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自動車用フィルターの世界市場 - 2023-2030


Global Automotive Filters Market - 2023-2030

市場概要 自動車用フィルターの世界市場は、2022年に108億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.0%で成長し、2030年には136億米ドルに達すると予測されている。 世界の自動車用フィルター市場は、予... もっと見る

 

 

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2023年7月27日 US$4,350
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サマリー

市場概要
自動車用フィルターの世界市場は、2022年に108億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.0%で成長し、2030年には136億米ドルに達すると予測されている。
世界の自動車用フィルター市場は、予測期間中に大きな変化を遂げると予想される。最新の自動車の長寿命化と最新のフィルターの性能向上により、需要の原動力はアフターマーケットへとシフトする。このシフトは、サードパーティのフィルターメーカーにとって、アフターマーケットで消費者向けに改良された新製品を開発する機会を創出する。
電気自動車や燃料電池自動車の普及と生産台数の増加に伴い、自動車メーカーは部品メーカーと提携して、これらの自動車専用に新しいフィルターを開発している。例えば、2022年10月、ドイツの高級車メーカーであるアウディは、アウディの電気自動車シリーズ用の新しい微粒子エアフィルターを開発するため、ドイツの自動車部品メーカーであるMANN+HUMMELとの提携を発表した。
市場ダイナミクス
世界の自動車生産台数の増加
COVID-19パンデミックの余波は、世界的な消費者需要の力強い回復を背景に、世界的な自動車の生産と販売の大幅な伸びを目の当たりにした。国際自動車工業会(OICA)のデータによると、2022年には乗用車と商用車が8,500万台近く生産され、前年比6%増となった。
最新の乗用車や商用車では通常、複数種類のフィルターが使用されるため、自動車生産の伸びは自動車用フィルターの需要増に直結する。さらに、新しく生産される自動車は一般的に、その運転寿命の間に何度もフィルター交換を必要とするため、長期的な乗数効果も生み出している。
フィルター技術の進歩
フィルター技術は近年大きく進歩し、ろ過効率の向上につながりました。これにより、ろ過される液体や空気から、より小さな粒子や汚染物質が確実に除去されます。合成繊維のような最新のフィルター媒体は、より優れたろ過能力を提供します。フィルターが最も小さな粒子を捕らえることができるため、流体や空気がより清浄になり、エンジンやその他の車両部品の保護が向上する。
フィルター媒体の組成と設計の改善により、使用寿命の長いフィルターが開発された。最新のフィルター材料は、自動車用フィルターがより高い流量と汚染物質負荷の増加に耐えることを可能にし、その結果、サービス間隔の延長につながった。フィルター技術の進歩は最新の自動車の需要に追いつき、世界市場の成長を牽引している。
自動車の整備間隔の長期化
製造技術と厳格な品質管理方法の進歩により、現代の乗用車と商用車は高い安全性と信頼性を持つようになった。また、フィルター技術やエンジン性能の大幅な向上にもつながっている。ほとんどの新型乗用車は、最初の半年から1年間は整備を必要としない。
整備間隔が長くなると、各種フィルターの交換頻度が減り、その結果、アフターマーケットにおける自動車用フィルターの需要が減る。整備間隔の長期化は、メンテナンス・コストの削減につながるため、自動車所有者にとっては非常に望ましいことである。しかし、交換頻度の低下は市場全体の需要を減少させるため、フィルターメーカーにとっては課題となる。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、自動車用フィルター市場に大きな影響を与えたロックダウンやその他の厳しい規制につながった。世界の自動車生産台数は大幅に減少したため、相手先商標製品メーカー(OEM)のフィルター需要に影響を与えた。パンデミックの間、自動車の使用が厳しく制限されたため、アフターマーケットにおける交換用自動車フィルターの需要も激減した。
大規模な予防接種キャンペーンにより患者数が徐々に減少したため、各国政府は制限を解除し始め、自動車生産が再開された。パンデミック後の世界需要は大幅に回復した。世界の自動車用フィルター市場は、パンデミック後の期間にも持続的な成長を遂げる可能性が高い。
AIの影響分析
ビッグデータ分析と機械学習は、自動車用フィルター設計の改善に大きな影響を与えそうだ。様々な条件下での何千時間ものフィルター運転からなるレガシーデータを調査・分析することで、設計の改善を図ることができる。フィルターの性能と耐久性の大幅な向上につながる可能性がある。
さらに、人工知能(AI)対応のロボット工学の利用は、生産効率の向上と無駄の削減を伴う、より合理化された製造工程につながる。これにより、自動車用フィルターの製造品質と耐久性が大幅に向上し、製造コストが削減される。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシア・ウクライナ戦争は、欧州の自動車用フィルター市場に大きな影響を与えた。欧州連合(EU)と米国による制裁措置の発動により、多くの西側自動車部品メーカーがロシアでの事業を停止した。ロシアの自動車産業は、西側ブランドの撤退によって空いた穴を埋めるために中国メーカーに目を向けた。ロシアの地場メーカーの多くも、自動車用フィルターの生産を強化している。
さらに、ウクライナとロシアの両国は、戦争努力により、戦車やその他の装甲車用の自動車用フィルターの需要が増加する。ロシアのガス供給の途絶に起因する欧州のエネルギー危機は、欧州の自動車フィルターメーカーの生産コストを上昇させる可能性が高い。
セグメント分析
世界の自動車用フィルター市場は、フィルター、車両、エンドユーザー、地域によって区分される。
自動車メンテナンスの必要性から、アフターマーケットが自動車用フィルターの最大需要を生み出す
自動車用フィルターは、自動車の運転寿命を通じて交換が必要となるため、アフターマーケットが最も大きなエンドユーザーとなっている。定期的なフィルター交換は、自動車の性能を最適化するために不可欠である。そのため、車両の所有者は、車両の性能と寿命を確保するために定期的な交換を実施している。
さらに、車両のメンテナンスのほとんどは、独立したガレージや第三者の修理工場で行われるのが一般的である。これらの修理工場は、アフターマーケットから予備部品や交換部品を調達している。多くの自動車所有者は、一般的に、コスト面を考慮し、OEMブランドのフィルターよりもサードパーティのアフターマーケット・フィルターを好む。
地理的分析
SUV販売の拡大が北米市場の成長を促進
北米は世界の自動車用フィルター市場のほぼ3分の1を占めている。北米は自動車産業が発達しており、Ford Motor CompanyやGeneral Motorsといった主要グローバルブランドがこの地域に拠点を置いている。北米はまた、電動モビリティや自律走行車などの新しい自動車技術を採用する最前線にある。
自動車コンサルタント会社JATO Dynamicsのデータによると、2022年の米国における自動車販売台数の53.5%近くをSUVが占める。ガソリン価格の上昇やサプライチェーンの不安定さにもかかわらず、SUVの販売は力強い伸びを続けている。
国内自動車メーカーや多国籍自動車メーカーは、消費者の需要増に対応するため、SUVの新型モデルやアップグレードモデル、さらには電気自動車を発売している。例えば、フォードは2023年3月、米国市場で人気のSUVエクスプローラーのEV版を発売した。SUVの大型エンジンと高負荷性能により、フィルター交換の間隔が短くなるため、米国ではSUV所有者の自動車用フィルター需要が増加している。
競合状況
主なグローバルプレイヤーは、Mahle GmbH、Robert Bosch GmbH、Denso Corporation、Donaldson Company, Inc.、Sogefi SpA、Parker Hannifin Corporation、Fildex Filters Canada、K&N Engineering, Inc.、Mann+Hummel、Hengst SEなどである。
レポートを購入する理由
- フィルター、車両、エンドユーザー、地域に基づく自動車用フィルターの世界市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 自動車用フィルター市場レベルの数多くのデータを全セグメントで収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピング(Excel版)。
自動車用フィルターの世界市場レポートは、約57の表、58の図、190ページを提供します。
対象読者
- 自動車メーカー
- 自動車部品メーカー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Filter
3.2. Snippet by Vehicle
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Global Vehicle Production
4.1.1.2. Advancements in Filter Technology
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Longer Vehicle Servicing Intervals
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Filter
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Filter
7.2. Gasoline Filters*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Diesel Filters
7.4. Oil Filters
7.5. Air Filters
7.6. Coolant Filters
8. By Vehicle
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
8.2. Two Wheelers*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Passenger Vehicles
8.4. Commercial Vehicles
8.4.1. Light Commercial Vehicles (LCV)
8.4.2. Heavy Commercial Vehicles (HCV)
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Original Equipment Manufacturer (OEM)*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Aftermarket
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Target Audience
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Target Audience
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Mahle GmBH*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Filter Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. Robert Bosch GmbH
12.3. Denso Corporation
12.4. Donaldson Company, Inc.
12.5. Sogefi SpA
12.6. Parker Hannifin Corporation
12.7. Fildex Filters Canada
12.8. K&N Engineering, Inc.
12.9. Mann+Hummel
12.10. Hengst SE
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Automotive Filters Market reached US$ 10.8 billion in 2022 and is expected to reach US$ 13.6 billion by 2030, growing with a CAGR of 3.0% during the forecast period 2023-2030.
The global automotive filters market is expected to undergo a significant shift over the forecast period. Increasing longevity of modern vehicle and improved performance of modern filters, will shift the demand dynamics towards the aftermarket. The shift will create opportunities for third party filter manufacturers to develop new and improved products for consumers in the aftermarket.
With rising adoption and production of electric and fuel cell vehicles, automotive manufacturers are partnering with component manufacturers to develop new filters for exclusive use in these vehicles. For instance, in October 2022, the German luxury carmaker Audi announced a partnership with German auto component manufacturer MANN+HUMMEL, to develop a new particulate air filter for Audi’s range of electric vehicles.
Market Dynamics
Rising Global Vehicle Production
The aftermath of the COVID-19 pandemic has witnessed a significant growth in production and sale of vehicle globally on the back of a strong rebound in global consumer demand. According to data from the International Organization of Motor Vehicle Manufacturers (OICA), nearly 85 million passenger and commercial vehicles were manufactured in 2022, an increase of 6% from the year before.
The growth in vehicle production directly corresponds to an increase in demand for automotive filters, since a modern passenger car or commercial vehicle typically utilizes multiple types of filters. Furthermore, it also generates a long-term multiplier effect, since newly produced vehicles generally require a number of filter replacements over the course of their operational lives.
Advancements in Filter Technology
Filter technology has advanced significantly in recent years leading to improvements in filtration efficiency, which ensures the removal of smaller particles and contaminants from the fluid or air being filtered. Modern filter media, such as synthetic fibers offer better filtration capabilities. The filters can capture the tiniest of particles, thus providing cleaner fluids and air and leading to better protection of the engine and other vehicle components.
Improvements in filter media composition and design have led to the development of filters with an extended operational life. Modern filter materials, enable automotive filters to withstand higher flow rates and increased contaminant loads, thus leading to extended service intervals. The advancements in filter technology have kept pace with the demand of modern automobiles and have driven global market growth.
Longer Vehicle Servicing Intervals
Advances in manufacturing technology and stringent quality control methods have made modern passenger and commercial vehicles highly safe and reliable. It has also led to significant improvements in filter technology and engine performance. Most new passenger cars do not require servicing for the first six months to one year.
Longer service intervals results in less frequent replacement of various filters, which in turn generates less demand for automotive filters in the aftermarket. Longer servicing intervals are highly desirable for vehicle owners as it leads to reduced maintenance costs. However, it represents a challenge for filter manufacturers as less frequent replacement reduces overall demand in the market.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic led to lockdowns and other stringent restrictions which greatly affected the automotive filters market. Global automotive production fell drastically, thus affecting the demand for filters from original equipment manufacturers (OEMs). As vehicle usage was severely restricted during the pandemic, demand for replacement automotive filters in the aftermarket also reduced drastically.
With progressively reducing caseloads due to a major vaccination campaign, governments started lifting restrictions and automotive production resumed. Global demand witnessed significant recovery in the post-pandemic period. The global automotive filters market is likely to witness sustained growth in the post-pandemic period.
AI Impact Analysis
Big data analysis and machine learning is likely to have a major impact on improving automotive filter design. Legacy data consisting of thousands hours of filter operation under varying conditions can be studied and analyzed to make improvements in design. It can lead to significant improvements in filter performance and durability.
Furthermore, the usage of artificial intelligence (AI)-enabled robotics will lead to more streamlined manufacturing processes with improved production efficiency and reduced wastage. It will significantly improve the build quality and durability of automotive filters and lower production costs.
Russia- Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine has had major ramifications for the European automotive filters market. Many western automotive component manufacturers ceased operations in Russia due to the imposition of sanctions by the European Union (EU) and U.S. The Russian automotive industry has turned to Chinese manufacturers to fill the void left by the departure of western brands. Many local Russian manufacturers are also ramping up production of automotive filters.
Furthermore, both Ukraine and Russia will experience increased demand for automotive filters for tanks and other armored vehicles due to the war effort. The energy crisis in Europe caused due to the disruptions in Russian gas supplies is likely to increase production costs for European automotive filter manufacturers.
Segment Analysis
The global automotive filters market is segmented based on filter, vehicle, end-user and region.
Due to Vehicle Maintenance Needs, the Aftermarket Generates the Largest Demand for Automotive Filters
The aftermarket generates is the larger end-user for automotive filters, as they require replacement throughout the operational life of the vehicle. Regular filter replacements are essential for optimal performance of the vehicle. Therefore, vehicle owners undertake periodic replacement to ensure the performance and longevity of their vehicles.
Furthermore, most of the vehicle maintenance typically occurs in independent garage and third party repair shops. The shops source their spare and replacement parts from the aftermarket. Many vehicle owners generally prefer third party aftermarket filters over OEM branded filters due to cost considerations.
Geographical Analysis
Growing SUV Sales Propels Market Growth in North America
North America accounts for nearly a third of the global automotive filters market. North America has a well-developed automotive industry, with major global brands such as Ford Motor Company and General Motors being based in the region. North America is also at the forefront of adopting new automotive technologies such as electric mobility and autonomous vehicles.
Sports utility vehicles (SUVs) remains the most popular choice among North American consumers, especially in U.S. According to data from automotive consultancy JATO Dynamics, SUVs accounted for nearly 53.5% of vehicle sales in the U.S. in 2022. Despite higher gasoline prices and supply chain volatilities, SUVs have continued to experience strong growth in sales.
Domestic and multinational automakers are launching new and upgraded SUV models as well as their electric versions to cater to rising consumer demand. For example, in March 2023, Ford launched the EV version of its popular Explorer SUV in the U.S. market. The bigger engines and heavy duty performance of SUV necessitates filter changes at shorter intervals, thus leading to increased demand for automotive filters from SUV owners in U.S.
Competitive Landscape
The major global players include Mahle GmbH, Robert Bosch GmbH, Denso Corporation, Donaldson Company, Inc., Sogefi SpA, Parker Hannifin Corporation, Fildex Filters Canada, K&N Engineering, Inc., Mann+Hummel and Hengst SE.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global automotive filters market segmentation based on filter, vehicle, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of automotive filters market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global automotive filters market report would provide approximately 57 tables, 58 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Automotive Manufacturers
• Automotive Component Manufacturers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Filter
3.2. Snippet by Vehicle
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Global Vehicle Production
4.1.1.2. Advancements in Filter Technology
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Longer Vehicle Servicing Intervals
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Filter
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Filter
7.2. Gasoline Filters*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Diesel Filters
7.4. Oil Filters
7.5. Air Filters
7.6. Coolant Filters
8. By Vehicle
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
8.2. Two Wheelers*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Passenger Vehicles
8.4. Commercial Vehicles
8.4.1. Light Commercial Vehicles (LCV)
8.4.2. Heavy Commercial Vehicles (HCV)
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Original Equipment Manufacturer (OEM)*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Aftermarket
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Target Audience
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Filter
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Target Audience
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Mahle GmBH*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Filter Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. Robert Bosch GmbH
12.3. Denso Corporation
12.4. Donaldson Company, Inc.
12.5. Sogefi SpA
12.6. Parker Hannifin Corporation
12.7. Fildex Filters Canada
12.8. K&N Engineering, Inc.
12.9. Mann+Hummel
12.10. Hengst SE
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/15 10:26

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