イギリス消費者プロフィールUnited Kingdom: Consumer Profile 出生率の低下にもかかわらず、英国の人口は2040年までに280万人増加すると予想されている。単身世帯が主流となり、単身所得への依存から必需品への支出が増える。所得格差は拡大し、地域格差の大きい二極化した市... もっと見る
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サマリー出生率の低下にもかかわらず、英国の人口は2040年までに280万人増加すると予想されている。単身世帯が主流となり、単身所得への依存から必需品への支出が増える。所得格差は拡大し、地域格差の大きい二極化した市場が形成される。しかし、先進国のひとつである英国のぜいたく品消費の潜在力は、特に高齢者層の間で引き続き高い。ユーロモニターの英国消費者プロファイル」レポートは、国民の消費支出に影響を与える要因を分析している。消費者のライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エコノミー市場を詳細に把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次ScopeKey findings Key drivers affecting consumers in the UK in 2023 How developments today shape the consumers of tomorrow Most migrants now come from non-EU countries, increasing the population and diversity Elevated health risks prompt more UK respondents to take vitamins than the global average Population growth to slow down as immigration policies are becoming stricter Regional disparities to prevail in the UK, driving the workforce decline in smaller cities Opportunities for growth UK Specsavers committed to changing its children’s range to ensure glasses are inclusive Singleton households lead, but high rental costs keep many young adults with their parents UK’s rental market is set to grow faster than the buyer market over the long term In the UK, men often make household decisions, but women still undertake most of the chores Internet access gaps persist, but broadband should be nearly universal by 2040 Simple Life launches the UK’s first build-to-rent TV campaign, boosting market visibility Lower-income households face a faster rise in living costs as essential prices increase more Millennials plan to increase education spending in part due to rising student loan payments Seniors to lead the top-income band due to accumulated wealth and diverse income streams London to lead in consumer expenditure but face the highest essential spending burden LEON’s Roast Rewards offers price-conscious consumers premium coffee at a lower cost Key findings of consumer survey Gen Z and Millennials prioritise health in food, while Gen X and Baby Boomers favour taste Bargain hunting enables UK consumers to maximise their value for money. While older generations lead in green activities, Gen Z favours renting as a sustainable choice Baby Boomers is the most financially secure cohort, with nearly half having emergency funds Britons prioritise job security amid economic uncertainty and widespread precarious work More solid shampoo launches expected as waterless trends and spending tightens Key takeaways
SummaryDespite lower birth rates, the UK's population is expected to grow by 2.8 million by 2040, fuelled by high immigration from non-EU countries. Single-person households are set to dominate, spending more on necessities due to reliance on a single income. Income inequality is poised to widen, creating a polarised market with significant regional disparities. However, as one of the most developed countries, the UK’s luxury spending potential is set to remain strong, particularly among older cohorts. Table of ContentsScopeKey findings Key drivers affecting consumers in the UK in 2023 How developments today shape the consumers of tomorrow Most migrants now come from non-EU countries, increasing the population and diversity Elevated health risks prompt more UK respondents to take vitamins than the global average Population growth to slow down as immigration policies are becoming stricter Regional disparities to prevail in the UK, driving the workforce decline in smaller cities Opportunities for growth UK Specsavers committed to changing its children’s range to ensure glasses are inclusive Singleton households lead, but high rental costs keep many young adults with their parents UK’s rental market is set to grow faster than the buyer market over the long term In the UK, men often make household decisions, but women still undertake most of the chores Internet access gaps persist, but broadband should be nearly universal by 2040 Simple Life launches the UK’s first build-to-rent TV campaign, boosting market visibility Lower-income households face a faster rise in living costs as essential prices increase more Millennials plan to increase education spending in part due to rising student loan payments Seniors to lead the top-income band due to accumulated wealth and diverse income streams London to lead in consumer expenditure but face the highest essential spending burden LEON’s Roast Rewards offers price-conscious consumers premium coffee at a lower cost Key findings of consumer survey Gen Z and Millennials prioritise health in food, while Gen X and Baby Boomers favour taste Bargain hunting enables UK consumers to maximise their value for money. While older generations lead in green activities, Gen Z favours renting as a sustainable choice Baby Boomers is the most financially secure cohort, with nearly half having emergency funds Britons prioritise job security amid economic uncertainty and widespread precarious work More solid shampoo launches expected as waterless trends and spending tightens Key takeaways
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