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ホップの世界市場 - 2023-2030


Global Hops Market - 2023-2030

概要 世界のホップ市場は2022年に78億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 6.8%で成長し、2030年には133億米ドルに達すると予測されている。 ホップはHumulus lupulusという植物の花である。ホップは... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のホップ市場は2022年に78億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 6.8%で成長し、2030年には133億米ドルに達すると予測されている。
ホップはHumulus lupulusという植物の花である。ホップはビールの鮮度を長時間保つために使用される。ホップはビールの泡の保持を助け、ビールの香り、風味、苦味の重要な構成要素である。ホップは、現在市販されているビールの大半に含まれている。
ビール消費に対する世界的な需要の高まりが、ホップ市場の拡大を後押ししている。現在のクラフトビール業界の成長トレンドは、ホップへの依存度を高めている。さらに、Bart Watson氏によると、米国のビールメーカーは2020年までにさらに2,400万ポンドのホップ(主にアロマ)を必要とするという。ビールメーカーによるホップ需要は、予測期間中の市場拡大を促進するだろう。
市場ダイナミクス
醸造手順におけるホップの採用拡大
ホップは、酵母や穀物よりもむしろ、醸造作業製品において最も重要な成分である。ビール製造に必要な成分はほとんどない。実際、ドイツのビール純度法では、ビールは水、ホップ、大麦(麦芽)、酵母のみで製造することが義務付けられている。ホップの醸造上の価値は、ホップコーンのルプリン腺に含まれる樹脂と油によって生み出される独特の風味と香りにある。醸造所は、苦味付け(高いアルファ酸レベル)、仕上げ(高いアロマレベル)、デュアル(両方の混合)など、様々な目的でホップを使用する。
さらに、IPAに見られるように、ホップの香りの人気が高まるにつれて、より多くの醸造所がアロマホップを多量に使用し、醸造サイクルのさまざまな時点で添加するようになっている。USA HOPSによると、アンバーなどの異なるスタイルのビールに使用されるホップの量は、1kgあたりおよそ0.17ポンド、バーレイワインは1.57ポンド、インペリアルIPAは1kgあたり3.8ポンド、インペリアルスタウトは1kgあたり1.73ポンドである。
化粧品業界における需要の増加(抗酸化特性による
ホップは、その苦味と芳香特性のために醸造プロセスで一般的に利用されているが、他の用途でも使用されている。美容分野での様々なホップの使用増加も市場を牽引している。ホップにはキサントフモールやフムレンと呼ばれる化学物質が含まれており、抗炎症作用がある。
ホップはその特質から、ローション、クリーム、美容液などのスキンケア製品に最適な成分である。例えば、2021年8月24日、キリンホールディングス株式会社と株式会社ファンケルは共同で、熟成ホップエキスが化粧品原料に変化した後、皮膚の毛穴の状態を高めるという新しい機能を持つことを発見した。
さらに、ホップは抗酸化物質やポリフェノールを多く含むため鎮静作用があり、敏感な目元に理想的な成分である。例えば、スウェーデンの化粧品会社であるoriflame Cosmetics AGは、特にあらゆる肌タイプに潤いと栄養を与えるために開発され、ホップを配合したHydra Radiance Eye Creamを提供している。
長い妊娠期間
ホップは多年草であり、完熟して収穫できるようになるまでには長い妊娠期間が必要である。新しく植えられたホップ畑では、根がしっかりと張り、収穫できるようになるまで通常2~3年かかる。この間、ホップは労働力、水、その他の資源を大量に投入する必要があるが、すぐに結果が出るわけではない。
さらに、ホップは様々な肥料や水を必要とし、それらを周期的に散布しなければならない。妊娠期間が長いため、栽培の最初の数年間は供給が制限されることもある。醸造業者やその他のホップ消費者は、供給が制限された結果、時折欠品に見舞われることがある。妊娠期間が長いため、ホップ生産者は数年先の市場需要を正確に予測するのに苦労する。
COVID-19 影響分析
ホップ産業はパブの閉鎖により崩壊の危機にある。数ヶ月に及ぶパブ閉鎖の結果、ビールメーカーはCOVID-19の影響で来年産のホップを買いたがらなくなり、ホップ生産業界は崩壊の危機に瀕している。業界団体によると、2021年産の40%しか醸造業者と契約しておらず、パンデミックによる消費激減で今年は余剰となっている。
さらに、米国のクラフト飲料業界は、コビッド19のパンデミックの結果、かつてない成長を遂げた。全米世論調査によると、クラフトビールメーカーの22%以上がパンデミックを乗り切れず、工場の永久閉鎖を余儀なくされるという。2020年3月25日現在、米国で発生したコロナウイルスへの対応について世論調査を行った醸造所の大半は、醸造所の操業を停止していない。65%以上の醸造所が生産を減速し、30%以上が完全に生産を停止した。
セグメント分析
世界のホップ市場は、種類、品種、製品、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
アルコール飲料におけるホップの使用は急速に増加する見込み
消費者の健康や福祉への関心や天然・有機製品の使用が高まるにつれて、新しいフレーバーやイノベーションへの関心が高まっている。飲料メーカー各社は、さまざまな方法や原料を使ってホップ製品を市場に送り出しており、専門家は、ホップはさまざまなカテゴリーの飲料にソリューションを提供していると指摘している。
