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EdTechとスマート教室の市場規模、シェア、分析、ハードウェア別(インタラクティブプロジェクター、インタラクティブホワイトボード)、教育システム別(学習管理システム、学生コラボレーションシステム、学生対応システム、学習とゲーミフィケーション、テスト準備、教室管理システム、文書管理システム、人材管理システム)、展開別(クラウドとオンプレミス)、エンドユーザー別(K-12、高等教育、幼稚園)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)、地域別予測 2024-2034


EdTech and Smart Classroom Market Size, Share, and Analysis, By Hardware (Interactive Projectors, Interactive Whiteboards), By Education System (Learning Management System, Student Collaboration System, Student Response System, Learning And Gamification, Test Preparation, Classroom Management System, Document Management System, And Talent Management System), By Deployment (Cloud and On premise) By End User (K-12, Higher Education and Kindergarten) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

EdTechとスマート教室の市場規模、シェア、分析、ハードウェア別(インタラクティブプロジェクター、インタラクティブホワイトボード)、教育システム別(学習管理システム、学生コラボレーションシステム、学生... もっと見る

 

 

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2024年5月28日 US$5,150
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サマリー

EdTechとスマート教室の市場規模、シェア、分析、ハードウェア別(インタラクティブプロジェクター、インタラクティブホワイトボード)、教育システム別(学習管理システム、学生コラボレーションシステム、学生対応システム、学習とゲーミフィケーション、テスト準備、教室管理システム、文書管理システム、人材管理システム)、展開別(クラウドとオンプレミス)、エンドユーザー別(K-12、高等教育、幼稚園)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
EdTechとスマート教室市場は、予測期間(2024-2034年)に年平均成長率15.3%で成長すると予測され、2023年の市場規模は1,447億米ドル、2034年には6,954億米ドルに達すると予測される。
Edtechとしても知られる教育テクノロジーは、一連のプラットフォーム、デジタルツール、リソースで構成され、教育・学習曲線の体験を向上させる。一般に、教育における学習システム、バーチャル・リアリティ、人工知能アプリケーションなど、幅広い技術で構成されている。一方、スマート教室は、双方向学習や共同学習を強化するために先進技術を導入した学習スペースや教室を指す。教室は一般に、インタラクティブ・ホワイトボード、スマート・プロジェクター、デジタル機器などで構成され、教師や生徒が授業でバーチャル・コンテンツを簡単に利用できるようにする。エドテックとスマート教室市場は、教育用ソフトウェア、政府の取り組み、オンライン学習などの要因によって牽引されている。同市場に関わる企業や新興企業は、教育者や学習者のニーズ強化に役立つ最先端のソリューションを新たに開発することで効果的に貢献している。

市場ハイライト
EdTechとスマート教室市場は、インタラクティブでテクノロジー主導の学習ソリューションに対する需要の増加により、予測期間中に年平均成長率15.3%で成長し、6,954億ドルに達すると予測される。スマート教室は、インタラクティブ・プロジェクターやインタラクティブ・ホワイトボードを含む最新のハードウェアで構成されており、これらはすべてこのような設定の基礎に不可欠である。スマート学習環境は一般的に、学習管理システム、学生コラボレーションシステム、学生応答システム、学習とゲーミフィケーション、テスト準備、教室管理システム、文書管理システム、人材管理システムなどのさまざまなソリューションやサービスを備えており、これらはすべてデジタル教室のインフラストラクチャに関連する多様なタスクや問題を管理するために特別に調整されている。これらのサービスは、ライブ授業用に設計されたオンプレミスモデルや、オンライン学習用に設計されたクラウドサービスから簡単にアクセスすることができ、高等教育から幼稚園まで、さまざまな教育レベルのユーザーに利用されています。

EdTechとスマート教室の市場セグメント:

