コラボレーションディスプレイの世界市場規模調査、提供形態別(ハードウェア、ソフトウェア&サービス)、画面サイズ別(65インチまで、65インチ以上)、用途別(大会議室、ハドルルーム、教室、オープンレイアウト、オフィス、その他)、エンドユーザー別(企業オフィス、教育機関、政府機関、その他)、地域予測 2022-2028Global Collaboration Display Market Size study, By Offering (Hardware, Software & Services), By Screen Size (Up to 65 Inches, Above 65 Inches), By Application (Large Meeting Rooms, Huddle Rooms, Classrooms, Open Layouts, Offices, Others), By End User (Corporate Offices, Educational Institutions, Government Organizations, Others), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のコラボレーションディスプレイ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 コラボレーション・ディスプレイは、物理的な... もっと見る
サマリー世界のコラボレーションディスプレイ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コラボレーション・ディスプレイは、物理的な距離に関係なく、人々が一緒に仕事をすることを容易にするプラットフォームの一形態である。このディスプレイは、企業の本社のような集中した場所からコラボレーションを行うための媒体として、非常によく採用されています。このディスプレイは、デジタル形式のホワイトボードに相当します。教育分野でのコラボレーション・ディスプレイの需要の増加、コラボレーション・ディスプレイと先端技術の融合、技術開発への投資の増加が、世界中で市場需要を急増させている主な要因です。例えば、インドブランド・エクイティ財団(IBEF)によると、2018年、インドの教育セクターは917億米ドルを占め、その額は増加し、2019年には1011億米ドルに達しました。さらに、インドでは、エドテック市場は、2020年の7億5000万米ドルから、2025年には40億米ドルに達すると予測されています。これにより、教育分野の急成長がコラボレーション・ディスプレイの需要を促進し、ひいては世界的な市場成長を増大させています。しかし、従来のホワイトボードと比較してコラボレーションディスプレイのコストが高いこと、教育分野でのスマートフォンやタブレットの普及が進んでいることが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、教育機関におけるインタラクティブディスプレイの設置に対する政府助成の増加や、コラボレーションディスプレイの用途拡大が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予測されます。 コラボレーションディスプレイの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、技術開発への支出の増加、最終用途部門の成長、企業や教育部門によるコラボレーションディスプレイの採用の増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。新しいビジネスモデルの高い出現や、様々な政府機関からの投資の増加などの要因は、アジア太平洋地域全体のコラボレーションディスプレイ市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: シャープ株式会社 ビューソニック株式会社 シスコ マイクロソフト株式会社 スマートテクノロジー グーグル合同会社 LG Electronics Inc. サムスン電子Ltd. パナソニック株式会社 株式会社日立製作所 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: オファリング別 ハードウェア ソフトウェア&サービス 画面サイズ別: 最大65インチまで 65インチ以上 用途別に見る 大会議室 ハドルルーム 教室の様子 オープンレイアウト 事業所一覧 その他 エンドユーザー別 企業オフィス 教育機関 政府関係機関 その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のコラボレーションディスプレイ市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) 第三者によるナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Collaboration Display Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Collaboration Display Market, by Offering, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Collaboration Display Market, by Screen Size, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Collaboration Display Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Global Collaboration Display Market, by End User, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Collaboration Display Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Collaboration Display Market Dynamics 3.1. Collaboration Display Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Integration of advanced technologies with collaboration displays 3.1.1.2. Increasing demand for collaboration displays in education sector 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Relatively higher cost of collaboration displays compared with traditional whiteboards 3.1.2.2. Rising adoption of smartphones and tablets in education sector 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing government funding for installation of interactive displays in educational institutes 3.1.3.2. Growing applications of collaboration displays Chapter 4. Global Collaboration Display Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Collaboration Display Market, by Offering 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Collaboration Display Market by Offering, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by Offering 2018-2028 (USD Million) 6.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hardware 6.4.2. Software & Services Chapter 7. Global Collaboration Display Market, by Screen Size 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Collaboration Display Market by Screen Size, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by Screen Size 2018-2028 (USD Million) 7.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Up to 65 Inches 7.4.2. Above 65 Inches Chapter 8. Global Collaboration Display Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Collaboration Display Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 8.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Large Meeting Rooms 8.4.2. Huddle Rooms 8.4.3. Classrooms 8.4.4. Open Layouts 8.4.5. Offices 8.4.6. Others Chapter 9. Global Collaboration Display Market, by End User 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Collaboration Display Market by End User, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million) 9.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Corporate Offices 9.4.2. Educational Institutions 9.4.3. Government Organizations 9.4.4. Others Chapter 10. Global Collaboration Display Market, Regional Analysis 10.1. Collaboration Display Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Collaboration Display Market 10.2.1. U.S. Collaboration Display Market 10.2.1.1. Offering estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Screen Size estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. End User estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Collaboration Display Market 10.3. Europe Collaboration Display Market Snapshot 10.3.1. U.K. Collaboration Display Market 10.3.2. Germany Collaboration Display Market 10.3.3. France Collaboration Display Market 10.3.4. Spain Collaboration Display Market 10.3.5. Italy Collaboration Display Market 10.3.6. Rest of Europe Collaboration Display Market 10.4. Asia-Pacific Collaboration Display Market Snapshot 10.4.1. China Collaboration Display Market 10.4.2. India Collaboration Display Market 10.4.3. Japan Collaboration Display Market 10.4.4. Australia Collaboration Display Market 10.4.5. South Korea Collaboration Display Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Collaboration Display Market 10.5. Latin America Collaboration Display Market Snapshot 10.5.1. Brazil Collaboration Display Market 10.5.2. Mexico Collaboration Display Market 10.6. Rest of The World Collaboration Display Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Sharp Corporation 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. ViewSonic Corporation 11.2.3. Cisco 11.2.4. Microsoft Corporation 11.2.5. Smart Technologies 11.2.6. Google LLC 11.2.7. LG Electronics Inc. 11.2.8. Samsung Electronics Co. Ltd. 11.2.9. Panasonic Corporation 11.2.10. Hitachi Ltd. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Collaboration Display Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Collaboration Display Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Collaboration Display Market, by Offering, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Collaboration Display Market, by Screen Size, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Collaboration Display Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Global Collaboration Display Market, by End User, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Collaboration Display Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Collaboration Display Market Dynamics 3.1. Collaboration Display Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Integration of advanced technologies with collaboration displays 3.1.1.2. Increasing demand for collaboration displays in education sector 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Relatively higher cost of collaboration displays compared with traditional whiteboards 3.1.2.2. Rising adoption of smartphones and tablets in education sector 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing government funding for installation of interactive displays in educational institutes 3.1.3.2. Growing applications of collaboration displays Chapter 4. Global Collaboration Display Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Collaboration Display Market, by Offering 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Collaboration Display Market by Offering, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by Offering 2018-2028 (USD Million) 6.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hardware 6.4.2. Software & Services Chapter 7. Global Collaboration Display Market, by Screen Size 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Collaboration Display Market by Screen Size, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by Screen Size 2018-2028 (USD Million) 7.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Up to 65 Inches 7.4.2. Above 65 Inches Chapter 8. Global Collaboration Display Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Collaboration Display Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 8.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Large Meeting Rooms 8.4.2. Huddle Rooms 8.4.3. Classrooms 8.4.4. Open Layouts 8.4.5. Offices 8.4.6. Others Chapter 9. Global Collaboration Display Market, by End User 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Collaboration Display Market by End User, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Collaboration Display Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million) 9.4. Collaboration Display Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Corporate Offices 9.4.2. Educational Institutions 9.4.3. Government Organizations 9.4.4. Others Chapter 10. Global Collaboration Display Market, Regional Analysis 10.1. Collaboration Display Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Collaboration Display Market 10.2.1. U.S. Collaboration Display Market 10.2.1.1. Offering estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Screen Size estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. End User estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Collaboration Display Market 10.3. Europe Collaboration Display Market Snapshot 10.3.1. U.K. Collaboration Display Market 10.3.2. Germany Collaboration Display Market 10.3.3. France Collaboration Display Market 10.3.4. Spain Collaboration Display Market 10.3.5. Italy Collaboration Display Market 10.3.6. Rest of Europe Collaboration Display Market 10.4. Asia-Pacific Collaboration Display Market Snapshot 10.4.1. China Collaboration Display Market 10.4.2. India Collaboration Display Market 10.4.3. Japan Collaboration Display Market 10.4.4. Australia Collaboration Display Market 10.4.5. South Korea Collaboration Display Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Collaboration Display Market 10.5. Latin America Collaboration Display Market Snapshot 10.5.1. Brazil Collaboration Display Market 10.5.2. Mexico Collaboration Display Market 10.6. Rest of The World Collaboration Display Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Sharp Corporation 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. ViewSonic Corporation 11.2.3. Cisco 11.2.4. Microsoft Corporation 11.2.5. Smart Technologies 11.2.6. Google LLC 11.2.7. LG Electronics Inc. 11.2.8. Samsung Electronics Co. Ltd. 11.2.9. Panasonic Corporation 11.2.10. Hitachi Ltd. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
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