中東・アフリカの主食Staple Foods in Middle East and Africa 過去2年間のコストと価格の上昇にもかかわらず、中東・アフリカでは主食の売上が伸びている。多くの主食は必要不可欠なものであるため、たとえ消費者が逼迫した家計を伸ばすために安価なブランドやプライベート・... もっと見る
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サマリー過去2年間のコストと価格の上昇にもかかわらず、中東・アフリカでは主食の売上が伸びている。多くの主食は必要不可欠なものであるため、たとえ消費者が逼迫した家計を伸ばすために安価なブランドやプライベート・ブランドを選んだとしても、その需要は維持されている。予測期間中、主食は数量ベースでも金額ベースでもプラス成長が見込まれるユーロモニター・インターナショナルの『中東とアフリカの主食』世界ブリーフィングは、主食市場の包括的な概観を提供し、売上高と市場の可能性、小売流通、企業とブランドのシェアに関する洞察を提供する。分析では、最も先進的で価値の高い国々における成長機会とともに、新興地域を特定しています。また、健康とウェルネス、持続可能性、食事シーンの進化に加え、パンデミック後の世界における利便性とコストパフォーマンスへの継続的な配慮など、業界と消費者の需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も提供している。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察する。<|Year|>2028年までの予測をお知らせし、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:焼き菓子、朝食用シリアル、果物・野菜加工品、肉加工品、シーフード、肉代替品、米、パスタ、麺。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ステープル食品市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次IntroductionRegional overview Leading companies and brands Forecast projections Country snapshots
SummaryIn spite of rising costs and prices in the past two years, sales of staple foods have been growing in Middle East and Africa. The essential nature of many staples has helped maintain demand for them, even if consumers have been opting for cheaper brands or private label to help stretch their under-pressure budgets. The forecast period is expected to see positive growth in both volume and value terms in staple foods Euromonitor International’s Staple Foods in Middle East and Africa global briefing provides a comprehensive overview of the Staple Foods market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baked Goods, Breakfast Cereals, Processed Fruit and Vegetables, Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat, Rice, Pasta and Noodles. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Staple Foods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsIntroductionRegional overview Leading companies and brands Forecast projections Country snapshots
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