ドイツの車内エンターテインメントIn-Car Entertainment in Germany ドイツにおける車載エンターテインメントは、2024年には小売台数ベースで減少を続け、前年よりもさらに急速なペースで減少すると予想される。カーナビゲーション機器は、スマートフォンのアプリや内蔵ソフトウェ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリードイツにおける車載エンターテインメントは、2024年には小売台数ベースで減少を続け、前年よりもさらに急速なペースで減少すると予想される。カーナビゲーション機器は、スマートフォンのアプリや内蔵ソフトウェアに取って代わられつつあり、その精度と多機能性はカーナビゲーション機器の性能と機能に匹敵し、凌駕さえしている。特に、買い控えが消費者を...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ドイツの車内エンターテインメント」は、家庭内、ポータブル、車内の家電製品市場の規模や形態について、国レベルで包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品カーナビゲーション, 車載スピーカー, インダッシュメディアプレーヤー. データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 車載エンターテインメント市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定します; * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次In-Car Entertainment in GermanyEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS In-car entertainment declines due to substitution with alternatives TomTom and Garmin are leaving the market Appliances and electronics specialists remains the key retail channel PROSPECTS AND OPPORTUNITIES In-car entertainment likely to become a niche category Bicycles a possible alternative to generate sales for navigation devices VR has the potential to revive in-car entertainment in the long term CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2024 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER ELECTRONICS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2019-2024 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2020-2024 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2024 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2019-2024 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn-car entertainment in Germany is set to continue to decline in retail volume terms in 2024, and at an even more rapid rate than in the previous year, as the devices in this category become increasingly redundant. In-car navigation devices are being replaced by smartphone apps and in-built software, whose accuracy and multifunctionality match and even outdo the performance and features of in-car navigation devices. Especially in the context of purchase reluctance, which is driving consumers to... Table of ContentsIn-Car Entertainment in GermanyEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS In-car entertainment declines due to substitution with alternatives TomTom and Garmin are leaving the market Appliances and electronics specialists remains the key retail channel PROSPECTS AND OPPORTUNITIES In-car entertainment likely to become a niche category Bicycles a possible alternative to generate sales for navigation devices VR has the potential to revive in-car entertainment in the long term CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2024 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER ELECTRONICS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2019-2024 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2020-2024 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2024 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2019-2024 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(entertainment)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|