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北米チーズ市場の展望、2027年


North America Cheese Market Outlook, 2027

チーズは乳タンパク質のカゼインを凝固させて作られる乳製品である。その種類は主に、乳の産地、低温殺菌、バター脂肪分、バクテリア、カビ、加工、熟成によって決まる。牛乳に比べてチーズは保存期間が長く、タ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

チーズは乳タンパク質のカゼインを凝固させて作られる乳製品である。その種類は主に、乳の産地、低温殺菌、バター脂肪分、バクテリア、カビ、加工、熟成によって決まる。牛乳に比べてチーズは保存期間が長く、タンパク質、脂肪、カルシウム、リン、その他の重要な栄養素を含んでいる。広く消費されているチーズの種類には、モッツァレラ、チェダー、フェタ、パルメザン、ロックフォールなどがある。北米のチーズ市場は、その大規模な消費者基盤、消費者の外出の多いライフスタイル、地域全体における未加工チーズへの高い需要のために、緩やかな成長を経験している。さらに、製品の入手のしやすさと新しい風味の革新は、今後数年間のチーズ需要を強化すると予想される。

Bonafide Research社が発行した調査レポート「北米チーズ市場の展望、2027年」によると、予測期間中、同市場は年平均成長率4.15%で成長すると予測されている。急速な工業化と都市化に伴い、人口の可処分所得は大幅に増加している。それゆえ、消費者の大部分は便利ですぐに手に入る食品に出費するようになっている。このため、北米地域ではサンドイッチやサラダ、その他同様の調理が簡単な食品の調理に使用されるスライスチーズの売上が増加している。さらに、チーズ製品は追加調理なしで簡単に食事に取り入れることができるため、消費者にアピールしている。ナチュラル・チーズ製品は、トーストやクラッカーにスプレッドという形で簡単に加えることができる。したがって、これらの製品は若い消費者にとって非常に魅力的である。便利で栄養価の高い食品に対する消費者の需要の高まりが、市場の成長を促進すると予想される。

近年、エキゾチックな風味と栄養価の高さから、加工スナック業界ではチーズの需要が急増している。米国における市場の成長は、サンドイッチ、スナック、その他同様の食品など、すぐに食べられる食品に対する需要の増加に起因している。また、同国は豊富な原材料を活用するため、生産施設のアップグレードと拡張に多額の投資を行っている。したがって、食品産業におけるチーズの採用増加は、市場の成長にプラスの影響を与えた。入手したデータによると、米国は世界で最もピザを消費する国の第2位にランクされている。さらに、様々なレストランや食品チェーンが、チーズ愛好家のために、チーズをベースにした様々なスナックや食品を市場に投入した。米国では、食物不耐症や様々な食物アレルギーの発生が増加傾向にあり、中でも乳糖不耐症が顕著であるため、乳糖含有量の少ない粉チーズの需要が高まっている。

しかし、カナダはこの地域で最大のチーズ生産国のひとつでもある。カナダは都市化率が高い。一人当たりの可処分所得が高いことも、同国の市場成長を後押しすると予想される。一方、メキシコは予測期間中に最も速い成長率を示すと予想される。経済発展により、都市人口の増加、ライフスタイルの変化、人口増加など、人口動態が変化している。メキシコはこの地域で第2位の牛乳生産国であり、生産量は2020年には1,200万トンを超えると予想される。同国では、原料が豊富に入手可能なため、チーズの生産量もかなりの水準に達している。チェダーチーズ、アメリカンチーズ、モッツァレラチーズ、スイスチーズ、ペッパージャックチーズ、コルビージャックチーズなどが北米で人気のチーズである。

北米のチーズ市場は適度に断片化されており、大手および中小のチーズ会社数社で構成されている。著名な企業には、デイリー・ファーマーズ・オブ・アメリカ社、クラフト・ハインツ・カンパニー社、サプート社、ランド・オー・レイクス社、ロイヤル・フリースランド・カンピーナ社などがある。これらの企業は、広大な流通網によりチーズ市場で大きな存在感を示し、消費者の間で強いブランド・ロイヤルティを享受している。市場における高品質チーズ製品に対する需要の高まりに伴い、各社は市場での存在感を拡大するため、ユニークな風味や形態のチーズを発売している。激しい競争のため、近年、提携や中小企業の買収が著しく増加している。さらに、外食産業におけるチーズ使用の増加は、市場参加者が製品ラインを拡大し、市場の売上を増加させるために多額の投資を行う機会となった。

業界の主な動き
- 2021年8月、Dairy Farmers of America, Inc.はチェダーチーズ豆腐の新フレーバー、すなわちグリーンオニオンを市場に投入した。この製品は、同社が市場の軋むチーズ好きをターゲットにするのに役立つ。
- 2020年10月、フォンテラはアメリカの大手酪農協同組合の1つであるランドオレイクス社と販売・マーケティング契約を締結し、アメリカの食品サービス事業を拡大した。この契約により、フォンテラの外食向け製品はさらに米国の外食店舗で販売されることになる。
- 同年、WHISPSはチーズクリスプの新フレーバー「ホット&スパイシー・チーズクリスプ」を発売した。職人のチーズ職人が担当するこの新しいスナック感覚のチーズチップスは、Whisps専用に作られた100%チェダーチーズと高級スパイスとフレーバーが特徴である。この発売は消費者を魅了し、最終的には会社の成長につながるだろう。
- 2019年2月、DFA(Dairy Farmers of America)は、ニューヨーク地域の8つの農家とコラボした新しいチーズブランド「Craigs Creamery」を立ち上げた。このラインはチェダー、モッツァレラ、ミュンスターなどのチーズで構成され、シュレッド、スライス、チャンク、スナックバーで販売されている。
- アメリカに本社を置くアソシエイテッド・ミルク・プロデューサーズ社は、この地域のチーズやその他の乳製品の10%を生産している有名な乳製品製造会社である。最近、この市場リーダーは、ミネソタ州ペインズビル工場(米国)でチェダーチーズの生産量を増やす新しいチーズ製造技術に投資した。これは北米チーズ市場の成長見通しにとって重要な後押しとなるだろう。
- 北米チーズ市場のもうひとつの主要ブランドはクラフト・ハインツで、人工的なrBSTホルモンを使用しないナチュラルチーズの生産を謳っている。さらに、従来のマカロニ・アンド・チーズ・パスタを改良したユニコーン型のマカロニ・アンド・チーズを発表した。こうした目覚ましい貢献は、今後数年間、北米のチーズ市場の需要を押し上げるだろう。

COVID-19の影響:
COVID-19危機は、分析期間中にチーズ製品の売上減少をもたらした。ウイルスの蔓延を防ぐために公共スペースが封鎖されたため、製品の小売販売は大きな影響を受けた。パンデミック期間中、人々はウイルスの蔓延を防ぐために屋内待機を余儀なくされたため、家庭での調理が大幅に増加した。このため、クリームチーズ、カッテージチーズ、その他の特殊チーズなど、さまざまな料理を作るためのチーズ製品の需要が高まった。家庭での調理は製品の小売販売をさらに増加させ、パンデミック時の市場成長を押し上げた。

市場に参入している主要企業
モンデリーズ・インターナショナル・グループ、クラフト・ハインツ・カンパニー、フリースランド・カンピーナ・プロフェッショナル、アーラ・フード・アンバ、サプート・インク、ディーン・フーズ、明治ホールディングス、グジャラート協同組合牛乳販売連盟、サヴェンシア・フロマージュ&デイリー、グランビア・アルマライ、ベル・グループ、イルチェスター・チーズ・カンパニー(ティネSA)、サルジェント・フーズ、パラグ・ミルク・フーズ、ラクタリス・グループ

本レポートの対象
- 地域北米
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートの対象分野
- 北米チーズ市場の金額とセグメント別予測
- 国別のチーズ市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言
レポート対象国
- 米国
- カナダ
- メキシコ

