世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルの高級ワイン/シャンパン、スピリッツ


Fine Wines/Champagne and Spirits in Brazil

2020年後半までにCOVID-19をコントロールできることが明らかになったことで、消費者は社会的活動を回復し、特に重要なイベントがブラジル人のカレンダーの一部を伝統的に形成している年末の祝賀会では、社会的活... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
20 英語

 

サマリー

2020年後半までにCOVID-19をコントロールできることが明らかになったことで、消費者は社会的活動を回復し、特に重要なイベントがブラジル人のカレンダーの一部を伝統的に形成している年末の祝賀会では、社会的活動を回復させました。年の最後の2週間は、家族や親しい友人たちが集まり、1年を締めくくり、次の1年に向けて刺激を受けるのが一般的です。裕福なブラジル人は、大晦日を海岸沿いや他の都市に旅行して過ごすのが一般的です。

この調査レポートはブラジルの高級ワイン/シャンパンとスピリッツ市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因や、消費者のショッピングパターンの発展とともに高級ワイン/シャンパン&スピリッツの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品の範囲高級ワイン、ラグジュアリースピリッツ

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 高級ワイン/シャンパンとスピリッツの市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Fine Wines/Champagne and Spirits in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

FINE WINES/CHAMPAGNE AND SPIRITS IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
The recovery process started at the end of 2020 is shaded by the currency devaluation
Self-indulgence drives the consumption of fine wine, while the reopening of restaurants also leverages consumption
“Glocal” appeal benefits from strong brands operating and producing in Brazil
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Mergers and acquisitions and new launches are expected to invigorate competition
Gradual recovery of spirits tends to drive the return of on-trade activities
Less polarised consumption will tend to make mainstream brands recover their space
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Fine Wines/Champagne and Spirits by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The apparent perception of control over COVID-19 by the second half of 2020 made consumers recover some social activities, especially during the year-end celebrations, when important events traditionally form part of Brazilians’ calendar. During the last two weeks of the year it is common that families and close friends arrange gatherings to finish the year and get inspired for the next one. Affluent Brazilians usually value spending New Year’s Eve travelling to other cities on the coast or even...

Euromonitor International's Fine Wines/Champagne and Spirits in Brazil report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Fine Wines/Champagne and Spirits market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Fine Wines/Champagne and Spirits retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Fine Wines, Luxury Spirits.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Fine Wines/Champagne and Spirits market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Fine Wines/Champagne and Spirits in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

FINE WINES/CHAMPAGNE AND SPIRITS IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
The recovery process started at the end of 2020 is shaded by the currency devaluation
Self-indulgence drives the consumption of fine wine, while the reopening of restaurants also leverages consumption
“Glocal” appeal benefits from strong brands operating and producing in Brazil
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Mergers and acquisitions and new launches are expected to invigorate competition
Gradual recovery of spirits tends to drive the return of on-trade activities
Less polarised consumption will tend to make mainstream brands recover their space
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Fine Wines/Champagne and Spirits: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Fine Wines/Champagne and Spirits by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Fine Wines/Champagne and Spirits by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る