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北米の飲料用ストロー市場 - 2022-2029


North America Drinking Straw Market - 2022-2029

市場概要 北米の飲料用ストロー市場は、2022年に32億844万米ドルとなり、2029年には年平均成長率5.26%で50億9,980万米ドルに達すると予測されている。 飲料用ストローは、飲料を摂取するために使用される円筒形... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$3,750
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サマリー

市場概要
北米の飲料用ストロー市場は、2022年に32億844万米ドルとなり、2029年には年平均成長率5.26%で50億9,980万米ドルに達すると予測されている。
飲料用ストローは、飲料を摂取するために使用される円筒形の中空チューブである。プラスチックや紙など様々な素材がある。ストローは、ホテル、カフェ、クイックサービス&フードチェーン店、ラウンジ、路上飲食店、住宅、アパートなどで広く使われている。最近では、プラスチック製ストローに関する世界的な厳しい政府規則や規制のため、堆肥化や生分解が可能な飲料用ストローが使用されるようになっている。そのため、いくつかの大手メーカーは、プラスチックによる汚染を避けるため、紙ベースやリサイクル可能なストローを発売している。
市場成長の原動力となっているのは、北米の食品・飲料業界の活況であり、消費者の嗜好や好みの変化により、食品・飲料のカスタマイズ化が進んでいる。同市場では、国際的およびローカルなレストラン、ホテル、カフェ・チェーンが増加しており、飲料用ストローの需要が増加している。
市場ダイナミクス
国際的なレストランやカフェチェーンの増加が、この地域の飲料用ストローの市場動向を後押ししている。
国際的なレストランやカフェチェーンの増加が、この地域のストロー市場を後押ししている。
北米では、ほとんどのレストランでストローが常備されている。外食レストラン、カフェチェーン、ジュースセンターなどでは、透明なストレートストローが好まれる。飲料用ストローは、幅7.75インチ、ラップ付き、ラップなしが一般的です。幅7.75インチのストローが最も一般的で、巻いたり巻かなかったりするタイプもあります。
ストローは、バー、アイスクリーム・パーラー、売店、ファーストフード店などで、さまざまな形で使用されている。パブ、ラウンジ、ホテルでのストローの販売は大きな利益をもたらすだろう。一方、カフェのストロー売上はここ数年、年平均で伸びている。
施設部門、特に企業環境における需要の伸びも楽観視できそうだ。さらに、メーカーは教育や医療分野でより大きな利益を得るために、ホワイトスペースをターゲットにすることができる。
レストランにおけるデリバリーやテイクアウトの設備は徐々に需要が伸びており、現在の情勢下で利益を維持するための鍵となる。特定の州ではコロナウイルスの流行に関連してレストランが禁止されているため、食事をする選択肢が制限されている。同社は引き続き、集荷、配送、カーブサイド集荷、宅配オプションを提供するようサービスを多様化することで、収益を改善し、この不況に対処していく。
プラスチック製飲料用ストローの使用に関する厳しい規制が、同製品の市場成長を妨げる。
北米におけるプラスチック製品の使用に対する否定的な感情の高まりは、プラスチック製飲料用ストローの需要に大きな影響を与えている。例えば、米国のサンフランシスコではレジ袋禁止令が施行され、2010年から2017年にかけて地元の浜辺のプラスチックごみが72%減少した。
使い捨てプラスチックに反対する活動は、プラスチックごみの悪影響に関するビデオがいくつか上映された後、2015年に特にプラスチックストローに対して始まった。このため、ワシントン州シアトルやバークリー等の米国の都市は、それぞれの都市で様々な禁止措置を実施することで、プラスチック製ストローの使用を排除すると発表している。
プラスチック製飲料用ストローのカテゴリーは、プラスチック製ストローの使用禁止により、予測期間中に需要がマイナスになると予測されている。現在、多くの企業、町、州が使い捨てストローを違法としている。
いくつかの地域のレストランやカフェ・フランチャイズは、店舗からプラスチック製ストローを撤去し、より持続可能な紙製ストローで代用することに合意したことを確認している。例えば、スターバックスとマクドナルドは全店でプラスチック製ストローの使用を廃止した。スターバックスは2020年までにプラスチック製ストローを廃止する予定だ。
さらに北米では、消費者や企業が進んでストローを減らそうとするキャンペーンやイベントが、全国ストロー・デー(National Skip the Straw Day)、ストロー・ウォーズ(Straw Wars)、ストロー・サック(Straws Suck)、最後のプラスチック・ストロー(The Last Plastic Straw)、ワン・レス・ストロー(One Less Straw)、ノー・ストロー・プリーズ(No Straw Please)など、地域的・全国的に数多く行われている。これらすべての要因が、飲料用ストロー(主にプラスチック製ストロー)の市場成長を妨げている。
COVID-19影響分析
北米の飲料用ストロー市場はCOVID-19の影響を受けている。飲料用ストローはレストラン、カフェ、ホテル、バー、ラウンジ、映画館、モーテルなどで最も一般的に使用されるため、2020年4月以降、これらの外食産業はいくつかの国で閉鎖されている。そのため、飲料用ストローの売上の大部分は2020年12月以降減少した。
6月以降、米国とカナダで甘味飲料、ソフトドリンクなどの販売が増加したため、ストローの需要はわずかに増加した。今後、いくつかの国でレストラン、ホテル、カフェなどの再開が予定されており、ストローの需要が増加する。
COVID-19パンデミックの間、北米政府は飲料用ストロー分野を支援するイニシアチブを取っていない。理由はいくつかあるが、ストローは実用品ではなく、より便利なものだからである。政府は必要不可欠な医療やその他の緊急サービスを提供することに重点を置いているため、どの国もイニシアチブをとっていない。
しかし、COVID-19の流行が終息すれば、飲料用ストローの需要は増加するだろう。
セグメント分析
北米の飲料用ストロー市場は、素材、形状、エンドユーザー、国によって区分できる。
様々なレストランやカフェからのプラスチック製飲料用ストローへの高い需要が、この地域のこのセグメントの市場動向をエスカレートさせている。
北米の飲料用ストロー市場は、素材別にプラスチック、紙、金属、竹、その他(シリコン、ガラス麦)に区分される。プラスチック製ストローが最も高いシェアを占めている。プラスチック製飲料用ストローは、ポリプロピレン樹脂とポリスチレンに可塑剤、着色剤、酸化防止剤、安定剤、充填剤を混ぜて作られる。これらの材料は粉末状で入手でき、ホッパーを通過し、モーター駆動のグラインダー技術を使って長時間加熱することで押し出される。
このように、押出機は、必要なサイズごとに溶融ミキサーを絞る。穴は、必要な大きさ、形状、直径に応じて設定されます。
プラスチック製飲料用ストローの使用量は、消費支出の増加や、ホテル、レストラン、映画館などへの人々の支出の増加に伴い、急速に増加している。Blue-Growth Organizationによると、米国ではストローの使用量は1日約5億本と推定され、国民1人当たり1日平均1.6本である。この成長は主に、ホテル、レストラン、映画館、ショッピングモールなどで飲料や飲み物の消費が増えたためである。
しかし、COVID-19の発生は北米の飲料用ストロー市場にマイナスの影響を与えている。さらに、プラスチック消費削減のための政府政策の増加は、北米のプラスチック製飲料用ストロー市場に深刻な影響を与えている。
例えば、2020年9月23日、ロンドンを拠点とするプライベート・エクイティ会社IWキャピタルは、使い捨てプラスチックをなくすという同社の使命を促進するため、約1170万米ドルを投資した。
トランセンド社は、完全に堆肥化可能な、紙と繊維をベースとしたパッケージの開発を専門としており、使い捨てプラスチック製ストローやその他の関連製品を管理・排除するのに役立っている。
国別分析
北米におけるストローの需要は、人々の間で冷たい飲料やソフトドリンクの消費が伸びていることと、同地域での消費支出の増加により増加した。
北米におけるストローの需要は、飲料、コールドドリンク、ソフトドリンクの消費の増加と個人消費の増加により増加した。北米の国立公園サービス政府機関によると、使い捨てパッケージ飲料の推定消費量は、1人当たり1日平均1.6本のストローが使用されている。
これは全米平均に基づくと、米国では5歳から65歳の間に1人当たり1日約38,000本のストローを使用することになる。北米では、子供たちが毎年平均30ガロン以上の砂糖入り飲料を消費しており、これがストロー市場を牽引している。
米国では砂糖入り飲料の消費量が急増し、家庭レベルでのストローの使用量がさらに増加しているため、この地域の飲料用ストロー市場の需要が高まっている。北米では砂糖入り飲料の消費量が最も多く、西部の約61%、南部の約67%、中西部の約59%、北東部の約68%が砂糖入り飲料を1日1回以上飲むと回答している。
北米の生活者の平均飲用カロリーは、家庭で52%、外出先で48%である。これらの要因が、この地域の砂糖入り甘味飲料に必要なストローの需要を押し上げている。
競争状況
北米の飲料用ストロー市場は、地元企業との競争が激しい。市場の成長に貢献している主要企業には、Hoffmaster Group, Inc、Huhtamaki、Pactiv Evergreen、Southeastern Liquid Analyzers, Inc、StoneStraw Limited、Absolute Custom Extrusions Inc、Stora Enso Oy、FinalStraw、klean canteen、Aardvark Strawsなどがある。
主要企業は買収、製品投入、提携などいくつかの成長戦略を採用しており、北米の飲料用ストロー市場の成長に貢献している。
- 2021年4月、D&Wファインパックはイーストマンと提携し、堆肥化可能な市販の飲料用ストロー「New Earth Smart」を発売した。Earth Smartストローは、Eastman社のAventa Renewを使用した最初の製品である。この新しく開発された素材は、Biodegradable Products Institute(BPI)により、商業的に堆肥化可能であることが認定されている。
- 2021年2月、H.B.フラーはスイフトタック5730グレードを使用した新世代の高性能接着剤を発売し、消費者に安全で耐液性のある、高速で動く機械と持続可能性の向上のために設計された紙ストローを作りました。
フタマキ
概要フタマキは、消費者向けパッケージ、フードサービス用容器、食品・飲料用フレキシブル&ファイバーパッケージングを製造している。世界35カ国に80の製造拠点を持つ。欧州、中東、北米、アジア、南米の生産拠点から世界市場にサービスを提供している。
軟包装は、ペットフード、衛生・ヘルスケア製品など、より幅広い消費者製品に使用されている。ファイバー・パッケージング部門は、紙ストロー、紙コップ、クラフト紙箱などの再生ファイバー製品で構成され、卵や果物の包装などの生鮮品包装に使用される。外食用パッケージング製品は、使い捨て食器製品、アイスクリーム容器、その他消費財パッケージング製品で構成されている。
製品ポートフォリオ:同社は飲料用ストローの製品ポートフォリオを持っている:
- 紙製ストロー紙製ストロー:フタマキの紙製ストローは、100%PEFC認証のバージンクラフト紙から作られている。認証された持続可能な管理の森林から調達された紙を使用しています。安全で自然なペーパーストローは、飲み物を提供するための持続可能で責任ある選択です。
- FDAを含む主要な食品安全認証を有する食品グレードの紙は、ヨーロッパ、中国、米国で食品安全に関する試験と認証を受けています。紙の基材は、ドイツのISEGAによって直接食品に接触することが認証されています。
主な展開
- 2019年5月、フタマキは北アイルランドに紙ストロー製造施設を設立した。製造施設はベルファスト近郊の北アイルランドのアントリムにある。この開発により、ペーパーストローなど同社の紙ベースの製品ラインは拡大する。
レポートを購入する理由
- 北米の飲料用ストロー市場を素材、形状、エンドユーザー、国別に細分化し、主要な商業資産とプレーヤーをハイライトします。
- トレンドや共同開発案件を分析することで、オゾン発生器市場における商機を特定します。
- 北米の飲料用ストロー市場レベルの4/5区分ポイントを数千点収録したExcelデータシート。
- 徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の結果、最も関連性の高い分析が冷静にまとめられたPDFレポート。
- すべての主要市場プレーヤーの主要製品のエクセルによる製品マッピング
北米の飲料用ストロー市場レポートは約51の市場データ表、42の図表、208ページを提供します。
対象読者
- サービスプロバイダー/バイヤー
- 食品・飲料会社
- 研究機関
- メーカー
- ヘルスケア
- 消費財メーカー
- 流通業者

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目次

1. North America Drinking Straw Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. North America Drinking Straw Market – Market Definition and Overview
3. North America Drinking Straw Market – Executive Summary
3.1. Market Snippet by Material
3.2. Market Snippet by Shape
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Country
4. North America Drinking Straw Market-Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The rising number of international restaurants and cafe chains is boosting the market trend for drinking straws in the region
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent regulation regarding the usage of plastic drinking straws hurdles the market growth for the product
4.1.3. XX
4.1.4. Opportunity
4.1.4.1. xx
4.1.5. Impact Analysis
5. North America Drinking Straw Market – Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. North America Drinking Straw Market – COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.3.1. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.4. Manufacturers Strategic Initiatives
6.5. Conclusion
6.6. Others
7. North America Drinking Straw Market – By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Plastic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Paper
7.4. Metal
7.5. Bamboo
7.6. Others
8. North America Drinking Straw Market – By Shape
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape
8.2. Straight Drinking Straws*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. U-Shape Drinking Straws
8.4. Telescopic Drinking Straws
9. North America Drinking Straw Market – By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Foodservice *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Institutional
9.4. Household
10. North America Drinking Straw Market – By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. U.S.
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key North America-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3. Canada
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key North America-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4. Mexico
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key North America-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. North America Drinking Straw Market – Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. North America Drinking Straw Market- Company Profiles
12.1. Hoffmaster Group Inc *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Type Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Huhtamaki
12.3. Pactiv Evergreen
12.4. Southeastern Liquid Analyzers, Inc
12.5. StoneStraw Limited
12.6. Absolute Custom Extrusions Inc
12.7. Stora Enso Oy
12.8. FinalStraw
12.9. klean canteen
12.10. Aardvark Straws
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. North America Drinking Straw Market – Premium Insights
14. North America Drinking Straw Market – DataM
14.1. Appendix
14.2. About Us and Services
14.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The North America drinking straw market valued USD 3,208.44 million in 2022 and it is expected to grow at a CAGR of 5.26% to reach USD 5,099.80 million by 2029.
A drinking straw is a cylindrical hollow tube used to consume a beverage. It can be made up of plastics, paper and many others. Drinking straws are widely used in hotels, cafes, quick service & food chain restaurants, lounges, roadside eateries, residential houses and apartments. Recently compostable and biodegradable drinking straws have been used due to stringent government rules and regulations globally on plastic straws. Hence several leading manufacturers are launching paper-based and recyclable straws to avoid pollution through the plastic.
The market growth is driven by the booming food and beverage industry in North America with the changing consumer preferences and tastes, which has led to the customization of food and beverage. The market is witnessing an increase in the number of international and local restaurants, hotels and café chains, increasing the demand for drinking straws.
Market Dynamics
The rising number of international restaurants and cafe chains is boosting the market trend for drinking straws in the region.
The rising number of international restaurants and cafe chains is boosting the market trend for drinking straws in the region
Most restaurant in North America has their customers drinking straws with them. The transparent, straight straws are mostly preferred in food service restaurants, cafe chains, juice centers etc. All typical sizes of beverage straws use different sizes of drinking straws, with 7.75 inches wide with wrapped or unwrapped is the most common one. The drinking straws with good quality are built to match all typical sizes of beverages.
Different forms of straw may be used in bars, ice cream parlors, concession stands and fast-food restaurants. Sales of straws in pubs, lounges and hotels will benefit greatly, although remarkable development can be seen in the immediate future in restaurants and motels. On the other hand, Cafes have reported average annual growth in straw sales in the recent past.
Growth in demand in the institutional sector, especially in corporate environments, also appears optimistic. Further, manufacturers can target white spaces for greater returns in the education and healthcare sectors.
Delivery and take-out facilities in restaurants are gradually growing in demand and are key to sustaining profits in the current climate. Restaurant bans related to the coronavirus pandemic in certain states restrict dine-in options. It will continue to improve its revenue and manage this recession by diversifying its offerings to provide pick-up, distribution, curbside pick-ups and home delivery options.
Stringent regulation regarding the usage of plastic drinking straws hurdles the market growth for the product
Growing negative sentiment on the use of plastic products in North America has greatly affected the demand for plastic drinking straws. For instance, San Francisco, U.S., implemented a plastic bag ban that resulted in a 72% decrease in plastic litter on local beaches from 2010 to 2017.
Activities against single-use plastic started in 2015, particularly against plastic straws, after some videos regarding the adverse effect of plastic garbage were shown in the videos. Because of this, U.S. cities such as Seattle, WA and Berkley, etc., have announced eliminating plastic straw use by implementing various bans in their cities.
The plastic drinking straw category is projected to experience negative demand development over the forecast period due to the plastic straw ban. Now many corporations, towns and states make disposable straws illegal.
Several regional restaurants and cafe franchises have confirmed that they have agreed to withdraw plastic straws from their stores and substitute them with more sustainable paper straws. For instance, Starbucks and McDonald's have removed all their stores from using plastic straws. Starbucks anticipates phasing out plastic straws by 2020.
Additionally, in North America, there have been many local and national campaigns and events for consumers and businesses to willingly decrease straws comprising National Skip the Straw Day, Straw Wars, Straws Suck, the Last Plastic Straw, One Less Straw and No Straw Please. All these factors hinder the market growth of drinking straws, mainly plastic straws.
COVID-19 Impact Analysis
The North America drinking straws market is adversely affected due to COVID-19 as several countries were in lockdown state. As drinking straws are most commonly used in restaurants, cafes, hotels, bars, lounges, cinema theaters and motels, these food services businesses have been closed since April 2020 in several countries. The majority of sales of drinking straws hence declined since December 2020.
After June, the demand for drinking straws has slightly increased due to increased sales of sweetened beverages, soft drinks, etc., in U.S. and Canada. The drinking straws market will slightly increase as several countries have planned to reopen restaurants, hotels, cafes and many more, raising the demand for drinking straws.
During the COVID-19 pandemic, the North American government has not taken any initiative to support the drinking straws sector. There are several reasons, including drinking straws are not utility products; they are more convenient. The government focused on providing essential healthcare and other emergency services; hence, no initiative has been taken by any country.
However, drinking straws will increase the demand as soon as the COVID-19 pandemic is over.
Segment Analysis
The North America drinking straw market can be segmented on material, shape, end-user and country.
High demand for plastic drinking straws from various restaurants and cafes has escalated the segment’s market trend in the region
The North America drinking straw market is segmented based on material into plastic, paper, metal, bamboo and others (silicone, glass wheat). Plastic drinking straw holds the highest market share out of the mentioned material. The plastic drinking straws are made from polypropylene resin and polystyrene mixed with plasticizers, colorants, antioxidants, stabilizers and fillers. These materials are available in powder form, passed through the hopper and extruded by long heating using motor-driven grinder technology.
Thus, the extruder squeezes the molten mixer as per the required size. The holes are set as per the required size, shape and diameter
The usage of plastic drinking straws is increasing faster with rising consumer spending and increasing people's expenditure on hotels, restaurants, cinema theaters, etc. According to the Blue-Growth Organization, in U.S., the estimated straw usage is around 500 million straws daily, with an average of 1.6 straws per capita per day. The growth is primarily due to increased consumption of beverages and drinks across hotels, restaurants, cinema theaters, malls etc.
However, an outbreak of COVID-19 has negatively impacted North America drinking straw market. Furthermore, increasing government policies toward reducing plastic consumption have severely challenged North America's plastic drinking straw market.
For instance, on Sept 23, 2020, IW Capital London-based private equity firm, invested around US$ 11.70 million to facilitate the company’s mission to eliminate single-use plastics.
The Company Transcend specializes in developing fully compostable, paper and fiber-based packaging, which helps to control and eliminate single-use plastic straws and other related products.
Country Analysis
The demand for straws in North America increased due to the growing consumption of the beverages cold and soft drinks among the people and rising consumer spending in the region
The demand for straws in North America increased due to the growing consumption of beverages, cold and soft drinks and rising consumer spending. According to the National Park Services Government Organization in North America, an estimated consumption of disposable package drinks is used at an average rate of 1.6 straws per person per day.
Based on national averages, this equates to each person in U.S. using around 38,000 straws per day between 5 and 65. In North America, children consume, on average, over 30 gallons of sugary drinks every year which propels the drinking straws market
Further rising usage of straws at the household level with the surge in sugar-sweetened beverages consumption by U.S. people have propelled the demand for the drinking straws market in this region. North America has the highest number of sugar-sweetened beverages, with around 61% from the West, 67% from the South, 59% in the Midwest and the highest 68% from the Northeast of North America reporting sugar-sweetened beverages one or more times per day consumption.
North America living population drinks, on average, 52% of SSB calories at home and 48% of SSB calories away from home. The mentioned factors have propelled the demand for the drinking straws required in the sugary sweetened beverages in this region.
Competitive Landscape
The North America drinking straw market is highly competitive with local companies. Some prime companies contributing to the market's growth are Hoffmaster Group, Inc, Huhtamaki, Pactiv Evergreen, Southeastern Liquid Analyzers, Inc, StoneStraw Limited, Absolute Custom Extrusions Inc, Stora Enso Oy, FinalStraw, klean canteen, Aardvark Straws and others
The major companies are adopting several growth strategies such as acquisitions, product launches and collaborations, contributing to North America's drinking straw market growth.
• In April 2021, D&W Fine Pack partnered with Eastman to introduce New Earth Smart commercially compostable drinking straws. Earth Smart straws are the first product to be made with Aventa Renew by Eastman. The newly developed material is certified commercially compostable by the Biodegradable Products Institute (BPI).
• In February 2021, H.B. Fuller launched a new generation of high-performance adhesives with Swift tak 5730 grade to create consumer-safe, liquid-resistant paper straws designed for fast-moving machines and improved sustainability.
Huhtamaki
Overview: Huhtamaki manufactures consumer packaging, food service containers and flexible & fiber packaging for food and beverage products. The company has 80 manufacturing units in 35 countries globally. The segment serves global markets from production units in Europe, the Middle East, North America, Asia and South America.
Flexible packaging is used for a broader range of consumer products, including pet food, hygiene and health care products. The fiber Packaging segment consists of recycled fiber products like paper straws, cups and kraft paper boxes used for fresh product packaging, such as egg and fruit packaging. Foodservice packaging products consist of disposable tableware products, ice cream containers and other consumer goods packaging products
Product Portfolio: The company has a product portfolio of drinking straws that includes:
• Paper Straws: Huhtamaki paper drinking straws are made from virgin kraft paper with 100% PEFC certification. Paper sourced from certified, sustainably managed forests. Safe and natural paper straws are a sustainable and responsible choice for serving drinks.
• Food-grade paper holding leading food safety certifications, including the FDA, has been tested and certified for food safety in Europe, China and U.S. The paper substrate is certified for direct food contact by ISEGA in German.
Key Development
• In May 2019, Huhtamaki established a paper straw manufacturing facility in Northern Ireland. The manufacturing facility is in Antrim, Northern Ireland, near Belfast. The company's paper-based product line, such as paper straws, will be expanded due to this development.
Why Purchase the Report?
• Visualize the North America drinking straw market segmentation by material, shape, end-user and country, highlighting key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the ozone generator market by analyzing trends and co-development deals.
• Excel data sheet with thousands of North America drinking straw market-level 4/5 segmentation points.
• PDF report with the most relevant analysis cogently put together after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping in excel for the key product of all major market players
The North America drinking straw market report would provide approximately 51 market data tables, 42 figures and 208 pages.
Target Audience 2022
• Service Providers/ Buyers
• Food & Beverage Companies
• Research Laboratory
• Manufacturers
• Healthcare
• Consumer Goods Companies
• Distributors



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Table of Contents

1. North America Drinking Straw Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. North America Drinking Straw Market – Market Definition and Overview
3. North America Drinking Straw Market – Executive Summary
3.1. Market Snippet by Material
3.2. Market Snippet by Shape
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Country
4. North America Drinking Straw Market-Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The rising number of international restaurants and cafe chains is boosting the market trend for drinking straws in the region
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent regulation regarding the usage of plastic drinking straws hurdles the market growth for the product
4.1.3. XX
4.1.4. Opportunity
4.1.4.1. xx
4.1.5. Impact Analysis
5. North America Drinking Straw Market – Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. North America Drinking Straw Market – COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.3.1. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.4. Manufacturers Strategic Initiatives
6.5. Conclusion
6.6. Others
7. North America Drinking Straw Market – By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Plastic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Paper
7.4. Metal
7.5. Bamboo
7.6. Others
8. North America Drinking Straw Market – By Shape
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape
8.2. Straight Drinking Straws*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. U-Shape Drinking Straws
8.4. Telescopic Drinking Straws
9. North America Drinking Straw Market – By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Foodservice *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Institutional
9.4. Household
10. North America Drinking Straw Market – By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. U.S.
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key North America-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3. Canada
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key North America-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4. Mexico
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key North America-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. North America Drinking Straw Market – Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. North America Drinking Straw Market- Company Profiles
12.1. Hoffmaster Group Inc *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Type Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Huhtamaki
12.3. Pactiv Evergreen
12.4. Southeastern Liquid Analyzers, Inc
12.5. StoneStraw Limited
12.6. Absolute Custom Extrusions Inc
12.7. Stora Enso Oy
12.8. FinalStraw
12.9. klean canteen
12.10. Aardvark Straws
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. North America Drinking Straw Market – Premium Insights
14. North America Drinking Straw Market – DataM
14.1. Appendix
14.2. About Us and Services
14.3. Contact Us

 

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