世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場 [タイプ-ライブチャット、アダルトビデオ/映画、アダルトテキスト、アダルトゲーム、その他(アダルトグッズ、雑誌など)] 産業分析 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Asia Pacific Online Adult Entertainment Market [Type - Live Chat, Adult Videos/Movies, Adult Texting, Adult Games, and Others (Adult Toys, Magazines etc.)] - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場 - レポートの範囲 TMRのアジア太平洋地域オンラインアダルトエンタテインメント市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間にお... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月9日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
140 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場 - レポートの範囲
TMRのアジア太平洋地域オンラインアダルトエンタテインメント市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までのアジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までのアジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、オンラインアダルトエンタテインメント市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、アジア太平洋地域のオンライン・アダルト・エンターテインメント市場の様々な属性を調査するために、トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、アジア太平洋地域のオンライン・アダルトエンターテインメント市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。本レポートは、アジア太平洋地域のオンライン・アダルト・エンターテインメント市場への参入に関心のある企業だけでなく、既存の市場関係者にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、アジア太平洋地域のオンライン・アダルトエンターテインメント市場の競争状況について掘り下げています。アジア太平洋地域のオンライン・アダルト・エンターテイメント市場で事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているアジア太平洋地域のオンライン・アダルト・エンターテイメント市場におけるプレイヤーの属性です。

アジア太平洋地域のオンライン・アダルトエンターテインメント市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるオンライン・アダルトエンターテインメントが生み出す売上高/収益は?
- アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年にアジア太平洋地域で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- アジア太平洋市場に進出している各企業の市場ポジションは?

アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場 - 調査目的と調査アプローチ
アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、アジア太平洋地域のオンラインアダルトエンタテインメント市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者はアジア太平洋地域のオンライン・アダルト・エンターテイメント市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.業界SWOT分析
5.5.ポーターのファイブフォース分析
5.6.規制の枠組み
5.7.技術の進歩
5.8.主要決済処理業者の分析(国別
5.9.アジア太平洋オンラインアダルトエンタテインメント市場の分析と予測、2017年〜2031年
5.9.1.市場価値予測(USD Mn)
6.アジア太平洋地域のオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測、タイプ別
6.1.オンラインアダルトエンタテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
6.1.1.ライブチャット
6.1.2.アダルトビデオ/映画
6.1.3.アダルトテキスト
6.1.4.アダルトゲーム
6.1.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.アジア太平洋地域のオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測:消費者グループ別
7.1.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年~2031年
7.1.1.男性
7.1.2.女性
7.2.増分機会分析(消費者グループ別
8.アジア太平洋地域のオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測:国別
8.1.オンラインアダルトエンタテインメント市場規模(USD Mn)、国別、2017年~2031年
8.1.1.中国
8.1.2.インド
8.1.3.日本
8.1.4.オーストラリア
8.1.5.ニュージーランド
8.1.6.インドネシア
8.1.7.シンガポール
8.1.8.タイ
8.1.9.その他のアジア太平洋地域
8.2.国別増加機会分析
9.中国オンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
9.1.国別スナップショット
9.2.人口統計概要
9.3.主要トレンド分析
9.4.市場シェア分析(%)
9.5.主要決済プロセッサー分析
9.6.消費者の購買行動分析
9.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
9.7.1.ライブチャット
9.7.2.アダルトビデオ/映画
9.7.3.アダルトテキスト
9.7.4.アダルトゲーム
9.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
9.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
9.8.1.男性
9.8.2.女性
9.9.機会増加分析
10.インドのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
10.1.国別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.5.主要決済プロセッサー分析
10.6.消費者の購買行動分析
10.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
10.7.1.ライブチャット
10.7.2.アダルトビデオ/映画
10.7.3.アダルトテキスト
10.7.4.アダルトゲーム
10.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
10.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
10.8.1.男性
10.8.2.女性
10.9.機会増加分析
11.日本オンライン・アダルト・エンターテイメント市場の分析と予測
11.1.国別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.5.主要決済プロセッサー分析
11.6.消費者の購買行動分析
11.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
11.7.1.ライブチャット
11.7.2.アダルトビデオ/映画
11.7.3.アダルトテキスト
11.7.4.アダルトゲーム
11.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
11.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
11.8.1.男性
11.8.2.女性
11.9.機会増加分析
12.オーストラリア・オンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
12.1.国別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.5.主要決済プロセッサー分析
12.6.消費者の購買行動分析
12.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
12.7.1.ライブチャット
12.7.2.アダルトビデオ/映画
12.7.3.アダルトテキスト
12.7.4.アダルトゲーム
12.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
12.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
12.8.1.男性
12.8.2.女性
12.9.機会増加分析
13.ニュージーランドのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
13.1.国別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.主要決済プロセッサー分析
13.6.消費者の購買行動分析
13.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
13.7.1.ライブチャット
13.7.2.アダルトビデオ/映画
13.7.3.アダルトテキスト
13.7.4.アダルトゲーム
13.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
13.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
13.8.1.男性
13.8.2.女性
13.9.機会増加分析
14.インドネシアオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.主要決済プロセッサー分析
14.6.消費者の購買行動分析
14.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
14.7.1.ライブチャット
14.7.2.アダルトビデオ/映画
14.7.3.アダルトテキスト
14.7.4.アダルトゲーム
14.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
14.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
14.8.1.男性
14.8.2.女性
14.9.機会増加分析
15.シンガポールのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
15.1.国別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.主要決済プロセッサー分析
15.6.消費者の購買行動分析
15.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
15.7.1.ライブチャット
15.7.2.アダルトビデオ/映画
15.7.3.アダルトテキスト
15.7.4.アダルトゲーム
15.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
15.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
15.8.1.男性
15.8.2.女性
15.9.機会増加分析
16.タイのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
16.1.国別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.4.市場シェア分析(%)
16.5.主要決済プロセッサー分析
16.6.消費者の購買行動分析
16.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、タイプ別、2017年~2031年
16.7.1.ライブチャット
16.7.2.アダルトビデオ/映画
16.7.3.アダルトテキスト
16.7.4.アダルトゲーム
16.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
16.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場規模(USD Mn)、消費者グループ別、2017年〜2031年
16.8.1.男性
16.8.2.女性
16.9.機会増加分析
17.競争環境
17.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
17.2.市場シェア分析(%), 2022
17.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
17.3.1.チェリーバナナ
17.3.1.1.会社概要
17.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.1.3.売上高
17.3.1.4.戦略・事業概要
17.3.2.クラブX Pty.Ltd.
17.3.2.1.会社概要
17.3.2.2.販売地域
17.3.2.3.売上高
17.3.2.4.戦略・事業概要
17.3.3.コアマガジン社株式会社コアマガジン
17.3.3.1.会社概要
17.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.3.3.売上高
17.3.3.4.戦略・事業概要
17.3.4.DMMグループ
17.3.4.1.会社概要
17.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.4.3.売上高
17.3.4.4.戦略・事業概要
17.3.5.フェムプレイ
17.3.5.1.会社概要
17.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.5.3.売上高
17.3.5.4.戦略・事業概要
17.3.6. 株式会社エイチ・エム・ピー
17.3.6.1.会社概要
17.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.6.3.売上高
17.3.6.4.戦略・事業概要
17.3.7.オンリーファン
17.3.7.1.会社概要
17.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.7.3.売上高
17.3.7.4.戦略・事業概要
17.3.8.ポーンハブ
17.3.8.1.会社概要
17.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.8.3.売上高
17.3.8.4.戦略と事業概要
17.3.9. xHamster
17.3.9.1.会社概要
17.3.9.2.販売地域
17.3.9.3.売上高
17.3.9.4.戦略・事業概要
17.3.10.エックスビデオ
17.3.10.1.会社概要
17.3.10.2.販売地域
17.3.10.3.売上高
17.3.10.4.戦略・事業概要
17.3.11.その他の主要プレーヤー
17.3.11.1.会社概要
17.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.11.3.売上高
17.3.11.4.戦略と事業概要
18.市場参入戦略
18.1.潜在市場スペースの特定
18.2.顧客の購買プロセスの理解
18.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Asia Pacific Online Adult Entertainment Market – Scope of Report
TMR’s report on the Asia Pacific online adult entertainment market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Asia Pacific online adult entertainment market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Asia Pacific online adult entertainment market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the online adult entertainment market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Asia Pacific online adult entertainment market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Asia Pacific online adult entertainment market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Asia Pacific online adult entertainment market.

