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西欧の小売業


Retail in Western Europe

2018年から2023年にかけて、小売業界はかなりの浮き沈みを経験した。パンデミック(世界的大流行)、およびそれに伴う施錠や不要不急の店舗閉鎖は、一部のチャネルに利益をもたらしたが、他のチャネルにはマイナ... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年10月28日 US$1,450
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サマリー

2018年から2023年にかけて、小売業界はかなりの浮き沈みを経験した。パンデミック(世界的大流行)、およびそれに伴う施錠や不要不急の店舗閉鎖は、一部のチャネルに利益をもたらしたが、他のチャネルにはマイナスの影響を与えた。この後、2、3年は前例のないほど高いインフレ率が続き、多くの西欧の消費者が支出を控え、より必要な商品に集中し、最もお得な商品を探さなければならなかったため、ディスカウント店のような小売業に有利だった。

ユーロモニター・インターナショナルの『西ヨーロッパの小売』グローバル・ブリーフィングは、小売業界の規模と形勢を洞察し、新たなトレンドや、それが世界各地の市場の小売業に及ぼす影響、チャネルの発展や消費者の買い物パターンに焦点を当てています。主要企業やブランドを特定し、市場に影響を与える主な要因(新業態店舗の開発、無店舗小売の重要性、経済/ライフスタイルの影響、プライベートブランド、価格設定問題など)を戦略的に分析しています。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功のための基準を示しています。

対象製品小売Eコマース、小売オフライン

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 小売市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots

 

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Summary

The retail industry has experienced its fair share of ups and downs over the 2018-2023 period, with the pandemic, and its lockdowns and non-essential store closures, benefiting some channels but negatively impacting others. This was followed by a couple of years of unprecedentedly high inflation rates, favouring retailers like discounters as many Western European consumers had to watch their spending, concentrating on more essential goods and looking for the best value for money.

Euromonitor International's Retail in Western Europe global briefing offers an insight into the size and shape of the retailing industry, highlights emerging trends, their effects on retailing in markets around the world, on the development of channels and consumers’ shopping patterns. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they the developments of new store types, the importance of non-store retailing, economic/lifestyle influences, private label or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Retail E-Commerce, Retail Offline.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Retail market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Forecast projections
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