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リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場規模調査・予測、タイプ別(機械式LSD、電子式LSD)、用途別(セダン、ハッチバック、SUV、ピックアップトラック)、地域別分析、2023-2030年


Global Limited Slip Differential Market Size Study & Forecast, by Type (Mechanical LSD, Electronic LSD), By Application (Sedan and Hatchback, SUV and Pickup Trucks), and Regional Analysis, 2023-2030

リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場規模は2022年に約37.6億米ドルで、予測期間2023-2030年には12.39%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。リミテッド・スリップ・ディファレンシャル(LS... もっと見る

 

 

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Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年4月20日 US$4,950
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サマリー

リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場規模は2022年に約37.6億米ドルで、予測期間2023-2030年には12.39%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。リミテッド・スリップ・ディファレンシャル(LSD)は、車輪間の速度差を制限しながら車輪間の差動動作を可能にすることで、トラクションと安定性を高めるために自動車に使用される機械装置である。LSDは駆動輪間のトルクを均等に配分し、特に滑りやすい路面や凹凸の多い路面において、一方の車輪が制御不能に空転するのを防ぐように設計されている。LSDは、出力効率の向上、旋回性能の最適化、トラクション・コントロールの強化、ドライバーのコントロール性向上など、車両全体の性能向上に大きく貢献します。その高度な設計と機能性により、特に高性能車においては、従来のディファレンシャルよりもはるかに優れている。その結果、多くの高級車メーカーは、優れた旋回性能、安定性、快適性を乗員に提供するため、LSDを車両に組み込んでいる。効率的な自動車性能に対する需要の高まりは、車両ダイナミクスとドライバー体験の重要な側面に対応し、市場成長に貢献することから、自動車へのLSD採用が拡大している主な要因となっている。さらに、全輪駆動(AWD)車や四輪駆動(4WD)車に対する需要の高騰、自動車の安全性向上への注目の高まりといった要因が、世界市場におけるリミテッド・スリップ・ディファレンシャルの成長をさらに後押ししている。

さらに、優れたハンドリング性能を重視する高性能車を選ぶ消費者の間で、性能の高い高級車の人気が高まっていることも、世界全体の市場成長の触媒として作用している。高性能車や高級車を選ぶ消費者が増えるにつれ、トラクション、ハンドリング、ドライビング・ダイナミクスを向上させるLSDの需要が増加している。Statistaによると、2021年には世界で約161.3万台の高級車が販売されると推定されている。また、この数字は増加し、2027年には216.1千台に達すると予測されている。この傾向は、電子制御LSDやトルクベクタリング・ディファレンシャルなど、LSD技術の絶え間ない技術進歩を促し、これらの車両セグメント特有のニーズに対応している。LSD市場は世界的に拡大しており、ドライバビリティとコントロール性を向上させるために自動車のアップグレードを求める熱狂的なファンによって、OEMとアフターマーケットの両方の売上が伸びている。LSDサプライヤー間の競争は激化しており、この盛況な市場でより大きなシェアを獲得するための技術革新と製品の差別化が進んでいる。このように、前述の要因が推定期間中のリミテッド・スリップ・ディファレンシャル市場の成長を後押ししています。さらに、燃費効率と排出ガス削減への注目の高まり、LSD技術の進歩の高まりは、予測期間中にさまざまな有利な機会をもたらします。しかし、統合の複雑さとメンテナンスの必要性の高さが、2023~2030年の予測期間を通じて市場成長の課題となっている。

リミテッド・スリップ・ディファレンシャルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。アジア太平洋地域は、自動車販売台数の増加、技術の進歩、安全で豪華な自動車に対する需要の増加などの要因により、2022年の市場を支配しました。また、マクロ経済状況の改善、購買力の向上、急速な都市化、アクティブセーフティシステムに対する認識、SUV登録台数の増加、豊富な原材料の入手可能性などの要因も、市場拡大の有利な機会を生み出している。中国、インド、日本などの主要国では自動車産業が確立しており、この地域の市場成長をさらに促進すると予想される。欧州は、予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想される。全輪駆動システムを搭載した自動車の増加が、同地域全体の市場需要を大きく促進している。厳しい安全規制は運転の安全性を優先させるため、同地域のプレーヤーは安全関連の戦略に注力するようになっている。これらの要因は、主要メーカーが採用する新戦略とともに、予測される数年間の市場成長を促進している。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ドレクスラー・オートモーティブ社(ドイツ)
株式会社ジェイテクト(日本)
イートン・コーポレーション(アイルランド)
ボルグワーナー社(米国)
ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェン社(ドイツ)
リナマー・コーポレーション(カナダ(カナダ)
GKNオートモーティブ(英国)
ダナ・リミテッド(米国)
アメリカン・アクスル&マニュファクチャリング社(アメリカ)
クスコジャパン(日本)