The report delves into the competitive landscape of the Asia Pacific online adult entertainment market. Key players operating in the Asia Pacific online adult entertainment market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Asia Pacific online adult entertainment market profiled in this report.

Key Questions Answered in Asia Pacific online adult entertainment Market Report
• What is the sales/revenue generated by online adult entertainment across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Asia Pacific online adult entertainment market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Asia Pacificly in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Asia Pacific market?

Asia Pacific Online Adult Entertainment Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Asia Pacific online adult entertainment market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Asia Pacific online adult entertainment market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Asia Pacific online adult entertainment market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Industry SWOT Analysis
5.5. Porter’s Five Forces Analysis
5.6. Regulatory Framework
5.7. Technological Advancements
5.8. Key Payment Processor Analysis, by Country
5.9. Asia Pacific Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, 2017 - 2031
5.9.1. Market Value Projections (USD Mn)
6. Asia Pacific Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, By Type
6.1. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
6.1.1. Live Chat
6.1.2. Adult Videos/Movies
6.1.3. Adult Texting
6.1.4. Adult Games
6.1.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Type
7. Asia Pacific Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, By Consumer Group
7.1. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
7.1.1. Men
7.1.2. Women
7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Consumer Group
8. Asia Pacific Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, by Country
8.1. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Country, 2017 - 2031
8.1.1. China
8.1.2. India
8.1.3. Japan
8.1.4. Australia
8.1.5. New Zealand
8.1.6. Indonesia
8.1.7. Singapore
8.1.8. Thailand
8.1.9. Rest of Asia Pacific
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country
9. China Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
9.1. Country Snapshot
9.2. Demographic Overview
9.3. Key Trend Analysis
9.4. Market Share Analysis (%)
9.5. Key Payment Processor Analysis
9.6. Consumer Buying Behavior Analysis
9.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
9.7.1. Live Chat
9.7.2. Adult Videos/Movies
9.7.3. Adult Texting
9.7.4. Adult Games
9.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
9.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
9.8.1. Men
9.8.2. Women
9.9. Incremental Opportunity Analysis
10. India Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
10.1. Country Snapshot
10.2. Demographic Overview
10.3. Key Trend Analysis
10.4. Market Share Analysis (%)
10.5. Key Payment Processor Analysis
10.6. Consumer Buying Behavior Analysis
10.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
10.7.1. Live Chat
10.7.2. Adult Videos/Movies
10.7.3. Adult Texting
10.7.4. Adult Games
10.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
10.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
10.8.1. Men
10.8.2. Women
10.9. Incremental Opportunity Analysis
11. Japan Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
11.1. Country Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Key Trend Analysis
11.4. Market Share Analysis (%)
11.5. Key Payment Processor Analysis
11.6. Consumer Buying Behavior Analysis
11.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
11.7.1. Live Chat
11.7.2. Adult Videos/Movies
11.7.3. Adult Texting
11.7.4. Adult Games
11.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
11.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
11.8.1. Men
11.8.2. Women
11.9. Incremental Opportunity Analysis
12. Australia Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
12.1. Country Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Key Trend Analysis
12.4. Market Share Analysis (%)
12.5. Key Payment Processor Analysis
12.6. Consumer Buying Behavior Analysis
12.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
12.7.1. Live Chat
12.7.2. Adult Videos/Movies
12.7.3. Adult Texting
12.7.4. Adult Games
12.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
