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中国・香港のプレミアム・ビューティー&パーソナルケア


Premium Beauty and Personal Care in Hong Kong, China

パンデミックは、現地の消費者がスキンケア成分に関する知識を深める傾向をさらに加速させた。家にいる時間が長くなったため、消費者はさまざまな製品に使われている成分を幅広く調べ、科学に裏打ちされたスキン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月20日 US$990
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サマリー

パンデミックは、現地の消費者がスキンケア成分に関する知識を深める傾向をさらに加速させた。家にいる時間が長くなったため、消費者はさまざまな製品に使われている成分を幅広く調べ、科学に裏打ちされたスキンケア解決策を探すようになった。臨床試験結果の重要性はますます高まっており、現地の消費者は、こうした製品の有効性を強調するマーケティング・キャンペーンによく反応する。ブランドは、マーケティングの観点からストーリーテリングを取り入れている。

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「香港のプレミアム美容とパーソナルケア(中国)」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品プレミアム大人用サンケア、プレミアムベビー・子供専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラー化粧品、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* プレミアムビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Premium Beauty and Personal Care in Hong Kong, China
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Consumers prioritise science-backed skin care solutions and become increasingly knowledgeable about ingredients
Expanding product portfolios to widen potential consumer reach
Brands embrace digital tools to engage with younger generations
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Local consumers seek multifunctional products
Beauty tech and experiential retail are driving the seamless omnichannel experience
Travel spending is a major threat to local retailers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The pandemic further accelerated the trend of local consumers gaining greater knowledge of skin care ingredients. With prolonged time spent at home, consumers extensively researched ingredients used in various products and looked for skin care solutions backed by science. Clinical test results are becoming increasingly important, and local consumers respond well to marketing campaigns that highlight the effectiveness of these products. Brands are incorporating storytelling from a marketing persp...

Euromonitor International's Premium Beauty and Personal Care in Hong Kong, China report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Premium Adult Sun Care, Premium Baby and Child-specific Products, Premium Bath and Shower, Premium Colour Cosmetics, Premium Deodorants, Premium Fragrances, Premium Hair Care, Premium Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Premium Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Premium Beauty and Personal Care in Hong Kong, China
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Consumers prioritise science-backed skin care solutions and become increasingly knowledgeable about ingredients
Expanding product portfolios to widen potential consumer reach
Brands embrace digital tools to engage with younger generations
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Local consumers seek multifunctional products
Beauty tech and experiential retail are driving the seamless omnichannel experience
Travel spending is a major threat to local retailers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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