生分解性カトラリーの世界市場規模調査&予測、原材料(木、籾殻、紙、プラスチック、その他)別、地域別分析、2022-2029年Global Biodegradable Cutlery Market Size study & Forecast, by Raw Material (Wood, Husk, Paper, Plastic, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 生分解性カトラリーの世界市場は、2021年に約4,030万米ドルと評価され、2022年から2029年にかけて5.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。予測期間中に市場を促進すると予想される主な理由の1つは... もっと見る
サマリー生分解性カトラリーの世界市場は、2021年に約4,030万米ドルと評価され、2022年から2029年にかけて5.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。予測期間中に市場を促進すると予想される主な理由の1つは、非生分解性プラスチックゴミに関連する負の結果に対する意識の高まりです。非生分解性プラスチックを禁止するために、多くの政府が厳しい制限や政策を設けています。生分解性食器市場は、政府の積極的な取り組みと、非生分解性プラスチックの欠点に対する消費者の意識の高まりによって、拡大すると予想されます。数多くの企業が、手頃な価格の生分解性キッチンウェアを作るために、研究開発に多額の投資をしています。例えば、グリーン・サイエンス・アライアンスという化学事業者は、2019年3月、古紙、植物、木材、木の切り落としから天然バイオマスを作りました。この素材は天然成分であるため、完全に生分解され、リサイクル可能です。この最先端の製品は、コンポスタブルカトラリー分野の拡大に拍車をかけ、新たな機会をもたらすでしょう。また、2020年の「Eating Better」レポートによると、英国では成人の88%がレディミールや調理済み食品を食べています。5人に2人が毎週、調理済み食品を食べています。Statistaによると、イギリスではレディミールの消費頻度が前年比で増加しています。例えば、2019年には3,410千人が週1回以上レディミールを消費していたが、2020年には5,328千人に急増している。しかし、生分解性カトラリーの高コストが、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害しています。 生分解性カトラリーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。2021年、ヨーロッパは最大の地域市場の称号を得ました。生分解性キッチンウェアの多くの新興企業や重要な生産者の焦点は、新製品開発と原材料の革新にあります。例えば、ドイツの新興企業Leaf Republic Gmbhは、葉から作られたテーブルウェアの完全なラインアップを発表した。人工的な添加物や着色料、接着剤などを一切使用せず、葉っぱと葉っぱから作られた紙だけで構成されています。28日間使用すると、生分解されます。予測期間中、このような新しい製品の導入が市場拡大の原動力となると予測されます。アジア太平洋地域は、飲食店やファストフード店の数が増加していることに加え、中国、インド、オーストラリアなど複数の国の政府によってプラスチック禁止に関する厳しい規則が課されていることから、重要な地域市場となっています。また、中国、日本、その他の東欧諸国では、箸などの木製カトラリーを使用することが習慣となっています。この習慣により、この地域では生分解性キッチンウェアの使用が拡大しています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Huhtamäki Oyj ビオトレム BIOPAK ベターアースLC ベジウェア パクチーLLC エコ・ガーディアン Genpak; LLC ビオナティックGmbH & Co.KG グリーングッドUSA 市場の最近の動向 環境に優しく生分解性に優れた高品質の紙製ストローが、Huhtamäki Oyjから2019年2月に発売されました。このストローは、紙くずから生まれた天然繊維で作られています。 世界の生分解性カトラリー市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド セグメントカバー 原材料、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と原材料の提供に関する詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 原材料別 原材料別:木材 籾殻(もみがら 紙 プラスチック その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Biodegradable Cutlery Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Biodegradable Cutlery Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Biodegradable Cutlery Market Dynamics 3.1. Biodegradable Cutlery Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumer awareness 3.1.1.2. Growing government support 3.1.1.3. Rising number of restaurants 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Biodegradable Cutlery 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing research and development Chapter 4. Global Biodegradable Cutlery Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Biodegradable Cutlery Market by Raw Material, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Biodegradable Cutlery Market Estimates & Forecasts by Raw Material 2019-2029 (USD Million) 6.4. Biodegradable Cutlery Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wood 6.4.2. Husk 6.4.3. Paper 6.4.4. Plastic 6.4.5. Others Chapter 7. Global Biodegradable Cutlery Market, Regional Analysis 7.1. Biodegradable Cutlery Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Biodegradable Cutlery Market 7.2.1. U.S. Biodegradable Cutlery Market 7.2.1.1. Raw Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 7.2.2. Canada Biodegradable Cutlery Market 7.3. Europe Biodegradable Cutlery Market Snapshot 7.3.1. U.K. Biodegradable Cutlery Market 7.3.2. Germany Biodegradable Cutlery Market 7.3.3. France Biodegradable Cutlery Market 7.3.4. Spain Biodegradable Cutlery Market 7.3.5. Italy Biodegradable Cutlery Market 7.3.6. Rest of Europe Biodegradable Cutlery Market 7.4. Asia-Pacific Biodegradable Cutlery Market Snapshot 7.4.1. China Biodegradable Cutlery Market 7.4.2. India Biodegradable Cutlery Market 7.4.3. Japan Biodegradable Cutlery