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ブラジルのデザイナーアパレルとフットウェア(レディ・トゥ・ウェア


Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Brazil

デザイナーズアパレルとフットウェアの売上は、2020年に一度の浮き沈みがありました。上半期は、交流制限措置により、ほとんどのブランドが大幅な落ち込みを予想したが、下半期は、コビド19の流行に関連する状況... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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23 英語

 

サマリー

デザイナーズアパレルとフットウェアの売上は、2020年に一度の浮き沈みがありました。上半期は、交流制限措置により、ほとんどのブランドが大幅な落ち込みを予想したが、下半期は、コビド19の流行に関連する状況が比較的抑制されたため、消費者は健康対策に従って買い物活動を再開した。当初、リベンジショッピングの強い動きは、消費者が自己満足に浸っていることを明らかにした。

この調査レポートはブラジルのデザイナーアパレルとフットウェア(プレタポルテ)市場の国別構成と規模を掲載したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者のショッピングパターンの発展とともにデザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)小売業に与える影響についての戦略的分析を提供しています。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを解説しています。

製品のカバー範囲デザイナーズアパレル(プレタポルテ)、デザイナーズフットウェア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Unprecedented sales peak in the second half of 2020 reverse the negative results
The investments in classic pieces in 2020 are replaced by fashionable items in 2021
E-commerce broadens interfaces with consumers and finds synergy with the activities of salespeople
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Monobrand e-commerce and luxury marketplaces divide the main brands’ strategies
Luxury brands tend to import more initiatives to deal with the challenge of attracting younger consumers
Major brands expect consumers to be more connected to local offers in luxury
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Sales of designer apparel and footwear saw a 2020 of ups and downs. In the first half of the year, the restrictive measures for social interactions made most brands project huge declines; but, in the second semester, the relative sense of a more controlled situation related to the spread of the COVID-19 pandemic made consumers resume their shopping activities following the health protocols. At first, a strong movement of revenge shopping revealed consumers were channelling their self-indulgence...

Euromonitor International's Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) in Brazil report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Designer Apparel (Ready-to-Wear), Designer Footwear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Unprecedented sales peak in the second half of 2020 reverse the negative results
The investments in classic pieces in 2020 are replaced by fashionable items in 2021
E-commerce broadens interfaces with consumers and finds synergy with the activities of salespeople
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Monobrand e-commerce and luxury marketplaces divide the main brands’ strategies
Luxury brands tend to import more initiatives to deal with the challenge of attracting younger consumers
Major brands expect consumers to be more connected to local offers in luxury
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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