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スプレードライ食品の世界市場規模調査、製品タイプ別(果物、野菜、乳製品、肉、魚介類、スパイス・調味料、その他)、用途別(乳児用食品、栄養補助食品、焼き菓子、アイスクリーム、ペットフード)、地域予測 2022-2028


Global Spray Dried Food Market Size study, by Product Type (fruits, vegetables, dairy products, meat, Fish, and seafood, Spices & Seasonings, and others), by Application (Infant Foods, Nutraceuticals, Baked Products, Ice-cream, and Pet Foods) and Regional Forecasts 2022-2028

スプレードライ食品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.11%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スプレードライ食品は、高温のガスで急速に乾燥させること... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月7日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

スプレードライ食品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.11%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スプレードライ食品は、高温のガスで急速に乾燥させることで、液体食品を乾燥した形にするスプレードライ技術を利用して作られています。スプレードライ食品は、色や香りが変化せず、食感を損なわないのが特徴です。スプレードライは、乳製品やコーヒー業界で最も多く採用されています。フリーズドライ食品と比較した場合、スプレードライ食品はコストが低い。市場の成長は、乳製品産業からの高い需要や、自然保存食品への需要の高まりといった主な要因によってもたらされます。Statistaによると、世界の乳製品産業は2019年に7200億米ドル以上と評価され、2024年には1兆320億米ドルに増加すると予想されています。さらに、世界中で製品の発売やパートナーシップなどの戦略的投資が増加しており、スプレードライ食品の市場機会を促進しています。例えば、スイスの食品、飲料大手であるNestle Inc.は、2018年3月に噴霧乾燥で製造した新しい多孔質の「構造化」糖を発明し、同社は菓子製品の糖分を30%削減することが可能になりました。新型の砂糖は溶解することで、従来の砂糖を相当量使用したような甘さを提供する。しかし、メンテナンスコストが高いことが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

Spray Dried Foodの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、スプレードライ食品に対する需要の増加により、世界的に市場シェアをリードしています。しかし、アジア太平洋地域は、健康と栄養に関する意識の高まりと人口増加により、最も急速に成長する地域と予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Koninklijke DSM N.V.
マコーミック・アンド・カンパニー・インク
Döhler GmbH
メバイブ・インターナショナル・フード・イングリーディエンツ
ケリー社
カネグレード社
ネスレSA
ジボダン
センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション
フォンテラ生活協同組合連合会(Fonterra Co-operative Group Limited


本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境とアプリケーションの詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
フルーツ
野菜
乳製品
肉、魚、シーフード
香辛料・調味料
その他の製品タイプ

用途別
乳幼児用食品
ニュートラシューティカルズ
ベイクドプロダクツ
アイスクリーム
ペットフード

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のスプレードライ食品市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Spray Dried Food Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Spray Dried Food Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Spray Dried Food Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Spray Dried Food Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Spray Dried Food Market Dynamics
3.1. Spray Dried Food Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. High demand from dairy industry
3.1.1.2. Growing Demand for Naturally Preserving Foods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High maintenance cost
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing demand for additive-free & natural food products
3.1.3.2. Rising demand for ready-to-eat food
Chapter 4. Global Spray Dried Food Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Spray Dried Food Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Spray Dried Food Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Spray Dried Food Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Spray Dried Food Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Fruits
6.4.2. Vegetables
6.4.3. Dairy Products
6.4.4. Meat, Fish and Seafood
6.4.5. Spices and Seasonings
6.4.6. Other Product Types
Chapter 7. Global Spray Dried Food Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Spray Dried Food Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Spray Dried Food Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Spray Dried Food Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Infant Foods
7.4.2. Nutraceuticals
7.4.3. Baked Products
7.4.4. Ice-Cream
7.4.5. Pet Foods
Chapter 8. Global Spray Dried Food Market, Regional Analysis
8.1. Spray Dried Food Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Spray Dried Food Market
8.2.1. U.S. Spray Dried Food Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Spray Dried Food Market
8.3. Europe Spray Dried Food Market Snapshot
8.3.1. U.K. Spray Dried Food Market
8.3.2. Germany Spray Dried Food Market
8.3.3. France Spray Dried Food Market
8.3.4. Spain Spray Dried Food Market
8.3.5. Italy Spray Dried Food Market
8.3.6. Rest of Europe Spray Dried Food Market
8.4. Asia-Pacific Spray Dried Food Market Snapshot
8.4.1. China Spray Dried Food Market
8.4.2. India Spray Dried Food Market
8.4.3. Japan Spray Dried Food Market
8.4.4. Australia Spray Dried Food Market
8.4.5. South Korea Spray Dried Food Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Spray Dried Food Market
8.5. Latin America Spray Dried Food Market Snapshot
8.5.1. Brazil Spray Dried Food Market
8.5.2. Mexico Spray Dried Food Market
8.6. Rest of The World Spray Dried Food Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Fonterra Co-operative Group Limited
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Koninklijke DSM N.V.
9.2.3. McCormick & Company Inc.
9.2.4. Döhler GmbH
9.2.5. Mevive International Food Ingredients
9.2.6. Kerry Inc
9.2.7. Kanegrade Ltd.
9.2.8. Nestle SA
9.2.9. Givaudan
9.2.10. Sensient Technologies Corporation
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Spray Dried Food Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.11% over the forecast period 2022-2028. Spray dried foods are made utilizing a spray drying technology that turns liquid food into a dry form by rapidly drying it with hot gas. The colour and aroma of spray dried food products do not change, and it aids in the preservation of the food's texture. The spray drying process is most employed in the dairy and coffee industries. When compared to freeze dried foods, spray dried foods are less costly. The market growth is driven by key factors such as high demand from dairy industry and growing demand for naturally preserving foods. As per Statista, the global dairy industry was valued at over USD 720 billion in 2019, and it is expected to increase to USD 1,032 billion by 2024. Furthermore, growing strategic investments such as product launches and partnerships across the globe, propel the market opportunities for spray dried food. For instance, Nestle Inc., a Swiss food, and beverage giant invented a new porous, "structured" sugar manufactured with spray drying in March 2018, allowing the company to reduce the sugar content of confectionery products by 30%. The new type of sugar dissolves to provide a sweetness like a significant amount of conventional sugar. However, high maintenance cost impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Spray Dried Food Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is leading the market share globally, owing to increasing demand for spray dried food products. However, Asia Pacific is expected to be the fastest growing region due to growing consciousness about health and nutrition and rising population in the region.