製品別
- モッツァレラ
- チェダー
- フェタ
- パルメザン
- ロックフォール
- その他

ソース別
- 動物
- 植物

種類別
- 天然
- 加工

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- オンライン小売
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査が使用された。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、チーズ業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立つ。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cheese Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Source
7.5. Market Size and Forecast, By Type
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. North America Cheese Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Source
8.5. Market Size and Forecast By Type
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. US Cheese Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Source
8.7.4. Market Size and Forecast By Type
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Canada Cheese Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Source
8.8.4. Market Size and Forecast By Type
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Mexico Cheese Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Source
8.9.4. Market Size and Forecast By Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Mondelez International Group
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Kraft Heinz Company
9.3. FrieslandCampina Professional
9.4. Arla Food Amba
9.5. Saputo Inc.
9.6. Dean Foods Co.
9.7. Meiji Holdings
9.8. Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation
9.9. Savencia Fromage & Dairy
9.10. Glanbia
9.11. Almarai
9.12. Bel Group
9.13. The Ilchester Cheese Company (Tine SA)
9.14. sargento foods
9.15. Parag Milk Foods
9.16. Lactalis Group
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Cheese Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cheese Market
Figure 7: Global Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cheese Market Share By Region (2021)
Figure 9: North America Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: North America Cheese Market Share By Country (2021)
Figure 11: US Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Canada Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Cheese Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cheese Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cheese Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cheese Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cheese Market Size and Forecast, By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cheese Market Size and Forecast, By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Cheese Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: North America Cheese Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: North America Cheese Market Size and Forecast By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: North America Cheese Market Size and Forecast By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: North America Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: US Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: US Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: US Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: US Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Canada Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Canada Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Canada Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Canada Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

Cheese is a dairy product that is made by coagulating the milk protein casein. Its variety primarily depends on the origin of the milk, pasteurization, butterfat content, bacteria, mould, processing, and aging. As compared to milk, cheese has a longer shelf life, and it provides protein, fat, calcium, phosphorus, and other vital nutrients. Some of the widely consumed varieties of cheese include mozzarella, cheddar, feta, parmesan, and Roquefort. The North American cheese market is experiencing moderate growth owing to its large consumer base, the on-the-go lifestyle of consumers, and the high demand for unprocessed cheese across the region. Moreover, the easy availability of the product and new flavour innovations are anticipated to strengthen the demand for cheese in the upcoming years.

According to the research report, "North America Cheese Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow at a rate of 4.15% CAGR during the forecast period. With rapid industrialization and urbanization, the disposable income of the population has increased significantly. Hence, a large segment of consumers is spending on food items that are convenient and readily available. This has increased sales of cheese slices used to prepare sandwiches, salads, and other similar easy-to-prepare food products in the North American region. Furthermore, cheese products appeal to consumers as they can be easily included in the diet without additional cooking. Natural cheese products can be easily added in the form of spreads on toast and crackers. Hence, these products are highly appealing to younger consumers. Increased demand for convenience and nutritious food products among consumers is anticipated to promote market growth.

In recent years, the demand for cheese has surged in the processed snack industry owing to its exotic flavour and nutritional properties. The growth of the market in the United States is attributed to the increased demand for ready-to-eat food products such as sandwiches, snacks, and other similar food products. In addition, the country is heavily investing in upgrading and expanding its production facilities to take advantage of the abundance of raw materials. Thus, increased adoption of cheese in the food industry positively impacted the market's growth. As per the obtained data, the U.S. ranks second among the most pizza-consuming nations globally. Furthermore, various restaurants and food chains introduced a diverse range of cheese-based snacks and food products to the market for cheese enthusiasts. The occurrence of food intolerances and various food allergies is on the rise in the U.S., with lactose intolerance being one of the more prominent ones, resulting in the rising demand for cheese powders with lower quantities of lactose.

However, Canada is also one of the largest producers of cheese in the region. Canada has a high urbanisation rate. Higher per capita disposable incomes are also expected to boost the country's market growth. On the other hand, Mexico is expected to witness the fastest growth rate over the forecast period. Economic development is changing the demographics of the country, including the increasing urban population, changing lifestyles, and growing population. Mexico is the second-largest producer of cow milk in the region, and production levels will exceed 12 Million tonnes in 2020. The country has a significant level of cheese production owing to ample raw material availability. Cheddar, American, Mozzarella, Swiss, Pepper Jack and Colby Jack are some of the popular cheese types in North America.

The North American cheese market is moderately fragmented, consisting of several major and minor cheese companies. Some prominent players include Dairy Farmers of America, Inc., The Kraft Heinz Company, Saputo, Inc., Land O'Lakes, and Royal FrieslandCampina N.V. These companies have a significant presence in the cheese market due to their vast distribution network and enjoy strong brand loyalty among consumers. With the rising demand for high-quality cheese products on the market, companies are launching unique cheese flavours and forms to expand their market presence. Due to intense competition, collaboration and the acquisition of smaller companies have increased significantly in recent years. Furthermore, the increased use of cheese in the foodservice industry provided an opportunity for market participants to invest heavily in expanding product lines and increasing market sales.