どんな飲料でも、最も重要なのは風味である。ミレニアル世代が斬新なフレーバーを求めるようになったことで、飲料メーカーはホップや麦芽を使って独特のフレーバーやイノベーションを生み出すようになった。さらに、ホップが与える苦味は、新たな風味のトレンドとなっている。さらに、IPAはクラフトビールの中で最も人気のあるタイプである。USA HOPSによると、インペリアルIPAは1kgあたり3.8ポンドのホップを使用している。さらに、2022年の米国のビール販売量は1,820億5,000万BBLSで、クラフトビールは全体の13.2%を占め、その量は240億4,000万BBLSであるとBreweres Associationは報告している。
地理的分析
欧州が最も急速に拡大する市場
2022年、ヨーロッパはホップの市場として最も急成長している。これは輸入の増加と、ビール需要の増加によるホップ栽培面積の増加によるものである。ドイツは米国に次いで世界第2位のホップ栽培国で、全国で約20,144ヘクタール(サッカー場約50,000面分)の面積でホップが栽培されている。
国際貿易センターによると、2021年にはイギリス、フランス、スペイン、ドイツがそれぞれ合計1,279トン、684トン、631トンのホップを輸入するという。さらに、ヨーロッパは世界最大のビール消費地域であり、チェコ共和国が1人当たり143.3リットルでトップ、次いでドイツが104.2リットル、ポーランドが100.8リットル、アイルランドが98.2リットルなどとなっている。
競争状況
世界の主要企業には、Roy Farms Inc.、Barth-Haas Group、Hops Direct, LLC、HOP HEAD FARMS、Clayton Hops NZ、Charles Faram、NZ Hops Ltd、Crosby Hop Farm, LLC、Yakima Valley Hops、Hopsteinerなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- 種類、品種、製品、流通チャネル、用途、地域に基づく世界のホップ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を見極める。
- ホップ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピング(Excel形式)。
世界のホップ市場レポートは、約77表、83図、189ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Variety
3.3. Snippet by Product
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Adoption of Hops for Brewing Procedures
4.1.1.2. Increasing Demand in Cosmetics Industry Associated With Antioxidant Properties
4.1.1.3. Wide Application Area
4.1.1.4. Craft Beer is Driving Demand for Bittering Hops
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Long Gestation Period
4.1.2.2. Regulatory and Trade Constraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Bittering Hops*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Aroma Hops
7.4. Dual Hops
8. By Variety
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Variety
8.2. Cascade*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Citra
8.4. Mosaic
8.5. Magnum
8.6. Amarillo
8.7. Centennial
8.8. Others
9. By Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
9.2. Organic (Raw) hops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Organic Extracts
9.4. Inorganic Extracts
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. E-Commerce*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Supermarket/Hypermarket
10.5. Others
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Alcoholic beverages*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.2.3. Beer
11.2.4. Mead
11.2.5. Cider
11.2.6. Others
11.3. Cosmetics
11.4. Pharmaceuticals
11.5. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Roy Farms Inc.*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Recent Developments
