ブルガリアの焼き菓子Baked Goods in Bulgaria ブルガリアの焼き菓子部門は、2024年には販売量が減少する。同分野はすでに確立されたパターンで苦戦が続いており、成熟化と、小売販売と外食サービスを組み合わせたパン屋から利益を得ている職人パンの脅威の激... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーブルガリアの焼き菓子部門は、2024年には販売量が減少する。同分野はすでに確立されたパターンで苦戦が続いており、成熟化と、小売販売と外食サービスを組み合わせたパン屋から利益を得ている職人パンの脅威の激化に苦しんでいる。ブルガリアの人口減少は、同国の出生率の低さにより他の欧州諸国を大きく引き離しているため、一般的にパンの一人当たり成長は限定的である。ユーロモニター・インターナショナルの『ブルガリアの焼き菓子』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。最新の小売売上高データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上高成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:パン、ケーキ、デザートミックス、デザートパイ&タルト、冷凍焼き菓子、ペストリー。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 焼き菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Baked Goods in BulgariaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN BULGARIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Shift away from leavened bread drives overall volume decline International cuisine trends support sales in packaged flat bread, while dessert mixes benefits from convenience demand Cakes and pastries see growth driven by convenience, cost-friendliness and indulgence demands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Overall category will remain in decline throughout forecast period Cakes and pastries to continue rising Retail channel expansion pushing growth in frozen baked goods, supported by older demographics CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 STAPLE FOODS IN BULGARIA EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaked goods in Bulgaria is seeing volume sales fall in 2024, driven by waning consumer interest in leavened bread. The segment continues to suffer in a pattern already established, suffering from maturity and intensified threat from artisanal bread, which is benefitting from bakeries combining retail sales with foodservice. Per capita growth in bread generally is limited due to Bulgaria’s declining population, which is falling well ahead of other European nations due to the country’s low birth r... Euromonitor International's Baked Goods in Bulgaria report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bread, Cakes, Dessert Mixes, Dessert Pies and Tarts, Frozen Baked Goods, Pastries. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baked Goods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsBaked Goods in BulgariaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN BULGARIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Shift away from leavened bread drives overall volume decline International cuisine trends support sales in packaged flat bread, while dessert mixes benefits from convenience demand Cakes and pastries see growth driven by convenience, cost-friendliness and indulgence demands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Overall category will remain in decline throughout forecast period Cakes and pastries to continue rising Retail channel expansion pushing growth in frozen baked goods, supported by older demographics CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 STAPLE FOODS IN BULGARIA EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の主食分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|