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自動車用フロアマットの世界市場規模調査・予測:車種別(乗用車、商用車)、素材別(ゴム、繊維、ポリマー)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)、地域別分析、2023-2030年


Global Automotive Floor Mat Market Size Study & Forecast, by Vehicle Type (Passenger Cars and Commercial Vehicles), By Material (Rubber, Textile, and Polymer), By Sales Channel (OEM and Aftermarket), and Regional Analysis, 2023-2030

自動車用フロアマットの世界市場は、2022年に約113.8億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車用フロアマットは、カーマットとも呼ばれ、車、トラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年4月20日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

自動車用フロアマットの世界市場は、2022年に約113.8億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車用フロアマットは、カーマットとも呼ばれ、車、トラック、バン、SUVなどの車両の床面に敷かれる保護カバーで、下地のカーペットやフローリングを汚れ、ごみ、湿気、磨耗などから保護する。自動車フロアマットは、掃除のために簡単に取り外しできるように設計されているゴム、ポリマー、および織物などの様々な材料で利用可能です。これらのマットは、簡単に取り外して清掃できるように設計されており、車内の清潔さと維持に貢献しています。自動車の快適性と保護への注目の高まり、自動車のカスタマイズの増加傾向、自動車所有の急増は、世界中の自動車フロアマットの需要を規定している主な要因である。また、顧客は彼らの車のインテリアの快適さと美的魅力を重視するようになってきている。これらのフロアマットは、全体的な外観を向上させ、運転体験を向上させる。したがって、車両の安全性と快適性のニーズの高まりは、世界市場での製品の採用を推進すると予想される。

さらに、フロアマットの需要は、自動車産業の継続的な拡大と新車の導入に伴って増加すると予想されている。フロアマットは新車にメーカーが頻繁に追加する。このような傾向により、OEMは頻繁にこれらのマットを自動車に提供し、マットの売上を増加させている。国際自動車製造者機構(OICA)が2022年に発表した調査によると、世界の自動車生産台数は8,500万台を突破し、2021年比で6%増加した。同様に、自動車内部の美観を高めるためにパーソナライズされた車両マットへの要望が高まっており、よく練られたフロアマットの需要を促進すると予想される。裏面に滑り止め加工を施したマットは、車内の滑りやすい路面や濡れた路面で滑るリスクを低減し、安全性を高める。多くのメーカーは、自動車メーカーの特定の要件を満たすように設計されたオーダーメイドの車両マットを専門としている。例えば、Minimizerは2023年5月、ケンワースT280、T380、T480、ピータービルト536、537、538など、PACCARのさまざまなモデルに合わせた新しいカスタマイズマットを発表した。これらのマットはレーザーで精密に測定され、こぼれないように縁が高くなっています。さらに、清掃や交換が簡単で、整頓された魅力的な車内を維持するための実用的な選択肢となっています。したがって、これらの前述の要因は、推定期間中に自動車フロアマット市場の成長を推進している。さらに、製造技術の進歩の高まりや、環境に優しく持続可能な素材に対する需要の急増は、予測期間中に様々な有利な機会をもたらす。しかし、原材料価格の変動と代替フローリングソリューションの利用可能性は、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長に挑戦している。

自動車用フロアマットの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。アジア太平洋地域は、快適性と安全性に対する需要の高まりと、自動車産業の拡大に対する政府の好意的な政策により、2022年の市場を支配した。また、インド、中国、韓国、日本のような国の存在は、都市化と可処分所得の上昇により自動車所有の大幅な増加を経験しており、フロアマットのようなアクセサリーの高い需要をもたらしている。アジア太平洋地域は多様な気候帯を誇り、全天候型フロアマットやヘビーデューティフロアマットのような特殊なマットの必要性を煽っている。さらに、オンラインプラットフォームを含む様々な小売チャネルを通じてアフターマーケットアクセサリーにアクセスできるため、フロアライナーやマットを探している顧客の購入プロセスが簡素化される。このような入手しやすさが、同地域の需要拡大に大きく寄与している。一方、欧州は予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されている。同地域は高級車メーカーやハイエンド車メーカーの中心地でもあり、車の美観を保つことの重要性が高まっていることも、同地域全体の市場需要を大きく押し上げている。加えて、環境に対する関心の高まりが、欧州における環境に優しいフロアマット需要の高まりに拍車をかけている。その結果、顧客は自動車の全体的なインテリアの質を満たすプレミアムで持続可能なマットに傾斜している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Husky Liners, Inc.
3M社(米国)
オートテック・ノンウーブンズ社(インド(インド)
ロイドマット社(米国)
ヴァルザー社(オーストリア)
レースマーク・インターナショナル(米国)
マックスライナー(タイ)
カバークラフト(米国)
オートカスタムカーペット(米国)
トヨタ紡織(日本)

市場における最近の動き:
 2023年5月、Maxlineの子会社であるMaxliner Australiaは、パースにある主要ショールームと倉庫の拡張計画を発表した。アップグレードされた敷地は、南部のカニングベール郊外に位置し、現代的なフィッティング工房、小売ショールーム、倉庫施設を備えている。したがって、この地理的拡大は、販売を促進し、顧客体験を向上させ、業界における同社の地位を強化することで、自動車フロアマット市場の成長をサポートするものです。
 2022年1月、カバークラフトはロイドマットの買収を完了した。これは製品ポートフォリオを拡大することを目的とした戦略的な動きである。カバークラフトは、成長促進と業務効率化における専門知識を活用する一方、買収による新たな知識とスキルを統合することで、技術革新の高まり、市場シェアの拡大、業務上の相乗効果により、市場での地位を高めていく方針である。.
 2021年1月、マックスライナーは2020年型マツダBT-50に合わせたアクセサリーのラインアップを発表した。このラインアップは、フロアマット、ウートキャノピー、タブプロテクション、ハードリッド、テールゲートアシストを含み、車両の機能性と美観を向上させる包括的なソリューションを提供する。

自動車用フロアマットの世界市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 車両タイプ, 素材, 販売チャネル, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も掲載しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

車両タイプ別
乗用車
商用車

素材別
ゴム
繊維
ポリマー

販売チャネル別
OEM
アフターマーケット

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ


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目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.自動車用フロアマット市場、地域別、2020年〜2030年(USD Billion)
1.2.2.自動車用フロアマット市場:車種別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.2.3.自動車用フロアマット市場:素材別、2020〜2030年(USD Billion)
1.2.4.自動車用フロアマット市場:販売チャネル別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推計方法
1.5.調査の前提
第2章.自動車用フロアマットの世界市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.自動車用フロアマットの世界市場ダイナミクス
3.1.自動車用フロアマット市場のインパクト分析(2020-2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.自動車産業の急速な拡大
3.1.1.2.自動車のカスタマイズ需要の急増
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.原材料価格の変動
3.1.2.2.代替フローリングの入手可能性
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.製造技術の進歩
3.1.3.2.環境に優しく持続可能な素材に対する需要の急増
第4章.自動車用フロアマットの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章 自動車用フロアマットの世界市場自動車用フロアマットの世界市場:車種別
5.1.市場スナップショット
5.2.自動車用フロアマットの世界市場:車両タイプ別、性能-潜在能力分析
5.3.自動車用フロアマットの世界市場:自動車タイプ別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
5.4.自動車用フロアマットの世界市場、サブセグメント別分析
5.4.1.乗用車
5.4.2.商用車
第6章.自動車用フロアマットの世界市場:素材別
6.1.市場スナップショット
6.2.自動車用フロアマットの世界市場:素材別、性能-ポテンシャル分析
6.3.自動車用フロアマットの世界市場:素材別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
6.4.自動車用フロアマットの世界市場、サブセグメント別分析
6.4.1.ゴム
6.4.2.繊維
6.4.3.ポリマー
第7章.自動車用フロアマットの世界市場:販売チャネル別
7.1.市場スナップショット
7.2.自動車用フロアマットの世界市場:販売チャネル別、業績-潜在能力分析
7.3.自動車用フロアマットの世界市場:販売チャネル別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
7.4.自動車用フロアマットの世界市場、サブセグメント別分析
7.4.1.OEM
7.4.2.アフターマーケット
第8章.自動車用フロアマットの世界市場、地域分析
8.1.上位主要国
8.2.上位新興国
8.3.自動車用フロアマット市場、地域別市場スナップショット
8.4.北米の自動車用フロアマット市場
8.4.1.米国の自動車用フロアマット市場
8.4.1.1.車種別内訳推計・予測、2020〜2030年
8.4.1.2.素材の内訳の推定と予測、2020-2030年
8.4.1.3.販売チャネルの内訳の推定と予測、2020~2030年
8.4.2.カナダの自動車用フロアマット市場
8.5.欧州自動車用フロアマット市場スナップショット
8.5.1.イギリスの自動車用フロアマット市場
8.5.2.ドイツの自動車用フロアマット市場
8.5.3.フランス自動車用フロアマット市場
8.5.4.スペインの自動車用フロアマット市場
8.5.5.イタリアの自動車用フロアマット市場
8.5.6.その他のヨーロッパ自動車用フロアマット市場
8.6.アジア太平洋地域の自動車用フロアマット市場スナップショット
8.6.1.中国の自動車用フロアマット市場
8.6.2.インドの自動車用フロアマット市場
8.6.3.日本の自動車用フロアマット市場
8.6.4.オーストラリア自動車用フロアマット市場
8.6.5.韓国の自動車用フロアマット市場
8.6.6.その他のアジア太平洋地域の自動車用フロアマット市場
8.7.中南米の自動車用フロアマット市場のスナップショット
8.7.1.ブラジルの自動車用フロアマット市場
8.7.2.メキシコの自動車用フロアマット市場
8.8.中東・アフリカ自動車用フロアマット市場
8.8.1.サウジアラビアの自動車用フロアマット市場
8.8.2.南アフリカの自動車用フロアマット市場
8.8.3.その他の中東・アフリカ地域の自動車用フロアマット市場

第9章.競合他社の動向
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ハスキー・ライナー社(米国)
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.最近の動向
9.3.2.3M社(アメリカ)
9.3.3.オートテック不織布(インド(インド)
9.3.4.ロイドマット社(米国)
9.3.5.ヴァルザー社(オーストリア)
9.3.6.レースマーク・インターナショナル(米国)
9.3.7.マックスライナー(タイ)
9.3.8.カバークラフト(米国)
9.3.9.オートカスタムカーペット(米国)
9.3.10.トヨタ紡織(日本)
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性
10.3.研究の前提

 

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Summary

Global Automotive Floor Mat Market is valued at approximately USD 11.38 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2023-2030. An automotive floor mat, also known as a car mat, is a protective covering placed on the floor of a vehicle including cars, trucks, vans, and SUVs to protect the underlying carpet or flooring from dirt, debris, moisture, and wear and tear. Automotive floor mats are available in various materials such as rubber, polymer, and textiles that are designed to be easily removable for cleaning. These mats are designed for easy removal and cleaning, contributing to the cleanliness and upkeep of a vehicle's interior. The rising focus on comfort and protection in vehicles, the increasing trend of vehicle customization, along the surge in vehicle ownership are the key factors that are stipulating the automotive floor mat demand across the globe. Also, customers are placing a growing emphasis on the comfort and aesthetic appeal of their vehicle interiors. These floor mats enhance the overall appearance and improve the driving experience. Therefore, the rising need for vehicle safety and comfort is expected to propel the adoption of the product in the global market.

Additionally, the demand for floor mats is anticipated to increase with the continuous expansion of the automotive industry and the introduction of new vehicles. Floor mats are frequently added by the manufacturer on new cars. Due to this trend OEMs frequently provide these mats with the cars, which increases mat sales. According to a study published by the Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles (OICA) in 2022, global automobile production surpassed 85 million units, marking a 6% increase compared to 2021. Likewise, the increasing desire for personalized vehicle mats to elevate the interior aesthetics of automobiles is expected to drive the demand for well-crafted floor mats. Mats equipped with no-slip backing offer enhanced safety by reducing the risk of slipping on slippery or wet surfaces within the vehicle. Many manufacturers specialize in tailored vehicle mats designed to meet the specific requirements of automakers. For instance, in May 2023, Minimizer unveiled new customized mats tailored for various PACCAR models like Kenworth T280, T380, T480, Peterbilt 536, 537, and 538. These mats are precision laser-measured, and feature raised edges to prevent spillage. Additionally, they are easy to clean and replace, making them a practical choice for maintaining a tidy and appealing interior. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Automotive Floor Mat Market during the estimated period. Moreover, the rising advancements in manufacturing technologies, as well as the surge in demand for eco-friendly and sustainable materials present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the volatility in the prices of raw materials and the availability of alternative flooring solutions are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Automotive Floor Mat Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 owing to the growing demand for comfort and safety, and favourable government policies for the expansion of the automotive industry. Also, the presence of countries like India, China, South Korea, and Japan are experiencing a substantial increase in vehicle ownership due to urbanization and rising disposable incomes, which is resulting in high demand for accessories like floor mats. The Asia Pacific region boasts diverse climate zones, fueling the need for specialized mats such as all-weather or heavy-duty floor mats. Moreover, the accessibility of aftermarket accessories via various retail channels, including online platforms, simplifies the purchasing process for customers looking for floor liners and mats. This accessibility factor contributes significantly to the rising demand in the region. Whereas Europe is expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The region also serves as a prominent centre for luxury and high-end car manufacturers, as well as the growing importance of maintaining vehicle aesthetics, is significantly propelling the market demand across the region. Besides, increasing environmental concerns have spurred a heightened demand for eco-friendly floor mats in Europe. Consequently, customers are inclined towards premium and sustainable mats that meet the overall interior quality of their vehicles.

