中国・香港のメンズグルーミングMen's Grooming in Hong Kong, China 香港のメンズ・グルーミングは、さまざまな要因が重なって2022年にさらなる成長を遂げた。成長の主な要因のひとつは、健康とウェルネスを重視する男性が増加し、適切なスキンケアの重要性に対する意識が高まった... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー香港のメンズ・グルーミングは、さまざまな要因が重なって2022年にさらなる成長を遂げた。成長の主な要因のひとつは、健康とウェルネスを重視する男性が増加し、適切なスキンケアの重要性に対する意識が高まったことである。もう一つの成長要因は、香港が社会的距離を置くルールを徐々に緩和したため、下半期に家庭外での移動が増えたことである。職場への復帰や社交行事への参加が、スキンケアの需要向上に拍車をかけた。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「香港のメンズグルーミング(中国)」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * メンズグルーミング市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Men's Grooming in Hong Kong, ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Men’s grooming driven by greater focus on health and wellness, and mobility outside of the home Brands are expanding product offerings that target the male demographic Men’s hair loss treatments experience surge in demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Continuous growth driven by increasing demand for men's hair care, shaving, and deodorants Barbershops expected to facilitate product discovery and drive sales growth Education is the key to capturing local consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMen's grooming in Hong Kong experienced further growth in 2022, driven by a combination of factors. One of the key drivers of growth was the increasing number of men who focused on health and wellness, leading to greater awareness of the importance of proper skin care. Another growth driver was greater mobility outside of the home in the second half of the year, as Hong Kong gradually eased its social distancing rules. A return to the workplace and social events fuelled the improving demand for... Table of ContentsMen's Grooming in Hong Kong, ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Men’s grooming driven by greater focus on health and wellness, and mobility outside of the home Brands are expanding product offerings that target the male demographic Men’s hair loss treatments experience surge in demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Continuous growth driven by increasing demand for men's hair care, shaving, and deodorants Barbershops expected to facilitate product discovery and drive sales growth Education is the key to capturing local consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(grooming)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|