市場における最近の動き:
 フォードは2022年3月、トルクベクタリング制御を強化したリミテッド・スリップ・ディファレンシャルを搭載した新型フィエスタSTの改良型を発表した。この強化は、過剰なブレーキ介入なしに優れたトラクションを提供し、最適な性能を確保することを目的としており、リミテッド・スリップ・ディファレンシャルの需要を刺激し、技術革新を促し、性能基準を設定し、性能車両セグメントにおける差別化を生み出している。
 2021年9月、イートンは電気自動車に合わせたリミテッド・スリップ・ディファレンシャルの新シリーズを発表し、厳しい条件下でのトラクションを改善し、さまざまな速度やトラクションシナリオにわたって車両性能を最適化する。これらのディファレンシャルはまた、トレーラー走行時の安定性を向上させます。イートンの電気自動車に合わせたLSDの導入は、成長するEVセグメントの特定のニーズに対応し、技術的進歩を促進し、電動モビリティセクターの市場機会を拡大することによって、リミテッド・スリップ・ディファレンシャル市場に好影響を与える用意がある。

リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ、用途、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も掲載しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
機械式LSD
電子式LSD

用途別
セダン・ハッチバック
SUV・ピックアップトラック

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ







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目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.リミテッドスリップディファレンシャル市場、地域別、2020〜2030年 (億米ドル)
1.2.2.リミテッドスリップディファレンシャル市場:タイプ別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.2.3.リミテッドスリップディファレンシャル市場:用途別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推定方法
1.5.調査の前提
第2章.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場ダイナミクス
3.1.リミテッドスリップディファレンシャル市場のインパクト分析(2020-2030)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.全輪駆動(AWD)車と四輪駆動(4WD)車の需要急増
3.1.1.2.高性能車と高級車の人気上昇
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.統合の複雑さ
3.1.2.2.メンテナンスの必要性の高さ
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.燃費と排出ガス削減への関心の高まり
3.1.3.2.LSD技術の進歩
第4章.リミテッド・スリップ・ディファレンシャルの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場:タイプ別
5.1.市場スナップショット
5.2.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場、タイプ別性能-ポテンシャル分析
5.3.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場タイプ別推定・予測2020-2030年 (億米ドル)
5.4.リミテッドスリップディファレンシャル市場、サブセグメント別分析
5.4.1.機械式LSD
5.4.2.電子式LSD
第6章.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場、用途別
6.1.市場スナップショット
6.2.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場、用途別性能-ポテンシャル分析
6.3.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場 2020-2030年用途別推定・予測 (億米ドル)
6.4.リミテッドスリップディファレンシャル市場、サブセグメント分析
6.4.1.セダンとハッチバック
6.4.2.SUVとピックアップトラック
第7章.リミテッドスリップディファレンシャルの世界市場、地域別分析
7.1.上位主要国
7.2.新興国
7.3.リミテッドスリップディファレンシャル市場、地域別市場スナップショット
7.4.北米のリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.4.1.米国のリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.4.1.1.タイプ別内訳の推定と予測、2020~2030年
7.4.1.2.用途別内訳の推定と予測、2020~2030年
7.4.2.カナダのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.5.欧州リミテッドスリップディファレンシャル市場スナップショット
7.5.1.イギリスのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.5.2.ドイツのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.5.3.フランスのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.5.4.スペインのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.5.5.イタリアのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.5.6.その他のヨーロッパのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.6.アジア太平洋地域のリミテッドスリップディファレンシャル市場スナップショット
7.6.1.中国のリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.6.2.インドのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.6.3.日本のリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.6.4.オーストラリアのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.6.5.韓国のリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.6.6.その他のアジア太平洋地域のリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.7.中南米のリミテッドスリップディファレンシャル市場のスナップショット
7.7.1.ブラジルのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.7.2.メキシコのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.8.中東・アフリカのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.8.1.サウジアラビアのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.8.2.南アフリカのリミテッドスリップディファレンシャル市場
7.8.3.その他の中東・アフリカのリミテッドスリップディファレンシャル市場

