ブラジルの高級ワイン/シャンパン、スピリッツFine Wines/Champagne and Spirits in Brazil 2020年後半までにCOVID-19をコントロールできることが明らかになったことで、消費者は社会的活動を回復し、特に重要なイベントがブラジル人のカレンダーの一部を伝統的に形成している年末の祝賀会では、社会的活... もっと見る
サマリー2020年後半までにCOVID-19をコントロールできることが明らかになったことで、消費者は社会的活動を回復し、特に重要なイベントがブラジル人のカレンダーの一部を伝統的に形成している年末の祝賀会では、社会的活動を回復させました。年の最後の2週間は、家族や親しい友人たちが集まり、1年を締めくくり、次の1年に向けて刺激を受けるのが一般的です。裕福なブラジル人は、大晦日を海岸沿いや他の都市に旅行して過ごすのが一般的です。この調査レポートはブラジルの高級ワイン/シャンパンとスピリッツ市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因や、消費者のショッピングパターンの発展とともに高級ワイン/シャンパン&スピリッツの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲高級ワイン、ラグジュアリースピリッツ データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級ワイン/シャンパンとスピリッツの市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Fine Wines/Champagne and Spirits in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables FINE WINES/CHAMPAGNE AND SPIRITS IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The recovery process started at the end of 2020 is shaded by the currency devaluation Self-indulgence drives the consumption of fine wine, while the reopening of restaurants also leverages consumption “Glocal” appeal benefits from strong brands operating and producing in Brazil PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mergers and acquisitions and new launches are expected to invigorate competition Gradual recovery of spirits tends to drive the return of on-trade activities Less polarised consumption will tend to make mainstream brands recover their space CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Fine Wines/Champagne and Spirits by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe apparent perception of control over COVID-19 by the second half of 2020 made consumers recover some social activities, especially during the year-end celebrations, when important events traditionally form part of Brazilians’ calendar. During the last two weeks of the year it is common that families and close friends arrange gatherings to finish the year and get inspired for the next one. Affluent Brazilians usually value spending New Year’s Eve travelling to other cities on the coast or even... Table of ContentsFine Wines/Champagne and Spirits in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables FINE WINES/CHAMPAGNE AND SPIRITS IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The recovery process started at the end of 2020 is shaded by the currency devaluation Self-indulgence drives the consumption of fine wine, while the reopening of restaurants also leverages consumption “Glocal” appeal benefits from strong brands operating and producing in Brazil PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mergers and acquisitions and new launches are expected to invigorate competition Gradual recovery of spirits tends to drive the return of on-trade activities Less polarised consumption will tend to make mainstream brands recover their space CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Fine Wines/Champagne and Spirits by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(spirits)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |