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自動車用センターコンソールの世界市場 - 2023-2030


Global Automotive Center Console Market - 2023-2030

市場概要 自動車用センターコンソールの世界市場は、2022年に813億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.9%で成長し、2030年には1,281億米ドルに達すると予測されている。 電気自動車と... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

市場概要
自動車用センターコンソールの世界市場は、2022年に813億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.9%で成長し、2030年には1,281億米ドルに達すると予測されている。
電気自動車と自律走行車の成長は、メーカーがこれらの車両の乗員の特定のニーズや好みに応える革新的なセンターコンソール設計を開発する大きな機会を提供しています。さらに、快適で便利な運転体験に対する消費者の嗜好の高まりが、世界の自動車用センターコンソール市場を牽引している。
アジア太平洋地域は、世界で53.3%以上のシェアを占め、自動車用センターコンソール市場で最も急成長している。同地域の成長は、老舗の自動車産業が存在することと、国内メーカーと国際メーカーの両方が存在する、競争の激しい企業の存在によるものである。各社は、この地域で革新的で高品質なセンターコンソール・ソリューションを提供するため、研究開発に投資している。
市場ダイナミクス
電気自動車需要の高まり
中国、欧州、米国の3つの市場が、これまで電気自動車販売の大部分を占めてきた。中国は市場のリーダーであり、2022年には世界の電気自動車販売台数の60%を占める。中国は現在、どの国よりも多くの電気自動車を走らせている。第2位と第3位の市場である欧州と米国は、2022年に急成長を遂げ、販売台数はそれぞれ15%と55%増加した。
さらに、この10年以降、EUのFit for 55パッケージや米国のインフレ抑制法のような、主要経済国の野心的な政府イニシアチブが、電気自動車の市場シェアをさらに高めると予想される。中国、EU、米国では、2030年までに新車販売台数の約60%が電気自動車になると予想されている。上記のようなEV販売台数の増加は、自動車用センターコンソールに大きな投資機会をもたらし、製品の成長を牽引している。
環境に優しい取り組みの高まり
持続可能な素材を採用し、環境に配慮した製造プロセスを採用することで、カーボンフットプリント全体の削減を目指している。これには、再生可能な資源からの材料調達や生産時のエネルギー消費の最適化などが含まれる。企業は、他の素材と比較してカーボンフットプリントが少なく、効率的な機能を提供する素材を自動車用センターコンソールに採用することに投資している。
さらに、多くの自動車メーカーは、CSR戦略に環境に配慮したプログラムを盛り込んでいる。企業は、環境に優しいセンターコンソールの使用など、持続可能な慣行を採用することで、ブランドイメージを向上させ、環境に優しい顧客を呼び込むことができる。
高い生産コスト
カスタマー・エクスペリエンスを向上させるための先進技術の統合は、自動車用センター・コンソールの生産コスト全体を押し上げる。インフォテインメント・システム、タッチスクリーン・ディスプレイ、ワイヤレス充電、コネクティビティ機能などを統合した先進技術をセンターコンソールに組み込むと、生産コストが高くなる。
さらに、二酸化炭素排出量を削減できるため、環境に優しく持続可能な材料の使用が増加していることも、製品コストの高騰の一因となっている。これらの材料は余分な加工を必要とし、原材料や部品の不足といったサプライチェーンの混乱が生産に影響を及ぼし、納品の遅れやOEMへのセンターコンソールの価格上昇につながる可能性がある。
COVID-19の影響分析
パンデミックは世界のサプライチェーンに混乱をもたらし、センターコンソールの製造に必要な原材料や部品の入手に影響を与えた。工場の閉鎖、出荷の遅れ、生産能力の低下などがサプライチェーンの課題につながった。
さらに、ウイルスの蔓延を抑えるため、世界中の多くの自動車製造施設が一時的に操業を停止したり、生産能力を低下させたりした。その結果、センターコンソールの生産とOEMへの納入に遅れが生じた。しかし、世界中でワクチン接種の動きが活発化しているため、市場は徐々に回復し、革新的で持続可能なセンターコンソール・ソリューションに引き続き焦点を当てながら、変化する消費者環境に適応していくと予想される。
セグメント分析
世界の自動車用センターコンソール市場は、材料、部品、車両、デザイン、流通チャネル、地域によって区分される。
高級車への投資の増加
レザーは、自動車用センターコンソールの世界市場において1/4近いシェアを占めており、素材カテゴリの成長セグメントである。高級車の成長は、皮革材料の主要な市場牽引要因である。本革は、動物の皮や皮、通常は牛を使用して作成されます。
高級車のセンターコンソールはこの高級素材で作られている。本革は、高級感のある外観と手触り、魅力的な自然の変化とシボ模様を持っています。本革は非常に嗜好性が高いが、高価であり、品質と外観を保つために適切な手入れとメンテナンスが必要である。
地理的分析
電気自動車(EV)の普及が進むアジア太平洋地域
アジア太平洋地域は自動車用センターコンソールの世界市場で大きなシェアを占めており、インド、中国、日本といった国々が大きなシェアを占めている。インドは発展途上国の一つであり、市場の1/3を占めている。インドでは電気自動車の普及が著しい。EVの普及に伴い、EVに特化した機能やコントロールに対応するためにカスタマイズされたセンターコンソールの需要が高まると予想される。
中国は世界最大の自動車生産・消費国であり、アジア太平洋地域には世界最大級の自動車市場がある。自動車用センターコンソールの市場は、中国やインドなどの国々における自動車需要の高まりと、この地域における主要プレーヤーの存在によって成長している。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、Magna International Inc、Faurecia、トヨタ紡織株式会社、Yanfeng Automotive Interiors、Grupo Antolin、IAC Group、Johnson Controls International Plc、Lear Corporation、Inteva Products、Visteon Corporationなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- 材料、コンポーネント、車両、デザイン、流通チャネル、地域に基づく自動車センターコンソールの世界市場セグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発を分析することで、商機を見極めます。
- 自動車用センターコンソール市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
自動車用センターコンソールの世界市場レポートは、約77表、78図、220ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Component
3.3. Snippet by Vehicle
3.4. Snippet by Design
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in Demand for Electric Vehicles
4.1.1.2. Rising Eco-Friendly Initiatives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Production Costs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Plastic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Leather
7.4. Metal
7.5. Others
8. By Component
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
8.2. Storage Compartment*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Armrest
8.4. Cup Holders
8.5. Controls and Connectivity
8.6. Others
9. By Vehicle
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
9.2. Passenger Vehicle *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial Vehicle
9.3.1. Light Commercial Vehicles (LCVs)
9.3.2. Heavy Commercial Vehicles (HCVs)
10. By Design
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Design
10.2. Full Floor Consoles*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. High-mounted Consoles
10.4. Low-mounted Consoles
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Original Equipment Manufacturers (OEMs)*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Aftermarket
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Magna International Inc*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Faurecia
14.3. Toyota Boshoku Corporation
14.4. Yanfeng Automotive Interiors
14.5. Grupo Antolin
14.6. IAC Group
14.7. Johnson Controls International Plc
14.8. Lear Corporation
14.9. Inteva Products
14.10. Visteon Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Automotive Center Console market reached US$ 81.3 billion in 2022 and is expected to reach US$ 128.1 billion by 2030 growing with a CAGR of 5.9% during the forecast period 2023-2030.
The growth of electric and autonomous vehicles is providing great opportunities for manufacturers to develop innovative center console designs that cater to the specific needs and preferences of these vehicles' occupants. Furthermore, rising consumers' preference for comfortable and convenient driving experiences is driving the global automotive center console market.
Asia-Pacific is the fastest-growing automotive center console market covering more than 53.3% share globally. The region’s growth is due to the presence of well-established automotive industries and the presence of highly competitive companies based, with both local and international manufacturers. Companies are investing in research and development to offer innovative and high-quality center console solutions in the region.
Market Dynamics
Rise in Demand for Electric Vehicles
Three markets—China, Europe and U.S.—have seen the vast bulk of electric car sales to date. China is the market leader, accounting for 60% of all electric vehicle sales worldwide in 2022. China currently has more electric vehicles on the road than any other country. The second and third-largest markets, Europe and U.S., both had rapid growth in 2022, with sales rising by 15% and 55%, respectively.
Furthermore, in this decade and beyond, it is anticipated that ambitious governmental initiatives in major economies, like the Fit for 55 package in the European Union and the Inflation Reduction Act in U.S., will further raise the market share for electric vehicles. Around 60% of all new automobiles sold in China, the EU and U.S. are expected to be electric by the year 2030. The above rising number in EV sales is creating huge opportunities for the automotive center consoles to invest in the market leading to driving the product’s growth.
Rising Eco-Friendly Initiatives
The growing incorporation of sustainable materials and adoption of environmentally responsible manufacturing processes, aimed to reduce the overall carbon footprint. This includes sourcing materials from renewable sources and optimizing energy consumption during production. Companies are investing in adopting materials for automotive center consoles which have less carbon footprint and offer efficient functions as compared to other materials.
Furthermore, Many automakers include environmentally friendly programs in their CSR strategy. Companies can improve their brand image and draw in eco-friendly customers by adopting sustainable practices, such as the usage of eco-friendly center consoles.
High Production Costs
Integration of advanced technologies to improve customer experience adds to the overall production cost of automotive center consoles. The incorporation of advanced technology into center consoles with integrated infotainment systems, touch-screen displays, wireless charging and connectivity capabilities results in higher production costs.
Furthermore, the growing use of eco-friendly and sustainable materials due to their reduce carbon footprinting is another factor for the high cost of the product. These materials require extra processing and are followed by disruptions in the supply chain, such as shortages of raw materials or components which can impact production and lead to delays in delivery and the increased price of center consoles to OEMs.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic led to disruptions in global supply chains, affecting the availability of raw materials and components required for manufacturing center consoles. Factory closures, shipping delays and reduced production capacity contributed to supply chain challenges.
Furthermore, to reduce the spread of the virus, many automotive manufacturing facilities worldwide temporarily shut down or operated at reduced capacity. This resulted in delays in center console production and delivery to OEMs. However, due to the rising vaccination drive across the globe., the situation is evolving hence the market is expected to gradually recover and adapt to the changing consumer landscape, with a continued focus on innovative and sustainable center console solutions.
Segment Analysis
The global automotive center console market is segmented based on material, component, vehicle, design, distribution channel and region.
Rising Investments in Luxury Vehicles
Leather is a growing segment in the material category which has covered nearly 1/4th share in the global automotive center console market. The growth of luxury vehicles is a major market driving factor for leather material. Genuine leather is created using an animal's hide or skin, usually cattle.
The center consoles of high-end and luxurious vehicles are made of this premium material. Genuine leather has a luxurious appearance and feel, as well as attractive natural variances and grain patterns. While genuine leather is highly desirable, it can be more expensive and requires proper care and maintenance to preserve its quality and appearance which acts as a major market hampering factor for the segment.
Geographical Analysis
Asia-Pacific Increasing Adoption of Electric Vehicles (EVs)
Asia-Pacific holds a significant share of the global automotive center console market and countries like India, China and Japan hold a major share in it. India is among the developing economy making it cover 1/3rd of the market. India has seen significant growth in the adoption of electric vehicles. As EVs gain popularity, the demand for customized center consoles to accommodate EV-specific features and controls is expected to increase.
China is the world's largest producer and consumer of cars and Asia-Pacific is home to some of the largest automotive markets in the world. The market for automotive center consoles has grown as a result of the rising demand for automobiles in nations like China and India and the presence of key players in the region.
Competitive Landscape
The major global players include Magna International Inc, Faurecia, Toyota Boshoku Corporation, Yanfeng Automotive Interiors, Grupo Antolin, IAC Group, Johnson Controls International Plc, Lear Corporation, Inteva Products and Visteon Corporation.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global automotive center console market segmentation based on material, component, vehicle, design, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of automotive center console market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global automotive center console market report would provide approximately 77 tables, 78 figures and 220 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Component
3.3. Snippet by Vehicle
3.4. Snippet by Design
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in Demand for Electric Vehicles
4.1.1.2. Rising Eco-Friendly Initiatives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Production Costs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Plastic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Leather
7.4. Metal
7.5. Others
8. By Component
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
8.2. Storage Compartment*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Armrest
8.4. Cup Holders
8.5. Controls and Connectivity
8.6. Others
9. By Vehicle
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
9.2. Passenger Vehicle *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial Vehicle
9.3.1. Light Commercial Vehicles (LCVs)
9.3.2. Heavy Commercial Vehicles (HCVs)
10. By Design
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Design
10.2. Full Floor Consoles*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. High-mounted Consoles
10.4. Low-mounted Consoles
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Original Equipment Manufacturers (OEMs)*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Aftermarket
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Design
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Magna International Inc*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Faurecia
14.3. Toyota Boshoku Corporation
14.4. Yanfeng Automotive Interiors
14.5. Grupo Antolin
14.6. IAC Group
14.7. Johnson Controls International Plc
14.8. Lear Corporation
14.9. Inteva Products
14.10. Visteon Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/15 10:26

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