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生分解性カトラリーの世界市場規模調査&予測、原材料(木、籾殻、紙、プラスチック、その他)別、地域別分析、2022-2029年


Global Biodegradable Cutlery Market Size study & Forecast, by Raw Material (Wood, Husk, Paper, Plastic, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

生分解性カトラリーの世界市場は、2021年に約4,030万米ドルと評価され、2022年から2029年にかけて5.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。予測期間中に市場を促進すると予想される主な理由の1つは... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月2日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

生分解性カトラリーの世界市場は、2021年に約4,030万米ドルと評価され、2022年から2029年にかけて5.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。予測期間中に市場を促進すると予想される主な理由の1つは、非生分解性プラスチックゴミに関連する負の結果に対する意識の高まりです。非生分解性プラスチックを禁止するために、多くの政府が厳しい制限や政策を設けています。生分解性食器市場は、政府の積極的な取り組みと、非生分解性プラスチックの欠点に対する消費者の意識の高まりによって、拡大すると予想されます。

数多くの企業が、手頃な価格の生分解性キッチンウェアを作るために、研究開発に多額の投資をしています。例えば、グリーン・サイエンス・アライアンスという化学事業者は、2019年3月、古紙、植物、木材、木の切り落としから天然バイオマスを作りました。この素材は天然成分であるため、完全に生分解され、リサイクル可能です。この最先端の製品は、コンポスタブルカトラリー分野の拡大に拍車をかけ、新たな機会をもたらすでしょう。また、2020年の「Eating Better」レポートによると、英国では成人の88%がレディミールや調理済み食品を食べています。5人に2人が毎週、調理済み食品を食べています。Statistaによると、イギリスではレディミールの消費頻度が前年比で増加しています。例えば、2019年には3,410千人が週1回以上レディミールを消費していたが、2020年には5,328千人に急増している。しかし、生分解性カトラリーの高コストが、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害しています。

生分解性カトラリーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。2021年、ヨーロッパは最大の地域市場の称号を得ました。生分解性キッチンウェアの多くの新興企業や重要な生産者の焦点は、新製品開発と原材料の革新にあります。例えば、ドイツの新興企業Leaf Republic Gmbhは、葉から作られたテーブルウェアの完全なラインアップを発表した。人工的な添加物や着色料、接着剤などを一切使用せず、葉っぱと葉っぱから作られた紙だけで構成されています。28日間使用すると、生分解されます。予測期間中、このような新しい製品の導入が市場拡大の原動力となると予測されます。アジア太平洋地域は、飲食店やファストフード店の数が増加していることに加え、中国、インド、オーストラリアなど複数の国の政府によってプラスチック禁止に関する厳しい規則が課されていることから、重要な地域市場となっています。また、中国、日本、その他の東欧諸国では、箸などの木製カトラリーを使用することが習慣となっています。この習慣により、この地域では生分解性キッチンウェアの使用が拡大しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Huhtamäki Oyj
ビオトレム
BIOPAK
ベターアースLC
ベジウェア
パクチーLLC
エコ・ガーディアン
Genpak; LLC
ビオナティックGmbH & Co.KG
グリーングッドUSA

市場の最近の動向
 環境に優しく生分解性に優れた高品質の紙製ストローが、Huhtamäki Oyjから2019年2月に発売されました。このストローは、紙くずから生まれた天然繊維で作られています。

世界の生分解性カトラリー市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
セグメントカバー 原材料、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と原材料の提供に関する詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
原材料別
原材料別:木材
籾殻(もみがら

プラスチック
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
1.2.1. Biodegradable Cutlery Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
1.2.2. Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material, 2019-2029 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Biodegradable Cutlery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Biodegradable Cutlery Market Dynamics
3.1. Biodegradable Cutlery Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing consumer awareness
3.1.1.2. Growing government support
3.1.1.3. Rising number of restaurants
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Biodegradable Cutlery
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing research and development
Chapter 4. Global Biodegradable Cutlery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Biodegradable Cutlery Market by Raw Material, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Biodegradable Cutlery Market Estimates & Forecasts by Raw Material 2019-2029 (USD Million)
6.4. Biodegradable Cutlery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Wood
6.4.2. Husk
6.4.3. Paper
6.4.4. Plastic
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Biodegradable Cutlery Market, Regional Analysis
7.1. Biodegradable Cutlery Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Biodegradable Cutlery Market
7.2.1. U.S. Biodegradable Cutlery Market
7.2.1.1. Raw Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
7.2.2. Canada Biodegradable Cutlery Market
7.3. Europe Biodegradable Cutlery Market Snapshot
7.3.1. U.K. Biodegradable Cutlery Market
7.3.2. Germany Biodegradable Cutlery Market
7.3.3. France Biodegradable Cutlery Market
7.3.4. Spain Biodegradable Cutlery Market
7.3.5. Italy Biodegradable Cutlery Market
7.3.6. Rest of Europe Biodegradable Cutlery Market
7.4. Asia-Pacific Biodegradable Cutlery Market Snapshot
7.4.1. China Biodegradable Cutlery Market
7.4.2. India Biodegradable Cutlery Market
7.4.3. Japan Biodegradable Cutlery Market
7.4.4. Australia Biodegradable Cutlery Market
7.4.5. South Korea Biodegradable Cutlery Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Biodegradable Cutlery Market
7.5. Latin America Biodegradable Cutlery Market Snapshot
7.5.1. Brazil Biodegradable Cutlery Market
7.5.2. Mexico Biodegradable Cutlery Market
7.6. Rest of The World Biodegradable Cutlery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Huhtamäki Oyj
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Biotrem
8.2.3. BIOPAK
8.2.4. BETTER EARTH LLC
8.2.5. Vegware
8.2.6. Pactiv LLC
8.2.7. Eco Guardian
8.2.8. Genpak; LLC
8.2.9. Bionatic GmbH & Co. KG
8.2.10. GreenGood USA
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Biodegradable Cutlery Market is valued approximately USD 40.30 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.9% over the forecast period 2022-2029. One major reason that is anticipated to propel the market during the forecast period is growing awareness of the negative consequences connected with non-biodegradable plastic trash. In order to outlaw the non-biodegradable plastic, numerous governments have also created strict restrictions and policies. The market for biodegradable dinnerware is expected to increase as a result of favourable government initiatives and growing consumer awareness of the drawbacks of non-biodegradable plastic.

Numerous businesses are investing heavily in R&D to create affordable biodegradable kitchenware. For instance, a chemical business called Green Science Alliance created a natural biomass in March 2019 from waste paper, plants, wood, and tree trimmings. The material's natural components make it completely biodegradable and recyclable. This cutting-edge product will spur the expansion of the compostable cutlery sector and open up new opportunities. Along with this, according to Eating Better report of 2020, in UK, 88% of adults eat ready meals or ready-to-cook foods. 2 in 5 people eat ready meals every week. According to Statista, frequency of ready meal consumption is increasing year-over-year in United Kingdom. Such as, in 2019, 3,410 thousand people were consuming ready meals more than once a week, which surged to 5,328 thousand in 2020. However, the high cost of Biodegradable Cutlery stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Biodegradable Cutlery Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, Europe had the title of largest regional market. The focus of many startup businesses and significant producers of biodegradable kitchenware is on new product development and innovation in raw materials. For instance, the German startup company Leaf Republic Gmbh unveiled a complete line of tableware made from leaves. These goods are constructed entirely from leaves and paper made from leaves, with no artificial additives, colours, or glue of any kind. After use for 28 days, these goods biodegrade. Over the course of the projected period, it is predicted that such novel product introductions will fuel market expansion. Due to the rising number of eateries and fast-food outlets in the region as well as the strict rules regarding the plastic ban imposed by the governments of several nations, including China, India, and Australia, the Asia Pacific region is a significant regional market. Additionally, utilising wooden cutlery like chopsticks is customary in China, Japan, and some other eastern nations. The use of biodegradable kitchenware in the area is expanded by this custom.

Major market player included in this report are:
Huhtamäki Oyj
Biotrem
BIOPAK
BETTER EARTH LLC
Vegware
Pactiv LLC
Eco Guardian
Genpak; LLC
Bionatic GmbH & Co. KG
GreenGood USA

Recent Developments in the Market:
 High-quality paper straws that are eco-friendly and biodegradable were introduced by Huhtamäki Oyj in February 2019. The straws are made of natural fibre that comes from paper scraps.

Global Biodegradable Cutlery Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Raw Material, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Raw Material offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Raw Material:
Wood
Husk
Paper
Plastic
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
1.2.1. Biodegradable Cutlery Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
1.2.2. Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material, 2019-2029 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Biodegradable Cutlery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Biodegradable Cutlery Market Dynamics
3.1. Biodegradable Cutlery Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing consumer awareness
3.1.1.2. Growing government support
3.1.1.3. Rising number of restaurants
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Biodegradable Cutlery
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing research and development
Chapter 4. Global Biodegradable Cutlery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Biodegradable Cutlery Market, by Raw Material
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Biodegradable Cutlery Market by Raw Material, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Biodegradable Cutlery Market Estimates & Forecasts by Raw Material 2019-2029 (USD Million)
6.4. Biodegradable Cutlery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Wood
6.4.2. Husk
6.4.3. Paper
6.4.4. Plastic
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Biodegradable Cutlery Market, Regional Analysis
7.1. Biodegradable Cutlery Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Biodegradable Cutlery Market
7.2.1. U.S. Biodegradable Cutlery Market
7.2.1.1. Raw Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
7.2.2. Canada Biodegradable Cutlery Market
7.3. Europe Biodegradable Cutlery Market Snapshot
7.3.1. U.K. Biodegradable Cutlery Market
7.3.2. Germany Biodegradable Cutlery Market
7.3.3. France Biodegradable Cutlery Market
7.3.4. Spain Biodegradable Cutlery Market
7.3.5. Italy Biodegradable Cutlery Market
7.3.6. Rest of Europe Biodegradable Cutlery Market
7.4. Asia-Pacific Biodegradable Cutlery Market Snapshot
7.4.1. China Biodegradable Cutlery Market
7.4.2. India Biodegradable Cutlery Market
7.4.3. Japan Biodegradable Cutlery Market
7.4.4. Australia Biodegradable Cutlery Market
7.4.5. South Korea Biodegradable Cutlery Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Biodegradable Cutlery Market
7.5. Latin America Biodegradable Cutlery Market Snapshot
7.5.1. Brazil Biodegradable Cutlery Market
7.5.2. Mexico Biodegradable Cutlery Market
7.6. Rest of The World Biodegradable Cutlery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Huhtamäki Oyj
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Biotrem
8.2.3. BIOPAK
8.2.4. BETTER EARTH LLC
8.2.5. Vegware
8.2.6. Pactiv LLC
8.2.7. Eco Guardian
8.2.8. Genpak; LLC
8.2.9. Bionatic GmbH & Co. KG
8.2.10. GreenGood USA
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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