Market 7.4.4. Australia Biodegradable Cutlery Market 7.4.5. South Korea Biodegradable Cutlery Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Biodegradable Cutlery Market 7.5. Latin America Biodegradable Cutlery Market Snapshot 7.5.1. Brazil Biodegradable Cutlery Market 7.5.2. Mexico Biodegradable Cutlery Market 7.6. Rest of The World Biodegradable Cutlery Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Huhtamäki Oyj 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Biotrem 8.2.3. BIOPAK 8.2.4. BETTER EARTH LLC 8.2.5. Vegware 8.2.6. Pactiv LLC 8.2.7. Eco Guardian 8.2.8. Genpak; LLC 8.2.9. Bionatic GmbH & Co. KG 8.2.10. GreenGood USA Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Biodegradable Cutlery Market is valued approximately USD 40.30 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.9% over the forecast period 2022-2029. One major reason that is anticipated to propel the market during the forecast period is growing awareness of the negative consequences connected with non-biodegradable plastic trash. In order to outlaw the non-biodegradable plastic, numerous governments have also created strict restrictions and policies. The market for biodegradable dinnerware is expected to increase as a result of favourable government initiatives and growing consumer awareness of the drawbacks of non-biodegradable plastic. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Biodegradable Cutlery Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Biodegradable Cutlery Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Biodegradable Cutlery Market Dynamics 3.1. Biodegradable Cutlery Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumer awareness 3.1.1.2. Growing government support 3.1.1.3. Rising number of restaurants 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Biodegradable Cutlery 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing research and development Chapter 4. Global Biodegradable Cutlery Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Biodegradable Cutlery Market by Raw Material, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Biodegradable Cutlery Market Estimates & Forecasts by Raw Material 2019-2029 (USD Million) 6.4. Biodegradable Cutlery Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wood 6.4.2. Husk 6.4.3. Paper 6.4.4. Plastic 6.4.5. Others Chapter 7. Global Biodegradable Cutlery Market, Regional Analysis 7.1. Biodegradable Cutlery Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Biodegradable Cutlery Market 7.2.1. U.S. Biodegradable Cutlery Market 7.2.1.1. Raw Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 7.2.2. Canada Biodegradable Cutlery Market 7.3. Europe Biodegradable Cutlery Market Snapshot 7.3.1. U.K. Biodegradable Cutlery Market 7.3.2. Germany Biodegradable Cutlery Market 7.3.3. France Biodegradable Cutlery Market 7.3.4. Spain Biodegradable Cutlery Market 7.3.5. Italy Biodegradable Cutlery Market 7.3.6. Rest of Europe Biodegradable Cutlery Market 7.4. Asia-Pacific Biodegradable Cutlery Market Snapshot 7.4.1. China Biodegradable Cutlery Market 7.4.2. India Biodegradable Cutlery Market 7.4.3. Japan Biodegradable Cutlery Market 7.4.4. Australia Biodegradable Cutlery Market 7.4.5. South Korea Biodegradable Cutlery Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Biodegradable Cutlery Market 7.5. Latin America Biodegradable Cutlery Market Snapshot 7.5.1. Brazil Biodegradable Cutlery Market 7.5.2. Mexico Biodegradable Cutlery Market 7.6. Rest of The World Biodegradable Cutlery Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Huhtamäki Oyj 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Biotrem 8.2.3. BIOPAK 8.2.4. BETTER EARTH LLC 8.2.5. Vegware 8.2.6. Pactiv LLC 8.2.7. Eco Guardian 8.2.8. Genpak; LLC 8.2.9. Bionatic GmbH & Co. KG 8.2.10. GreenGood USA Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(material)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|