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パウチテープの世界市場 - 2023-2030


Global Pouch Tapes Market - 2023-2030

概要 パウチテープの世界市場は、2022年に9億5,520万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間に年平均成長率2.9%で成長し、2030年には12億220万米ドルに達すると予測されている。 世界の食品・飲料部門は、特に新... もっと見る

 

 

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2024年1月23日 US$4,350
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英語

 

サマリー

概要
パウチテープの世界市場は、2022年に9億5,520万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間に年平均成長率2.9%で成長し、2030年には12億220万米ドルに達すると予測されている。
世界の食品・飲料部門は、特に新興国で大きな成長を遂げている。これは予測期間中、世界のパウチテープ市場の成長を促進する重要な要因となるだろう。食品・飲料ブランドは常に新しい市場に参入しており、売上を促進するために台頭する中間層をターゲットとした積極的なマーケティング戦略を採用している。
イスラエルとハマスの戦争や紅海での船舶攻撃など、現在の地政学的動向は世界市場に新たな不確実性をもたらしており、サプライチェーンの混乱や商品価格の変動につながる可能性が高い。しかし、こうした動きが世界のパウチテープ市場の長期的な成長に影響を与える可能性は低い。
ダイナミクス
世界的な電子商取引の拡大
アジア太平洋、アフリカ、中東の新興地域は、過去10年間に電子商取引で力強い成長を遂げた。安価なモバイル・データ・プランの登場と格安スマートフォンの普及が、この成長を促す重要な要因となっている。ビジネス誌『フォーブス』は、2023年の世界のeコマース売上高は10.4%増加すると予想している。さらに、ボストン・コンサルティング・グループ(BCG)の分析によると、10年前はわずか18%だった電子商取引が、2027年には全世界の小売売上高の41%近くを占めるようになると予測している。
Eコマースにおけるパウチテープの主な用途は、出荷時に書類や送り状ラベルを貼り付けて保護することである。Eコマース企業は市場シェアを拡大するため、常に物流ネットワークを拡大している。そのため、Eコマース業界からのパウチテープに対する長期的で安定した需要が見込まれる。
新たな自由貿易協定
COVID-19パンデミックの余波と、現在進行中のロシア・ウクライナ戦争による危機から、多くのアナリストがグローバリゼーションの時代の終焉を予測した。それどころか、世界は欧米主導のグローバリゼーションから、インドや中国といった新興国が主導するグローバリゼーションへのシフトを目の当たりにしている。この2カ国が主導する自由貿易協定の拡大は、現在進行中のシフトを示す重要な指標である。
例えば、インドはオーストラリアやアラブ首長国連邦と包括的な自由貿易協定を締結しており、現在イギリスやEUとも自由貿易協定を交渉している。さらに2023年10月17日、中国とセルビアは自由貿易協定に調印した。中国はエクアドルとも自由貿易協定を模索している。
新興国間の自由貿易協定の台頭は、関税やその他の障壁の撤廃を通じて世界貿易に大きな弾みをつけるだろう。国際貿易に大きな足がかりを与え、海運・物流業界におけるパウチテープの需要を増大させるだろう。
技術革新のペースが遅い
世界のパウチテープ市場は過去10年間、大きな技術革新を目撃していない。素材の耐久性の向上やディスペンス技術の進歩を除けば、この分野には画期的なイノベーションが全く見られない。企業は、新素材の発明をパウチテープの有意義な用途に結びつけることができなかった。
