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米国消費者プロフィール


US: Consumer Profile

2040年までの間に、米国では少子高齢化により子供のいない世帯が増加する。移民の増加と所得の増加が経済成長と消費の原動力になると予想される。所得格差の拡大にもかかわらず、米国は世界最大の贅沢品市場であ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年7月4日 US$1,450
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サマリー

2040年までの間に、米国では少子高齢化により子供のいない世帯が増加する。移民の増加と所得の増加が経済成長と消費の原動力になると予想される。所得格差の拡大にもかかわらず、米国は世界最大の贅沢品市場であり続けるだろう。南部諸州は、経済が堅調で手頃な価格で生活できるため、国内外からの移民を引き付け、人口増加を後押しすることになる。

ユーロモニターの米国消費者プロファイル」レポートは、全米の消費者支出に影響を与える要因を分析している。消費者ライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、通信、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* エコノミー市場を詳細に把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Scope
Key findings
Key drivers affecting consumers in the US in 2023
How developments today shape consumer of tomorrow
With a sustained immigrant influx, the US to become a majority-minority country by 2045
The rising prevalence of chronic diseases drives consumers to focus on vitamin supplements
Gen Z to emerge as a large and highly diverse consumer group by 2040
New York to remain the largest city, while the southern population is set to grow the fastest
Opportunities for growth
GameFlo unveils engaging card game, featuring players from diverse backgrounds
Singletons continue to dominate, while immigration boost multigenerational living
Owning a house in a safe, suburban area is a top priority for American households
Seniors and women to remain the key decision-makers in US households
Streaming platform usage on the rise in the US as consumers spend more time at home
Rocket Homes launches AI-driven Apple CarPlay feature to boost homeownership
Even with lower inflation, permanently higher prices drive consumer cost-consciousness
High levels of debt lead to financial worries, but Millennials still lead in spending intentions
Seniors lead the top income bracket due to smart financial planning and accumulated wealth
Healthcare leads consumer spending, unlike other developed counties with public healthcare
Nuuly, a clothing rental service for younger, less affluent consumers, becomes profitable
Key findings consumer survey
Superior taste drives Baby Boomers to pay more, while Gen Z prioritises health benefits
Bargain hunting helps US consumers maintain their spending even at times of uncertainty
Younger US consumers lag behind their older counterparts in eco-friendly activities
High financial dependency among young adults amplifies consumer financial concerns
Work-life balance suffers in the US due to career-focused culture
DS Smith introduces Shop.able carriers to enhance sustainable packaging affordability

 

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Summary

Over the period to 2040, the US is set to see an increase in childless households, due to a low birth rate and an ageing population. Increased immigration and rising incomes are expected to drive economic growth and consumption. The US will remain the world’s largest luxury market, despite widening income inequality. The southern states, with robust economies and affordable living, are set to attract domestic and international migrants, boosting population growth.

Euromonitor's US: Consumer Profile report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Economy market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Scope
Key findings
Key drivers affecting consumers in the US in 2023
How developments today shape consumer of tomorrow
With a sustained immigrant influx, the US to become a majority-minority country by 2045
The rising prevalence of chronic diseases drives consumers to focus on vitamin supplements
Gen Z to emerge as a large and highly diverse consumer group by 2040
New York to remain the largest city, while the southern population is set to grow the fastest
Opportunities for growth
GameFlo unveils engaging card game, featuring players from diverse backgrounds
Singletons continue to dominate, while immigration boost multigenerational living
Owning a house in a safe, suburban area is a top priority for American households
Seniors and women to remain the key decision-makers in US households
Streaming platform usage on the rise in the US as consumers spend more time at home
Rocket Homes launches AI-driven Apple CarPlay feature to boost homeownership
Even with lower inflation, permanently higher prices drive consumer cost-consciousness
High levels of debt lead to financial worries, but Millennials still lead in spending intentions
Seniors lead the top income bracket due to smart financial planning and accumulated wealth
Healthcare leads consumer spending, unlike other developed counties with public healthcare
Nuuly, a clothing rental service for younger, less affluent consumers, becomes profitable
Key findings consumer survey
Superior taste drives Baby Boomers to pay more, while Gen Z prioritises health benefits
Bargain hunting helps US consumers maintain their spending even at times of uncertainty
Younger US consumers lag behind their older counterparts in eco-friendly activities
High financial dependency among young adults amplifies consumer financial concerns
Work-life balance suffers in the US due to career-focused culture
DS Smith introduces Shop.able carriers to enhance sustainable packaging affordability

 

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2024/12/20 10:28

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