第8章.競合他社の動向
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ドレクスラー・オートモーティブ社(ドイツ)
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.最近の動向
8.3.2.株式会社ジェイテクト (日本)
8.3.3.イートン・コーポレーション(アイルランド)
8.3.4.ボルグワーナー社(米国)
8.3.5.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェン社(ドイツ)
8.3.6.リナマー・コーポレーション(カナダ)
8.3.7.GKNオートモーティブ(イギリス)
8.3.8.ダナ・リミテッド(米国)
8.3.9.アメリカン・アクスル&マニュファクチャリング社(米国)
8.3.10.クスコジャパン(日本日本
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性
9.3.研究の前提

 

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Summary

Global Limited Slip Differential Market is valued at approximately USD 3.76 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 12.39% over the forecast period 2023-2030. A limited-slip differential (LSD) is a mechanical device used in vehicles to enhance traction and stability by allowing differential action between the wheels while limiting the speed difference between them. It is designed to distribute torque evenly between the drive wheels to prevent one wheel from spinning uncontrollably, especially in slippery or uneven road conditions. The LSD contributes significantly to enhancing the overall performance of the vehicle by improving power efficiency, optimizing turning capabilities, enhancing traction control, and empowering the driver with better control. Its advanced design and functionality make it far superior to traditional differentials, particularly in high-performance vehicles. As a result, many luxury car manufacturers have integrated LSD into their vehicles to provide occupants with superior turning performance, stability, and comfort. The increasing demand for efficient automotive performance is a key driver for the growing adoption of LSD in vehicles, as it addresses critical aspects of vehicle dynamics and driver experience, contributing to market growth. Additionally, factors such as soaring demand for All-Wheel Drive (AWD) and Four-Wheel Drive (4WD) vehicles, along with the growing focus on improved vehicle safety are further bourgeoning the limited-slip differential in the global market.

In addition, the rising popularity of performance and luxury vehicles among consumers to choose high-performance cars that emphasize superior handling capabilities is acting as a catalyzing factor for market growth across the globe. There is an increase in demand for LSDs to enhance traction, handling, and driving dynamics as more consumers opt for high-performance and luxury cars. According to Statista, in 2021, it was estimated that there are around 161.3 thousand luxury vehicles were sold globally. Also, it is projected that the figure will increase and is likely to reach 216.1 thousand vehicles by 2027. This trend drives continuous technological advancements in LSD technology, including electronic LSDs and torque-vectoring differentials, catering to the specific needs of these vehicle segments. The market is expanding globally, with both OEM and aftermarket sales growing as enthusiasts seek to upgrade their vehicles for improved drivability and control. Competition among LSD suppliers is intensifying, leading to innovation and product differentiation to capture a larger share of this thriving market. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Limited Slip Differential Market during the estimated period. Moreover, the growing focus on fuel efficiency and emissions reduction, as well as the rise in advancements in LSD technology present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the complexity of integration and the high maintenance needs are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Limited Slip Differential Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 owing to rising vehicle sales, technological advancements, increasing demand for safe and luxurious vehicles, and other factors. Also, factors such as improving macroeconomic conditions, higher purchasing power, rapid urbanization, awareness about active safety systems, growing SUV registrations, and abundant raw material availability create lucrative opportunities for market expansion. The well-established automotive industry in major countries like China, India, and Japan is expected to further fuel market growth in the region. Europe is expected to grow at a significant CAGR over the forecast years. The growing number of vehicles equipped with all-wheel drive systems is significantly propelling the market demand across the region. Stringent safety regulations prioritize driving safety, encouraging players in the region to focus on safety-related strategies. These factors, along with new strategies adopted by leading manufacturers are fostering market growth in the anticipated years.