14.2. Barth-Haas Group
14.3. Hops Direct, LLC.
14.4. HOP HEAD FARMS
14.5. Clayton Hops NZ
14.6. Charles Faram
14.7. NZ Hops Ltd
14.8. Crosby Hop Farm, LLC
14.9. Yakima Valley Hops
14.10. Hopsteiner
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Hops Market reached US$ 7.8 billion in 2022 and is expected to reach US$ 13.3 billion by 2030, growing with a CAGR of 6.8% during the forecast period 2023-2030.
Hops are the flowers of the Humulus lupulus plant. Hops are used to keep beer fresher for extended periods of time. It aids in the retention of a beer's head of foam and is an important component of a beer's aroma, flavor and bitterness. In addtion, hops are included in the majority of beers on the market today.
The growing global demand for beer consumption drives the expansion of the hops market. The present growing trends in the craft beer industry, as well as the increased reliance on hops. Furthermore, according to Bart Watson, US brewers will require an additional 24 million pounds of hops (mainly aroma) by 2020. The demand for hops by brewers will fuel market expansion over the projected period.
Market Dynamics
Growing Adoption of Hops for Brewing Procedures
Hops, rather than yeast or grain, is the most important component in brewing operations products. Few components are required for beer manufacturing. In reality, the German beer purity legislation mandates that beer be manufactured solely from water, hops, barley (malt) and yeast. Hops' brewing worth is found in the distinct flavors and fragrances produced by resins and oils contained inside the lupulin glands of hop cones. Breweries employ hops for a variety of purposes, including bittering (high alpha acid levels), finishing (high aroma levels) and dual (a mixture of both).
Furthermore, as the popularity of hop scents grows, as seen in an IPA, more breweries are employing higher amounts of aroma hops and adding them at different points of the brewing cycle. According to USA HOPS, the amount of hops used for different beer styles such as amber is roughly 0.17 lb per kg, barleywine 1.57lb hops, Imperial IPA 3.8lb hops per kg and imperial stout 1.73lb hops used per kg.
Increasing Demand in Cosmetics Industry Associated With Antioxidant Properties
Hops are commonly utilized in the brewing process due to their bitter and aromatic properties, but they are also employed in other applications. The rising use of various hops in the beauty sector is also driving the market. Hops include chemicals known as xanthohumol and humulene, which have anti-inflammatory properties.
Hops are a great component in skin care products such as lotions, creams and serums because of their qualities. For instance, on August 24, 2021, Kirin Holdings Company, Limited and FANCL Corporation jointly discovered that Matured Hop Extract has a novel function of enhancing the condition of skin pores after transforming it into a raw material for cosmetics.
Furthermore, hops have soothing properties due to their high level of antioxidants and polyphenols, making them an ideal ingredient for the sensitive eye region. For example oriflame Cosmetics AG, a Swedish cosmetic firm, provides its Hydra Radiance Eye Cream, which is particularly developed to hydrate and nourish all skin types and contains hops.
Long Gestation Period
Hops are perennial plants with a long gestation period before reaching full maturity and output. Newly planted hop fields generally take two to three years to establish robust root systems and generate a harvestable output. During this time, the hop plants need considerable inputs in labour, water and other resources that do not yield immediate results.
Furthermore, hops require a variety of fertilisers and water, which must be applied in a cyclical pattern. Because of the extended gestation time, supplies may be limited during the first years of cultivation. Brewers and other hops consumers may encounter occasional shortages as a result of the restricted supply. Because of the long gestation period, hop producers struggle to precisely estimate market demand years in advance.
COVID-19 Impact Analysis
The hop industry is in a crisis of collapsing as a result of pub closures. The hop-growing industry is at risk of collapsing after the months-long closure of pubs during the lockdown made brewers unwilling to buy next year's crop due to Covid-19. According to the Trade Groups, only 40% of the 2021 crop has been contracted to brewers, who have a surplus this year due to a sharp drop in consumption due to the pandemic.
