コンシューマーエレクトロニクス用パッケージの世界市場規模調査&予測、素材別(プラスチック、紙)、用途別(スマートフォン、コンピューティングデバイス、テレビ/DTHボックス、電子ウェアラブル、その他の用途)、地域分析、2023-2030年Global Consumer Electronics Packaging Market Size study & Forecast, by Material (Plastics, Paper) by Application (Smartphones, Computing Devices, Television/DTH Box, Electronic Wearables, Other Applications) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のコンシューマーエレクトロニクスパッケージング市場は、2022年に約XXX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コンシューマーエレクトロニクス... もっと見る
サマリー世界のコンシューマーエレクトロニクスパッケージング市場は、2022年に約XXX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コンシューマーエレクトロニクスパッケージングとは、スマートフォン、ノートパソコン、タブレット、カメラ、その他の電子ガジェットなど、さまざまなコンシューマーエレクトロニクス製品に使用されるパッケージのことです。輸送中に製品を保護するだけでなく、製品に関する重要な情報をエンドユーザーに伝えることができるため、これらの製品のマーケティングと流通に欠かせない要素となっています。家電製品のパッケージは通常、段ボールやプラスチックの箱で構成され、その中には製品に加え、充電ケーブル、取扱説明書、保証書など様々な付属品が収められています。パッケージのデザインは製品やターゲット市場によって異なりますが、通常、消費者を引き付けるために人目を引くグラフィックやブランディングが特徴です。市場の成長を促進する主な要因は、スマートハウスにおける電子機器の導入の増加、電子製品の保護包装への注目の高まり、デジタル化の進展、電子機器包装における偽造防止の需要の高まりであり、これらは市場に有利な需要を生み出すと予想される。さらに、家電製品の普及が進んでいることも、家電パッケージング市場の成長に大きく寄与しています。コンシューマーエレクトロニクスパッケージングとは、スマートフォン、タブレット、ノートパソコン、テレビなどの電子機器を保護、保管、輸送、表示するために使用される包装材料のことを指します。Statistaによると、2022年の世界の家電市場の数量は8億1450万であり、2028年には8億9743万に達すると予測されています。さらに、小売可能な硬質包装の需要の急増は、予測期間中に市場に有利な機会を創出すると予想されます。しかし、ゴミのリサイクルや梱包に関する厳しいガイドラインが、2023-2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 コンシューマーエレクトロニクス包装の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米は、スマートホームにおける高度な電子機器の採用の増加、および同地域における電子産業の成長により、2022年に市場を支配しました。アジア太平洋地域は、スマートフォン、タブレット、ウェアラブルエレクトロニクス、テレビなどの需要の増加、同地域での電子商取引産業の成長などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: DS Smith Plc モンディグループ インターナショナル・ペーパー・カンパニー ソノコ・プロダクツ・カンパニー シールドエアー社 フタマキオーイ スマーフィット・カッパ・グループPLC ウェストロック社 UFP Technologies, Inc. Stora Enso Oyi 市場の最近の動向 2023年1月、オランダに本社を置くベネルクス諸国最大の段ボールメーカーDe Jong Packaging GroupがStora Ensoに買収されました。買収金額は1,020百万ユーロ。 世界のコンシューマー・エレクトロニクス・パッケージング市場レポートスコープ: 過去データ - 2020年 - 2021年 推計の基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競争環境、成長要因、トレンド 対象となるセグメント - 素材、アプリケーション、地域 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 素材別 素材別:プラスチック 紙 用途別 スマートフォン コンピューティングデバイス テレビ/DTHボックス 電子ウェアラブル その他のアプリケーション 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中近東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ共和国 その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Consumer Electronics Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Consumer Electronics Packaging Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Consumer Electronics Packaging Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Consumer Electronics Packaging Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Consumer Electronics Packaging Market Dynamics 3.1. Consumer Electronics Packaging Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising adoption of electronics in smart houses 3.1.1.2. Growing focus on the protective packaging of electronic products 3.1.1.3. Growing demand in the anti-counterfeit in electronics packaging 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Strict guidelines for recycling and packaging garbage 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Surge in demand for retail-ready and rigid packaging Chapter 4. Global Consumer Electronics Packaging Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Consumer Electronics Packaging Market, by Material 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Consumer Electronics Packaging Market by Material, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Consumer Electronics Packaging Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Consumer Electronics Packaging Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Plastics 5.4.2. Paper Chapter 6. Global Consumer Electronics Packaging Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Consumer Electronics Packaging Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Consumer Electronics Packaging Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Consumer Electronics Packaging Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Smartphones 6.4.2. Computing Devices 6.4.3. Television/DTH Box 6.4.4. Electronic Wearables 6.4.5. Other Applications Chapter 7. Global Consumer Electronics Packaging Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Consumer Electronics Packaging Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Consumer Electronics Packaging Market 7.4.1. U.S. Consumer Electronics Packaging Market 7.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Consumer Electronics Packaging Market 7.5. Europe Consumer Electronics Packaging Market Snapshot 7.5.1. U.K. Consumer Electronics Packaging Market 7.5.2. Germany Consumer Electronics Packaging Market 7.5.3. France Consumer Electronics Packaging Market 7.5.4. Spain Consumer Electronics Packaging Market 7.5.5. Italy Consumer Electronics Packaging Market 7.5.6. Rest of Europe Consumer Electronics Packaging Market 7.6. Asia-Pacific Consumer Electronics Packaging Market Snapshot 7.6.1. China Consumer Electronics Packaging Market 7.6.2. India Consumer Electronics Packaging Market 7.6.3. Japan Consumer Electronics Packaging Market 7.6.4. Australia Consumer Electronics Packaging Market 7.6.5. South Korea Consumer Electronics Packaging Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Consumer Electronics Packaging Market 7.7. Latin America Consumer Electronics Packaging Market Snapshot 7.7.1. Brazil Consumer Electronics Packaging Market 7.7.2. Mexico Consumer Electronics Packaging Market 7.8. Middle East & Africa Consumer Electronics Packaging Market 7.8.1. Saudi Arabia Consumer Electronics Packaging Market 7.8.2. South Africa Consumer Electronics Packaging Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Consumer Electronics Packaging Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. DS Smith Plc 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Mondi Group 8.3.3. International Paper Company 8.3.4. Sonoco Products Company 8.3.5. Sealed Air Corporation 8.3.6. Huhtamaki Oyj 8.3.7. Smurfit Kappa Group PLC 8.3.8. WestRock Company 8.3.9. UFP Technologies, Inc. 8.3.10. Stora Enso Oyi Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Consumer Electronics Packaging Market is valued approximately USD XXX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXX% over the forecast period 2023-2030. Consumer electronics packaging refers to the packaging used for various consumer electronics products such as smartphones, laptops, tablets, cameras, and other electronic gadgets. It is an essential aspect of the marketing and distribution of these products, as it not only protects the product during transportation but also conveys important information about the product to the end-user. Consumer electronics packaging typically consists of a cardboard or plastic box that contains the product along with various accessories such as charging cables, user manuals, and warranty cards. The packaging design may vary depending on the product and the target market, but it usually features eye-catching graphics and branding to attract consumers. The key factor driving the market growth is rising adoption of electronics in smart houses, growing focus on the protective packaging of electronic products, rising digitalization, and growing demand in the anti-counterfeit in electronics packaging that anticipated to create the lucrative demand for the market. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Consumer Electronics Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Consumer Electronics Packaging Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Consumer Electronics Packaging Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Consumer Electronics Packaging Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Consumer Electronics Packaging Market Dynamics 3.1. Consumer Electronics Packaging Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising adoption of electronics in smart houses 3.1.1.2. Growing focus on the protective packaging of electronic products 3.1.1.3. Growing demand in the anti-counterfeit in electronics packaging 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Strict guidelines for recycling and packaging garbage 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Surge in demand for retail-ready and rigid packaging Chapter 4. Global Consumer Electronics Packaging Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Consumer Electronics Packaging Market, by Material 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Consumer Electronics Packaging Market by Material, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Consumer Electronics Packaging Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Consumer Electronics Packaging Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Plastics 5.4.2. Paper Chapter 6. Global Consumer Electronics Packaging Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Consumer Electronics Packaging Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Consumer Electronics Packaging Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Consumer Electronics Packaging Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Smartphones 6.4.2. Computing Devices 6.4.3. Television/DTH Box 6.4.4. Electronic Wearables 6.4.5. Other Applications Chapter 7. Global Consumer Electronics Packaging Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Consumer Electronics Packaging Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Consumer Electronics Packaging Market 7.4.1. U.S. Consumer Electronics Packaging Market 7.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Consumer Electronics Packaging Market 7.5. Europe Consumer Electronics Packaging Market Snapshot 7.5.1. U.K. Consumer Electronics Packaging Market 7.5.2. Germany Consumer Electronics Packaging Market 7.5.3. France Consumer Electronics Packaging Market 7.5.4. Spain Consumer Electronics Packaging Market 7.5.5. Italy Consumer Electronics Packaging Market 7.5.6. Rest of Europe Consumer Electronics Packaging Market 7.6. Asia-Pacific Consumer Electronics Packaging Market Snapshot 7.6.1. China Consumer Electronics Packaging Market 7.6.2. India Consumer Electronics Packaging Market 7.6.3. Japan Consumer Electronics Packaging Market 7.6.4. Australia Consumer Electronics Packaging Market 7.6.5. South Korea Consumer Electronics Packaging Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Consumer Electronics Packaging Market 7.7. Latin America Consumer Electronics Packaging Market Snapshot 7.7.1. Brazil Consumer Electronics Packaging Market 7.7.2. Mexico Consumer Electronics Packaging Market 7.8. Middle East & Africa Consumer Electronics Packaging Market 7.8.1. Saudi Arabia Consumer Electronics Packaging Market 7.8.2. South Africa Consumer Electronics Packaging Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Consumer Electronics Packaging Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. DS Smith Plc 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Mondi Group 8.3.3. International Paper Company 8.3.4. Sonoco Products Company 8.3.5. Sealed Air Corporation 8.3.6. Huhtamaki Oyj 8.3.7. Smurfit Kappa Group PLC 8.3.8. WestRock Company 8.3.9. UFP Technologies, Inc. 8.3.10. Stora Enso Oyi Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
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