オランダのフットウェアFootwear in the Netherlands COVID-19の流行により2020年に需要が急減したフットウェアは、2021年第2四半期以降、より柔軟な規制が消費者の新しいフットウェアの購入を再び促し、よりポジティブなパフォーマンスを記録した。2021年第2四半期... もっと見る
サマリーCOVID-19の流行により2020年に需要が急減したフットウェアは、2021年第2四半期以降、より柔軟な規制が消費者の新しいフットウェアの購入を再び促し、よりポジティブなパフォーマンスを記録した。2021年第2四半期のスポーツ施設や外食店の再開は、消費者に既存の靴の買い替えを促し、このカテゴリーの回復に大きな後押しとなった。2021年初頭の閉鎖期間中、一部の独立系フットウェア会社は、消費者の靴の買い替えを促進するために...この調査レポートはオランダのフットウェアを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲子供用フットウェア、男性用フットウェア、女性用フットウェア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * フットウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Footwear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Footwear on the path to recovery in 2021 as restrictions ease and stores reopen Sports footwear being worn for more occasions Demand for children’s footwear reactivated by the reopening of schools and the resumption of sports activities PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Lift of restrictions give new boost Unit prices set to decline as e-commerce applies more pressure ‘Mini me’ and vegan ranges are trends to look out for over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Footwear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Footwear: % Value 2018-2021 Table 7 Distribution of Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 8 Forecast Sales of Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 15 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 17 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter a steep fall in demand in 2020 as a result of the COVID-19 pandemic, footwear registered a more positive performance from Q2 2021 onwards as more flexible restrictions encouraged consumers to purchase new footwear again. The reopening of sport facilities and foodservice outlets during the second quarter of 2021 provided a significant boost to the recovery of the category, with consumers encouraged to replace their existing footwear. During the lockdown in early 2021 some independent footwe... Table of ContentsFootwear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Footwear on the path to recovery in 2021 as restrictions ease and stores reopen Sports footwear being worn for more occasions Demand for children’s footwear reactivated by the reopening of schools and the resumption of sports activities PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Lift of restrictions give new boost Unit prices set to decline as e-commerce applies more pressure ‘Mini me’ and vegan ranges are trends to look out for over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Footwear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Footwear: % Value 2018-2021 Table 7 Distribution of Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 8 Forecast Sales of Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 15 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 17 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(footwear)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |