世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

デジタルサイネージ用メディアプレーヤーの世界市場規模調査&予測:コンポーネント(ハードウェア、ソフトウェア)、製品(エントリーレベル、アドバンスレベル、エンタープライズレベル)、アプリケーション(小売、ホスピタリティ、企業、輸送)、地域別分析、2022-2029年


Global Digital Signage Media Player Market Size study & Forecast, by Component (Hardware, Software), Product (Entry Level, Advanced Level, Enterprise Level), Application (Retail, Hospitality, Corporate, Transportation) and Regional Analysis, 2022-2029

デジタルサイネージ・メディアプレーヤーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.71%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタルサイネージメディアプレーヤー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

デジタルサイネージ・メディアプレーヤーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.71%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタルサイネージメディアプレーヤーは、電子画面上にコンテンツを表示する装置です。デジタルサイネージの助けを借りて、組織がクライアントと関わり、メッセージを伝えるのに役立ちます。デジタルサイネージメディアプレーヤー市場は、コンテキストを考慮した広告の成長を支持する現在のトレンドや、DOOH(Digital Out-Of-Home)支出の着実な増加といった要因によって拡大しています。この市場は、3M Company、Advantech Co.Ltd.、AOPEN Inc.、Barco、BrightSign LLCが占めています。

デジタルサイネージを通じてターゲットとなる視聴者の注目を集め、コンテクスト・アウェア広告が成長しています。実施した調査によると、人気ブランドオーナーの49%が、クッキーに代わるコンテキスト広告の導入を意図しているとのことです。80%のビジネスオーナーは、デジタルサイネージの使用の助けにより、最大33%の売上高の漸増を見た、計画的な購入よりもエピキュリアン製品の購入に大きな魅力がある。広告プラットフォームとしてのDOOHの利用は、将来的に大きな可能性を持っています。しかし、これらの体験の測定可能性と広告後の露出は、定量化されなければならない。ループ頻度、インプレッション、CPM、トラフィックなど、リアルタイムのパフォーマンス指標による洞察は、DOOHの成功を定義するために不可欠です。英国のネットユーザーの44%がDOOHキャンペーンの価値を認めており、デジタルサイネージ・メディアプレーヤー市場の成長を後押しする投資拡大の必要性があることが分かっています。また、小売業におけるデジタルサイネージ機器の普及が進み、ブランドの認知度やサービスに対するニーズが高まっていることも、市場の成長に拍車をかけると予想されます。また、デジタルサイネージメディアプレーヤーの処方の進歩は、この重要な市場の機会を増加させることができます。しかし、技術的および標準化の複雑さが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

デジタルサイネージメディアプレーヤーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性と技術開発の普及が進んでいることから、売上高で市場を支配しています。米国政府機関がデジタルサイネージプロジェクトに助成金を提供した。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、対象人口の増加、開発のための協力関係の増加、主要プレイヤーの地理的拡大、政府および非営利団体の市場空間への積極的参加などの要因によるものです。2020年2月、インドの財務大臣は、国会での2020-21年度予算に関するプレゼンテーションの中で、PPPルートで5つのスマートシティを開発することを提案しました。これはデジタルサイネージソリューション企業に喜びをもたらし、それぞれのスマートシティ開発プロジェクトにおいて、各州政府と提携する機会を見出した。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Advantech Co.Ltd.
AOPEN Inc.
バルコ
3M社
デル株式会社
ブライトサインLLC
ハイビジョン
ヒューレットパッカードエンタープライズ
ブロードサイン
シスコシステムズ株式会社
市場における最近の動向です:
 2021年5月 - BrightSign, LLCは、標準的なネットワーク接続に問題がある場所でメディア機器をクラウドに接続するための新しいソリューション、BrightSignMobileを発表しました。
 2020年3月 - Cayin Technology Co.Ltd.が、ファンレス組み込み型デジタルサイネージプレーヤー「SMP-2300」と、大規模ディスプレイネットワーク向けのAndroidアプリ「Cayin Signage Assistant」を発売。プレーヤーは彼の4Kコンテンツ、2つのLANポートをサポートし、ファイアウォールを内蔵しています。
 2021年5月 - BroadSign InternationalはClear Channel Europeとのパートナーシップを拡大し、DOOH販売体験を変革する。このパートナーシップは、ブロードサイン、マイクロソフト、セールスフォースの技術を使用して、グローバルな在庫ネットワークにおけるメディアの販売と購入を合理化するCCEの戦略的計画と一致しています。



世界のデジタルサイネージメディアプレーヤー市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント 構成要素、製品、アプリケーション、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

コンポーネント別
ソフトウェア
ハードウェア

製品別
エントリーレベル
アドバンスレベル
エンタープライズレベル

アプリケーション別
小売業
ホスピタリティ
企業向け
交通機関

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Digital Signage Media Player Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Digital Signage Media Player Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Digital Signage Media Player Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Digital Signage Media Player Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Digital Signage Media Player Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Digital Signage Media Player Market Dynamics
3.1. Digital Signage Media Player Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Trends Favouring the Growth of Context-aware Advertising
3.1.1.2. Steady Increase in DOOH Spending
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Technical and Standardization Complexity
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in Formulation
Chapter 4. Global Digital Signage Media Player Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Digital Signage Media Player Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Digital Signage Media Player Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hardware
6.4.2. Software
Chapter 7. Global Digital Signage Media Player Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Digital Signage Media Player Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Entry Level
7.4.2. Advanced Level
7.4.3. Enterprise Level
Chapter 8. Global Digital Signage Media Player Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Digital Signage Media Player Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Retail
8.4.2. Hospitality
8.4.3. Corporate
8.4.4. Transportation
Chapter 9. Global Digital Signage Media Player Market, Regional Analysis
9.1. Digital Signage Media Player Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Digital Signage Media Player Market
9.2.1. U.S. Digital Signage Media Player Market
9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Digital Signage Media Player Market
9.3. Europe Digital Signage Media Player Market Snapshot
9.3.1. U.K. Digital Signage Media Player Market
9.3.2. Germany Digital Signage Media Player Market
9.3.3. France Digital Signage Media Player Market
9.3.4. Spain Digital Signage Media Player Market
9.3.5. Italy Digital Signage Media Player Market
9.3.6. Rest of Europe Digital Signage Media Player Market
9.4. Asia-Pacific Digital Signage Media Player Market Snapshot
9.4.1. China Digital Signage Media Player Market
9.4.2. India Digital Signage Media Player Market
9.4.3. Japan Digital Signage Media Player Market
9.4.4. Australia Digital Signage Media Player Market
9.4.5. South Korea Digital Signage Media Player Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Signage Media Player Market
9.5. Latin America Digital Signage Media Player Market Snapshot
9.5.1. Brazil Digital Signage Media Player Market
9.5.2. Mexico Digital Signage Media Player Market
9.5.3. Rest of Latin America Digital Signage Media Player Market
9.6. Rest of The World Digital Signage Media Player Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Advantech Co. Ltd
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. AOPEN Inc.
10.2.3. Barco
10.2.4. 3M Company
10.2.5. Dell Inc.
10.2.6. BrightSign LLC
10.2.7. HaiVision
10.2.8. Hewlett Packard Enterprise
10.2.9. Broadsign
10.2.10. Cisco Systems Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Digital Signage Media Player Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.71% over the forecast period 2022-2029. Digital Signage Media Player is a device that displays content on an electronic screen. It helps the organization to engage with their client to communicate their message with the help of digital signage. The Digital Signage Media Player market is expanding because of factors such as current trends favoring the growth of context-aware advertising and a steady increase in DOOH (Digital Out-Of-Home) spending. This market is dominated by 3M Company, Advantech Co. Ltd, AOPEN Inc., Barco and BrightSign LLC.

The context-aware advertising is growing as it gains more attention from the targeted audience through digital signage. According to the survey conducted 49% of popular brand owners are intended to adopt contextual advertising to replace cookies. 80% of business owners have seen a progressive increase in sales up to 33%, due to the help of the use of digital signage, there is a greater attraction to buying Epicurean products than a planned purchase. The increased Usage of DOOH as an advertising platform has great future possibilities. However, the measurability and post-ad exposure of these experiences must be quantifiable. Insight through real-time performance metrics such as loop frequency, impressions, CPM, and traffic is essential to defining DOOH’s success. As per the surveys conducted 44% of netizens of U.K has observed that the DOOH Campaign has more value and there is a need to increase the investment which will eventually boost the growth of the digital signage media player market. In addition to penetration of such devices in the retail sector is ascending and the rising need for brand visibility& servicing is expected to fuel the market growth. In addition, advancements in formulation of digital signage media player can increase the opportunity for this significant market. However, the technical and standardization complexity stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Digital Signage Media Player Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the region's increasing technological development prevalence. The US government agency had offered the grant for the Digital Signage Project. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising target populations, an increase in the number of collaborations for development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space. In February 2020, the finance minister of India proposed to develop five smart cities via PPP routes, as shown in a presentation on the 2020-21 budget in parliament. This brought joy to Digital Signage Solution companies and see opportunities to partner with various state governments in their respective smart city development projects.

Major market player included in this report are:
Advantech Co. Ltd
AOPEN Inc.
Barco
3M Company
Dell Inc.
BrightSign LLC
HaiVision
Hewlett Packard Enterprise
Broadsign
Cisco Systems Inc.
Recent Developments in the Market:
 In May 2021 - BrightSign, LLC announces BrightSignMobile, a new solution for connecting media devices to the cloud where standard network connectivity is problematic.
 In March 2020 - Cayin Technology Co. Ltd launches the SMP-2300 fanless embedded digital signage player and Cayin Signage Assistant, an Android app for large-scale display networks. The player supports his 4K content, two LAN ports and has a built-in firewall.
 In May 2021 - BroadSign International expands its partnership with Clear Channel Europe to transform the DOOH selling experience. The partnership aligns with his CCE's strategic plan to streamline media sales and purchases across its global inventory network using technology from Broadsign, Microsoft and Salesforce.



Global Digital Signage Media Player Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Component, Product, Application, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:
Software
Hardware

By Product:
Entry Level
Advanced Level
Enterprise Level

By Application:
Retail
Hospitality
Corporate
Transportation

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Digital Signage Media Player Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Digital Signage Media Player Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Digital Signage Media Player Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Digital Signage Media Player Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Digital Signage Media Player Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Digital Signage Media Player Market Dynamics
3.1. Digital Signage Media Player Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Trends Favouring the Growth of Context-aware Advertising
3.1.1.2. Steady Increase in DOOH Spending
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Technical and Standardization Complexity
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in Formulation
Chapter 4. Global Digital Signage Media Player Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Digital Signage Media Player Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Digital Signage Media Player Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hardware
6.4.2. Software
Chapter 7. Global Digital Signage Media Player Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Digital Signage Media Player Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Entry Level
7.4.2. Advanced Level
7.4.3. Enterprise Level
Chapter 8. Global Digital Signage Media Player Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Digital Signage Media Player Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Digital Signage Media Player Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Digital Signage Media Player Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Retail
8.4.2. Hospitality
8.4.3. Corporate
8.4.4. Transportation
Chapter 9. Global Digital Signage Media Player Market, Regional Analysis
9.1. Digital Signage Media Player Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Digital Signage Media Player Market
9.2.1. U.S. Digital Signage Media Player Market
9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Digital Signage Media Player Market
9.3. Europe Digital Signage Media Player Market Snapshot
9.3.1. U.K. Digital Signage Media Player Market
9.3.2. Germany Digital Signage Media Player Market
9.3.3. France Digital Signage Media Player Market
9.3.4. Spain Digital Signage Media Player Market
9.3.5. Italy Digital Signage Media Player Market
9.3.6. Rest of Europe Digital Signage Media Player Market
9.4. Asia-Pacific Digital Signage Media Player Market Snapshot
9.4.1. China Digital Signage Media Player Market
9.4.2. India Digital Signage Media Player Market
9.4.3. Japan Digital Signage Media Player Market
9.4.4. Australia Digital Signage Media Player Market
9.4.5. South Korea Digital Signage Media Player Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Signage Media Player Market
9.5. Latin America Digital Signage Media Player Market Snapshot
9.5.1. Brazil Digital Signage Media Player Market
9.5.2. Mexico Digital Signage Media Player Market
9.5.3. Rest of Latin America Digital Signage Media Player Market
9.6. Rest of The World Digital Signage Media Player Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Advantech Co. Ltd
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. AOPEN Inc.
10.2.3. Barco
10.2.4. 3M Company
10.2.5. Dell Inc.
10.2.6. BrightSign LLC
10.2.7. HaiVision
10.2.8. Hewlett Packard Enterprise
10.2.9. Broadsign
10.2.10. Cisco Systems Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る