米国のアパレル・アクセサリーApparel Accessories in the US 米国のアパレル小物は、パンデミック以前から小売数量が減少していたが、その主な原因は、カジュアル化とアスレジャーのトレンドの台頭で、一般的にフォーマルなスタイルに関連するネクタイやスカーフの需要が減... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー米国のアパレル小物は、パンデミック以前から小売数量が減少していたが、その主な原因は、カジュアル化とアスレジャーのトレンドの台頭で、一般的にフォーマルなスタイルに関連するネクタイやスカーフの需要が減少したためである。2020年には、布製フェイスマスクの使用急増により一時的に販売数量が増加したものの、パンデミックの規制が緩和された2021年以降、このカテゴリーは再び減少に転じた。2022年以降は、インフレ率の上昇と景気の先行き不透明感により、さらに...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「米国のアパレルアクセサリー」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019-2023年の最新の小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ベルト, 手袋, 帽子/帽子, その他のアパレルアクセサリー, スカーフ, ネクタイ. データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * アパレルアクセサリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Apparel Accessories in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables APPAREL ACCESSORIES IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Signs of improvement, but demand remains weak Hats/caps thrives in apparel accessories, whilst ties declines Apparel accessories remains highly fragmented, with a mix of luxury and fast fashion brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slow recovery ahead: The challenges facing US apparel accessories Reimagining apparel accessories as fashion items: Opportunities for future success Digital marketplaces likely to be preferred destinations for purchases of apparel accessories CATEGORY DATA Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2021-2024 Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2024-2029 Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2024-2029 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2019-2024 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2020-2024 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2021-2024 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2024 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryApparel accessories in the US was in retail volume decline even before the pandemic, primarily due to the rise of casualisation, and the athleisure trend, which diminished the demand for ties and scarves, which are typically associated with formal styles. Although there was a brief increase in volume sales in 2020 due to the surge in usage of fabric face masks, the category returned to decline from 2021 as pandemic restrictions eased. From 2022, rising inflation and economic uncertainty further... Table of ContentsApparel Accessories in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables APPAREL ACCESSORIES IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Signs of improvement, but demand remains weak Hats/caps thrives in apparel accessories, whilst ties declines Apparel accessories remains highly fragmented, with a mix of luxury and fast fashion brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slow recovery ahead: The challenges facing US apparel accessories Reimagining apparel accessories as fashion items: Opportunities for future success Digital marketplaces likely to be preferred destinations for purchases of apparel accessories CATEGORY DATA Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2021-2024 Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2024-2029 Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2024-2029 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2019-2024 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2020-2024 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2021-2024 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2024 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアパレルとフットウェア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |