East & Africa Indoor Location Market
9.5.1. Saudi Arabia Indoor Location Market
9.5.2. South Africa Indoor Location Market
9.5.3. Rest of Middle East & Africa Indoor Location Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Microsoft
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. HPE
10.3.3. Apple
10.3.4. Esri
10.3.5. Acuity Brands
10.3.6. Inpixon
10.3.7. HERE Technologies
10.3.8. HID Global
10.3.9. CenTrak
10.3.10. Sonitor
10.3.11. Ubisense
10.3.12. infsoft
10.3.13. Zebra Technologies
10.3.14. Cisco
10.3.15. Google


Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/17 10:30

141.77 円

158.05 円

189.84 円

ページTOPに戻る