アメリカのスポーツウェアSportswear in the US 2023年にはインフレ圧力の急上昇によりスポーツウェアの小売現在価値成長率が鈍化したが、2024年にはインフレ率の冷え込みと単価の安定化が米国におけるスポーツウェアの成長率上昇に寄与すると予想される。2021... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年にはインフレ圧力の急上昇によりスポーツウェアの小売現在価値成長率が鈍化したが、2024年にはインフレ率の冷え込みと単価の安定化が米国におけるスポーツウェアの成長率上昇に寄与すると予想される。2021年以降、スポーツウェアはスポーツウェア以外のアパレルとフットウェアを一貫して上回っており、2024年も小売額ベースで前年比4%以上の伸びとなる見込みである。この回復力を支えているのは、以下のようないくつかの重要な要因である。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「米国のスポーツウェア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019-2023年の最新の小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品スポーツアパレル、スポーツシューズ データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * スポーツウェア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sportswear in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables SPORTSWEAR IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Fuelled by sports footwear, sportswear outshines non-sportswear Value-driven choices: The challenge for established brands in sportswear Ongoing investments in omnichannel strategies by sportswear brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Blurring boundaries: The growth of sportswear and its fashion evolution Empowering women in sports, and growth opportunities in women’s sportswear Sustainability in sportswear: A priority with persistent challenges CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2021-2024 Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2024-2029 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2019-2024 Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2020-2024 Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2021-2024 Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWhile the retail current value growth rate of sportswear slowed in 2023 due to surging inflationary pressures, the cooling inflation rate and stabilising unit prices are expected to contribute to an increase in growth for sportswear in the US in 2024. Since 2021, sportswear has consistently outperformed non-sports apparel and footwear, and 2024 is set to be another successful year, with over 4% year-on-year growth in retail current value terms. Several key factors underpin this resilience, inclu... Table of ContentsSportswear in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables SPORTSWEAR IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Fuelled by sports footwear, sportswear outshines non-sportswear Value-driven choices: The challenge for established brands in sportswear Ongoing investments in omnichannel strategies by sportswear brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Blurring boundaries: The growth of sportswear and its fashion evolution Empowering women in sports, and growth opportunities in women’s sportswear Sustainability in sportswear: A priority with persistent challenges CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2021-2024 Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2024-2029 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2019-2024 Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2020-2024 Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2021-2024 Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアパレルとフットウェア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|