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自動車用スマートディスプレイの世界市場規模調査・予測:サイズ別(5インチまで、5インチ~10インチ、10インチ以上)、ディスプレイ技術別(LCD、TFT-LCD、LED)、用途別(デジタルインストルメントクラスター、センターインフォテイメント、ヘッドアップディスプレイ、リアシートエンターテイメント)、自動車クラス別(スタンダードセグメント、ミッドセグメント、ラグジュアリー)、地域別分析、2023年~2030年


Global Automotive Smart Display Market Size Study & Forecast, by Size (Up to 5", 5" to 10", Above 10"), By Display Technology (LCD, TFT-LCD, LED), By Application (Digital Instrument Cluster, Center Infotainment, Head-up Display, Rear Seat Entertainment), By Vehicle Class (Standard-segment, Mid-segment, Luxury), and Regional Analysis, 2023-2030

自動車用スマートディスプレイの世界市場は、2022年に約139億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。車載用スマートディスプレイとは、最先端の技... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年4月20日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

自動車用スマートディスプレイの世界市場は、2022年に約139億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。車載用スマートディスプレイとは、最先端の技術を組み込んで幅広い機能を提供する、自動車内の統合スクリーンまたはインターフェースを指す。これらのディスプレイは、タッチスクリーン、音声コマンド、ジェスチャー・コントロール、接続オプションを備えており、ユーザーにとってナビゲーション、エンターテインメント、コミュニケーションなどが容易になる。また、運転支援機能、バッテリーやエンジン温度のリアルタイム診断、タイヤ空気圧モニタリング、燃料容量情報など、安全性を最優先している。さらに、スマート・ディスプレイはApple CarPlayやAndroid Autoのようなスマートフォンとの統合をサポートし、ディスプレイ機能を拡張して全体的な運転体験を向上させている。ナビゲーション、マルチメディア・システム、ドライバー支援、コネクテッド・ビークル機能、ドライバーと車両のコミュニケーション向上といった高度な機能に対する需要の高まりが、自動車用スマート・ディスプレイのトレンドを後押ししている。さらに、車載カメラの採用が増加し、AR体験の提供が重視されるようになり、OLED技術に対する需要が急増していることが、世界中で市場需要を促進している最も顕著な要因である。

さらに、Apple CarPlay、Spotify、Android Autoなどの車載インフォテインメント・システムとスマートフォンの統合が、アップグレードされた車両ディスプレイの需要を促進している。Android AutoとApple CarPlayはいずれも、スマートフォンを活用して、コックピットエレクトロニクス、シームレスな音楽アクセス、ドライバーの気を散らさないナビゲーションなどの高度な機能を備えた統合システムを操作する。これらのシステムには、Apple SiriやGoogle Assistantなどの音声アシスタントも統合されており、ハンズフリーのユーザー体験を保証します。自動車メーカーは、これらのオペレーティング・システムを効果的に実行するために、対応するテクノロジー・キットを組み込む必要がある。その結果、多くのメーカーがこの技術を自動車に採用・改良し、インフォテインメント・システムの標準機能またはオプションのアドオンとしてサポート機能を提供している。例えば、2023年5月、Nvidia Corp.とMediaTek Inc.は、人工知能やAR(拡張現実)を通じてビデオをストリーミングしたり、ドライバーと対話したりできる先進的な車両インフォテインメント・システム向けのコネクテッド・カー技術を強化するために提携した。この提携の一環として、メディアテックは、インフォテインメント・ディスプレイ・システムにNvidiaのグラフィックス・プロセッシング・ユニット・チップセットとNvidiaのソフトウェアを統合し、車両周囲の表示やドライバーの監視などの機能を実現する。さらに、5Gとワイヤレス技術への注目の高まり、および半自律走行車の出現は、予測される数年間に様々な有利な機会をもたらす。しかし、サイバー攻撃の脅威に関連する懸念と高度な車載ディスプレイシステムの高コストが、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を妨げている。