Key industry developments:
• In August 2021, Dairy Farmers of America, Inc. introduced a new cheddar cheese curd flavour in the market, namely, green onion. This product helps the company target squeaky cheese lovers in the market.
• In October 2020, Fonterra signed a sales and marketing agreement with Land O'Lakes, Inc., one of America's leading dairy cooperatives, to expand its U.S. foodservice business. Fonterra's foodservice products will be distributed in additional U.S. foodservice outlets under the terms of the agreement.
• In the same year, WHISPS launched a new flavour of cheese crisps named Hot & Spicy Cheese Crisps. With artisanal cheesemakers in charge, these new, snackable cheese crisps feature 100 percent cheddar cheese exclusively made for Whisps and premium spices and flavours. This launch will attract consumers and ultimately help the company grow.
• In February 2019, Dairy Farmers of America (DFA) launched a new cheese brand, Craigs Creamery, collaborating with eight farm families from the New York area. The line consists of cheeses such as cheddar, mozzarella, and Muenster, which are available in shreds, slices, chunks, and snack bars.
• America-based Associated Milk Producers Inc. is a well-known dairy manufacturing company that contributes 10 percent of the region’s cheese and other dairy products. Recently, this market leader invested in a new cheese-making technology that will increase cheddar cheese production in its Paynesville, Minnesota, plant (U.S.). This will mark an important boost to the growth prospects of the North American cheese market.
• Another leading brand in the North American cheese market is Kraft Heinz, which claims to produce natural cheese without the use of artificial rBST hormone. Furthermore, they unveiled a new unicorn-shaped Macaroni & Cheese, an enhancement of their previous macaroni and cheese pasta. These remarkable contributions are likely to elevate the North American cheese market's demand in the forthcoming years.

Covid-19 Impacts:
The COVID-19 crisis resulted in a decline in sales of cheese products during the analysis period. The retail sales of the products were significantly impacted due to the lockdown imposed in public spaces to prevent the spread of the virus. During the pandemic period, as people were forced to stay indoors to prevent the spread of the virus, home cooking increased significantly. This gave rise to the demand for cheese products such as cream, cottage, and other specialty cheeses to prepare a variety of cuisines. The cooking at home further increased retail sales of the products, which boosted market growth during the pandemic.

Major Companies present in the market
Mondelez International Group, The Kraft Heinz Company, FrieslandCampina Professional, Arla Food Amba, Saputo Inc., Dean Foods Co., Meiji Holdings, Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation, Savencia Fromage & Dairy, Glanbia Almarai, Bel Group, The Ilchester Cheese Company (Tine SA), sargento foods, Parag Milk Foods, Lactalis Group

Considered in this report
• Geography: North America
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• North America Cheese market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise cheese market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation
Countries covered in the report
• United States
• Canada
• Mexico

By Product
• Mozzarella
• Cheddar
• Feta
• Parmesan
• Roquefort
• Others

By Source
• Animals
• Plants

By Type
• Natural
• Processed

By Distribution Channel
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Online retail
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Cheese industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cheese Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Source
7.5. Market Size and Forecast, By Type
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. North America Cheese Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Source
8.5. Market Size and Forecast By Type
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. US Cheese Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Source
8.7.4. Market Size and Forecast By Type
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Canada Cheese Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Source
8.8.4. Market Size and Forecast By Type
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Mexico Cheese Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Source
8.9.4. Market Size and Forecast By Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Mondelez International Group
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Kraft Heinz Company
9.3. FrieslandCampina Professional
9.4. Arla Food Amba
9.5. Saputo Inc.
9.6. Dean Foods Co.
9.7. Meiji Holdings
9.8. Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation
9.9. Savencia Fromage & Dairy
9.10. Glanbia
9.11. Almarai
9.12. Bel Group
9.13. The Ilchester Cheese Company (Tine SA)
9.14. sargento foods
9.15. Parag Milk Foods
9.16. Lactalis Group
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Cheese Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cheese Market
Figure 7: Global Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cheese Market Share By Region (2021)
Figure 9: North America Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: North America Cheese Market Share By Country (2021)
Figure 11: US Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Canada Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Cheese Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cheese Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cheese Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cheese Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cheese Market Size and Forecast, By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cheese Market Size and Forecast, By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Cheese Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: North America Cheese Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: North America Cheese Market Size and Forecast By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: North America Cheese Market Size and Forecast By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: North America Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: US Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: US Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: US Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: US Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Canada Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Canada Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Canada Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Canada Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: Mexico Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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