ブラジルのデザイナーアパレルとフットウェア(レディ・トゥ・ウェアDesigner Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Brazil デザイナーズアパレルとフットウェアの売上は、2020年に一度の浮き沈みがありました。上半期は、交流制限措置により、ほとんどのブランドが大幅な落ち込みを予想したが、下半期は、コビド19の流行に関連する状況... もっと見る
サマリーデザイナーズアパレルとフットウェアの売上は、2020年に一度の浮き沈みがありました。上半期は、交流制限措置により、ほとんどのブランドが大幅な落ち込みを予想したが、下半期は、コビド19の流行に関連する状況が比較的抑制されたため、消費者は健康対策に従って買い物活動を再開した。当初、リベンジショッピングの強い動きは、消費者が自己満足に浸っていることを明らかにした。この調査レポートはブラジルのデザイナーアパレルとフットウェア(プレタポルテ)市場の国別構成と規模を掲載したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者のショッピングパターンの発展とともにデザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)小売業に与える影響についての戦略的分析を提供しています。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを解説しています。 製品のカバー範囲デザイナーズアパレル(プレタポルテ)、デザイナーズフットウェア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Unprecedented sales peak in the second half of 2020 reverse the negative results The investments in classic pieces in 2020 are replaced by fashionable items in 2021 E-commerce broadens interfaces with consumers and finds synergy with the activities of salespeople PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Monobrand e-commerce and luxury marketplaces divide the main brands’ strategies Luxury brands tend to import more initiatives to deal with the challenge of attracting younger consumers Major brands expect consumers to be more connected to local offers in luxury CATEGORY DATA Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySales of designer apparel and footwear saw a 2020 of ups and downs. In the first half of the year, the restrictive measures for social interactions made most brands project huge declines; but, in the second semester, the relative sense of a more controlled situation related to the spread of the COVID-19 pandemic made consumers resume their shopping activities following the health protocols. At first, a strong movement of revenge shopping revealed consumers were channelling their self-indulgence... Table of ContentsDesigner Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Unprecedented sales peak in the second half of 2020 reverse the negative results The investments in classic pieces in 2020 are replaced by fashionable items in 2021 E-commerce broadens interfaces with consumers and finds synergy with the activities of salespeople PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Monobrand e-commerce and luxury marketplaces divide the main brands’ strategies Luxury brands tend to import more initiatives to deal with the challenge of attracting younger consumers Major brands expect consumers to be more connected to local offers in luxury CATEGORY DATA Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |