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消費者が家電製品を購入する場所


Where Consumers Shop for Appliances

パンデミック関連の規制が緩和され、実店舗が再開されたにもかかわらず、小売eコマースによる家電製品の販売は伸び続けている。小売業者がより多くの特典と競争力のある価格を提供し続けているため、消費者はます... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年8月23日 US$1,325
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サマリー

パンデミック関連の規制が緩和され、実店舗が再開されたにもかかわらず、小売eコマースによる家電製品の販売は伸び続けている。小売業者がより多くの特典と競争力のある価格を提供し続けているため、消費者はますますオンライン・ショッピングを好むようになっている。にもかかわらず、消費者は依然として、購入決定に際して専門家のアドバイスが得られることを重視しているため、実店舗を持つ小売業者は依然として重要である。今後も、若い消費者が売上を牽引し、Eコマースは繁栄を続けるだろう。

ユーロモニター・インターナショナルの「消費者が家電製品を購入する場所(Where Consumers Shop for Appliances)」グローバル・ブリーフィングは、小売販売データの包括的なガイドを提供し、成長を牽引するセクターを特定することを可能にする。また、主要企業/ブランドを特定し、新製品開発、技術革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、競争環境に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。さらに、貿易統計と生産者シェアは、家電製品がどこで生産され、どこに輸出されているのか、これらのユニットがどれくらいのスピードで移動しているのか、どの企業がどれくらいの量を生産しているのか、すべてのカテゴリーが同じような動きをしているのか、といった疑問に答えてくれる。これらを総合すると、マーケティングと生産計画の両戦略において完全な見解が得られる。予測は、市場がどのように変化するかを示す。

対象製品主要家電製品、小型家電製品

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者向け電化製品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Store-based channels
Non-store channels
Non-retail channels
Future developments

 

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Summary

Sales of consumer appliances through retail e-commerce continue to grow, despite the relaxation of pandemic-related restrictions and the re-opening of physical stores. Consumers increasingly favour shopping online, as retailers continue to offer more perks and competitive prices. Despite this, physical retailers remain crucial, as consumers still value having expert advice on their purchase decision. Moving forward, e-commerce will continue to thrive, with younger consumers driving sales.

Euromonitor International's Where Consumers Shop for Appliances global briefing offers a comprehensive guide to the retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. The report also identifies the leading companies/brands and offers strategic analysis of key factors influencing the competitive landscape - be it new product developments, technological innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Additionally, trade statistics and producer’s shares will answer questions on where appliances are produced and where they are being exported to, how quickly these units are moving, which companies are producing how much, and whether all categories are behaving in the same way. Collectively, this gives a complete view in both marketing and production planning strategies. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Major Appliances, Small Appliances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Appliances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Store-based channels
Non-store channels
Non-retail channels
Future developments

 

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