世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オランダの消費者タイプ


Consumer Types in the Netherlands

消費者タイプは、企業がターゲット市場をよりよく理解し、訴求するための強力なツールとなり得ます。年齢や性別といった一般的な人口統計ベースのセグメンテーションにとどまらず、共通の特徴や嗜好に基づいて消... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年8月4日 US$1,325
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
44 英語

 

サマリー

消費者タイプは、企業がターゲット市場をよりよく理解し、訴求するための強力なツールとなり得ます。年齢や性別といった一般的な人口統計ベースのセグメンテーションにとどまらず、共通の特徴や嗜好に基づいて消費者をグループ化することで、企業は主要顧客の共感を得られる製品やマーケティングキャンペーンをよりよく開発できるようになります。本レポートでは、オランダの5つの消費者タイプについて、詳細なプロフィールを掲載しています。


ユーロモニターのオランダの消費者タイプレポートは国の消費者支出に影響を与える要因を分析しています。消費者ライフスタイルレポートでは、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣類、余暇習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光をカバーしています。本レポートは、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解するためにご利用ください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者タイプ市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Scope
Why segment consumers by type?
Breakdown of consumer types in the Netherlands
Who is the Balanced Optimist?
Best ways to target the Balanced Optimist
Who is the Cautious Planner?
Best ways to target the Cautious Planner
Who is the Secure Traditionalist?
Best ways to target the Secure Traditionalist
Who is the Empowered Activist?
Best ways to target the Empowered Activist
Who is the Undaunted Striver?
Best ways to target the Undaunted Striver
Age and gender
City size and parental status
Education
Employment (1)
Employment (2)
Income
Euromonitor International’s Consumer Types series
How do we create our Consumer Types?

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Consumer types can be a powerful tool to help companies better understand and appeal to their target markets. By going beyond typical demographic-based segmentation, such as age or gender, and grouping consumers based on shared traits and preferences, companies can better develop products and marketing campaigns that resonate with key customers. This report includes in-depth profiles of the five consumer types in the Netherlands.


Euromonitor's Consumer Types in the Netherlands report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Types market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Scope
Why segment consumers by type?
Breakdown of consumer types in the Netherlands
Who is the Balanced Optimist?
Best ways to target the Balanced Optimist
Who is the Cautious Planner?
Best ways to target the Cautious Planner
Who is the Secure Traditionalist?
Best ways to target the Secure Traditionalist
Who is the Empowered Activist?
Best ways to target the Empowered Activist
Who is the Undaunted Striver?
Best ways to target the Undaunted Striver
Age and gender
City size and parental status
Education
Employment (1)
Employment (2)
Income
Euromonitor International’s Consumer Types series
How do we create our Consumer Types?

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る