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メキシコの消費者ライフスタイル


Consumer Lifestyles in Mexico

消費者のライフスタイルは、主要な消費者の態度や現在の考え方、そしてそれらが購買や消費習慣に与える影響についての貴重な洞察を提供する。 Euromonitorのメキシコの消費者ライフスタイルレポートは国の消費... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年6月18日 US$1,450
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サマリー

消費者のライフスタイルは、主要な消費者の態度や現在の考え方、そしてそれらが購買や消費習慣に与える影響についての貴重な洞察を提供する。

Euromonitorのメキシコの消費者ライフスタイルレポートは国の消費者支出に影響を与える要因を分析しています。消費者ライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者概要市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Scope
Consumer landscape in Mexico 2024
Personal traits and values
Mexican consumers concerned about rising unit prices of everyday goods
Older generations love spending time with their children
Mexicans open to experiencing cultures other than their own
Consumers in Mexico enjoy exploring new brands
Voice of the consumer (1)
Millennials feeling most optimistic about the future
Personal traits and values survey highlights
Home life and leisure time
Keeping a clean and tidy house top home activity among all Mexican generations
Socialising in person is the most frequent leisure activity
Voice of the consumer (2)
Gen X highly desires an energy efficient home
Gen Z least concerned about safe home location
Respondents want to get the best return on money spent when travelling
Home life and leisure time survey highlights
Eating and dietary habits
Identifying healthy ingredients paramount for those that monitor their food intake
Not having time remains a major barrier to cooking at home
Older generations particularly keen on eating snacks when at home
Gen X consumers seek to reduce meat consumption
Voice of the consumer (3)
Mexicans are most willing to pay more for products with health and nutritional properties
Eating and dietary habits survey highlights
Working life
Gen X want to be employed by an organisation that prioritises ethical and social obligations
Mexicans seek to find employment that provides time for both personal and work life
Voice of the consumer (4)
Gen X places highest priority on having job security
Mexican employees wish to have flexible start and finish times, above working from home
Working life survey highlights
Health and wellness
Weekly walking or hiking the most popular exercise routine amongst Mexicans
Meditation is the most routine stress-reduction activity
Mexicans consider health and nutritional value to be the most influential product feature
Millennials most actively using tech to manage and track their health
Health and wellness survey highlights
Shopping and spending
Consumers in Mexico always on the look out for the best deals
Gen X committed to buying high quality goods from recognised brands
Millennials seek out products with labels that are easy to understand
Mexican consumers strongly supporting extended product lifecycles
Gen X consumers taking active steps to ensure ethical shopping habits
Voice of the consumer (5)
Millennials most actively engaging and interacting with brands
Consumers primarily trust friends and family recommendations
Voice of the consumer (6)
Consumers in Mexico expect to spend more on education
All generations feeling comfortable with their current finances
Shopping and spending survey highlights

 

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Summary

Consumer Lifestyles offers valuable insights into key consumer attitudes and current thinking, and their impact on purchasing and consumption habits; quantifying behaviours, preferences and motivations, and aligning them with broader trends.

Euromonitor's Consumer Lifestyles in Mexico report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Overview market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Scope
Consumer landscape in Mexico 2024
Personal traits and values
Mexican consumers concerned about rising unit prices of everyday goods
Older generations love spending time with their children
Mexicans open to experiencing cultures other than their own
Consumers in Mexico enjoy exploring new brands
Voice of the consumer (1)
Millennials feeling most optimistic about the future
Personal traits and values survey highlights
Home life and leisure time
Keeping a clean and tidy house top home activity among all Mexican generations
Socialising in person is the most frequent leisure activity
Voice of the consumer (2)
Gen X highly desires an energy efficient home
Gen Z least concerned about safe home location
Respondents want to get the best return on money spent when travelling
Home life and leisure time survey highlights
Eating and dietary habits
Identifying healthy ingredients paramount for those that monitor their food intake
Not having time remains a major barrier to cooking at home
Older generations particularly keen on eating snacks when at home
Gen X consumers seek to reduce meat consumption
Voice of the consumer (3)
Mexicans are most willing to pay more for products with health and nutritional properties
Eating and dietary habits survey highlights
Working life
Gen X want to be employed by an organisation that prioritises ethical and social obligations
Mexicans seek to find employment that provides time for both personal and work life
Voice of the consumer (4)
Gen X places highest priority on having job security
Mexican employees wish to have flexible start and finish times, above working from home
Working life survey highlights
Health and wellness
Weekly walking or hiking the most popular exercise routine amongst Mexicans
Meditation is the most routine stress-reduction activity
Mexicans consider health and nutritional value to be the most influential product feature
Millennials most actively using tech to manage and track their health
Health and wellness survey highlights
Shopping and spending
Consumers in Mexico always on the look out for the best deals
Gen X committed to buying high quality goods from recognised brands
Millennials seek out products with labels that are easy to understand
Mexican consumers strongly supporting extended product lifecycles
Gen X consumers taking active steps to ensure ethical shopping habits
Voice of the consumer (5)
Millennials most actively engaging and interacting with brands
Consumers primarily trust friends and family recommendations
Voice of the consumer (6)
Consumers in Mexico expect to spend more on education
All generations feeling comfortable with their current finances
Shopping and spending survey highlights

 

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2024/11/21 10:26

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