包装業界は基本的に、価値主導の成長を生み出す材料科学の革新と進歩に依存しているという事実を踏まえると、技術革新のペースが遅いことは、パウチテープ市場が既存顧客に新たな価値を提供し、新たな顧客基盤を拡大する能力の妨げとなっている。
セグメント分析
世界のパウチテープ市場は、素材、幅、エンドユーザー、地域によって区分される。
ポリプロピレンはパウチテープに最も広く使われている素材
ポリプロピレンの素材特性は、安価で製造が容易であるため、パウチテープ製造に最適である。ポリプロピレン(PP)はほぼ普遍的に入手可能で、要求に応じてさまざまな形状に簡単に成形することができます。また、耐薬品性、耐熱性、耐疲労性にも優れているため、悪天候下でもパウチテープを使用することができる。
ポリプロピレンのもう一つの利点は、そのリサイクル性である。企業はパウチテープの製造に再生ポリプロピレンの使用を検討している。現在のところコストは法外に高いが、新たな技術革新と規模の経済性により、再生ポリプロピレンがパウチテープ製造に選ばれる素材になることが期待されている。
地理的浸透
商品輸出の急増がアジア太平洋地域の市場成長を促進
予測期間中、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予想される。同地域は世界経済成長の原動力となっており、多くの新興技術において急速な進歩を遂げている。インドと中国。また、ベトナム、インドネシア、タイなどの小国もパウチテープの主要な需要を生み出している。
アジア太平洋地域のパウチテープ市場は非常に細分化されており、様々な中小・大手パウチテープメーカーが活動している。特にインドと中国では細分化が顕著で、中小企業がパウチテープ需要の大半を担っているため、多国籍企業がアジア太平洋地域で成長し、足場を築くのは難しい。
インドの商品輸出の急増もパウチテープの需要をさらに押し上げるだろう。インド輸出入銀行の速報データによると、インドの商品輸出は24年度第3四半期に前年比6.3%増の約1112億米ドルに急増した。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは世界のパウチテープ市場に様々な課題と機会をもたらした。パンデミックは多くのグローバルサプライチェーンを混乱させ、パウチテープの生産と流通に影響を与えた。多くのメーカー、特に新興国のメーカーは、パンデミックによる操業停止や規制の結果、熟練労働者が不足し、事業継続に苦慮した。
パウチテープの購入動向もパンデミックの過程で大きな変化が見られ、eコマース・チャネルを通じて流通する必需消費財の需要が最も急速に増加した。さらに、医療・医薬品用パウチテープの需要も、パンデミックの流行により急増した。しかし、サプライチェーンが不安定であったため、ほとんどのメーカーは需要増に乗じて生産規模を拡大することができなかった。
パウチテープメーカーは、パンデミック後の多くの先進国市場の急速な回復に支えられた。しかし、世界市場の全体的な回復は、短期・中期的には大きな混乱に見舞われる可能性が高い。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ウクライナとロシアの間で進行中の戦争は、中期的にも世界のパウチテープ市場の需要ダイナミクスに影響を与え続けるだろう。戦争のためにロシアに課された厳しい経済制裁により、欧米のパウチテープブランドはロシア市場から撤退している。ロシア市場の空白は、低品質の中国からの輸入品によって埋められている。欧米のパウチテープブランドは、現地のグレーマーケットで並行輸入されることにより、市場価格よりも高い価格で入手できる。
ロシアへの制裁は、欧州連合(EU)諸国のエネルギーコスト高につながっている。エネルギー価格の高騰により、消費者は不要不急の出費を控えるようになり、その結果、短期・中期的に欧州の各市場におけるパウチテープの販売が抑制されている。戦争が長引けば、欧州のエネルギー価格は恒常的に上昇する可能性があり、長期的には住宅用保険の販売に影響を与えることになる。
素材別
ポリプロピレン(PP)
ポリエチレン(PE)
低密度ポリエチレン(LDPE)
高密度ポリエチレン(HDPE)

