アメリカのメンズウェアMenswear in the US 紳士服の売上は、2020年の大流行による落ち込みの後、2021年に力強く回復した後、2022年に課題が浮上し、成長の鈍化につながり、2023年は特に厳しく、小売数量ベースでは減少に転じた。インフレ率は2022年にピー... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー紳士服の売上は、2020年の大流行による落ち込みの後、2021年に力強く回復した後、2022年に課題が浮上し、成長の鈍化につながり、2023年は特に厳しく、小売数量ベースでは減少に転じた。インフレ率は2022年にピークに達し、2023年にはブランドと小売業者は継続するインフレ圧力に対応して紳士服の単価を大幅に引き上げ、利幅を維持するために徐々に消費者に転嫁された。2024年、米国の紳士服は...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「米国の紳士服」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019-2023年の最新の小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品男性用ナイトウェア、男性用アウターウェア、男性用スイムウェア、男性用アンダーウェア データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * メンズウェア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Menswear in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables MENSWEAR IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS From setbacks to growth: The resilience of US menswear Casual trend persists, and versatile products continue to outperform others Brands that focus on affordability and younger generations see greater success PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Menswear expected to experience modest growth in both volume and value terms Opportunities for growth in menswear via e-commerce thanks to AI Recognising the growing desire amongst men for style and self-expression CATEGORY DATA Table 1 Sales of Menswear by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Menswear by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Menswear: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Menswear: % Value 2021-2024 Table 7 NBO Company Shares of Men’s Nightwear: % Value 2020-2024 Table 8 LBN Brand Shares of Men’s Nightwear: % Value 2021-2024 Table 9 NBO Company Shares of Men’s Outerwear: % Value 2020-2024 Table 10 LBN Brand Shares of Men’s Outerwear: % Value 2021-2024 Table 11 NBO Company Shares of Men’s Swimwear: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Men’s Swimwear: % Value 2021-2024 Table 13 NBO Company Shares of Men’s Underwear: % Value 2020-2024 Table 14 LBN Brand Shares of Men’s Underwear: % Value 2021-2024 Table 15 Forecast Sales of Menswear by Category: Volume 2024-2029 Table 16 Forecast Sales of Menswear by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2024-2029 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2019-2024 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2019-2024 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2020-2024 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2021-2024 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2019-2024 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2024 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2024-2029 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2024-2029 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryFollowing a robust rebound in sales of menswear in 2021, after the pandemic decline in 2020, challenges emerged in 2022, leading to a slowdown in growth, with 2023 being particularly difficult, and turning to decline in retail volume terms. The inflation rate peaked in 2022, and in 2023, brands and retailers significantly raised menswear unit prices in response to ongoing inflationary pressures, which were gradually passed on to consumers in order to maintain margins. In 2024, menswear in the US... Table of ContentsMenswear in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables MENSWEAR IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS From setbacks to growth: The resilience of US menswear Casual trend persists, and versatile products continue to outperform others Brands that focus on affordability and younger generations see greater success PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Menswear expected to experience modest growth in both volume and value terms Opportunities for growth in menswear via e-commerce thanks to AI Recognising the growing desire amongst men for style and self-expression CATEGORY DATA Table 1 Sales of Menswear by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Menswear by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Menswear: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Menswear: % Value 2021-2024 Table 7 NBO Company Shares of Men’s Nightwear: % Value 2020-2024 Table 8 LBN Brand Shares of Men’s Nightwear: % Value 2021-2024 Table 9 NBO Company Shares of Men’s Outerwear: % Value 2020-2024 Table 10 LBN Brand Shares of Men’s Outerwear: % Value 2021-2024 Table 11 NBO Company Shares of Men’s Swimwear: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Men’s Swimwear: % Value 2021-2024 Table 13 NBO Company Shares of Men’s Underwear: % Value 2020-2024 Table 14 LBN Brand Shares of Men’s Underwear: % Value 2021-2024 Table 15 Forecast Sales of Menswear by Category: Volume 2024-2029 Table 16 Forecast Sales of Menswear by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2024-2029 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2019-2024 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2019-2024 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2020-2024 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2021-2024 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2019-2024 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2024 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2024-2029 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2024-2029 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアパレルとフットウェア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|