自動車用スマートディスプレイの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。アジア太平洋地域は、自動車需要の増加、交通事故に対する懸念の増加、乗員と交通の安全性を高めるために安全機能を自動車に組み込む必要性から、2022年の市場を支配した。インド、中国、日本、韓国といった国々が、この地域の堅調な成長と自動車生産に大きく貢献している。さらに、BHTCやFaurecia SAといった著名メーカーの存在と、特定の国々におけるアフターマーケット用スマートディスプレイの大きな需要が、この地域での市場拡大を後押ししている。一方、欧州は予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されている。OLEDパネルの急速な採用、スマートディスプレイと先端技術に対する需要の増加が、この地域の市場需要を大きく促進している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
デルファイ・オートモーティブPLC(アイルランド)
コンチネンタルAG(ドイツ)
ロバート・ボッシュGmbH(ドイツ)
日本精機株式会社日本精機株式会社(日本(日本精機(日本)
ジャパンディスプレイ(日本)
株式会社デンソー(日本)
パナソニック(台湾)
マグナ・インターナショナル(カナダ)
LG Display Co.Ltd.(日本韓国
現代モービス(韓国)

市場の最近の動向
 2023年4月、サムスンディスプレイとフェラーリは、フェラーリの次世代車向けディスプレイ・ソリューションを構築する覚書を締結した。サムスンディスプレイは、フェラーリの円滑なデジタルトランスフォーメーションを促進するため、世界をリードするOLED技術を用いた最先端の自動車用ディスプレイソリューションを提供する。
 2022年12月、マレリはラスベガスで開催されたCES 2023でDiorama Displayを発表した。TFTソースは、クリアな視認性、読みやすい文字、高品質の反射を提供し、ジオラマ・ディスプレイ技術の動力源となる。このディスプレイはフロントガラスの下側に設置され、ナビゲーショ ン画像、表示、追加注意事項とともに、利用可能なすべての情報を表示する。
 2022年11月、AUO株式会社はアナログ・デバイセズ社との提携を発表し、ADI社のマトリクスLEDディスプレイ・ドライバ技術を車載用ワイドスクリーン・ディスプレイ・ラインナップに搭載した。この先駆的な技術によりローカルディミングが可能になり、厳しい機能安全基準を満たしながら消費電力を最低50%削減することができます。

世界の車載用スマートディスプレイ市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - サイズ、ディスプレイ技術、用途、車両クラス、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も掲載しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

サイズ別
5インチまで
5インチ以上10インチ未満
10インチ以上

ディスプレイ技術別
LCD
TFT-LCD
LED

アプリケーション別
デジタルインストルメントクラスター
センターインフォテイメント
ヘッドアップディスプレイ
リアシートエンターテインメント

車両クラス別
標準セグメント
ミッドセグメント
ラグジュアリー

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ








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目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.車載用スマートディスプレイ市場、地域別、2020年〜2030年(USD Billion)
1.2.2.車載スマートディスプレイ市場:規模別、2020〜2030年(USD Billion)
1.2.3.車載スマートディスプレイ市場:ディスプレイ技術別、2020〜2030年(USD Billion)
1.2.4.車載スマートディスプレイ市場:用途別、2020〜2030年(USD Billion)
1.2.5.車載スマートディスプレイ市場:自動車クラス別、2020〜2030年(USD Billion)
1.3.主要動向
1.4.推計方法
1.5.調査の前提
第2章.世界の自動車用スマートディスプレイ市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.車載用スマートディスプレイの世界市場ダイナミクス
3.1.車載用スマートディスプレイ市場のインパクト分析(2020-2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.スマートフォンと車載インフォテインメント・システムとの統合の増加
3.1.1.2.車載カメラの採用増加
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.サイバーセキュリティへの懸念の高まり
3.1.2.2.高度な車載ディスプレイシステムの高コスト
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.5Gとワイヤレス技術への注目の高まり
3.1.3.2.半自律走行車の出現
第4章.自動車用スマートディスプレイの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章.車載用スマートディスプレイの世界市場:規模別
5.1.市場スナップショット
5.2.車載用スマートディスプレイの世界市場:規模別、性能別、ポテンシャル分析
5.3.車載用スマートディスプレイの世界市場規模別推計・予測 2020~2030 (億米ドル)
5.4.車載用スマートディスプレイ市場、サブセグメント別分析
5.4.1.5インチまで
5.4.2.5インチ~10インチ
5.4.3.10インチ以上
第6章.車載用スマートディスプレイの世界市場、ディスプレイ技術別
6.1.市場スナップショット
6.2.車載用スマートディスプレイの世界市場、ディスプレイ技術別、性能-ポテンシャル分析
6.3.車載用スマートディスプレイの世界市場:ディスプレイ技術別 2020〜2030年予測・予測 (億米ドル)
6.4.車載用スマートディスプレイ市場、サブセグメント別分析
6.4.1.LCD
6.4.2.TFT-LCD
6.4.3.LED
第7章.車載用スマートディスプレイの世界市場、用途別
7.1.市場スナップショット
7.2.車載用スマートディスプレイの世界市場:用途別、性能-ポテンシャル分析
7.3.車載用スマートディスプレイの世界市場:用途別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
7.4.車載用スマートディスプレイの世界市場、サブセグメント別分析
7.4.1.デジタルインストルメントクラスター
7.4.2.センター・インフォテインメント
7.4.3.ヘッドアップディスプレイ
7.4.4.リアシートエンターテインメント
第8章.車載スマートディスプレイ市場、車両クラス別
8.1.市場スナップショット
8.2.車載用スマートディスプレイの世界市場、車両クラス別、性能-ポテンシャル分析
8.3.車載用スマートディスプレイの世界市場:自動車クラス別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
8.4.車載用スマートディスプレイ市場、サブセグメント別分析
8.4.1.標準セグメント
8.4.2.ミッドセグメント
8.4.3.ラグジュアリー
第9章.自動車用スマートディスプレイの世界市場、地域別分析
9.1.上位主要国
9.2.上位新興国
9.3.車載用スマートディスプレイ市場、地域別市場スナップショット
9.4.北米の車載用スマートディスプレイ市場
9.4.1.米国の車載用スマートディスプレイ市場
9.4.1.1.規模内訳の推計と予測、2020~2030年
9.4.1.2.ディスプレイ技術の内訳推計と予測、2020~2030年
9.4.1.3.アプリケーションの内訳の推定と予測、2020~2030年
9.4.1.4.2020~2030年 自動車クラス別内訳推定・予測
9.4.2.カナダの自動車用スマートディスプレイ市場
9.5.欧州車載用スマートディスプレイ市場スナップショット
9.5.1.イギリスの車載用スマートディスプレイ市場
9.5.2.ドイツの自動車用スマートディスプレイ市場
9.5.3.フランス車載用スマートディスプレイ市場
9.5.4.スペインの自動車用スマートディスプレイ市場
9.5.5.イタリアの自動車用スマートディスプレイ市場
9.5.6.その他のヨーロッパの自動車用スマートディスプレイ市場
9.6.アジア太平洋地域の車載用スマートディスプレイ市場スナップショット
9.6.1.中国の自動車用スマートディスプレイ市場
9.6.2.インドの自動車用スマートディスプレイ市場
9.6.3.日本の車載用スマートディスプレイ市場
9.6.4.オーストラリア車載用スマートディスプレイ市場
9.6.5.韓国の自動車用スマートディスプレイ市場
9.6.6.その他のアジア太平洋地域の自動車用スマートディスプレイ市場
9.7.中南米の自動車用スマートディスプレイ市場スナップショット
9.7.1.ブラジルの自動車用スマートディスプレイ市場
9.7.2.メキシコの自動車用スマートディスプレイ市場
9.8.中東・アフリカの車載用スマートディスプレイ市場
9.8.1.サウジアラビアの自動車用スマートディスプレイ市場
9.8.2.南アフリカの自動車用スマートディスプレイ市場
9.8.3.その他の中東・アフリカ地域の自動車用スマートディスプレイ市場

第10章.競合情報
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.デルファイ・オートモーティブPLC(アイルランド)
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.最近の動向
10.3.2.コンチネンタルAG(ドイツ)
10.3.3.ロバート・ボッシュGmbH(ドイツ)
10.3.4.日本精機株式会社日本精機(日本(日本精機(日本)
10.3.5.ジャパンディスプレイ(日本)
10.3.6.株式会社デンソー(日本)
10.3.7.パナソニック(台湾)
10.3.8.マグナ・インターナショナル(カナダ)
10.3.9.LG Display Co.Ltd.(韓国韓国
10.3.10.現代モービス(韓国)
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性
11.3.研究の前提