Major market players included in this report are:
Drexler Automotive GmbH (Germany)
JTEKT Corporation (Japan)
Eaton Corporation (Ireland)
BorgWarner Inc. (U.S.)
ZF Friedrichshafen AG (Germany)
Linamar Corporation. (Canada)
GKN Automotive (U.K.)
Dana Limited (U.S.)
American Axle & Manufacturing Inc. (IU.S.)
CUSCO Japan co.,ltd. (Japan)

Recent Developments in the Market:
 In March 2022, Ford introduced an upgraded version of its new Fiesta ST, featuring a limited-slip differential with enhanced torque vectoring control. This enhancement aims to deliver superior traction without excessive brake interventions, ensuring optimal performance, which is stimulating demand of the limited slip differential, encouraging innovation, setting performance standards, and creating differentiation in the performance vehicle segment.
 In September 2021, Eaton unveiled a new range of limited slip differentials tailored for electric vehicles, offering improved traction in challenging conditions and optimizing vehicle performance across various speeds and traction scenarios. These differentials also enhance stability during trailering. Eaton's introduction of LSDs tailored for electric vehicles is poised to have a positive impact on the Limited Slip Differential Market by addressing the specific needs of the growing EV segment, driving technological advancements, and expanding market opportunities in the electric mobility sector.

Global Limited Slip Differential Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Application, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent to up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters to detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges that will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Mechanical LSD
Electronic LSD

By Application:
Sedan and Hatchback
SUV and Pickup Trucks

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa







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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Limited Slip Differential Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Limited Slip Differential Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Limited Slip Differential Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Limited Slip Differential Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Limited Slip Differential Market Dynamics
3.1. Limited Slip Differential Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Soaring demand for All-Wheel Drive (AWD) and Four-Wheel Drive (4WD) vehicles
3.1.1.2. Rising popularity of performance and luxury vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Complexity of integration
3.1.2.2. High maintenance needs
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing focus on fuel efficiency and emissions reduction
3.1.3.2. Rise in advancements in LSD technology
Chapter 4. Global Limited Slip Differential Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Limited Slip Differential Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Limited Slip Differential Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Limited Slip Differential Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Limited Slip Differential Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Mechanical LSD
5.4.2. Electronic LSD
Chapter 6. Global Limited Slip Differential Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Limited Slip Differential Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Limited Slip Differential Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Limited Slip Differential Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Sedan and Hatchback
6.4.2. SUV and Pickup Trucks
Chapter 7. Global Limited Slip Differential Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Limited Slip Differential Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Limited Slip Differential Market
7.4.1. U.S. Limited Slip Differential Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Limited Slip Differential Market
7.5. Europe Limited Slip Differential Market Snapshot
7.5.1. U.K. Limited Slip Differential Market
7.5.2. Germany Limited Slip Differential Market
7.5.3. France Limited Slip Differential Market
7.5.4. Spain Limited Slip Differential Market
7.5.5. Italy Limited Slip Differential Market
7.5.6. Rest of Europe Limited Slip Differential Market
7.6. Asia-Pacific Limited Slip Differential Market Snapshot
7.6.1. China Limited Slip Differential Market
7.6.2. India Limited Slip Differential Market
7.6.3. Japan Limited Slip Differential Market
7.6.4. Australia Limited Slip Differential Market
7.6.5. South Korea Limited Slip Differential Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Limited Slip Differential Market
7.7. Latin America Limited Slip Differential Market Snapshot
7.7.1. Brazil Limited Slip Differential Market
7.7.2. Mexico Limited Slip Differential Market
7.8. Middle East & Africa Limited Slip Differential Market
7.8.1. Saudi Arabia Limited Slip Differential Market
7.8.2. South Africa Limited Slip Differential Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Limited Slip Differential Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Drexler Automotive GmbH (Germany)
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. JTEKT Corporation (Japan)
8.3.3. Eaton Corporation (Ireland)
8.3.4. BorgWarner Inc. (U.S.)
8.3.5. ZF Friedrichshafen AG (Germany)
8.3.6. Linamar Corporation. (Canada)
8.3.7. GKN Automotive (U.K.)
8.3.8. Dana Limited (U.S.)
8.3.9. American Axle & Manufacturing Inc. (U.S.)
8.3.10. CUSCO Japan Co., Ltd. (Japan)
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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