12.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
12.8.1. Men
12.8.2. Women
12.9. Incremental Opportunity Analysis
13. New Zealand Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
13.1. Country Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Key Payment Processor Analysis
13.6. Consumer Buying Behavior Analysis
13.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
13.7.1. Live Chat
13.7.2. Adult Videos/Movies
13.7.3. Adult Texting
13.7.4. Adult Games
13.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
13.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
13.8.1. Men
13.8.2. Women
13.9. Incremental Opportunity Analysis
14. Indonesia Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
14.1. Country Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Key Payment Processor Analysis
14.6. Consumer Buying Behavior Analysis
14.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
14.7.1. Live Chat
14.7.2. Adult Videos/Movies
14.7.3. Adult Texting
14.7.4. Adult Games
14.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
14.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
14.8.1. Men
14.8.2. Women
14.9. Incremental Opportunity Analysis
15. Singapore Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
15.1. Country Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Key Payment Processor Analysis
15.6. Consumer Buying Behavior Analysis
15.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
15.7.1. Live Chat
15.7.2. Adult Videos/Movies
15.7.3. Adult Texting
15.7.4. Adult Games
15.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
15.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
15.8.1. Men
15.8.2. Women
15.9. Incremental Opportunity Analysis
16. Thailand Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
16.1. Country Snapshot
16.2. Demographic Overview
16.3. Key Trend Analysis
16.4. Market Share Analysis (%)
16.5. Key Payment Processor Analysis
16.6. Consumer Buying Behavior Analysis
16.7. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Type, 2017 - 2031
16.7.1. Live Chat
16.7.2. Adult Videos/Movies
16.7.3. Adult Texting
16.7.4. Adult Games
16.7.5. Others (Adult Toys, Magazines, etc.)
16.8. Online Adult Entertainment Market Size (USD Mn), By Consumer Group, 2017 - 2031
16.8.1. Men
16.8.2. Women
16.9. Incremental Opportunity Analysis
17. Competition Landscape
17.1. Market Player - Competition Dashboard
17.2. Market Share Analysis (%), 2022
17.3. Company Profiles (Details - Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview)
17.3.1. Cherry Banana
17.3.1.1. Company Overview
17.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.1.3. Revenue
17.3.1.4. Strategy & Business Overview
17.3.2. Club X Pty. Ltd.
17.3.2.1. Company Overview
17.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.2.3. Revenue
17.3.2.4. Strategy & Business Overview
17.3.3. Core Magazine Co. Ltd.
17.3.3.1. Company Overview
17.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.3.3. Revenue
17.3.3.4. Strategy & Business Overview
17.3.4. DMM Group
17.3.4.1. Company Overview
17.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.4.3. Revenue
17.3.4.4. Strategy & Business Overview
17.3.5. Femplay
17.3.5.1. Company Overview
17.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.5.3. Revenue
17.3.5.4. Strategy & Business Overview
17.3.6. h.m.p. Co., Ltd.
17.3.6.1. Company Overview
17.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.6.3. Revenue
17.3.6.4. Strategy & Business Overview
17.3.7. OnlyFans
17.3.7.1. Company Overview
17.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.7.3. Revenue
17.3.7.4. Strategy & Business Overview
17.3.8. Pornhub
17.3.8.1. Company Overview
17.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.8.3. Revenue
17.3.8.4. Strategy & Business Overview
17.3.9. xHamster
17.3.9.1. Company Overview
17.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.9.3. Revenue
17.3.9.4. Strategy & Business Overview
17.3.10. XVideos
17.3.10.1. Company Overview
17.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.10.3. Revenue
17.3.10.4. Strategy & Business Overview
17.3.11. Other Key Players
17.3.11.1. Company Overview
17.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.11.3. Revenue
17.3.11.4. Strategy & Business Overview
18. Go To Market Strategy
18.1. Identification of Potential Market Spaces
18.2. Understanding the Buying Process of Customers
18.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る