Furthermore, the craft beverage industry in the United States has experienced unprecedented growth as a result of the covid-19 pandemic. According to a national poll, more than 22% of craft brewers will not survive the pandemic, forcing their plants to close permanently. As of March 25, 2020, the majority of breweries polled about their production scheduling response to the coronavirus outbreak in the United States had not ceased brewery operations. Over 65 percent of breweries had slowed production and more than 30 percent had completely ceased production.
Segment Analysis
The global hops market is segmented based on type, variety, product, distribution channel, application and region.
The Use of Hops in Alcoholic Beverages is Expected to Increase Rapidly
Consumers are becoming more intrest to new flavors and innovations as their interest in health and well-being and the use of natural and organic products grows. Beverage manufacturers have used a variety of methods and ingredients to bring these hops products to market and experts remark that hops are offering a solution for beverages in a variety of categories.
The most crucial part of any beverage drink is the flavor. With millennials driving the need for novel flavors, beverage manufacturers have begun to use hops and malts to produce distinctive flavors and innovations. Furthermore, the bitterness given by hops is an emerging flavor trend. Furthermore, IPA is the most popular type of craft beer. According to USA HOPS, the Imperial IPA uses 3.8lb of hops per kilogram. Furthermore, the United States beer sales volume 182.05 billion BBLS in 2022, with craft beer accounting for 13.2% of the total with a volume of 24.04 billion BBLS reported by Breweres Association.
Geographical Analysis
Europe is the Most Rapidly Expanding Market
In 2022, Europe was the fastest-growing market for hops, owing to increased imports as well as an increase in hop cultivation areas, driven by increasing demand for beer. After the United States, Germany is the world's second-largest hop-growing country, with hops grown on an area of approximately 20,144 hectares (roughly the size of 50,000 football fields) across the country.
According to the International Trade Centre, the United Kingdom, France, Spain and Germany will import a total of 1,279, 684 and 631 metric tonnes of hops in 2021, respectively. Furthermore, Europe is the world's largest beer-consuming region, with the Czech Republic leading the way with 143.3 liters per capita, followed by Germany with 104.2 liters per capita, Poland with 100.8 liters per capita, Ireland with 98.2 liters per capita and others.
Competitive Landscape
The major global players include Roy Farms Inc., Barth-Haas Group, Hops Direct, LLC., HOP HEAD FARMS, Clayton Hops NZ, Charles Faram, NZ Hops Ltd, Crosby Hop Farm, LLC, Yakima Valley Hops and Hopsteiner
Why Purchase the Report?
• To visualize the global hops market segmentation based on type, variety, product, distribution channel, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of hops market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global hops market report would provide approximately 77 tables, 83 figures and 189 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Variety
3.3. Snippet by Product
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Adoption of Hops for Brewing Procedures
4.1.1.2. Increasing Demand in Cosmetics Industry Associated With Antioxidant Properties
4.1.1.3. Wide Application Area
4.1.1.4. Craft Beer is Driving Demand for Bittering Hops
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Long Gestation Period
4.1.2.2. Regulatory and Trade Constraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Bittering Hops*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Aroma Hops
7.4. Dual Hops
8. By Variety
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Variety
8.2. Cascade*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Citra
8.4. Mosaic
8.5. Magnum
8.6. Amarillo
8.7. Centennial
8.8. Others
9. By Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
9.2. Organic (Raw) hops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Organic Extracts
9.4. Inorganic Extracts
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. E-Commerce*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Supermarket/Hypermarket
10.5. Others
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Alcoholic beverages*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.2.3. Beer
11.2.4. Mead
11.2.5. Cider
11.2.6. Others
11.3. Cosmetics
11.4. Pharmaceuticals
11.5. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Variety
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Roy Farms Inc.*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Recent Developments
14.2. Barth-Haas Group
14.3. Hops Direct, LLC.
14.4. HOP HEAD FARMS
14.5. Clayton Hops NZ
14.6. Charles Faram
14.7. NZ Hops Ltd
14.8. Crosby Hop Farm, LLC
14.9. Yakima Valley Hops
14.10. Hopsteiner
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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