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ラテンアメリカの主食


Staple Foods in Latin America

中南米では2020年にパンデミックによって主食用食品の小売需要が急増した後、2021年には外食産業の力強い回復に直面して実質金額ベースの成長が鈍化し、数量ベースの成長も低下した。2021年以降の数量実績は、こ... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年1月25日 US$1,325
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サマリー

中南米では2020年にパンデミックによって主食用食品の小売需要が急増した後、2021年には外食産業の力強い回復に直面して実質金額ベースの成長が鈍化し、数量ベースの成長も低下した。2021年以降の数量実績は、この地域の高インフレによってマイナスの影響を受けているが、金額売上は近年健全な伸びを示している。ユーロモニター・インターナショナルの『中南米の主食(Staple Foods)』グローバル・ブリーフィングは、主食(Staple Foods)市場の包括的な概要を提供し、売上高と市場の可能性、小売流通、企業とブランドのシェアに関する洞察を提供する。分析では、最も先進的で価値の高い国々における成長機会とともに、新興地域を特定しています。また、健康とウェルネス、持続可能性、食事シーンの進化に加え、パンデミック後の世界における利便性とコストパフォーマンスへの継続的な配慮など、業界と消費者の需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も提供している。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察する。<|Year|>2028年までの予測をお知らせし、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:焼き菓子、朝食用シリアル、果物・野菜加工品、肉加工品、シーフード、肉代替品、米、パスタ、麺。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ステープル食品市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots

 

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Summary

After a pandemic-induced spike in retail demand for staple foods in Latin America in 2020, growth slowed in real value terms and declined in volume terms in 2021 in the face of a strong foodservice rebound. Post-2021, the volume performance has been negatively impacted by the high inflation in the region, although value sales have seen healthy growth in recent years. As inflation rates hopefully normalise, positive growth is expected in both volume and real value terms over the forecast period. Euromonitor International’s Staple Foods in Latin America global briefing provides a comprehensive overview of the Staple Foods market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baked Goods, Breakfast Cereals, Processed Fruit and Vegetables, Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat, Rice, Pasta and Noodles. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Staple Foods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Introduction
Regional overview
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