5インチ未満
5インチ~6インチ
6インチ以上
エンドユーザー別
配送・物流
電子商取引
食品・飲料
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
その他のヨーロッパ
南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米
アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
主な動向
2017年2月、米国の大手パッケージング・ソリューション企業であるエイブリー・デニソンは、中国の永楽テープ社を1億9,000万米ドル相当の取引で買収した。この買収により、同社のアジア太平洋地域における事業基盤が強化されると期待されている。
競争状況
同市場における主なグローバルプレーヤーは、3M、Irplast S.p.A、Lynx Polythene Ltd、Flexopack SA、Test Valley Packaging、BGR、Thomco、Uline、RAJA S.A、John Kilby and Son Ltd.などである。
レポートを購入する理由
世界のパウチテープ市場を素材、幅、エンドユーザー、地域別に細分化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発を分析することで、商機を見極めることができます。
パウチテープ市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をPDFファイルで提供。
全主要企業の主要製品からなる製品マッピング(エクセル形式)。
世界のパウチテープ市場レポートは約57表、59図、194ページを提供します。
対象読者
- パウチテープメーカー
- 物流企業/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.素材別スニペット
3.2.幅別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.グローバルEコマースの拡大
4.1.1.2.新たな自由貿易協定
4.1.2.制約
4.1.2.1.技術革新のペースの遅さ
4.1.3.機会
4.1.4.インパクト分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.ロシア・ウクライナ戦争影響分析
5.6.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.素材別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
7.1.2.市場魅力度指数(材料別
7.2.ポリプロピレン(PP)
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ポリエチレン(PE)
7.4.低密度ポリエチレン(LDPE)
7.5.高密度ポリエチレン(HDPE)
8.幅別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 幅別
8.1.2.市場魅力度指数(幅別
8.2.5インチ未満
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.5インチから6インチ
8.4.6インチ以上
9.エンドユーザー別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2.海運・物流*市場
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.電子商取引
9.4.食品・飲料
9.5.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 素材別
10.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 幅別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.2.6.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
10.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 幅別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 素材別
10.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 幅別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、素材別
10.5.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 幅別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、素材別
10.6.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 幅別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.競合情勢
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.3M*
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと説明
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.イルプラスト社
12.3.リンクス・ポリセン・リミテッド
12.4.フレックスパックSA
12.5.テストバレー・パッケージング
12.6.BGR
12.7.トムコ
12.8.ユーライン
12.9.ラジャ
12.10.ジョン・キルビー・アンド・サン・リミテッド
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Pouch Tapes Market reached US$ 955.2 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,200.2 million by 2030, growing with a CAGR of 2.9% during the forecast period 2023-2030.
The global food and beverage sector is experiencing major growth, especially in emerging economies. It will be a key factor in driving the growth of the global pouch tapes market during the forecast period. F&B brands are constantly entering into new markets and have adopted aggressive marketing strategies targeting the rising middle class to drive sales.
Current geopolitical developments such as the Israel-Hamas war and the attacks on ships in the Red sea have injected fresh uncertainty in the global market and are likely to lead to supply chain disruptions and commodity price volatilities. However, these developments are unlikely to affect the long-term growth of the global pouch tapes market.
Dynamics
Expansion of Global E-Commerce
The emerging regions of Asia-Pacific, Africa and Middle East have experienced strong growth in e-commerce over the past decade. The advent of cheap mobile data plans and proliferation of budget smartphones have been key factors in driving this growth. The business magazine Forbes, expects global e-commerce sales to rise by 10.4% in 2023. Furthermore, an analysis by the Boston Consulting Group (BCG) forecasted that e-commerce will account for nearly 41% of all global retail sales by 2027, compared to just 18% from a decade ago.
The main application of pouch tapes in e-commerce is for attaching and protecting documents and invoice labels during shipping. E-commerce companies are constantly expanding their logistical networks in a bid to expand their market share. Therefore, it will generate stable, long-term demand for pouch tapes from the e-commerce industry.
New Free Trade Agreements
The aftermath of the COVID-19 pandemic and the crisis caused by the ongoing Russia-Ukraine war led many analysts to predict an end to an era of globalization. Instead, the world is witnessing a shift from western-led globalization to the one led by emerging economies such as India and China. The growth of free trade agreements led by these two countries is a key indicator of the ongoing shift.
For instance, India has signed comprehensive free trade agreements with Australia and UAE and is currently negotiating free trade agreements with UK and the EU. Furthermore, on October 17th 2023, China and Serbia signed a free trade agreement. China is also exploring a free trade agreement with Ecuador.
The rise of free trade agreements between emerging economies will provide a major boost to global trade through the removal of tariffs and other barriers. It will give a significant leg up to international commerce and thus augment demand for pouch tapes in the shipping and logistics industry.
Slow Pace of Innovation
The global pouch tape market has not witnessed major innovation over the past decade. Apart from incremental improvements in material durability and advances in dispensing technologies, there has been a total lack of new breakthrough innovations in the segment. Companies have been unable to translate the invention of new materials into meaningful applications for pouch tapes.
Given the fact that the packaging industry fundamentally relies on innovations and advances in material science to generate value-driven growth, a slow pace of innovation hampers the ability of the pouch tapes market to offer new value to existing customers and expand into new customer bases.
Segment Analysis
The global pouch tapes market is segmented based on material, width, end-user and region.
Polypropylene is the Most Widely Used Material for Pouch Tapes
The material properties of polypropylene along with its cheap cost and ease of production make it ideal for pouch tape manufacturing. Polypropylene (PP) is almost universally available and can be easily shaped into different forms as per requirements. It also offers good chemical, heat and fatigue resistance, allowing pouch tapes to be used even in adverse weather conditions.