Major market players included in this report are:
Koninklijke DSM N.V.
McCormick & Company Inc.
Döhler GmbH
Mevive International Food Ingredients
Kerry Inc
Kanegrade Ltd.
Nestle SA
Givaudan
Sensient Technologies Corporation
Fonterra Co-operative Group Limited


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Application offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Fruits
Vegetables
Dairy Products
Meat, Fish and Seafood
Spices and Seasonings
Other Product Types

By Application:
Infant Foods
Nutraceuticals
Baked Products
Ice-Cream
Pet Foods

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Spray Dried Food Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Spray Dried Food Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Spray Dried Food Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Spray Dried Food Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Spray Dried Food Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Spray Dried Food Market Dynamics
3.1. Spray Dried Food Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. High demand from dairy industry
3.1.1.2. Growing Demand for Naturally Preserving Foods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High maintenance cost
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing demand for additive-free & natural food products
3.1.3.2. Rising demand for ready-to-eat food
Chapter 4. Global Spray Dried Food Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Spray Dried Food Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Spray Dried Food Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Spray Dried Food Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Spray Dried Food Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Fruits
6.4.2. Vegetables
6.4.3. Dairy Products
6.4.4. Meat, Fish and Seafood
6.4.5. Spices and Seasonings
6.4.6. Other Product Types
Chapter 7. Global Spray Dried Food Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Spray Dried Food Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Spray Dried Food Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Spray Dried Food Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Infant Foods
7.4.2. Nutraceuticals
7.4.3. Baked Products
7.4.4. Ice-Cream
7.4.5. Pet Foods
Chapter 8. Global Spray Dried Food Market, Regional Analysis
8.1. Spray Dried Food Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Spray Dried Food Market
8.2.1. U.S. Spray Dried Food Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Spray Dried Food Market
8.3. Europe Spray Dried Food Market Snapshot
8.3.1. U.K. Spray Dried Food Market
8.3.2. Germany Spray Dried Food Market
8.3.3. France Spray Dried Food Market
8.3.4. Spain Spray Dried Food Market
8.3.5. Italy Spray Dried Food Market
8.3.6. Rest of Europe Spray Dried Food Market
8.4. Asia-Pacific Spray Dried Food Market Snapshot
8.4.1. China Spray Dried Food Market
8.4.2. India Spray Dried Food Market
8.4.3. Japan Spray Dried Food Market
8.4.4. Australia Spray Dried Food Market
8.4.5. South Korea Spray Dried Food Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Spray Dried Food Market
8.5. Latin America Spray Dried Food Market Snapshot
8.5.1. Brazil Spray Dried Food Market
8.5.2. Mexico Spray Dried Food Market
8.6. Rest of The World Spray Dried Food Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Fonterra Co-operative Group Limited
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Koninklijke DSM N.V.
9.2.3. McCormick & Company Inc.
9.2.4. Döhler GmbH
9.2.5. Mevive International Food Ingredients
9.2.6. Kerry Inc
9.2.7. Kanegrade Ltd.
9.2.8. Nestle SA
9.2.9. Givaudan
9.2.10. Sensient Technologies Corporation
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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