 

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Summary

Global Automotive Smart Display Market is valued at approximately USD 13.92 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.8% over the forecast period 2023-2030. An automotive smart display refers to the integrated screen or interface within a vehicle that incorporates cutting-edge technologies to offer a wide array of functions. These displays feature touch screens, voice commands, gesture controls, and connectivity options, facilitating easy navigation, entertainment, communication, and more for users. They also prioritize safety with driver assistance features, real-time diagnostics for battery and engine temperature, tyre pressure monitoring, and fuel capacity information. Moreover, smart displays support smartphone integration like Apple CarPlay and Android Auto, expanding display capabilities and enhancing the overall driving experience. The increasing demand for advanced features such as navigation, multimedia systems, driver assistance, connected vehicle functionalities, and improved driver-vehicle communication is propelling the trends in automotive smart displays. Additionally, the rising adoption of cameras in vehicles, growing emphasis on providing AR experience, and soaring demand for OLED technology are the most prominent factors that are propelling the market demand across the globe.

Additionally, the integration of smartphones with in-car infotainment systems like Apple CarPlay, Spotify, and Android Auto is driving the demand for upgraded vehicle displays. Both Android Auto and Apple CarPlay leverage smartphones to operate integrated systems with advanced features such as cockpit electronics, seamless music access, and distraction-free navigation for drivers. These systems also feature integrated voice assistants like Apple Siri and Google Assistant, ensuring a hands-free user experience. Automakers must incorporate the corresponding technology kits to effectively run these operating systems. Consequently, many manufacturers are adopting and refining this technology in their vehicles, offering support functions either as standard features or optional add-ons in their infotainment systems. For instance, in May 2023, Nvidia Corp and MediaTek Inc. collaborated to enhance connected car technology for advanced vehicle infotainment systems capable of streaming video and engaging with drivers through artificial intelligence or augmented reality. As part of the partnership, MediaTek will integrate an Nvidia graphics processing unit chipset and Nvidia software into the infotainment display system, enabling features like displaying vehicle surroundings and monitoring drivers. Moreover, the rise in focus on 5G and wireless technology, as well as the advent of semi-autonomous vehicles presents various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the concern associated with the threat of cyberattacks and the high cost of advanced automotive display systems are hindering the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Automotive Smart Display Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 owing to the rising demand for automobiles, increased concerns about traffic accidents, and the necessity to integrate safety features into vehicles to enhance occupant and road safety. Countries like India, China, Japan, and South Korea are major contributors to the region's robust growth and automobile production. Furthermore, the presence of prominent manufacturers like BHTC and Faurecia SA, along with a substantial demand for aftermarket smart displays in specific countries, is propelling the market's expansion in this region. Whereas Europe is expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The rapid adoption of OLED panels and increasing demand for smart displays and advanced technologies are significantly propelling the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
Delphi Automotive PLC (Ireland)
Continental AG (Germany)
Robert Bosch GmbH (Germany)
Nippon Seiki Co. Ltd. (Japan)
Japan Display Inc. (Japan)
Denso Corporation (Japan)
Panasonic (Taiwan)
Magna International Inc. (Canada)
LG Display Co. Ltd. (South Korea)
Hyundai Mobis (South Korea)

Recent Developments in the Market:
 In April 2023, Samsung Display and Ferrari signed a Memorandum of Understanding (MOU) to create a display solution for Ferrari's next-generation cars. Samsung Display will provide a cutting-edge car display solution using OLED technology that leads the globe to facilitate Ferrari's smooth digital transformation.
 In December 2022, Marelli launched their Diorama Display in Las Vegas during CES 2023. A TFT source offers clear visibility, readable text, and high-quality reflections, which powers the Diorama Display technology. It is located on the bottom side of the windscreen and displays all available information together with navigational pictures, indications, and additional cautions.
 In November 2022, AUO Corporation announced a partnership with Analog Devices Inc. to incorporate ADI's matrix LED display driver technology into its automotive widescreen display lineup. This pioneering technology allows for local dimming, resulting in a minimum 50% reduction in power consumption while meeting stringent functional safety standards.