Another advantageous property of polypropylene is its recyclability. Companies are looking to use recycled polypropylene for manufacturing pouch tapes. Although the costs are currently prohibitively high, it is expected that with new innovations and economics of scale, recycled polypropylene will become the material of choice for pouch tapes manufacturing.
Geographical Penetration
Surge in Merchandise Exports to Propel Market Growth in Asia-Pacific
Asia-Pacific is expected to have the largest market share over the forecast period. The region has become the engine of global economic growth and is making rapid advances in many emerging technologies. India and China. Along with other smaller nations such as Vietnam, Indonesia and Thailand are generating major demand for pouch tapes.
The nature of the Asia-Pacific pouch tape market is highly fragmented and various small, medium and large pouch tapes manufacturers are active in the region. The fragmentation is particularly pronounced in India and China, were small and medium enterprises generally fulfill the bulk of pouch tapes demand and their presence has made it tough for multinational companies to thrive and gain a foothold in Asia-Pacific.
The surge in Indian merchandise exports is also likely to further boost the demand for pouch tapes. Indian merchandise exports surged by 6.3% in the third quarter of FY24 over the previous year to nearly US$ 111.2 billion, according to preliminary data from the Import-Export Bank of India.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic created various challenges and opportunities for the global pouch tapes market. The pandemic disrupted many global supply chains, thereby affecting the production and distribution of pouch tapes. Many manufacturers, especially those in emerging countries struggled with business continuity, mainly due to skilled labor shortages resulting from pandemic lockdowns and restrictions.
Pouch tapes purchase dynamics also witnessed a major change during the course of the pandemic, with essential consumer goods distributed through e-commerce channels witnessing the fastest increase in demand. Furthermore, pouch tape demand for healthcare and pharmaceutical supplies also witnessed an upsurge due to the prevailing pandemic situation. However, supply chain volatilities meant that most manufacturers were unable to scale up production to take advantage of a rise in demand.
Pouch tapes manufacturers were buoyed by the rapid recovery in many developed markets during the post pandemic period. However, the overall recovery of the global market is likely to witness significant disruption over the short and medium term.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The ongoing war between Ukraine and Russia will continue to influence the demand dynamics of the global pouch tapes market over the medium term. Stringent economic sanctions imposed on Russia due for the war have caused western pouch tapes brands to exit the Russian market. The gap in the Russian market has been filled by lower quality Chinese imports. Western pouch tapes brands are available at higher than market prices through parallel imports in the local grey market.
The sanctions on Russia have led to high energy costs for nations of the European Union (EU). High energy prices have led to consumers to cutback on non-essential expenses, thus curtailing the sales of pouch tapess in various European market over the short and medium term. The prolongation of the war could led to a permanent increase in European energy prices, thus affecting residential furance sales over the long term.
By Material
● Polypropylene (PP)
● Polyethylene (PE)
● Low Density Polyethylene (LDPE)
● High Density Polyethylene (HDPE)
By Width
● Less than 5"
● 5" to 6"
● More than 6"
By End-User
● Shipping & Logistics
● E-Commerce
● Food & Beverages
● Others
By Region
● North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
● Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
● South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
● Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
● Middle East and Africa
Key Developments
● In February 2017, Avery Dennison, a major U.S.-based packaging solutions company, acquired China’s Yongle Tape Company Ltd in a deal worth US$ 190 million. The acquisition is expected to strengthen the company’s footprint in Asia-Pacific.
Competitive Landscape
The major global players in the market include 3M, Irplast S.p.A, Lynx Polythene Ltd, Flexopack SA, Test Valley Packaging, BGR, Thomco, Uline, RAJA S.A and John Kilby and Son Ltd.
Why Purchase the Report?
● To visualize the global pouch tapes market segmentation based on material, width, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
● Excel data sheet with numerous data points of pouch tapes market-level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global pouch tapes market report would provide approximately 57 tables, 59 figures and 194 Pages.
Target Audience 2023
• Pouch Tape Manufacturers
• Logistics Companies/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Width
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Expansion of Global E-Commerce
4.1.1.2. New Free Trade Agreements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Slow Pace of Innovation
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Polypropylene (PP)*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Polyethylene (PE)
7.4. Low Density Polyethylene (LDPE)
7.5. High Density Polyethylene (HDPE)
8. By Width
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Width
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Width
8.2. Less than 5"*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. 5" to 6"
8.4. More than 6"
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Shipping & Logistics*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Food & Beverages
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Width
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Width
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Width
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Width
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Width
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. 3M*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Irplast S.p.A
12.3. Lynx Polythene Ltd
12.4. Flexopack SA
12.5. Test Valley Packaging
12.6. BGR
12.7. Thomco
12.8. Uline
12.9. RAJA S.A.
12.10. John Kilby and Son Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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