世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

無煙タバコの世界市場規模調査、種類別(チューイングタバコ、ディッピングタバコ、ディゾルバブルタバコ、スナッフ、その他)、形態別(ドライ、モイスト)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、タバコ店、その他)と地域予測 2022-2028


Global Smokeless Tobacco Market Size study, by Type (Chewing Tobacco, Dipping Tobacco, Dissolvable Tobacco, Snuff, and Others), by Form (Dry and Moist), by Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Tobacco Stores, and Others) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の無煙タバコ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。タバコのように燃やしたり火をつけたりしないタバコ製品は、無煙タバ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の無煙タバコ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。タバコのように燃やしたり火をつけたりしないタバコ製品は、無煙タバコと呼ばれています。経口または経鼻で摂取するもので、様々な形状や種類のものが市場に出回っています。噛んだり、嗅いだり、あるいは歯茎や歯の間に挟んだりするのが、ほとんどの無煙タバコ製品の使用方法です。市場の成長は、若年層における需要の高さや、各国におけるタバコの禁止措置の増加といった主要因によってもたらされます。例えば、Statistaによると、西太平洋地域では、喫煙者数が2000年の3億6千万人から2025年には4億8千万人に増加すると予測されています。また、警告ラベルの取り組みは、2016年には世界人口の48%に影響を与えました。2020年には、12パーセンテージポイント増加する見込みです。さらに、世界中で製品の発売が増加していることが、無煙タバコの市場成長を後押しします。例えば、およそ9億1743万米ドルの支出で、日本たばこ産業株式会社は2018年2月にタバコの代替品として新しい無煙製品カテゴリーをデビューさせました。業界におけるプレミアムで魅力的なパッケージングアイテムの急増も、市場の成長に寄与しています。しかし、健康被害の影響の拡大は、予測期間である2022-2028年の市場の成長を阻害しています。

無煙タバコの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、米国におけるスナッフ製品の需要増加により市場成長を牽引していますが、APACは、インド、パキスタン、バングラデシュなどの国々で低価格の噛みタバコ製品の販売が増加していることから、最も急速に成長する地域と予想されます。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アルトリア・グループ(Altria Group, Inc.
スウィッシャーインターナショナルグループ
ブリティッシュ・アメリカン・タバコPLC
スカンジナビアン・タバコ・グループA/S
ハラルド・ハルバーグ・ホールディングA/S
米国スモークレスタバコ社(U.S. Smokeless Tobacco Company LLC
日本たばこ産業(JT)株式会社
DSグループ
スウェディッシュマッチAB
インペリアルブランズPLC


本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境とアプリケーションの詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
チューイングタバコ(Chewing Tobacco
ディッピングタバコ(Dipping Tobacco
ディゾルバブルタバコ(Dissolvable Tobacco
スナッフ
その他

形態別
ドライ
モイスト

用途別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
タバコ店
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における無煙タバコの世界市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Smokeless Tobacco Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Smokeless Tobacco Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Smokeless Tobacco Market, by Form, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Smokeless Tobacco Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smokeless Tobacco Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smokeless Tobacco Market Dynamics
3.1. Smokeless Tobacco Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Demand is high among younger age groups
3.1.1.2. Increasing number of bans on cigarettes in different countries
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing consequences of health hazards
3.1.2.2. Fluctuations in government import duty
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increase in spending of prominent companies
Chapter 4. Global Smokeless Tobacco Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Smokeless Tobacco Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smokeless Tobacco Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smokeless Tobacco Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Smokeless Tobacco Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Chewing Tobacco
6.4.2. Dipping Tobacco
6.4.3. Dissolvable Tobacco
6.4.4. Snuff
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Smokeless Tobacco Market, by Form
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smokeless Tobacco Market by Form, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smokeless Tobacco Market Estimates & Forecasts by Form, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Smokeless Tobacco Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Dry
7.4.2. Moist
Chapter 8. Global Smokeless Tobacco Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Smokeless Tobacco Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Smokeless Tobacco Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
8.4. Smokeless Tobacco Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
8.4.2. Tobacco Stores
8.4.3. Others
Chapter 9. Global Smokeless Tobacco Market, Regional Analysis
9.1. Smokeless Tobacco Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Smokeless Tobacco Market
9.2.1. U.S. Smokeless Tobacco Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Smokeless Tobacco Market
9.3. Europe Smokeless Tobacco Market Snapshot
9.3.1. U.K. Smokeless Tobacco Market
9.3.2. Germany Smokeless Tobacco Market
9.3.3. France Smokeless Tobacco Market
9.3.4. Spain Smokeless Tobacco Market
9.3.5. Italy Smokeless Tobacco Market
9.3.6. Rest of Europe Smokeless Tobacco Market
9.4. Asia-Pacific Smokeless Tobacco Market Snapshot
9.4.1. China Smokeless Tobacco Market
9.4.2. India Smokeless Tobacco Market
9.4.3. Japan Smokeless Tobacco Market
9.4.4. Australia Smokeless Tobacco Market
9.4.5. South Korea Smokeless Tobacco Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Smokeless Tobacco Market
9.5. Latin America Smokeless Tobacco Market Snapshot
9.5.1. Brazil Smokeless Tobacco Market
9.5.2. Mexico Smokeless Tobacco Market
9.6. Rest of The World Smokeless Tobacco Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Imperial Brands PLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Altria Group, Inc.
10.2.3. Swisher International Group, Inc
10.2.4. British American Tobacco PLC
10.2.5. Scandinavian Tobacco Group A/S
10.2.6. Harald Halberg Holding A/S
10.2.7. U.S. Smokeless Tobacco Company LLC
10.2.8. Japan Tobacco, Inc.
10.2.9. DS Group
10.2.10. Swedish Match AB
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Smokeless Tobacco Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.9% over the forecast period 2022-2028. Tobacco products that are not burned or lighted up like cigarettes are known as smokeless tobacco. The substance is consumed orally or nasally, and it is available in a variety of forms and varieties on the market. Chewing, sniffing, or even putting the tobacco between one's gums and teeth are the ways most smokeless tobacco products are used. The market growth is driven by key factors such as high demand among younger age groups and increasing number of bans on cigarettes in different countries. For example, according to Statista, in the Western Pacific region, the number of smokers is predicted to rise from 360 million in 2000 to 408 million in 2025. In addition, warning label initiatives impacted 48 percent of the worldwide population in 2016. By 2020, there will have been a 12-percentage point increase. Furthermore, the rise in product launches across the globe will boost the market growth of smokeless tobacco. For instance, with an expenditure of roughly USD 917.43 million, Japan Tobacco Inc. debuted a new smokeless product category as an alternative to cigarettes in February 2018. The surge in premium and appealing packaging items in the industry has also contributed to the market's growth. However, growing consequences of health hazards impede the growth of the market over the forecast period of2022-2028.

The key regions considered for the global Smokeless Tobacco Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is leading the market growth owing to the rise in demand for snuff products in the U.S. However, APAC is expected to be the fastest growing region due to rising sales of low cost chewing tobacco products in countries such as India, Pakistan and Bangladesh.


Major market players included in this report are:
Altria Group, Inc.
Swisher International Group, Inc
British American Tobacco PLC
Scandinavian Tobacco Group A/S
Harald Halberg Holding A/S
U.S. Smokeless Tobacco Company LLC
Japan Tobacco, Inc.
DS Group
Swedish Match AB
Imperial Brands PLC


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Application offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Chewing Tobacco
Dipping Tobacco
Dissolvable Tobacco
Snuff
Others

By Form:
Dry
Moist

By Application:
Supermarkets/Hypermarkets
Tobacco Stores
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Smokeless Tobacco Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Smokeless Tobacco Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Smokeless Tobacco Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Smokeless Tobacco Market, by Form, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Smokeless Tobacco Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smokeless Tobacco Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smokeless Tobacco Market Dynamics
3.1. Smokeless Tobacco Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Demand is high among younger age groups
3.1.1.2. Increasing number of bans on cigarettes in different countries
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing consequences of health hazards
3.1.2.2. Fluctuations in government import duty
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increase in spending of prominent companies
Chapter 4. Global Smokeless Tobacco Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Smokeless Tobacco Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smokeless Tobacco Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smokeless Tobacco Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Smokeless Tobacco Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Chewing Tobacco
6.4.2. Dipping Tobacco
6.4.3. Dissolvable Tobacco
6.4.4. Snuff
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Smokeless Tobacco Market, by Form
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smokeless Tobacco Market by Form, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smokeless Tobacco Market Estimates & Forecasts by Form, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Smokeless Tobacco Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Dry
7.4.2. Moist
Chapter 8. Global Smokeless Tobacco Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Smokeless Tobacco Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Smokeless Tobacco Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
8.4. Smokeless Tobacco Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
8.4.2. Tobacco Stores
8.4.3. Others
Chapter 9. Global Smokeless Tobacco Market, Regional Analysis
9.1. Smokeless Tobacco Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Smokeless Tobacco Market
9.2.1. U.S. Smokeless Tobacco Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Smokeless Tobacco Market
9.3. Europe Smokeless Tobacco Market Snapshot
9.3.1. U.K. Smokeless Tobacco Market
9.3.2. Germany Smokeless Tobacco Market
9.3.3. France Smokeless Tobacco Market
9.3.4. Spain Smokeless Tobacco Market
9.3.5. Italy Smokeless Tobacco Market
9.3.6. Rest of Europe Smokeless Tobacco Market
9.4. Asia-Pacific Smokeless Tobacco Market Snapshot
9.4.1. China Smokeless Tobacco Market
9.4.2. India Smokeless Tobacco Market
9.4.3. Japan Smokeless Tobacco Market
9.4.4. Australia Smokeless Tobacco Market
9.4.5. South Korea Smokeless Tobacco Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Smokeless Tobacco Market
9.5. Latin America Smokeless Tobacco Market Snapshot
9.5.1. Brazil Smokeless Tobacco Market
9.5.2. Mexico Smokeless Tobacco Market
9.6. Rest of The World Smokeless Tobacco Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Imperial Brands PLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Altria Group, Inc.
10.2.3. Swisher International Group, Inc
10.2.4. British American Tobacco PLC
10.2.5. Scandinavian Tobacco Group A/S
10.2.6. Harald Halberg Holding A/S
10.2.7. U.S. Smokeless Tobacco Company LLC
10.2.8. Japan Tobacco, Inc.
10.2.9. DS Group
10.2.10. Swedish Match AB
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る