Major market players included in this report are:
Husky Liners, Inc. (U.S.)
3M Company (U.S.)
Autotech Nonwovens Pvt Ltd. (India)
Lloyd Mats Inc. (U.S.)
Walser GmbH (Austria)
RACEMARK International (U.S.)
MaxLiners (Thailand)
Covercraft (U.S.)
Auto Custom Carpet Inc. (U.S.)
Toyota Boshoku Corporation (Japan)

Recent Developments in the Market:
 In May 2023, Maxliner Australia- a subsidiary of Maxline unveiled their plans for the expansion of its primary showroom and warehouse in Perth. The upgraded site features a contemporary fitting workshop, retail showroom, and warehouse facility located in the southern Canning Vale suburb. Accordingly, this geographical expansion supports the growth of the Automotive Floor Mat Market by driving sales, enhancing customer experience, and strengthening the company's position in the industry.
 In January 2022, Covercraft completed the acquisition of Lloyd Mats, a strategic move aimed at broadening its product portfolio. Covercraft intends to capitalize on its expertise in driving growth and operational efficiency, while also integrating new knowledge and skills from the acquisition to enhance its position in the market because of rising innovation, market share expansion, and operational synergies. .
 In January 2021, Maxliner introduced a lineup of accessories tailored for the 2020 Mazda BT-50. This range encompassed floor mats, ute canopies, tub protection, hard lids, and tailgate assist, offering comprehensive solutions for enhancing the functionality and aesthetics of the vehicle.

Global Automotive Floor Mat Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Vehicle Type, Material, Sales Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent to up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters to detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges that will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Vehicle Type:
Passenger Cars
Commercial Vehicles

By Material:
Rubber
Textile
Polymer

By Sales Channel:
OEM
Aftermarket

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Floor Mat Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Floor Mat Market, by Vehicle Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Floor Mat Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Floor Mat Market, by Sales Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Floor Mat Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Floor Mat Market Dynamics
3.1. Automotive Floor Mat Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rapid expansion of the automotive industry
3.1.1.2. Surge in demand for vehicle customization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Volatility in the prices of raw materials
3.1.2.2. Availability of alternative flooring solutions
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising advancements in manufacturing technologies
3.1.3.2. Surge in demand for eco-friendly and sustainable materials
Chapter 4. Global Automotive Floor Mat Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Automotive Floor Mat Market, by Vehicle Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Automotive Floor Mat Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Automotive Floor Mat Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Automotive Floor Mat Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Passenger Cars
5.4.2. Commercial Vehicles
Chapter 6. Global Automotive Floor Mat Market, by Material
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Floor Mat Market by Material, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Floor Mat Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Automotive Floor Mat Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Rubber
6.4.2. Textile
6.4.3. Polymer
Chapter 7. Global Automotive Floor Mat Market, by Sales Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Floor Mat Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Floor Mat Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Automotive Floor Mat Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. OEM
7.4.2. Aftermarket
Chapter 8. Global Automotive Floor Mat Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Automotive Floor Mat Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Automotive Floor Mat Market
8.4.1. U.S. Automotive Floor Mat Market
8.4.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Automotive Floor Mat Market
8.5. Europe Automotive Floor Mat Market Snapshot
8.5.1. U.K. Automotive Floor Mat Market
8.5.2. Germany Automotive Floor Mat Market
8.5.3. France Automotive Floor Mat Market
8.5.4. Spain Automotive Floor Mat Market
8.5.5. Italy Automotive Floor Mat Market
8.5.6. Rest of Europe Automotive Floor Mat Market
8.6. Asia-Pacific Automotive Floor Mat Market Snapshot
8.6.1. China Automotive Floor Mat Market
8.6.2. India Automotive Floor Mat Market
8.6.3. Japan Automotive Floor Mat Market
8.6.4. Australia Automotive Floor Mat Market
8.6.5. South Korea Automotive Floor Mat Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Automotive Floor Mat Market
8.7. Latin America Automotive Floor Mat Market Snapshot
8.7.1. Brazil Automotive Floor Mat Market
8.7.2. Mexico Automotive Floor Mat Market
8.8. Middle East & Africa Automotive Floor Mat Market
8.8.1. Saudi Arabia Automotive Floor Mat Market
8.8.2. South Africa Automotive Floor Mat Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Floor Mat Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Husky Liners, Inc. (U.S.)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. 3M Company (U.S.)
9.3.3. Autotech Nonwovens Pvt Ltd. (India)
9.3.4. Lloyd Mats Inc. (U.S.)
9.3.5. Walser GmbH (Austria)
9.3.6. RACEMARK International (U.S.)
9.3.7. MaxLiners (Thailand)
9.3.8. Covercraft (U.S.)
9.3.9. Auto Custom Carpet Inc. (U.S.)
9.3.10. Toyota Boshoku Corporation (Japan)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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