インドネシア消費者プロフィールIndonesia: Consumer Profile インドネシアの人口動態は、人口の拡大、高い出生率、若者の大集団、都市化によって形作られている。消費者の嗜好がパーソナライズされたハイテク主導のソリューションに向かうにつれ、消費パターンは世代交代に... もっと見る
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サマリーインドネシアの人口動態は、人口の拡大、高い出生率、若者の大集団、都市化によって形作られている。消費者の嗜好がパーソナライズされたハイテク主導のソリューションに向かうにつれ、消費パターンは世代交代によって形成されつつある。今後、Z世代の影響力と彼らの要求は高まるだろう。子供のいる世帯は依然優勢で、家族向け商品の需要を牽引する。Euromonitorのインドネシア:消費者プロファイル」レポートは国内の消費者支出に影響を与える要因を分析しています。消費者のライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エコノミー市場を詳細に把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次ScopeKey findings Key drivers affecting consumers in Indonesia in 2023 How developments today shape consumer of tomorrow Indonesia’s youthful population drives growth amid diverse cultural influences Rising health risks as Indonesian consumers focus on wellness Population growth and the rising influence of Generation Alpha in Indonesia Urbanisation to accelerate as Jakarta emerges as the dominant megacity Opportunities for growth Couples with children remain leading household type, but single-person households rising Rising housing prices in Indonesia highlight demand for safe and minimalist homes Households in Indonesia are ageing and predominantly led by males by 2040 Digital adoption accelerates across households with nearly universal internet access by 2040 Moderate inflation impacts overall spending of consumers Baby Boomers lead in financial confidence and planned increased spending on experiences Technologically adept youth will see the most rapid increase in their incomes Jakarta remains the hub of consumer expenditure among Indonesians Baby Boomers focus on high-quality and environmentally friendly household essentials Consumers focus on bargain-hunting, while showing a growing preference for quality Environmental consciousness rises as Indonesians takes action against plastic use High financial confidence among consumers, with Millennials leading in savings Work-life balance and reskilling are top priorities for Indonesian workers
SummaryThe demographic landscape in Indonesia is being shaped by its expanding population, high birth rate, large youth cohort and urbanisation. Spending patterns are being shaped by a generational shift, as consumer preferences move towards personalised and tech-driven solutions. Going forward, the influence of Gen Z and their demands will increase. Households with children will remain dominant, driving demand for family-orientated goods. Table of ContentsScopeKey findings Key drivers affecting consumers in Indonesia in 2023 How developments today shape consumer of tomorrow Indonesia’s youthful population drives growth amid diverse cultural influences Rising health risks as Indonesian consumers focus on wellness Population growth and the rising influence of Generation Alpha in Indonesia Urbanisation to accelerate as Jakarta emerges as the dominant megacity Opportunities for growth Couples with children remain leading household type, but single-person households rising Rising housing prices in Indonesia highlight demand for safe and minimalist homes Households in Indonesia are ageing and predominantly led by males by 2040 Digital adoption accelerates across households with nearly universal internet access by 2040 Moderate inflation impacts overall spending of consumers Baby Boomers lead in financial confidence and planned increased spending on experiences Technologically adept youth will see the most rapid increase in their incomes Jakarta remains the hub of consumer expenditure among Indonesians Baby Boomers focus on high-quality and environmentally friendly household essentials Consumers focus on bargain-hunting, while showing a growing preference for quality Environmental consciousness rises as Indonesians takes action against plastic use High financial confidence among consumers, with Millennials leading in savings Work-life balance and reskilling are top priorities for Indonesian workers
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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