- ハードウェア別
o インタラクティブ・プロジェクター
o インタラクティブ・ホワイトボード
- 教育システム別
o 学習管理システム
o 学生コラボレーションシステム
o 学生応答システム
o 学習とゲーミフィケーション
o テスト準備
o 教室管理システム
文書管理システム
o 人材管理システム
- デプロイメント別
o クラウド
o オンプレミス
- エンドユーザー別
o 教育機関
高等教育
幼稚園
市場ダイナミクス
成長の原動力
教育システムへの新技術の統合
教育のデジタル化が進み、従来の教室からの移行が進む
阻害要因
地域によってはデジタルインフラと識字率の不足がエドテックとスマート教室の成長の主な阻害要因になりうる

主要プレイヤー
- アップル
- アドビ社
- シスコシステムズ
- デル・テクノロジーズ
- ブラックボード
- マイクロソフト株式会社
- IBMコーポレーション
- グーグル合同会社
- SMARTテクノロジーズ
- プロメテウス・ワールド社
- ピアソン・エデュケーション
- マグロウヒル・エデュケーション
- コーセラ
- ユーダシティ
- カーン・アカデミー
- その他の著名企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)



研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.EdTechとスマート教室市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.EdTechとスマート教室市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要動向
3.5.関連業界データ
4.EdTechとスマート教室市場 - 産業洞察
4.1.産業セグメント
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術的
10.EdTechとスマート教室市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.EdTechとスマート教室の市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメンテーション
11.3.1.ハードウェア別
11.3.1.1.インタラクティブプロジェクター
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.インタラクティブホワイトボード
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.教育システム別
11.3.2.1.学習管理システム
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.学生コラボレーションシステム
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.学生対応システム
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.ラーニングとゲーミフィケーション
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.5.試験準備
11.3.2.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.6.教室管理システム
11.3.2.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.6.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.2.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.7.文書管理システム
11.3.2.7.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.7.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.7.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.8.タレントマネジメントシステム
11.3.2.8.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.8.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.2.8.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.デプロイメント別
11.3.3.1.クラウド
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.オンプレミス
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.エンドユーザー別
11.3.4.1.K-12
11.3.4.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.高等教育
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.3.幼稚園
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米のEdTechとスマート教室市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場セグメンテーション
12.3.1.ハードウェア別
12.3.2.教育システム別
12.3.3.展開別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州のEdTechとスマート教室市場規模・予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場セグメンテーション
13.3.1.ハードウェア別
13.3.2.教育システム別
13.3.3.展開別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域のEdTechとスマート教室市場規模・予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメンテーション
14.3.1.ハードウェア別
14.3.2.教育システム別
14.3.3.デプロイメント別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC
15.中東・アフリカのEdTechとスマート教室市場規模・予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメント
15.3.1.ハードウェア別
15.3.2.教育システム別
15.3.3.展開別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカのEdTechとスマート教室市場規模・予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメンテーション
16.3.1.ハードウェア別
16.3.2.教育システム別
16.3.3.展開別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.アップル社
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブ・チーム
18.2.アドビ社
18.3.シスコシステムズ
18.4.デル・テクノロジーズ
18.5.ブラックボード
18.6.マイクロソフト株式会社
18.7.IBMコーポレーション
18.8.グーグル合同会社
18.9.SMARTテクノロジーズ
18.10.Promethean World Ltd.
18.11.ピアソン・エデュケーション
18.12.マグロウヒル・エデュケーション
18.13.コーセラ
18.14.ユーダシティ
18.15.カーン・アカデミー
18.16.その他の著名企業
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

EdTech and Smart Classroom Market Size, Share, and Analysis, By Hardware (Interactive Projectors, Interactive Whiteboards), By Education System (Learning Management System, Student Collaboration System, Student Response System, Learning And Gamification, Test Preparation, Classroom Management System, Document Management System, And Talent Management System), By Deployment (Cloud and On premise) By End User (K-12, Higher Education and Kindergarten) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
EdTech and Smart Classroom Market is anticipated to grow at a CAGR of 15.3% in the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 144.7 billion in 2023 and projected to reach USD 695.4 billion by 2034.
Education Technology also known as Edtech, consists of a set of platforms, digital tools and resources in order to enhance the teaching and learning curve experience. It generally consists a wide range of technologies which from Learning Systems, virtual reality and artificial intelligence applications in education. While Smart Classrooms, refers to a learning space or rooms which are installed with advanced technology in order to enhance interactive and collaborative learning. Classrooms generally consist of interactive whiteboards, smart projectors and digital equipment that help the teachers and student to integrate with the virtual content easily in their lessons. The Edtech and Smart Classrooms market is driven by factors such educational software, government initiatives and online learning. Companies and start-ups involved in the market are contributing effectively by developing new cutting-edge solutions that help in enhancing the needs of educators and learners.

