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インドにおけるティシュの小売


Retail Tissue in India

2021年前半に発生したCOVID-19の影響で、ほとんどのオフィスや学校が休校となりました。そのため、遠隔地での学習や仕事、それに伴う移動の制限により、家庭での製品消費はCOVID-19以前のレベルよりも高く保たれ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月27日 US$990
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24 英語

 

サマリー

2021年前半に発生したCOVID-19の影響で、ほとんどのオフィスや学校が休校となりました。そのため、遠隔地での学習や仕事、それに伴う移動の制限により、家庭での製品消費はCOVID-19以前のレベルよりも高く保たれました。消費者が家庭での掃除に衛生的で便利な方法を求めているため、ティッシュの小売店では需要が高まりました。料理や接待を続ける消費者は、家庭で使うティッシュの消費量も増加した。

Euromonitor Internationalのインドの小売ティッシュレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品フェイシャルティッシュ、紙製テーブルウェア、ペーパータオル、トイレットペーパー。

データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 小売用ティッシュ市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Retail Tissue in India
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

RETAIL TISSUE IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Extended home seclusion supports sales in 2021
Presence of alternatives across categories limits growth
Sales via e-commerce grow due to the USP of convenience
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Discretionary nature of the category to hamper sales
Continued fragmentation, marked with the presence of local and private label lines
Move towards sustainability likely to impact the category
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
TISSUE AND HYGIENE IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Due to recurring waves of COVID-19, with an especially devastating period in the first half of 2021, most offices and schools remained closed for the majority of the year. Remote learning and working and the resultant restrictions on movement therefore kept at-home consumption of products higher than pre-COVID-19 levels. As consumers looked for options that ensured hygiene and convenience in domestic cleaning, retail tissue experienced higher demand. Consumers who continued to cook and host peop...

Euromonitor International's Retail Tissue in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Facial Tissues, Paper Tableware, Paper Towels, Toilet Paper.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Retail Tissue market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Retail Tissue in India
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

RETAIL TISSUE IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Extended home seclusion supports sales in 2021
Presence of alternatives across categories limits growth
Sales via e-commerce grow due to the USP of convenience
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Discretionary nature of the category to hamper sales
Continued fragmentation, marked with the presence of local and private label lines
Move towards sustainability likely to impact the category
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
TISSUE AND HYGIENE IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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