台湾の車内エンターテインメントIn-Car Entertainment in Taiwan 車載エンターテインメントは2023年も減少傾向が続き、この傾向は予測期間を通じて続くとみられる。カーナビゲーションは、小売台数ベースで最も大きく減少したが、これは主にスマートフォンの普及が深まったこと... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー車載エンターテインメントは2023年も減少傾向が続き、この傾向は予測期間を通じて続くとみられる。カーナビゲーションは、小売台数ベースで最も大きく減少したが、これは主にスマートフォンの普及が深まったことに加え、通信会社によるローミングサービスがより手頃な価格で利用できるようになったためである。多くのスマートフォンには、正確で便利なGPSシステムがプリインストールされており、ナビゲーションだけでなく...この調査レポートは台湾の車内エンターテインメント市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品カーナビゲーション, 車載スピーカー, インダッシュメディアプレーヤー. データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 車載エンターテインメント市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定します; * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次In-Car Entertainment in TaiwanEuromonitor International August 2023 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS In-car entertainment continues to decline, in line with deepening penetration of smartphones, despite rise in new car sales Car workshops remain most significant retail channel for in-car entertainment Garmin holds unrivalled position in in-car navigation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Brands diversify their in-car offerings in face of fading interest Extension of official subsidies could prove detrimental to in-car entertainment Car workshops appeal through favourable prices and on-hand expertise, but e-commerce poses a threat to their dominance CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2020-2023 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER ELECTRONICS IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2018-2023 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2018-2023 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2023 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2020-2023 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2018-2023 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn-car entertainment continued its downward spiral in 2023, a trend that is set to continue throughout the entire forecast period. In-car navigation saw the most significant decline in sales in retail volume terms, largely due to the deepening penetration of smartphones, alongside the wider availability of more affordable roaming services from telecom companies. Many smartphones come with pre-installed GPS systems, which are accurate and convenient, and are used not only for navigation but also... Table of ContentsIn-Car Entertainment in TaiwanEuromonitor International August 2023 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS In-car entertainment continues to decline, in line with deepening penetration of smartphones, despite rise in new car sales Car workshops remain most significant retail channel for in-car entertainment Garmin holds unrivalled position in in-car navigation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Brands diversify their in-car offerings in face of fading interest Extension of official subsidies could prove detrimental to in-car entertainment Car workshops appeal through favourable prices and on-hand expertise, but e-commerce poses a threat to their dominance CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2020-2023 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER ELECTRONICS IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2018-2023 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2018-2023 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2023 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2020-2023 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2018-2023 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(entertainment)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|