MARKET HIGHLIGHTS
EdTech and Smart Classroom Market is anticipated to reach USD 695.4 billion, growing at a CAGR of 15.3% during the forecast period due to the increasing demand for interactive and technology-driven learning solutions. Smart classrooms consist of modern hardware which includes Interactive Projectors and Interactive Whiteboards which all are essential for foundation of such settings. Smart learning settings are generally equipped with different solutions and services such as Learning Management System, Student Collaboration System, Student Response System, Learning and Gamification, Test Preparation, Classroom Management System, Document Management System, And Talent Management System, which all are tailored specifically to manage diverse tasks and issues relating to the digital classroom infrastructure. These services can be easily accessed in all on premise models designed for live classroom interaction, while cloud services based for online learning and are used by users in different education levels spanning from Higher Education to kindergarten.

EdTech and Smart Classroom Market Segments:

• By Hardware
o Interactive Projectors
o Interactive Whiteboards
• By Education System
o Learning Management System
o Student Collaboration System
o Student Response System
o Learning and Gamification
o Test Preparation
o Classroom Management System
o Document Management System
o Talent Management System
• By Deployment
o Cloud
o On Premise
• By End User
o K-12
o Higher Education
o Kindergarten
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Integration Of New Technology Into Education Systems
Rising Digitalization In Education Is Helping To Transition From Traditional Classrooms
Restraint
Lack Of Digital Infrastructure And Literacy In Some Region Can Act As A Major Restraint For Edtech And Smart Classroom Growth

Key Players
• Apple Inc.
• Adobe Inc.
• Cisco Systems, Inc.
• Dell Technologies Inc.
• Blackboard Inc.
• Microsoft Corporation
• IBM Corporation
• Google LLC
• SMART Technologies
• Promethean World Ltd.
• Pearson Education
• McGraw-Hill Education
• Coursera
• Udacity
• Khan Academy
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)



Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. EdTech and Smart Classroom Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.EdTech and Smart Classroom Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.EdTech and Smart Classroom Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.EdTech and Smart Classroom Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. EdTech and Smart Classroom Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Hardware
11.3.1.1.Interactive Projectors
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Interactive Whiteboards
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Education System
11.3.2.1.Learning Management System
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2.Student Collaboration System
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Student Response System
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4.Learning and Gamification
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.5. Test Preparation
11.3.2.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.6.Classroom Management System
11.3.2.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.7. Document Management Systems
11.3.2.7.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.7.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.8.Talent Management Systems
11.3.2.8.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.8.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By Deployment
11.3.3.1.Cloud
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. On premise
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.By End User
11.3.4.1.K-12
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2.Higher Education
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.3. Kindergarten
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America EdTech and Smart Classroom Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Hardware
12.3.2. By Education System
12.3.3. By Deployment
12.3.4. By End User
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe EdTech and Smart Classroom Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Hardware
13.3.2. By Education System
13.3.3. By Deployment
13.3.4. By End User
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific EdTech and Smart Classroom Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Hardware
14.3.2. By Education System
14.3.3. By Deployment
14.3.4. By End User
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa EdTech and Smart Classroom Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Hardware
15.3.2. By Education System
15.3.3. By Deployment
15.3.4. By End User
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America EdTech and Smart Classroom Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Hardware
16.3.2. By Education System
16.3.3. By Deployment
16.3.4. By End User
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Apple Inc.
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Adobe Inc.
18.3.Cisco Systems, Inc.
18.4.Dell Technologies Inc.
18.5.Blackboard Inc.
18.6.Microsoft Corporation
18.7.IBM Corporation
18.8.Google LLC
18.9.SMART Technologies
18.10.Promethean World Ltd.
18.11. Pearson Education
18.12.McGraw-Hill Education
18.13.Coursera
18.14. Udacity
18.15.Khan Academy
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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