Global Automotive Smart Display Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Size, Display Technology, Application, Vehicle Class, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent to up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters to detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges that will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Size:
Up to 5"
5" to 10"
Above 10"

By Display Technology:
LCD
TFT-LCD
LED

By Application:
Digital Instrument Cluster
Center Infotainment
Head-up Display
Rear Seat Entertainment

By Vehicle Class:
Standard-segment
Mid-segment
Luxury

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa








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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Smart Display Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Smart Display Market, by Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Smart Display Market, by Display Technology, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Smart Display Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Automotive Smart Display Market, by Vehicle Class, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Smart Display Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Smart Display Market Dynamics
3.1. Automotive Smart Display Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing integration of smartphones with in-car infotainment systems
3.1.1.2. Rising adoption of cameras in vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing cybersecurity concerns
3.1.2.2. High cost of advanced automotive display systems
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rise in focus on 5G and wireless technology
3.1.3.2. Advent of semi-autonomous vehicles
Chapter 4. Global Automotive Smart Display Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Automotive Smart Display Market, by Size
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Automotive Smart Display Market by Size, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Automotive Smart Display Market Estimates & Forecasts by Size 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Automotive Smart Display Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Up to 5"
5.4.2. 5" to 10"
5.4.3. Above 10"
Chapter 6. Global Automotive Smart Display Market, by Display Technology
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Smart Display Market by Display Technology, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Smart Display Market Estimates & Forecasts by Display Technology 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Automotive Smart Display Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. LCD
6.4.2. TFT-LCD
6.4.3. LED
Chapter 7. Global Automotive Smart Display Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Smart Display Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Smart Display Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Automotive Smart Display Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Digital Instrument Cluster
7.4.2. Center Infotainment
7.4.3. Head-up Display
7.4.4. Rear Seat Entertainment
Chapter 8. Automotive Smart Display Market, by Vehicle Class
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Automotive Smart Display Market by Vehicle Class, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Automotive Smart Display Market Estimates & Forecasts by Vehicle Class 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Automotive Smart Display Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Standard-segment
8.4.2. Mid-segment
8.4.3. Luxury
Chapter 9. Global Automotive Smart Display Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Automotive Smart Display Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Automotive Smart Display Market
9.4.1. U.S. Automotive Smart Display Market
9.4.1.1. Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Display Technology breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Vehicle Class breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Automotive Smart Display Market
9.5. Europe Automotive Smart Display Market Snapshot
9.5.1. U.K. Automotive Smart Display Market
9.5.2. Germany Automotive Smart Display Market
9.5.3. France Automotive Smart Display Market
9.5.4. Spain Automotive Smart Display Market
9.5.5. Italy Automotive Smart Display Market
9.5.6. Rest of Europe Automotive Smart Display Market
9.6. Asia-Pacific Automotive Smart Display Market Snapshot
9.6.1. China Automotive Smart Display Market
9.6.2. India Automotive Smart Display Market
9.6.3. Japan Automotive Smart Display Market
9.6.4. Australia Automotive Smart Display Market
9.6.5. South Korea Automotive Smart Display Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Automotive Smart Display Market
9.7. Latin America Automotive Smart Display Market Snapshot
9.7.1. Brazil Automotive Smart Display Market
9.7.2. Mexico Automotive Smart Display Market
9.8. Middle East & Africa Automotive Smart Display Market
9.8.1. Saudi Arabia Automotive Smart Display Market
9.8.2. South Africa Automotive Smart Display Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Smart Display Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Delphi Automotive PLC (Ireland)
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Continental AG (Germany)
10.3.3. Robert Bosch GmbH (Germany)
10.3.4. Nippon Seiki Co. Ltd. (Japan)
10.3.5. Japan Display Inc. (Japan)
10.3.6. Denso Corporation (Japan)
10.3.7. Panasonic (Taiwan)
10.3.8. Magna International Inc. (Canada)
10.3.9. LG Display Co. Ltd. (South Korea)
10.3.10. Hyundai Mobis (South Korea)
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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2024/07/05 10:26

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