中国・香港のプレミアム・ビューティー&パーソナルケアPremium Beauty and Personal Care in Hong Kong, China パンデミックは、現地の消費者がスキンケア成分に関する知識を深める傾向をさらに加速させた。家にいる時間が長くなったため、消費者はさまざまな製品に使われている成分を幅広く調べ、科学に裏打ちされたスキン... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミックは、現地の消費者がスキンケア成分に関する知識を深める傾向をさらに加速させた。家にいる時間が長くなったため、消費者はさまざまな製品に使われている成分を幅広く調べ、科学に裏打ちされたスキンケア解決策を探すようになった。臨床試験結果の重要性はますます高まっており、現地の消費者は、こうした製品の有効性を強調するマーケティング・キャンペーンによく反応する。ブランドは、マーケティングの観点からストーリーテリングを取り入れている。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「香港のプレミアム美容とパーソナルケア(中国)」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品プレミアム大人用サンケア、プレミアムベビー・子供専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラー化粧品、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium Beauty and Personal Care in Hong Kong, ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Consumers prioritise science-backed skin care solutions and become increasingly knowledgeable about ingredients Expanding product portfolios to widen potential consumer reach Brands embrace digital tools to engage with younger generations PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Local consumers seek multifunctional products Beauty tech and experiential retail are driving the seamless omnichannel experience Travel spending is a major threat to local retailers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe pandemic further accelerated the trend of local consumers gaining greater knowledge of skin care ingredients. With prolonged time spent at home, consumers extensively researched ingredients used in various products and looked for skin care solutions backed by science. Clinical test results are becoming increasingly important, and local consumers respond well to marketing campaigns that highlight the effectiveness of these products. Brands are incorporating storytelling from a marketing persp... Table of ContentsPremium Beauty and Personal Care in Hong Kong, ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Consumers prioritise science-backed skin care solutions and become increasingly knowledgeable about ingredients Expanding product portfolios to widen potential consumer reach Brands embrace digital tools to engage with younger generations PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Local consumers seek multifunctional products Beauty tech and experiential retail are driving the seamless omnichannel experience Travel spending is a major threat to local retailers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|